Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aj kamenné srdce môže začať milovať - 13. kapitola


Aj kamenné srdce môže začať milovať - 13. kapitolaČo urobia Volturiovci, keď sa dozvedia, že Isabella utiekla? Čo videla Alice?

Vo Volterre:

Po návrate Jane, Felixa a Damona sa rozpútalo hotové peklo. Aro nedokázal pochopiť, ako je možné, že Isabellu nechali samú a k tomu bez dozoru. Miestami bol zúrivý a miestami zúfalý. Mal strach, áno, Aro Volturi mal strach o svoj život, pretože dobre vedel, čo znamená strata Isabelly. Preto sa rozhodol konať.

„Demetri, okamžite zavolaj všetkých našich gardistov a najmä tie tri nemehlá,“ rozčuľoval sa a samozrejme, že právom. Do dvoch minút sa zaplnila celá sála všetkými upírmi v čele s našimi troma hrdinami. Aro sa postavil zo svojho trónu, ruky mal pozdĺž tela a na tvári vražedný pohľad.

„Moji drahí, ako ste všetci určite počuli, títo traja,“ pokynul rukou na Jane, Damona a Felixa, aby sa postavili po jeho pravej ruke, „čo stoja po mojej pravici, sa dopustili najväčšieho omylu za celú svoju existenciu. Dopustili, aby Isabella, náš najdrahší klenot, ušiel,“ dohovoril a v celej sále to začalo šumieť, všetci pozerali po tých troch a nikto nemohol uveriť, ako to mohli dopustiť.

„Prečo je taká dôležitá, kvôli štítu?“ ozval sa jeden z upírov. Aro sa rýchlym pohybom presunul k tomu, kto si dovolil spochybniť jeho slová o tom, že Isabella je pre nich veľmi dôležitá.

„Ako sa opovažuješ, ty červ, pochybovať o mojich slovách. Keď hovorím, že Isabell je klenotom, tak to tak bude. Vy nemáte ani tušenia, kto je, alebo čo ona dokáže,“ hovoril tvrdým hlasom a bol pevne rozhodnutý zabiť každého, kto spochybní jeho úsudok.

„Tak nám to povedz. Povedz, prečo je taká dôležitá?“ opäť niekto skríkol a to už Aro nevydržal. Prišiel bližšie zozadu k tomu upírovi a odtrhol mu hlavu. Všetci v momente stíchli, nikto už nemal odvahu sa nič nepýtať. Aro však urobil niečo, čo nikdy predtým nespravil. Rozhodol sa dať jednoduché vysvetlenie na ich otázku.

„Isabella je súčasťou proroctva. Dokáže zničiť celú našu upírsku podstatu. Môže si z nás urobiť svojich otrokov, takže chcem, aby ste okamžite začali trénovať. O tri dni vyrážame a chcem ju mŕtvu. Len a len mŕtvu,“ vrčal ako zmyslov zbavený. Všetci sa hneď rozpŕchli po hrade a začali trénovať. Jane, Damon a Felix sa chceli tiež nenápadne vytratiť, ale to sa im nepodarilo.

„Vy traja, stáť! Máte poslednú možnosť napraviť to, čo ste zbabrali. Chcem hlavu Isabelly Swanovej a Edwarda Cullena. Vlastne chcem každého hlavu, kto jej bude pomáhať. Rozumiete?“ Už sa chceli ozvať, ale Aro ich zastavil.

„Radšej mlčte! Nechcem počuť sľuby, chcem vidieť výsledky, a preto vás budem sprevádzať,“ oznámil a ukázal smerom k dverám, že môžu odísť. Potom sa posadil na svoj trón a začal premýšľať, ako dostať a premôcť jej dar.

 

Edward:

„Nie,“ vykríkla Alice a všetci sa na ňu nechápavo pozreli. „Volturiovci.“ Ja som úplne skamenel, pretože ako jediný som vedel, čo videla.

„Čo vidíš, Alice?“ Moja láska sa ku mne ešte viac natisla. Mala strach a to ešte netušila, čo nás čaká. Dúfal som len v to, že nepovie Belle to, že ju chcú zabiť, o mňa nejde, ale o ňu. Mal by som sa stretnúť s tým psiskom a povedať mu, že odídeme o necelé tri dni. Aspoň sa poteší a ja sa ho zbavím.

„Volturiovci sa chystajú sem. O tri dni vyrazia, ale neprídu sami. Ide celá garda a všetci upíri, ktorých zoženú. Chcú teba, Bella, ale aj teba, Edward,“ povedala a zlomil sa jej hlas. Jasper okamžite priskočil a chytil Alice a privinul si ju k sebe do objatia. Musel som hovoriť s Carlisleom a ísť za vlkmi.

„Jasper, ty si skvelý stratég, ako som mala možnosť počuť. Bojoval si vo vojne, a preto ťa žiadam, aby si vymyslel pre mňa stratégiu boja a pomohol mi.“ Čo? Dúfam, že som zle počul. Ale asi nie, moja rodina to tiež tak pochopila.

„Isabella Maria Swanová, počúvaj ma sem. Ja viem, čo zamýšľaš a nedovolím ti to. Milujem ťa, moja rodina ťa zbožňuje, si im dcérou a sestrou a ty chceš urobiť takúto vec?“ Bol som zmyslov zbavený, ale neskutočne ma nahnevala.

„Edward, ako si dovoľuješ so mnou takto hovoriť? Ja nie som tvoj majetok a môžem si robiť čo chcem. Ja som sa rozhodla ísť do toho sama. Zabijú mňa a vám dajú pokoj.“ Ona je blázon. Začal som nekontrolovateľne vrčať. Carlisle ma chytil za rameno, nech sa upokojím a Esme objala Bellu, aby ju upokojila. V duchu mi nadávala, že som hlupák, áno som, ale mám o ňu strach, sakra.

„Bella, dcérka. Nevšímaj si Edwarda, on sa len o teba veľmi bojí. Má pravdu v tom, že si ako naša dcéra. Nevieš si predstaviť, ako nás bolelo, keď si zmizla. Emm sa prestal smiať a vtipkovať, Rose sa odmietala o seba starať, Carlisle nechodil do práce, Alice vôbec nenakupovala a Jasper musel vnímať všetko, čo cítime. Chcem tým povedať, že za rodinu sa musí bojovať, a ty si naša rodina. “ Silno objala moju lásku a Bella začala vzlykať. Pristúpil som bližšie, ale tak, aby som Bellu ešte viac nerozrušil.

„Láska, bojím sa o teba. Nechcem viac o teba prísť, prosím ťa, pochop ma.“ Sklopil som zrak do zeme. Naozaj som sa o ňu bál, prečo to nechápe? Ona sa o mňa bála a šla na pospas Arovi a ja ju nemôžem chrániť? To nie je fér.

„Ja, ja vám rozumiem. Pre mňa ste najdôležitejšími osobami v mojom živote. Nikdy by som si však neodpustila, keby sa vám niečo stalo mojou vinou. Ja som proti tomu, aby ste bojovali, ale urobím kompromis a nechám vás rozhodnúť sa, ako chcete,“ povedala plačlivým hlasom a ja som ju silno objal.

„Kto teda ide s nami do boja proti Volturiovcom?“ spýtal som sa a prechádzal očami po každom jednom členovi, aj keď som už dávno vedel, že každý je za.

„Konečne Demetrimu odrhnem hlavu,“ vytešoval sa Emmett.

„Ja využijem svoje znalosti zo stratégie boja, ďakujem Belli,“ usmial sa Jasper a už mal v hlave, len kto, kde bude rozostavený. Musel som sa usmiať.

„My svoju dcéru podporíme vždy a stojíme za tebou, srdiečko,“ povedala Esme a Carlisle prikývol na potvrdenie jej slov.

„Ja si svoju novú sestru nedám.“ Rose ma neskutočne prekvapovala. Brala Bellu hneď za svoju sestru, lebo sa jej páčilo, ako so mnou na začiatku zametala.

„Hej, hej, jasné, že idem aj ja do toho, ale preboha, čo si oblečieme?“ Alice, no je ona normálna? Všetci sme sa začali smiať na celý les. Všetci sa rozostavili okolo Jaspera a on začal vysvetľovať základ boja.

„Podstatou boja je rýchlosť, presnosť a načasovanie. Ale varujem vás, nepredstavujte si rýchlosť boja v tom, že máte robiť rýchle pohyby. Rýchlosť treba chápať, ako rýchlosť zmeny pozície tak, aby to nestihol protivník zaregistrovať. Presnosť znamená zasiahnuť cieľ bez toho, aby sme vynaložili veľké úsilie, musíte sa šetriť. Pri správnom načasovaní môžete využiť protivníkovu slabosť. Ale musíte byť pozorný, pretože protivník ukáže svoju slabinu len na malú chvíľku. Musíte si veriť. Niekedy si všimnete na protivníkovi, že je nervózny a že si neverí, to je vaša šanca. Je nepozorný a je ľahšie ho zneškodniť. A posledné pravidlo je, nikdy, ale nikdy sa neotáčajte protivníkovi chrbtom. “

Po celú dobu sa prechádzal dookola nás, ruky mal za chrbtom a tváril sa vážne. Pre Jaspera je toto veľká pocta. Keď nám dovysvetľoval základy boja, začali sme trénovať. Každý bojoval s každým, ale každý odmietal bojovať so mnou, pretože som vždy dopredu vedel, čo sa chystajú urobiť. Jediným súperom bola pre mňa Alice, ona ma vedela zmiasť ako tak, a moja Bella, to bolo hrozné. Nevidel som jej do hlavy, veľakrát natiahla štít, takže som sa k nej vedel dostať. Ale popravde, snažil som sa skôr brániť, ako ju napadať. Predsa jej nechcem ublížiť. Problém nastal až vtedy, keď sme chceli, aby nás Bella štítila, ale zároveň sme potrebovali, aby niekto narážal do jej štítu. Potrebovali sme, aby sme boli pod štítom všetci, pre každý prípad. Ale Alice tam zase nemohla byť, aby mohla sledovať rozhodnutia Ara. V tom ma to napadlo.

„Hneď som tu,“ pobozkal som Bellu a rozbehol som sa do lesa. Viem, že dohoda bola nechodiť do rezervácie, ja tam teoreticky ani nevstúpim, idem len tak blízko, aby ma zacítili. Potrebujem Jacoba a jeho pomoc.

„Pijavica, zabudol si na našu dohodu? Ale to nevadí, budem mať tú česť - ťa zabiť,“ precedil cez zuby a mne bolo do smiechu. Za iných okolností by som sa aj do neho pustil, ale teraz je dôležitá Bellinka.

„Jacob, neštekaj. Teraz ide o Bellu.“ Zbledol, keď počul jej meno. Mal ju rád, dokonca ju mal viac, ako rád. Ale na to teraz nemôžem myslieť.

„Čo je s Bellou? Hovor!“ skríkol po mne a to privolalo ďalších psov.

„Budem k tebe úprimný, ale len preto, že ťa Bella pozná a má ťa rada. Ide o to, že sem idú Volturiovci a my sme začali trénovať,“ hovoril som pokojne a stále som premýšľal, ako ich požiadať o pomoc. Nie je zvykom žiadať o pomoc tie zablšené psiská.

„A čo tým chce básnik akože povedať?“ Zablšené potvory a bez jediného funkčného neurónu v mozgu.

„Prišiel som ťa, teda vás, požiadať o pomoc pri trénovaní Bellinho štítu.“ Vyvalili na mňa oči. Dobre uznávam, znie to zvláštne.

„Keď budeme bojovať a náhodou by šlo veľmi do tuhého, tak Bella musí natiahnuť štít a zaštítiť nás všetkých, aby nám neublížili. Vaša pomoc spočíva v tom, že keď tak urobí, aby ste začali útočiť na jej štít, aby mala predstavu o tom, koľko vydrží.“ Tak a teraz čakať, či to naše šteniatka pochopili.

„Dobre, pomôžeme, ale aby bolo jasné. Nepomáhame tebe a tvojej rodine, pomáhame Belle.“ Súhlasím. Obom nám ide o Bellu. Bol som rád, že jej chcú pomôcť. Dokonca to išlo jednoduchšie, ako som očakával. Došli sme k mojej rodine a všetkým som vysvetlil o čo ide. Nikto z nich nemal námietky, pretože každý vedel, že potrebujeme Belle pomôcť. My sme svoje sily a schopnosti poznali a vedeli používať, ale ona sa musela zdokonaľovať. Aj keď mala dobrý základ z Volterry, stále sa mala čo učiť. Bella natiahla svoj štít okolo celej rodiny, jedinou výnimkou bola Alice, tá si sadla a snažila sa dostať víziu o ďalšom kroku Volturiovcov. Miesto Alice sme ale potrebovali niekoho, kto ju nahradí. Ako prvý sa prihlásil Jacob, ako inak. Najprv sme začali jednoduchšími útokmi a tak, že vlci boli v ľudskej podobe, pretože v ľudskej podobe sú slabší, takže sme začali zľahka. Trvalo to asi pol hodinu, a potom som im povedal, nech sa premenia a nech začnú znova s útokmi. Ako vlci majú veľkú silu, dobre uznávam, sú dosť silní a boli by veľkou pomocou, keby bojovali s nami. Bol by to ťah, ktorý Volturiovci neočakávajú z našej strany. Po ďalšej pol hodine som videl, že Bella nevládze držať svoj štít. Oči mala tmavé ako noc a celá sa triasla.

„Pusti štít,“ skríkol som, ale ona nič. Akoby bola v tranze.

„Bella, okamžite pusti štít, prosím ťa,“ prosil som ju, ale ona ma nevnímala. Postavil som sa pred ňu a ona padala k zemi. Zľakol som sa, čo sa to deje. Všetci sme boli vystrašení.

„Krv...“ posledné, čo povedala pred tým, ako odpadla. Nikto sme to nechápali, ale Emm s Rose na nič nečakali a rozbehli sa rýchlo uloviť nejakú zver. Doniesli dve srny, pumu a Emm doniesol ešte medveďa. Bella sa prisala a pila až do poslednej kvapky. Pomaly otvorila oči, ktoré už nabrali zlatistý otieň. Pomaly sa posadila, ale hlavu mala stále v mojom náručí.

„Edward, ona to nedokáže, videla som to. Sama to nezvládne,“ hovorila Alice a ukázala mi, čo videla.

„Ako to myslíš, čarodejnica? Ups, Alice, pardon,“ ospravedlnil sa Jake.

„Videla som ich. Prídu od západu a bude ich stovky. Bella nemá šancu to zvládnuť, Edward, bude musieť byť mimo štítu, aby vedel, čo chcú urobiť. Ja budem musieť tiež byť mimo štítu, aby som vedela, ako to dopadne. Proste dvaja to neustojíme, Bella nemôže bojovať, aby chránila zvyšok rodiny. Chápeš?“ objasnila celú situáciu a Bella sa pozrela po všetkých a sklopila zrak.

„To všetko mení. Edward, odpusť mi, ale držíme sa pôvodného plánu.“ Nie, to nedovolím. Keď umrieť, tak po jej boku a s ňou.

„O čom to hovorí?“ pýtal sa nechápavo Jake.

„O tom, že idem sama bojovať, vy odídete ďaleko.“ Pozrela sa po celej rodine a Jake napadlo to isté, čo mňa pred chvíľou.

„Bella, poznáme sa od plienok. Nedovolím, aby sa ti niečo stalo. Hovorím nie len za seba, ale za celú svorku, keď poviem, že budeme bojovať s vami,“ oznámil a všetci v tom videli možnosť záchrany. Alice tomu neverila, pretože nevidela, ako to dopadne, ale jej vízie sa môžu ešte zmeniť.

„Máme ďalší problém, budú tu už zajtra,“ povedala a všetci sme vedeli, čo to znamená. Možno je to posledný deň, kedy sme spolu, a to som chcel ešte niečo stihnúť.

 


V ďalšej kapitole sa už konečne môžete tešiť na dlho očakávaný boj. Mal byť už v tejto kapitole pôvodne, ale rozhodla som sa vás trošku ponaťahovať. :) 

Edward urobí zásadné rozhodnutie a dozvieme sa, či bude šťastné víťazstvo, alebo nešťastná prehra...

Vaša 9moncici9.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aj kamenné srdce môže začať milovať - 13. kapitola:

 1
03.08.2012 [13:38]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. DAlice
03.08.2012 [10:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kačka V.
02.08.2012 [23:56]

Ježíšmarjá, já nechci žádnou prohru Emoticon Emoticon Emoticon. Těším se a zároveň se bojím příští kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS
02.08.2012 [20:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Mňamka
02.08.2012 [20:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2012 [20:00]

mispa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!