Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 22. kapitola


Ako skrotiť upíra - 22. kapitolaPokračujeme v romantike. Pekné čítanie. Lolalita

22. kapitola

Edward:

Bellina pokožka ma stále tak neuveriteľne vábi. Je to úžasný pocit - láskať jej telo a kochať sa jeho reakciami. Vždy ma dokáže prekvapiť. Nedokážem si predstaviť nič živočíšnejšie a naturálnejšie, než je moja Bella ležiaca na jemnej tráve a ja, samozrejme, na nej. Prešiel som zubami po jej krku. V Bellinom tele to vyvolalo zachvenie. Odtiahol som sa. Myslel som, že sa mojich zubov bála, ale to by predsa nebola Bella. Vzrušovalo ju to. Vo mne to vyvolávalo neuveriteľné pocity. Jeden prudší pohyb, malé zaváhanie a bolo by po romantike. Uvedomujem si ako riskujem, ale nemôžem si pomôcť. Chuť jej pokožky sa nedá prirovnať k ničomu na svete. V kombinácii s vôňou jej krvi, je to vražedná a slastná kombinácia. Vyhrnul som jej tričko a perami skúmal každý kúsoček obnaženej pokožky. Stále mi zavadzala podprsenka. Dávať ju namáhavo dole, nie je pre mňa. Postačilo ľahké stlačenie zubami a jej prsia sa dostali na slobodu. Bella zastonala a prehla sa do oblúka. Zasunul som jej ruky pod chrbát a tým som si zabezpečil dokonalý prístup. Bella ma hladila po ramenách a zaplietala mi ruky do vlasov. Keď som sa chcel na chvíľu odtiahnuť, aby som skontroloval jej výraz, rýchlo ma pritlačila späť na svoje prsia. Musel som sa pousmiať. Ešteže nepotrebujem dýchať. Perami som zablúdil až na jej bruško a jemne ho láskal jazykom. Bella sa rozosmiala a schmatla ma za vlasy. Vytiahla ma k svojím perám.

„Šteklí ma to,“ šepla a chichúňala sa. Venoval som sa na chvíľku jej perám, ale chcel som pokračovať. Musím sa priznať, že mi absolútne neprekáža, že má svoje dni. Ak by to bolo na mne, neudržal by som sa. Jej krv ma nemôže ovládnuť. Bolo by to určite komplikovanejšie, ale zvládol by som to. Bella sa zamračila. Pozrel som jej do tváre a nechápavo zodvihol obočie.

„Edward, prší!“ zaskučala sklamane.

„Ja si ťa potom usuším,“ šepol som a láskal jej ušný lalôčik. Zrazu začalo pršať silnejšie a po pár sekundách sa spustil šialený lejak. Pozrel som sa do neba a nahnevane zasyčal. Bellu to zjavne pobavilo. Začala sa smiať a ťahať na seba tričko.

„Edward, zničil si mi podprsenku!“ povedala rázne. Previnilo som sa pousmial. Navliekol som si tričko a rýchlo Bellu nasúkal najprv do jej, a potom do mojej bundy. Usadil som si ju na chrbát.

„Pevne sa drž. Bude to rýchla jazda. Nechcem, aby si mi úplne premokla,“ šepol som. Bella sa na mňa natlačila a ovinula mi pevne ruky okolo hrdla. Rozbehol som sa šialenou rýchlosťou k autu. Nechcel som, aby bolo Belle zle a tak som párkrát spomalil a skontroloval ju. Pri aute sme boli rýchlo. Posadil som ju na sedadlo. Začala zo seba sťahovať mokré šaty, až zostala v aute sedieť len v nohavičkách a rukou si pridržiavala roztrhnutú podprsenku. Zabalil som ju do deky zo zadného sedadla a sadol si za volant. Naštartoval som a zapol kúrenie. Bella sedela bez slova a sladko sa usmievala. Pozrel som na ňu a nechápal, ako sa môže tak usmievať, keď je do nitky mokrá. Ona sa ku mne nahla a zotrela mi rukou kvapky z tváre.

„Si krásny,“ pošepla.

„Ty si krásna,“ šepol som jej naspäť a pobozkal ju do dlane.

„Kam to bude, slečna Swan?“ opýtal som sa so smiechom.

„Niekde, kde dostanem niečo na seba,“ pošepla. Naštartoval som a šli sme k Belle. Odniesol som ju v deke do domu a uložil ju rovno do postele. Vyzliekol som si mokré tričko a zbehol do kuchyne. Rozhodol som sa urobiť mojej snúbenici niečo na jedenie. Síce nesúhlasila, ale nakoniec som ju presvedčil. Vytiahol som panvicu a rozhodol sa urobiť palacinky. Stihol som urobiť len jednu, keď na príjazdovej ceste zastavilo policajné auto. Charlie rýchlo vybehol a schovával sa pred dažďom pod policajnú bundu. Pribehol do predsiene a odtiaľ rovno do kuchyne.

„Ahoj, Charlie,“ povedal som pohotovo a otočil ďalšiu palacinku. Charlie si ma premeral.

„Kde je Bella?“ opýtal sa váhavo.

„Hore v posteli,“ povedal som automaticky a až keď som sa sústredil na Charlieho myšlienky, zarazil som sa. Charlie meravo stál a pozeral sa na moju nahú hruď.

„Hovoríš v posteli?“ opýtal sa zarazene.

„Nie! To nie! Nemysli si nič zlé. Zmokli sme, tak som ju uložil a ja som šiel robiť palacinky. Tiež som celý mokrý, tak som si nechal tričko sušiť hore v izbe,“ začal som pohotovo vysvetľovať situáciu. Charlie mi neveril ani slovo.

„Tak len rob tie palacinky. Som hladný,“ povedal namrzene a šiel hore po schodoch. Ja som sa začal modliť, aby už bola Bella oblečená, inak ma Charlie najskôr prerazí. Nešiel k nej do izby. Po chvíli zišiel zo schodov a hodil po mne svoje tričko.

„Nepobehuj tu nahý. Nikdy! Chcem navždy veriť tomu, že sa môjho dievčatka nikto v živote nedotkol a nedotkne. Ak si myslíš, že som blázon, pripomeniem ti to, až budete mať vlastné deti.“ Sadol si s hrmotom za stôl a začal listovať v novinách. Rýchlo som si obliekol to tričko.

„Chcel by som zobrať Bellu cez víkend von,“ šepol som.

„A čo?“ zasyčal od stola.

„Na celý víkend,“ povedal som opatrne.

„Aj minulý víkend ste boli preč. Ešte nie je tvoja žena.“ Zamrvil sa na stoličke a obdaril ma nahnevaným pohľadom.

„Ja viem. Mám pre ňu prekvapenie. Keďže sa budeme brať, uvažoval som nad kúpou domu. Vlastne, jeden som vybral. Chcem zobrať Bellu na nákupy. Chcem, aby si vybrala zariadenie sama a...“ Nedokončil som vetu, lebo sa Charlie s rachotom postavil zo stoličky. Stolička takmer spadla na zem. Charlie urobil pár rýchlych krokov ku mne.

„Čo? Ty si kúpil dom?“ zasyčal.

„Nie. Ešte nie. Najprv ho musí Bella vidieť,“ šepol som a sledoval jeho myšlienky.

„Tak mi to teda vysvetli. Kedy sa chcete brať a kam sa chcete odsťahovať?“ Bol mimo a rozhodený.

„Ide o dom tu v meste. Teda skôr na periférii pod lesom. Je to Mackenzieho dom. Nechceme sa sťahovať ďaleko. Bella chce byť blízko pri tebe. Svadbu by sme chceli mať hneď po maturite. Potom, samozrejme, vysoká. Pôjdeme na Dartmund. Tam už jeden dom vlastním,“ šepol som. Charlie vyvalil oči.

„To je všetko veľmi pekné, len nie vždy plány vychádzajú. Som rád, že si nezávislý a sebestačný, ale ako k tomu prídem ja. Postavíš ma pred hotovú vec.“ Bol nahnevaný.

„Prepáč. Radšej ti všetko poviem na rovinu a dopredu. Nechcem, aby ťa potom niečo zaskočilo. Vážne chcem byť fér. Viem sa o Bellu postarať. Nebude jej nikdy nič chýbať, to ti sľubujem,“ povedal som zmierlivým tónom.

„A to je jediný dôvod, prečo s tebou nevyrazím dvere.“ Prešiel späť k stolu a odhryzol si z palacinky.

„No a toto je druhý. Varíš úplne geniálne,“ povedal zamyslene.

„To je vďaka Esme. Idem po Bellu, nech to má teplé. Ten víkend platí?“ opýtal som sa váhavo.

„Ahmmm,“ zavrčal Charlie s plnými ústami. Znamenalo to áno. Asi bude pravda, že človeka upokojí dobré jedlo. Vybehol som po schodoch. Bella si ma premerala a vydesene sa posadila.

„Čo to máš na sebe?“

„Charlieho tričko. Je dole a napcháva sa, tak sa poď pridať.“ Usmial som sa. Bella na sucho prehltla.

„Charlie je doma?“ Opatrne vyliezala z postele. Otvoril som skriňu a podal jej tričko. Rýchlo sa doň navliekla a natiahla si rifle.

„Už som sa s ním dohodol na víkend. Si len moja,“ šepol som a usmial sa.

„Ako to robíš? Charlie ti nič neodmietne. Nechápem.“ Kývala hlavou a šli sme do kuchyne. Charlie práve dojedol a dal tanier do umývadla.

„Ahoj, ocko,“ šepla Bella.

„Ahoj. Keď budete cez víkend preč, ja pôjdem s Billim na ryby. Ty mi zavoláš.“ Pozrel nekompromisne na svoju dcéru.

„Rozkaz, náčelník Swan,“ povedala Bella a vybuchla v smiech.

„No, haha. Aj ja som sa bavil, keď som tu našiel polonahého Edwarda,“ zasyčal a šiel pozerať televíziu. Bella sa ticho uškrnula a len čo Charlie vytiahol päty z kuchyne, schmatla ma za tričko a pritiahla k svojím perám.

„Takže?“ povedala sladko.

„Takže?“ zopakoval som to isté.

„Cez víkend?“ zašepkala.

„Cez víkend si moja. Len moja...“

 

21. kapitola - 23. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 22. kapitola:

 1
19.12.2011 [18:17]

domcamerciJééééééé Emoticon Bože, Edwardův pohled je fantazie...Tak moc Bellu miluje a obdivuje ji. Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [1:58]

Charlie nemal chybu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!