Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 16. kapitola


Ako skrotiť upíra - 16. kapitolaBella sa zas dostala do konfliktu s Edwardom. Budú sa na seba hnevať, alebo sa konečne obaja poučili? Viem, že to nie je veľmi pekné, ale prosím o komentáre. Neviem sa nejako nakopnúť. Lolalita

16. kapitola

Bella:

Ani neviem ako sa mi podarilo zaspať. Ráno som sa prebudila dolámaná. Na sebe som mala oblečenie z večera a celá som bola otlačená od opaska a tesnej bundy. Osprchovala som sa. Edward bude na love určite až do večera, a tak sa mi do školy veľmi nechcelo. Obliekla som sa a vyrazila. V škole bola nuda ako vždy, keď Cullenove deti chýbajú. Jedinou atrakciou bol Erik, ktorý všetkým vykladal, ako naňho zaútočili šiesti bitkári. Mne sa oblúkom vyhýbal a obdaril ma len niekoľkými nadávkami, keď bol obkolesený svojimi kamarátmi. Ani som nechcela vedieť, čo o mne rozprával pred tými idiotmi. Po škole som sa dovliekla domov a sadla si do Charlieho kresla. Proste obyčajná rutina. Na príjazdovej ceste som začula auto. Vykukla som z okna a zalapala po dychu. Bolo to strieborné Volvo. Vybehla som von a neverila vlastným očiam. Predné sklo vymenené, tiež svetlá a kapota vyzerala ako nová. Jacob vystúpil a široko sa usmial.

„To je moje ospravedlnenie za včerajšok,“ povedal namiesto pozdravu. Skočila som mu okolo krku.

„Zavolám Edwardovi, že je auto opravené,“ šepla som a ťahala mobil z vrecka.

„Netreba, volal som mu. Povedal, že ho mám nechať u teba. Vyvetrať.“ Zaškeril sa.

„Ty si volal Edwarda?“ Vyvalila som oči.

„Áno. Včera som to pokašľal. Nechcem ťa vidieť smutnú. Ja ho neznášam, ale si pri ňom šťastná. Jedno mi musíš sľúbiť. Keď sa nabudúce naštveš, rozmláť mu hlavu, nie auto,“ povedal to tým svojim Jacobovským štýlom. Musela som sa zasmiať.

„Si trieda. Vyzerá úžasne. Čo som dlžná?“ opýtala som sa a v hlave počítala, či moje úspory budú stačiť aspoň na predné sklo.

„Už je to vyrovnané.“ Usmial sa môj kamarát.

„Ako vyrovnané?“ Nechápala som.

„No, tá tvoja pijavica to zatiahla.“ Uškrnul sa. Neveriacky som zakrútila hlavou. Ja si to sním už vybavím. Šla som si po doklady a sadla do auta.

„Poď, Jacob, odveziem ťa.“ Otvorila som dvere na Volve a naznačila Jacobovi nech nastúpi. Odviezla som ho do La Push a šla rovno k Edwardovi. Najskôr ešte nebude doma, ale nechám mu tu aspoň auto. Chcela som vidieť Alice. Mala som po včerajšku troška obavy, no pustila som ich z hlavy hneď, keď som zabočila k ich domu. Na dvore stálo úplne nové terénne Volvo. Okolo poskakovala Alice a rýchlo pribehla ku mne. Vystúpila som a čumela na to nové autíčko.

„Edward je verný značkám.“ Škerila sa Alice.

„Edward kúpil nové auto?“ Pokrútila som hlavou a obišla to čierne fáro zo všetkých strán. Vo chvíli ma zozadu chytili studené ruky. Zachvela som sa a s úsmevom sa oprela o jeho hruď. Pobozkal ma do vlasov.

„Tak, ktoré chceš?“ šepol nevzrušene. Okamžite som sa otočila.

„Čo?“ Vyvalila som oči.

„No, chceš to nové, alebo si necháš to staré auto? Mne je to vlastne jedno. K starému mám určité väzby, ale to nové nie je zlé.“ Usmial sa.

„Chceš mi dať auto?“ opýtala som sa neveriacky. Edward prikývol.

„Ja si od teba nevezmem auto,“ šepla som.

„Ale vezmeš. To je za trest. Od teraz vždy, keď niečo vyvedieš, alebo preženieš, budeš musieť prijať nejaký dar.“ Zaškeril sa.

„Tak po prvé, ja som nič neprehnala, to ty. Za druhé, auto je priveľa a ťažko by som to vysvetľovala Charliemu,“ povedala som a čakala na reakciu. Vedela som, že môj otec takýto dar nepovolí.

„S Charliem je to už vybavené. Sám uznal, že jazdiť na tom šrote je nebezpečné. Čo sa týka tej prvej veci, tak máš pravdu. Prehnal som to. Ten pes ma vie pekelne vydráždiť,“ šepol a zaťal päste.

„Viac než ja?“ Usmiala som sa.

„Nie. Na teba nemá nikto, ty moja potvorka,“ šepol a pobozkal ma na pery.

„Nie ste s Charliem nejaký dobrí kamaráti? Zdá sa mi to?“ Pokrútila som hlavou.

Odpoveďou mi bol širokánsky úsmev. Spolu sme šli do domu. Edward šiel do kuchyne, niečo narýchlo urobiť pre svojho hladného človeka. Ja som vybehla po schodoch hore.

Vošla som do Edwardovej izby a zvalila sa na posteľ. Niečo ma zatlačilo a tak som si spod chrbta vytiahla nejakú knihu. Pozrela som na obal a vyvalila oči. Nadpis knihy bol veľavravný: Ženský orgazmus od A po Z. Zalapala som po dychu. Letmo som si knihu prelistovala a neverila vlastným očiam. Chcela som sa trocha upokojiť. Rýchlo som vzala ovládač od televízie a zapla ju. Naskočilo nedohrané DVD. Stlačila som play a vyvalila oči druhý krát. Cez obrovskú plazmovú obrazovku sa presúšal nahý chlap, ktorý sa okamžite zvalil na dlhonohú blondínu a... Zalapala som po dychu. Postavila som sa a s otvorenými ústami sledovala obrazovku. Na to vošiel do izby Edward. Najprv mu na tvári hral široký úsmev no ten sa rýchlo stratil. Postavil sa ku mne a z otvorenými ústami sledoval televíziu. Otočila som sa k nemu a zaryla mu lakeť do rebier.

„Ja, že som potvorka? Kto by to do teba povedal?“

„To nie je moje. Ja som tu pár dní nebol,“ hapkal zmätene. Na to sa vrútil do izby Emm.

„To DVD je moje. Ak chcete nechám vám ho dopozerať,“ povedal s úsmevom a vybral DVD z televízie. Celý čas sa hlasno smial.

„Zavri ústa, braček,“ povedal a strčil do Edwarda.

„Emm, zabudol si si ešte knihu.“ Podala som mu tú dôležitú literatúru. Emm ju vzal do ruky a prezrel si ju.

„Tá nie je moja,“ šepol a pozrel na Edwarda.

„Hmmm, tá je moja,“ povedal Edward s jemným úškrnom a vzal si ju. Emmett sa veľmi dobre bavil. Žmurkol na mňa a zavrel dvere. Pozrela som sa na Edwarda. On pobavene sedel na posteli a listoval.

„Čo povieš na stranu štrnásť,“ šepla som a sadla si k nemu. Nechcela som stratiť duchaprítomnosť a trošku sa pobaviť na jeho účet. Zasmial sa a podal mi knihu.

„Čo povieš na stranu päťdesiatšesť?“ šepol. Rýchlo som nalistovala stranu a začala knihu otáčať dookola. Edward sa zasmial.

„Máš to hore nohami.“ Smial sa.

„Ako vieš?“ opýtala som sa a celá sčervenela. Edward ma hypnotizoval očami.

„Si krásna, keď sa červenáš.“

„Edward, toto by som nezvládla. Oni sú gymnasti, alebo čo?“ Študovala som polohu v kine. Edward chytil knihu a hodil ju cez celú miestnosť.

„Niečo také krkolomné od teba ani nechcem,“ pošepol mi do ucha a začal ma bozkávať. Zachcela som sa. Bol nedočkavý a náruživý. Pritvrdzoval v bozkoch, aj dotykoch. Než som sa spamätala, ležal na mne a rozopínal mi nohavice. Nahnevane som ho pleskla po ruke. Edward sa odtiahol a nechápavo sa usmial.

„Čo sa deje. Tak dlho som sa ťa nedotýkal. Túžim po tebe,“ šepol udýchane.

„Chceš dopadnúť ako včera? Najprv som ťa nemohla donútiť, aby si sa ma dotkol a teraz ťa musím krotiť?“  Zapínala som si nohavice.

„Rozvášneného upíra je ťažké skrotiť,“ pošepol a bozkal ma na ušný lalôčik.

„Ja nechcem, aby si sa krotil.“ Pohladila som ho. Edward tlmene zavrčal a presunul sa na môj krk. Užívala som si jeho bozky.

„Vieš, že máme o dva dni výročie,“ pošepol. Len som prikývla.

„Mám pre teba prekvapenie.“ Pohladil ma po stehne. Široko som sa usmiala.

„Budem nadšená,“ šepla som.

„To teda budeš.“

 

15. kapitola - 17. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 16. kapitola:

 1
17.02.2012 [1:21]

anissskamyslím, že věta: "To teda budeš." mluví za vše... Emoticon Emoticon

19.12.2011 [17:39]

domcamerciBože, tak to byla absolutní dokonalost. Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [1:22]

Tak toto nemalo chybu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!