Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aj kamenné srdce môže začať milovať - 8. kapitola

hojkjaj


Aj kamenné srdce môže začať milovať - 8. kapitolaEdward nám Bellu pozval na maškarný ples. Čo si Bella pripraví pre Edwarda?
A čo sa stane na záver?

Edward:

Odkedy sme sa dali s Bellou dokopy, ubehlo už pár dní. Môj život nabral iný smer. Bol som neskutočne šťastný. Všetko bolo dokonalé. Dokonca aj Jessica po svojom výstupe sa už k Belle ani nepriblížila. Vyhýbala sa jej ako čert krížu, aj teraz, keď si spomeniem, ako moju Bellinku pourážala, mal som chuť ju zabiť. Nedovolím, aby ju niekto urážal, alebo jej nebodaj ublížil. Za tých pár dní sme sa veľmi zblížili, vzal som ju za jej rodičmi. Bol to krásny deň, aj keď ich videla len z diaľky, bola šťastná, že sú v poriadku. Ja som bol šťastný, keď bola šťastná ona. Ukázala mi miesta, kam chodila, kde sa ako malé dievčatko hrávala, dokonca mi ukázala, kde ju premenili. Teraz som doma a čakám, kedy sa môj anjelik vráti. Alice a Rose mi ju ukradli na nákupy, čo znamená, že mám asi osem hodín pre seba. Išli totiž nakupovať oblečenie na maškarný, ktorý bude už tento piatok. Bella mi vravela, že si pre nás niečo chystá. Popravde, asi viem čo, ale nie som si istý.

„Edward, prosím ťa, môžeš mi povedať, čo si chce Alice obliecť?“ Jasper bol zúfalý, chcel ju prekvapiť, aby spolu ladili, ale ako poznám Alice, tak ona už má všetko premyslené do posledného detailu, ale chráni si predo mnou myšlienky.

„Jazz, ver mi, že keby som to vedel, tak tu nesedím so založenými rukami a tiež si idem kúpiť kostým, ale ja to netuším. Ten tvoj malý škriatok si chráni myšlienky,“ povedal som a obaja sme bezradne pokrútili hlavami. Odišiel z izby a mne zazvonil mobil. Na displeji svietilo meno mojej lásky, hneď som to zodvihol.

„Ahoj, láska, ako prebiehajú nákupy?“ opýtal sa som sa.

„Potrebujem pomoc. Stop. Alice je blázon. Stop. Milujem ťa. Stop.“ Začal som sa smiať, vždy vymyslí niečo, čím ma rozosmeje.

„Vydrž to, láska moja. Chýbaš mi, už len pár hodín a si pri mne.“ To asi nebolo veľmi upokojujúce, ale povedal som pravdu. Vedel som, že Alice ju nepustí skôr, ako o pár hodín.

„Si zradca. Stop. Ide šialenec. Stop. Pomoooc, nie, Alice, len chvíľku. Chcem ho počuť, chýba mi. Ty potvora, vráť mi ten mobil, nieee.“ Posledné čo som počul, a už len volaný účastník je momentálne nedostupný.

„Jasper, ja tvoju babu zabijem, nech sa mi vyhýba. Trápi moju Bells,“ ziapal som na celý dom a on sa začal smiať. Chodil som hore-dole po izbe celé hodiny. Až kým som nepočul na príjazdovej ceste auto. Vyletel som plnou rýchlosťou z domu a pribehol k Belle. Alice sa už krčila za Bellou a moja láska vyzerala, akoby ju prešiel parný valec. No skutočne, Alice zničí aj upíra.

„Ty jedna malá shopoholička, keď ťa chytím. Ty malý škriatok, tak ťa ani Jasper neposkladá, ani svätená voda ti nepomôže,“ kričal som, ale nikdy by som jej neublížil. Posadil som Bellu na kapotu auta a začal som ju prezerať, akoby bola krehký človek. Na čo som si zaslúžil smiech zo strany mojej rodiny a toho škriatka.

„Pokoj, Edí, je predsa upír, nič sa jej nestalo. Predsa bola so mnou. Jediný, kto to neprežil, je jej mobil. Takže, môžeš jej jeden kúpiť,“ povedala akoby sa nechumelilo a šla rovno do domu.

„Láska, si v poriadku? Čo ti urobila tá zlá upírica?“ Bella sa zasmiala a venovala mi ten najsladší bozk na svete.

„Nič, zlatko, len keď videla, že s tebou telefonujem, chytil ju amok a začala ma naháňať po celom obchodnom dome. Potom mi vytrhla mobil z rúk a rútila sa k fontáne a potom môj mobil rozdrvila na prach a hodila tam,“ povedala úplne smutne, veď to bol len mobil.

„Ty moje chúďatko, veď kúpime nový mobil,“ objal som ju na upokojenie.

„Tu nejde o ten mobil. Edward, ja som tam mala všetky sms od teba.“ Zvesila hlavu a tvárila sa veľmi smutne.

„To predsa nie je žiadny problém, všetky sms ti pošlem. Mám ich uložené a teraz sa na mňa usmej.“ Urobila tak, ako som jej povedal, vyzdvihol som si ju do náručia a niesol som si ju do svojej izby. Celý deň nebola pri mne, nehodlal som ju nechať nikomu. Odteraz je len moja, len a len moja. Celý čas sme sa smiali, zhovárali, bozkávali, hladili... Bolo to neskutočné. Opäť sme sa chceli milovať, ale teraz to zarazila ona, vraj máme ešte čas, že sa nie je kam ponáhľať. Má pravdu, veď máme na seba celú večnosť, a to doslovne.

Ďalší deň sme nešli do školy, pretože svietili slnko. Ale večer na ples sme už ísť mohli. Naše tri herečky, vrátene Belly, sa zatvorili k Rose do izby a začali sa chystať. Alice mne a mojim bratom dala na posteľ to, čo si máme obliecť. Keď som videl, že ja mám len obyčajný oblek a škrabošku na tvár, skákal som doslova od radosti. Emm a Jazz nemali toľko šťastia ako ja. Jasper bol oblečený ako policajt a Emmett ako pirát. Hovorím, chvalabohu, že ja mám oblek. Len by ma zaujímalo, čo bude mať oblečené Bella. Keďže ja mám oblek, ona určite bude mať nejaké krásne elegantné šaty, možno pôjde za kráľovnú. Tou už síce v mojom srdci je.

Po zbytočnom niekoľko hodinovom skrášľovacom maratóne konečne začali schádzať naše drahé polovičky. Alice a Rose si chránili myšlienky, aby som nevedel, ako vyzerá moja Bellinka. Prvá schádzala Alice, vyzerala dobre aspoň podľa Jaspera. Už premýšľal, ako využije svoju právomoc policajta. Keď schádzala Rosalie, Emmett mal ústa dokorán, ale stále fňukal, že ako pravý pirát by mal mať papagája. Nakoniec po schodoch začal kráčať môj anjel. Doslovne anjel, ten anjel kráčal ku mne s najneodolateľnejším úsmevom na perách a s láskou v očiach. Vyzerala nádherne. Ba ani toto slovo nevystihuje jej krásu a dokonalosť. Krásny biely kostým jej neskutočne pristal a tie krídla... Je to proste irónia, keď upír sa oblečie do kostýmu anjela. Ale ona tým anjelom bola, bola mojím anjelom, ktorý padol na zem a rovno mne do života. Jej krásna biela pokožka splývala s oblečením a jej dlhé mahagónové vlasy sa jej jemne vlnili skoro až po pás. Nebol som schopný jediného slova, jediného pohybu. Zišla dole ku mne a krásne sa usmiala, pohladila ma po tvári a pobozkala.

Keď sme prišli do školy, všetci pozerali po nás. Mal som takú zlosť, lebo každý muž v miestnosti slintal nad mojou Bellou. Každý ju obdivoval. Na jednej strane som bol hrdý, že tá najkrajšia žena v miestnosti patrí mne. Bol som patrične hrdý na seba, že som si ju dokázal získať. Celý večer sme pretancovali, bolo to nádherné.

 

Bella:

Toto bol môj prvý maškarný ples a musím povedať, že to bolo nádherné. Všetko dopadlo nad moje očakávania. Dokonca som dnes dostala aj svoj nový mobil. Edward mi ho kúpil aj napriek mojim protestom. Chcela som, aby mi nový mobil kúpila Alice, keďže mi môj starý mobil zničila. Naše polovičky nám niekam zmizli a ja s Rose a Alice sme si išli na chvíľu sadnúť. Predsa človek nevládze tancovať bez prestávky. Po chvíľke mi zapípal mobil, že mi prišla sms správa. Myslela som, že je Edward, ale mýlila som sa.

„Zavolaj mi. Okamžite!“ Nevedela som kto to je, číslo som nepoznala a vôbec som netušila, kto by mi mohol písať a kto vie moje číslo.

„Rose, Alice idem na chvíľku na vzduch. Hneď prídem,“ oznámila som im pre istotu, keby sa Edward vrátil. Rýchlo som vyťukala číslo do mobilu a zavolala na to číslo. Na druhej strane niekto dvihol.

„No konečne, to ti trvalo, Isabella. Neopováž sa položiť,“ ozval sa na druhej strane hlas. Ja som presne vedela, komu ten hlas patrí. Bol to Damon.

„Čo odo mňa chceš?“ spýtala som sa ho a mala som sto chutí mu položiť.

„Ak chceš, aby tvoj Edward bol v poriadku a celá jeho úžasná rodinka, tak chcem, aby si najneskôr zajtra večer prišla do Mystic Falls.“ Čo si ten, dopekla, o sebe myslí?

„Ani ma nehne, sa spamätaj konečne. Nemilujem ťa, nikdy som ťa nemilovala. Milujem Edwarda a ostanem s ním,“ povedala som rozhodne.

„Bella, Bella, ty si neuvedomuješ, že ak neprídeš, pôjdem do Volterry, oznámim im, že si vo Forks a celá garda zničí teba aj tvojich milovaných? Stále tomu nerozumieš?“ Čo ak má pravdu? Viem, že po mne pátrajú, ale predsa by neublížili mojej rodine, alebo áno?

„Kde mám istotu, že keď prídem, sa im nič nestane?“ Musím to urobiť, nemôžem dovoliť, aby niekto ublížil mojej rodine. To nedopustím. Nikdy.

„Nemáš, tak ako ja nemám istotu, že zajtra večer budeš tu.“ V tom mal pravdu. Nemal istotu, tak isto ani ja, ale urobím všetko. Potom budem uvažovať nad tým, ako sa z toho dostať, hlavne nech sú oni v poriadku.

„Fajn, budem tam. Musím končiť.“ Nemala som chuť s ním viac hovoriť. Ešte, že som ukončila hovor, práve sa ku mne blížil Eduard. Na tvári mal ten najkrajším úsmev, ktorý som tak neskutočne milovala.

„Láska, hľadal som ťa.“ Pritiahol si ma k sebe a ja som si položila hlavu na jeho hruď. Bolo mi do plaču, ale musím chrániť to, čo milujem najviac. Ale ešte pred tým mu chcem dať seba.

„Láska, poďme už preč. Chcem byť s tebou sama, prosím ťa.“ Hodila som po ňom psie oči a dobre som vedela, že mi nič neodoprie. Miluje ma tak, ako ja jeho. Prikývol a už ma niesol do svojho auta. Zabočili sme k môjmu domu a on mi galantne otvoril dvere a opäť si ma vzal do náruče. Preniesol ma cez prah, presne tak, ako to je, keď dvaja majú svadbu. Jednou nohou zatvoril dvere a niesol ma do mojej izby.

Položil ma na posteľ, skopol topánky a ľahol si na mňa. Nie však celou váhou, pretože sa držal na jednej ruke, aby ma druhou mohol hladiť. Pozeral sa na mňa, hypnotizoval ma svojím pohľadom a ja som tiež nedokázala pozerať inam, ako na neho. Chcela som si ho zapamätať do najmenšieho detailu. Každý záhyb jeho dokonalej tváre, každý jeho dotyk, proste všetko. Zahnala som zlé myšlienky hneď, ako ma pobozkal na pery. Pootvorila som ústa, a tak som dovolila, aby vstúpil a on sa hneď chopil príležitosti. Bol to krásny a dokonalý bozk, tak ako všetky pred tým, ale predsa to bolo iné. Bolo to plne vášne a túžby, ktorú sme obaja pociťovali. Pomaly ma začal bozkávať na krku a ja som sa celá chvela, jeho ruky blúdili po mojom tele, ale vždy to nebolo ono, pretože som stále bola oblečená.

Edward akoby to vycítil a jedným rýchlym pohybom ma zbavil oblečenia. Ostala som pred ním úplne nahá, tak, ako ma Boh stvoril. Ostali mi jedine nohavičky.

„Si nádherná, miláčik,“ vydýchol a opäť sa prisal na môj krk. Ja som od vzrušenia zastonala. Pre neho to bolo ako pozvanie a tak zišiel trošku nižšie, prešiel jazykom až k mojim prsiam a tam sa zastavil.

„Nič krajšie som v živote ešte nevidel.“ Fascinovane na ne pozeral a ja keby som mohla, tak som červená určite až na končekoch prstov. Usmiala som sa na neho a on mi úsmev vrátil. Potom sa lačne prisal na moju pravú bradavku a druhou rukou ma hladil ma druhom prsníku. Dotýkal sa ma, akoby som bola z porcelánu, dotýkal sa ma tak, akoby sa bál, že ma jeho dotyk dokáže rozbiť. Veľmi sa mi to páčilo, ako si dával pozor na všetko, čo urobí. Pre neho toto nebolo nové, ale mňa sa nikdy žiaden muž nedotýkal. Bola som v tomto neskúsená a dostala som strach, že sa mu to nebude páčiť. Prestala som ho hladil po vlasoch, proste som skamenela.

„Láska, čo sa stalo?“ Hneď si všimol, že nie som v poriadku. Čo mu mám povedať? Ako mu to mám povedať?

„Bojím sa... Bojím sa, že sa ti to nebude páčiť, ty máš už nejaké skúsenosti, no ja nie...“ Odmlčala som sa a snažila pozerať inam, len nie do jeho nádherných karamelových očí. On mi však chytil tvár do dlaní a uprene sa na mňa pozeral.

„Láska, mám skúsenosti, ale nikdy som sa so žiadnou ženou nemiloval, toto bude pre mňa tiež po prvýkrát. Jediné, čo viem, je predohra, v tom jedinom mám skúsenosti, tak tíško lež a relaxuj,“ povedal a krásne lišiacky sa usmial. Jeho úsmev dokáže divy, úplne som zabudla na to, o čom sme práve hovorili a nechala som sa unášať rozkošou, ktorú mi dokázal spôsobiť.

Keď sa prestal venovať mojim prsiam, prešiel nižšie, pomaly ma donútil rozkročiť nohy a strhol zo mňa nohavičky. Objavil sa mu úsmev na perách a svoje pery priložil do môjho lona. Jednou rukou si ma trošku nadvihol, a tak mi pevne zvieral zadoček. Vychutnávala som si všetko, čo tam dole robil so svojím jazykom. Po chvíľke vyšiel s jazykom na moju guľôčku klitorisu a vnikol do mňa palcom. Začal sa vo mne hýbať, najprv úplne pomaly, potom rýchlejšie až nakoniec zrýchlil úplne. Nedokázala som sa na nič sústrediť. Prehla som sa ako luk a hlasno zavzdychala jeho meno. Vtedy sa Edward od mojej mušličky vzdialil a pobozkal mi ju. Chcela som ho mať v sebe, ale on bol stále oblečený, tak som si ho pretočila pod seba a teraz som sa začala hrať ja. Edward sa zdvihol na lakťoch a pozrel sa na mňa.

„Čo to robíš?“ opýtal sa chrapľavo.

„Pst, tíško, teraz sa idem učiť ja. Chcem spoznať všetko...“ povedala som tichým hlasom a prešla jazykom po jeho ušku. Zastonal a to ma povzbudilo ešte viac. Párkrát som mu jazykom prešla ešte po uchu. Zašepkala som mu, ako ho milujem a šla som nižšie až ku krku. Jemne som ho hrýzla a pritom mu pomaličky rozopínala košeľu. Nechcela som nič uponáhľať, chcela som si to vychutnať. Vyzliekla som mu košeľu a začala som ho bozkávať po celom tele. Keď som sa dostala až k nohaviciam, opäť sa dvihol na lakte a sledoval, čo sa bude diať. Jeho oči boli úplne čierne ako noc, ale ja som vedela, čím to je. Rozopla som mu opasok aj nohavice a rýchlo som mu ich stiahla. Boxerky som mu už dávala dole pomalšie. Každým bozkom som bola nižšie ja aj jeho boxerky, až spadli úplne dole. Keď som uvidela jeho... hneď som ho chytila do ruky a pomaly prešla po celej jeho dĺžke. Edward zavrčal a ja som sa zľakla, že som urobila niečo zle.

„Prepáč,“ povedala som previnilo a sklopila zrak.

„Nie, láska, pokračuj. Prosím.“ Celý udýchaný zo seba dostal tých pár slov a privrel viečka. Tak som ho opäť chytila do ruky, ale chcela som ho mať v ústach, chcela som mu spôsobiť rozkoš, ktorú spôsobil on mne. Pomaly som ho dala po úst a začala hýbať hlavou hore a dole, pomáhala som si aj rukou, aby jeho vzrušenie prišlo rýchlejšie. Bozkávala som ho, jazykom prechádzala po celej jeho pýche a druhou rukou som mu hladila vajíčka. Keď som mala pocit, že je na tom rovnako ako ja, chcela som, aby povedal, že ma chce a tak som prestala.

„Bella, pokračuj.“ Tak krásne znelo moje meno z jeho pier.

„Povedz: chcem ťa.“ Chcela som to proste počuť.

„Chcem ta. Prosím.“ Bola som zlé dievča. Usmiala som sa.

„Prosím, ja ťa prosím,“ poprosil a ja som na neho vysadla, ten pocit sa nedal opísať, jeho teplý úd som cítila snáď všade. Rýchlo ma presunul pod seba a prebral riadenie on. Hladil ma všade, kde jeho ruky sa dokázali dostať, hýbal sa najprv pomaly a potom zrýchlil úplne. Obaja sme vzdychali, stonali mená toho druhého. Bolo to to najkrajšie, čo som v živote zažila. Urobil ma ženou, jeho ženou. Navždy budem patriť jemu. Navždy ostane v mojom srdci len on.  Milovali sme sa ešte dvakrát a vždy to bolo také krásne ako po prvýkrát. Potom sme vedľa seba len ticho ležali, ani jeden z nás nemal potrebu rozprávať. Aj naše pohľady a dotyky hovorili za všetko. Boli sme šťastní. Škoda len, že je to poslednýkrát. Zo zlých myšlienok ma dostal až Edwardov telefón.

„Prosím?“ opýtal sa do mobilu.

„Dobre. Hneď som tam, ale nabudúce volaj vo hodnejšiu dobu,“ povedal zúrivo. Pohladila som ho po tvári a hneď sa upokojil. Takže toto je poslednýkrát, čo ho vidím. Hneď ako odíde, napíšem listy pre neho a Alice a odídem. Neviem na ako dlho, ale pokiaľ bude v bezpečí, tak to stojí zato.

„Miláčik, musím ísť, ale večer prídem,“ usmial sa na mňa. Silno ma objal a mňa bodlo pri srdci, vedela som, že ma tu nenájde.

„Láska, pokojne choď. Ale nezabudni, nikdy nezabudni na to, že ťa neskonale milujem, a vždy ťa budem chrániť. Si môj život, moja existencia. Milujem ťa,“ hovorila som pomaly a na každé slovo som dávala dôraz, aby mi veril. Hľadel na mňa s toľkou láskou, ako ja na neho.

„Aj ja ťa milujem. Bells, si to najvzácnejšie, čo v živote mám, milujem ťa a dnešná noc bola tou najdokonalejšou v mojom živote,“  vyznal sa mi a mne tým vyčaril úsmev. Pobozkali sme sa a potom som sa už len pozerala ako mizne v diaľke. Zbohom, láska moja, raz sa, dúfam, vrátim a budeme spolu.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aj kamenné srdce môže začať milovať - 8. kapitola:

 1
7. Pegi
28.07.2012 [13:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. DAlice
28.07.2012 [11:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2012 [0:11]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.07.2012 [21:27]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lelus
27.07.2012 [20:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Romi
27.07.2012 [19:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
27.07.2012 [17:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!