Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 10. kapitola


Ako skrotiť upíra - 10. kapitolaTak je tu 10. kapitola. Už som aj sama na seba nahnevaná, že Belle a Edwardovi toľko ubližujem. Bella je otrasená a rozhodne sa Edwardovi oplatiť podvod rovnakou mincou. Od lásky je často len malý krôčik k nenávisti. Pekné čítanie. Lolalita

 

10. kapitola

Bella:

Zložila som mobil. Celá som sa chvela. Tanya je tá upírka, ktorá po Edwadovi šla. On je u nej a je v sprche. Myslela som, že umriem. Chcela som umrieť. Zvieralo mi hrudník a nemohla som dýchať. Moje srdce splašene bilo a bolelo ma celé telo. Z očí mi tiekli slzy a nedokázala som to zastaviť. Tam, kde som stála, som sa zrútila na zem. Schúlila som sa do klbka a kývala sa zo strany na stranu. Chcelo sa mi kričať, no hrdlo sa mi stiahlo. Čo som to urobila. Vohnala som ho do náručia tej odpornej upírke. Ja za to môžem. Stratila som ho. Čo spolu robili, kde sú? V hlave som mala ohňostroj myšlienok, ale každá poukazovala na jedinú vec. Edward ma podviedol. Mal toho dosť. Vybral si.

Môj mobil zazvonil. Bol to Edward. Natiahla som ruku a zrušila hovor. Nebola som schopná rozprávať sa sním. Čo by mi aj povedal? Možno by sa vyhováral a možno by mi rovno povedal, že ma už nechce. Zabilo by ma to. Ako mohol. Ja som mu chcela dať všetko. Stiahla som zo stoličky batoh s vecami do školy. Rýchlymi trasúcimi pohybmi som našla zošit z matematiky. Nalistovala som poslednú stranu a našla číslo. Vôbec som nemyslela. Mala som pocit, že zo seba potrebujem dostať tú strašnú bolesť.  Zhlboka som sa nadýchla. Chcela som potlačiť slzy a vzlyky. Naťukala som do mobilu číslo. Telefón zazvonil len raz.

„Prosím?“

„Ahoj. Bella Swanová. Erik, to pozvanie na večeru platí?“ šepla som.

„Iste, princezná. Čo tak dnes o ôsmej?“ povedal natešene.

„Dobre. Príď po mňa. Nadiktujem ti adresu,“ šepla som.

„Nemusíš. Viem kde bývaš. Dúfam, že sa ten tvoj hrdzavý neobjaví aj so svojou podarenou rodinkou. Vieš, nechcem vyvolať konflikt. Fakt sa mi páčiš,“ povedal trošku tvrdšie.

„Neboj sa. Postarám sa o to,“ šepla som a celá sa chvela.

„Ja sa nebojím.“ Znel sebaisto. Až ma to donútilo pousmiať sa. Kedy len vedel, kto sú Cullenoví.

„Tak o ôsmej,“ povedala som milo a zložila. Oprela som si hlavu o stenu a plakala. Čo to vlastne robím? Možno to bude menej bolieť, keď mu to oplatím rovnakou mincou. Čo si to nahováram? Proste som len nechcela byť doma, lebo by som sa zbláznila. Ja som sa asi už zbláznila. Edward, čo si mi to urobil...

 

Edward:

Vyliezol som zo sprchy. Po tom, ako som počas lovu vletel do toho jazierka, som ju potreboval. Smrdel som ako kanál. Všetci sa zo mňa smiali a najviac Tanya. Bola naozaj veľmi milá. Rýchlo som sa obliekol a zbehol do haly. Tanya sa opierala o stolík a previnilo klopila oči.

„Edward. Zazvonil ti mobil a ja som ho zodvihla,“ povedala akoby spáchala najväčší zločin sveta. Musel som sa zasmiať.

„To je v poriadku. Nemusíš sa preto tak tváriť,“ povedal som a vzal zo stolíka telefón.

„Bola to Bella a zostala zjavne zaskočená,“ šepla. Zmeravel som.

„Čo povedala?“

„No, chcela vedieť, kto som. Povedala som, že Tanya a že si v sprche, a keď vylezieš, že ti poviem, aby si jej zavolal,“ hovorila polohlasom. Ramená mala spustené k zemi. V myšlienkach sa obávala, že to pokazila. Mala strach, že si to Bella zle vysvetlí. Usmial som sa.

„Neboj sa. Bella si nič nebude zle vysvetľovať. Je pravda, že si ten rozhovor s ňou mohla formulovať inak, ale čo už teraz. Idem jej zavolať.“ Vzal som mobil a vybehol von. Vytočil som číslo a čakal. Telefón zazvonil, no okamžite bol hovor zrušený. No, očividne si to Bella vyložila zle. Napadlo mi. Zavolal som teda Alici.

„Ahoj, počúvaj. Choď k Belle a...“

„Edward. Okamžite sa vráť. Mala som videnie.“ Znela zdesene.

„Čo si videla?“ opýtal som sa a už som sa aj obával odpovede.

„Ide o Bellu. No, videla som ju v nemocnici. V mojom videní sa lekári rozprávali, že sa chcela milovať so svojím priateľom a ona si to rozmyslela. Jemu sa to nepáčilo a vzal si ju na silu. Znásilnil ju!“ zapišťala.

„Alice, to je hlúposť. Nikdy by som jej neublížil,“ šepol som a pripadalo mi to absurdné a smiešne.

„Nešlo o teba Edward. Ona bola s niekým iným,“ zasyčala Alice. Zostal som prekvapene stáť.

„Alice, choď okamžite k nej a aj keby si ju mala zviazať a hodiť do kufra, tak to urob. Ja som na Aljaške. Do zajtra som doma. Dovtedy ju drž hoc aj pod zámkom. Nikdy ti to nezabudnem. Keď sa vízia zmení, hneď zavolaj.“ Zložil som telefón. Vbehol som do domu a rýchlo sa so všetkými rozlúčil. Sadol som do auta a šiel najrýchlejšie, ako to Volvo zvládlo. Po ceste som sa jej pokúšal ešte dovolať, no nedvíhala.

Moje telo ma prestávalo počúvať. Bella, prečo? Nikdy by som nedokázal byť s inou ženou. Túžil som mať slzy a môcť plakať. Kolesá auta pišťali. Ak sa jej niečo stane, ak sa jej čo i len dotkne, zabijem ho. Utýram, roztrhám ho za živa. Takúto zlosť som nikdy v živote necítil. Cesta trvala neskutočne dlho. Po dvoch hodinách mi zazvonil mobil.

„Alice?“

„Bola som za ňou a povedala jej, čo som videla. Naštvala sa a trieskala dverami. Vraj si ma poslal ty. Neverila, že som to videla. Vraj ti nadŕžam a vymýšľam si. Povedala, že si ju podviedol s Tanyou. Edward, ako to je?“ Alice bola nervózna. Rozprávala tak rýchlo, že hltala slová.

„Upokoj sa. Nesmie s ním ísť. Alice, je mi jedno ako to urobíš. Môžeš ju zviazať, použi násilie. Správaj sa ako upír, len nedopusť, aby jej ublížil,“ zasyčal som.

„Edward, bude nás oboch nenávidieť,“ šepla.

„Nech nás nenávidí, len nech je v poriadku. Prosím...“ Zložil som a zošliapol pedál na podlahu. Bella je tvrdohlavá. Vzala si do hlavy, že som ju podviedol s Tanyou. Ísť na Aljašku bol ten najhlúpejší nápad, aký som kedy mal.

 

Alice:

Bez zaklopania som vpálila do domu. Bella bola vo svojej izbe a líčila sa. Mala na sebe minisukňu. Najprv sa zľakla.

„Alice, čo tu ešte chceš a neučili ťa aspoň zaklopať?“ ohrnula spodnú peru.

„S kým máš vôbec to rande?“ opýtala som sa naliehavo.

„Do toho ťa nič,“ štekla po mne.

„Ten chalan ti ublíži. Videla som to,“ šepla som.

„Mne ubližuje len tvoj brat. To on ťa sem poslal? Skvelé... On sa bude váľať s Tanyou a mne zakáže ísť na rande. Neviem odkiaľ sa to dozvedel, ale najskôr od teba. Že?“ syčala na mňa.

„Edward je momentálne na ceste domov. Povedala som mu, čo som videla. Ten chlapec ti ublíži!“ zvreskla som, aby sa Bella konečne prebrala. Najprv sa zachvela, no potom sa zaškerila.

„Iste. Čo ti ešte prikázal, aby si mi nakecala? Takto si to u neho napravuješ? Na to rande pôjdem práve preto, že to nechcete.“ Otočila sa k zrkadlu a pokračovala v líčení.

„Bella. Nedovolím ti to! Ak bude treba, zviažem ťa a hodím do kufra,“ šepla som.

„Alice. Povedz mi, že si si na sto percent istá, že Edward s Tanyou nič nemá,“ povedala jedovato. Zostala som ticho. Nemohla som odpovedať. Istá som si nikdy nebola. Tanya Edwarda uháňala od prvého dňa, ako sa stretli.

„To neviem. Nebudem ti klamať. Máš právo vedieť pravdu, ale Edward mi na to neodpovedal. Viem však, že ti ten chlapec ublíži. Musíš mi veriť. S kým ideš?“ Naliehala som. Bella spustila ramená.

„S Erikom. Neverím, že by mi ublížil,“ šepla.

„Prosím. Zruš to. S Edwardom sa baviť nemusíš. Daj mu to pokojne vyžrať, len s Erikom nechoď von.“

Bella prikývla. Pravda zaberá a nebude musieť byť použité násilie. Vzala do ruky mobil a šla volať. Medzi tým sa na príjazdovú cestu stočilo biele Subaru. Vykukla som z okna.

„Nevolaj, je už tu. Povedz mu, že nemôžeš ísť,“ šepla som. Bella šla po schodoch dole a ja hneď za ňou. Zazvonil zvonček a Bella otvorila. Erik sa na ňu široko usmial a len čo zbadal mňa, jeho výraz sa totálne zmenil.

„Vravela si, že nebudú robiť problémy,“ povedal Belle a premeriaval si ju pohľadom.

„Erik. Mrzí ma to, ale nemôžem ísť. Niečo sa vyskytlo a...“

„Počkať! Jasne som sa ťa pýtal, či nebudú problémy. Povedala si, že nie. Ja som objednal stôl a kúpil lístky do kina. Bella, to nie je fér,“ povedal jej rozčúlene. Bella sa na mňa otočila a mykla ramenami.

„Erik má pravdu. Nie je to fér. Idem si po kabátik a môžeme ísť,“ šepla a vybehla po schodoch. Stála som tam ako obarená. Čo mám teraz urobiť? Nemôžem nás prezradiť pred človekom. Premerala som si Erika a on sa víťazne usmieval.

„Tvoj brat je idiot. Ušla mu pomedzi prsty. Jeden večer so mnou a už po ňom ani nevzdychne,“ zasyčal uštipačne.

„Ak sa jej čo i len dotkneš... Zabijem ťa!“ zasyčala som. Zasmial sa.

„Nemyslím si, že zostaneme len pri dotykoch,“ šepol jedovato.

 

9. kapitola - 11. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 10. kapitola:

 1
10.04.2012 [19:43]

lenuskaemmErik sa mi vôbec nepáči. Emoticon Ale dúfam že sa to vráti konečne do svojich koľají. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [17:06]

domcamerciBello, ty si fakt kráva. Emoticon Každou kapitolu mě štve někdo jinej. Emoticon Njedřív Edward, který nakonec samozřejmě vlétnul do jezírka a teď Bella.. Emoticon

2. Kačka
30.10.2011 [19:23]

ajaj tak to je teda něco. Doufám, že se jí nic nestane

1. kikuska
01.09.2011 [0:44]

Eric sa mi nepáči. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!