Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aj kamenné srdce môže začať milovať - 11. kapitola

Eclipse


Aj kamenné srdce môže začať milovať - 11. kapitolaAko to zvláda Bella vo Volterre? Kto vlastne volal Edwardovi? Bola to Bells? Bola to neznáma, čo volala aj minule?

Bella:

Každý deň som myslela na to, či sa tej dievčine podarilo zavolať môjmu anjelovi. Dúfam, že áno a tiež dúfam, že ma počúvol a neurobil žiadnu hlúposť. Od kedy som tu, celé dni len trénujem, s Arom som sa veľakrát dostala do konfliktu kvôli môjmu vegetariánstvu, ale nakoniec mi to dovolil. Predsa ma chce pre seba a ja som to začala patrične zneužívať. Dohodli sme sa, že keď nebudem robiť problémy, budem trénovať a plniť jeho príkazy, tak môžem chodiť do neďalekých lesov loviť. Samozrejme, že ma vždy sprevádzal Damon alebo Jane. Všetkých som ich nemohla vôbec vystáť. Vedela som, že sú to vrahovia. Raz, keď som išla do telocvične, práve prichádzali ľudia. Tak, ako každý deň, presne o dvanástej hodine. Teraz však nie dospelí, ale malé deti vo veku šesť až desať rokov a oni všetky tie detičky zabili. Bolo počuť len plač a krik. Tie nevinné tváričky, tie očká, ktoré sledovali celý hrad a nakoniec umreli tou najhoršou a najbolestivejšou smrťou.

Musím však uznať, že hodiny v telocvični boli na niečo dobré. Zlepšovala som svoj štít, už som ho ovládala perfektne, čo robilo radosť najmä Arovi. No chlapec, ale netušil, že dokážem štítom obaliť kohokoľvek, aj keď neviem na ako dlho. Skúšala som to pri love. Vždy som dala pod štít aj zviera, ktoré som chcela zabiť. Videl len také pokroky, ktoré som mu dovolila vidieť. Dokonca, keď chcel vidieť moje myšlienky, tak som mu ukázala len to, čo som chcela ja. Vedela som so štítom robiť čo som chcela a patrične som to chcela využiť, keď bude treba. Teraz som zalezená v izbe a pozerám von oknom. Pod hradom sa prechádza pár mladých ľudí a vyzerajú tak zamilovane. Neprejde jediný deň, aby som si na neho nespomenula, alebo na moju sestričku a toho blázna Emmetta.

„Čo tu, dopekla, robíš?“ Damon opäť vtrhol do mojej izby, ale teraz aj s Felixom. Damona som nenávidela snáď najviac. Už asi druhý týždeň sa snaží o moju náklonnosť, ale má na to svoje presvedčovacie metódy. Snažil sa ma násilím zviesť, čo sa mu nepodarilo len vďaka Arovi. Vždy, keď počul môj krik, alebo náš súboj, bol pri nás v priebehu sekundy. Tiež sa snaží ovládnuť ma svojím darom, ale už sa mu to nikdy nepodarí.

„Máš ísť k Arovi. Okamžite, tak si pohni tým svojím krásnym zadkom,“ povedal a mne sa zdvihol žalúdok.

„Odkaz si odovzdal a teraz zmiznite,“ zavrčala som na nich a zavrela dvere. Šla som po dlhej chodbe do hlavnej sály za Arom. Som tam pomaly viac ako vo svojej izbe. Stále niečo odo mňa chce.

„Aro, dal si ma zavolať?“ Dívala som sa mu priamo do tých jeho odporných červených očí.

„Isabella, moja najdrahšia Isabella. Vyskytol sa menší problém. V Seattli sa premnožili novorodení a táto situácia si vyžaduje tvoju prítomnosť.“ Seattle? To je blízko Forks. Len sa neusmiať, nesmie nič tušiť.

„Naozaj musím ísť? Veď Felix, Jane a Damon to zvládnu aj bez mojej prítomnosti,“ povedala som nezaujato, aby nič nespozoroval.

„Isabell, povedal som, že ťa tam treba, tak ťa tam treba! Čomu na tom nerozumieš?“ Jeho zúrivý tón hlasu som neznášala, ale teraz mi to bolo jedno.

„Fajn, ako povieš. Kedy sa vyráža?“ Musím nejako zariadiť, aby som stretla Edwarda, ale budem sa musieť striasť tých troch.

„Dnes večer. Choď sa pripraviť,“ povedal a ja som odišla do izby. Určite budú chcieť ísť na lov a vtedy využijem ich neprítomnosť. Damon ma nebude chcieť nechať samú, on veľmi dobre vie, že tu blízko sú Cullenovci. Budem sa tváriť, že na mňa funguje jeho dar, aby mi začal veriť. Musím to využiť.

Leteli sme súkromným lietadlom, aby neublížili ďalším ľuďom. Damon párkrát na mňa skúšal svoj dar a ja som mala čo robiť, aby som to zvládla. Najhoršie však bolo, keď ma presviedčal o tom, že ho chcem pobozkať. Ja viem, ale čo som mala robiť. Musela som, aby mi uveril, že to zaberá. Hneď po príchode oznámili, že idú na lov, a že hneď potom pôjdeme po tých novorodených. Mala som veľké šťastie, že už boli na toľko smädní, že ma nechali ísť samú na lov. Jasné, Damon ma presviedčal, že ho milujem a bla bla. Tie reči sa nedali počúvať, ale ja som mu na všetko prikyvovala. Najprv som odskočila do prvej telefónnej búdky a vytočila číslo, ktoré som si pamätala ako otčenáš. Po chvíľke sa v telefóne ozvalo.

„Prosím? Edward Cullen pri telefóne,“ predstavil sa mi medovým hlasom. Ten hlas mi chýbal každým dňom viac.

„Edward?“ spýtala som sa, akoby som stále tomu nemohla uveriť.

„Bells? Láska, si to ty?“ Tiež tomu nemohol uveriť. Počula som v jeho hlase strach, ale najmä lásku a radosť z toho, že ma počuje. Nezabudol na mňa, pamätá si ma.

„Miláčik, prosím ťa, na nič sa nepýtaj a okamžite príď do lesa v Seattli. Ponáhľaj sa, mám málo času.“ Nestihol ani odpovedať, lebo som položila a utekala do lesa na rýchly lov a čakala som, kým príde. Mala som šťastie, je naozaj veľmi rýchly. Keď som ho uvidela v celej jeho kráse, nemohla som tomu stále uveriť. Bol tu, stál predo mnou a obaja sme sa nedokázali pohnúť. Len sme pozerali jeden na druhého. Oči sa nám leskli a mala som pocit, že keby sme mohli, obaja plačeme šťastím. Už som to nemohla vydržať a rozbehla som sa k nemu. Otvoril náruč a silno ma objal. Začala som vzlykať a nechcela som ho pustiť.

„Láska, si to naozaj ty? Povedz, že nesnívam.“ S toľkou láskou a nehou v hlase to hovoril, že som si priala, aby mi mohli tiecť slzy.

„Zlatko, si upír, nemôžeš snívať,“ usmiala som sa a pozrela som sa mu do očí.

„Už pár týždňov snívam s otvorenými očami.“ Pozrel sa do zeme a zosmutnel ešte viac.

„Keby som bola len tvoj sen, nemôžem urobiť toto,“ riekla som a nahla som sa k nemu a vášnivo som ho pobozkala. Bozk bol dlhý, krásny a vášnivý. Bože, tak strašne mi chýbali jeho pery. Bola som nerada, ale musela som náš bozk prerušiť.

„Láska, nemám veľa času. Felix, Jane a Damon sú na love, a preto sa mi podarilo prísť. Musím sa vrátiť skôr, ako si všimnú, že som preč.“ Pozeral na mňa a v očiach mal toľko bolesti, koľko som ja mala celé tie dni bez neho.

„Ja ťa už nikam nepustím. Bella, ja sa ťa už nevzdám,“ povedal tvrdým hlasom a pritom vrčal. Až som dostala strach a odskočila od neho. Nie preto, žeby som sa ho bála, ale bol to automatický postoj. Po tom, čo som zažila vo Volterre, tak sa to dalo odo mňa čakať. Všimol si ako som zareagovala a previnilo sa pozrel do zeme.

„Edward, keď sa nevrátim, Aro mňa a vás zabije. Ty to stále nechápeš? Musela som odísť, aby som ochránila to, čo najviac milujem. Preboha, Edward, ja chcem byť s tebou, ale musíme vydržať. Nevieš si predstaviť, čím som si prešla...“ Zlomil sa mi hlas a stiahla som štít. Povedala som mu v myšlienkach, nech si to pozrie. Ukázala som mu, ako ma Damon mlátil, ako ma mlátili všetci, ako ma týrali, aj to, ako sa ma pokúsil znásilniť. Čo sa mu nepodarilo, pretože štít som už v tej dobe ovládala a samozrejme vďaka Arovi. Edward spadol na kolená a hlavu si dal do dlaní.

„Odpusť, odpusť mi, že som ťa neochránil. Čo chceš podniknúť?“ spýtal sa a ja som pokrútila hlavou na znak, že netuším.

„Neviem, štít ovládam, ale sama sa neubránim proti celej garde. Stále sa mám čo učiť,“ povedala som plačlivým hlasom. Edwardovi zazvonil mobil.

„Alice? Čo? Nie, to neurobím. Zabijú ju a to nedopustím. Verím. Dobre. O hodinu sme tam.“ Ukončil hovor a ja som síce počula rozhovor, ale nechápala som ho.

„Počula si Alice. Je to jediná šanca, ako ťa zachrániť. Musíme ísť do La Push, ale varujem ťa. Drž sa potom pri mne a ja budem dúfať, že sa tvoja sestra nemýli.“ Prikývla som, že ho počúvnem. Nepáčilo sa mi utekať. Nie preto, že som nechcela, ale bála som sa, pretože som nechcela, aby im niekto ublížil. Chcela som ich chrániť a miesto toho ich vystavujem nebezpečenstvu.

Po hodine sme dorazili k La Push. Edward mi vysvetlil, že je to malá rezervácia, ktorá je obývaná indiánmi, ale vraj sa premieňajú na vlkolakov, a preto sa im hovorí meniči. Vraj žijú normálne ako ľudia, ale keď je v okolí nejaký upír, menia sa. Je to ich obrana. Vlkolaci a upíri sa nenávidia, vraj si navzájom smrdia a po celé stáročia sú úhlavnými nepriateľmi. Ako nám oni potom môžu pomôcť? Veď nás zabijú, to som rovno mohla ostať v garde a Edward by bol v bezpečí.


Edwrard:

Moja Bellinka je v poriadku. Počul som jej nádherný zamatový hlások a skoro som sa od šťastia rozplakal. Teraz bežím za ňou. Netuším, ako sa jej podarilo ujsť a čo tu vlastne robí, ale neviem sa jej dočkať. Musím ale zavolať rodine, aby sa nebáli, kde som. Ale komu zavolám? Alice, samozrejme, jej zavolám, ona má právo to vedieť, je predsa jej sestra.

„Alice, nemám čas ti nič vysvetľovať, preto ma dobre počúvaj. Som na ceste do Seattlu. Volala mi Bella, je v poriadku, idem za ňou. Snaž sa mať víziu, čo máme robiť.“

Bežal som ako som najrýchlejšie vedel, autom by mi to trvalo dlhšie kvôli zápcham. Keď som dorazil do lesa, hneď ma udrela do nosa tá najkrajšia a najlahodnejšia vôňa, na ktorú v živote nezabudnem. Bola tu moja Bells. Neveril som vlastným očiam. Je to sen? Je to len ilúzia? Môže zrak upíra klamať? Chvíľku sme na seba pozerali a potom som otvoril svoju náruč a ona mi do nej skočila. Silno som ju objal, tak silno, ako to len bolo možné. Hladil som ju po jej nádherných vlasoch. Tak strašne mi chýbala. Milujem ju z celého môjho mŕtveho srdca. Až keď ma vášnivo pobozkala som vedel, že sa mi nesníva, síce ona mi mohla tvrdiť, že upír nemôže snívať. Veril by tomu niekto? V tejto chvíli určite nikto. Dohadovali sme sa, čo budeme robiť so situáciou, v ktorej sa momentálne nachádzame. Mal som na ňu takú zlosť, že sa tam chce opäť vrátiť, že som na ňu bez rozmýšľania zavrčal. A keď mi moja láska ukázala, čo všetko prežila a čím všetkým si musela prejsť, nemohol som tomu uveriť. Kto ju dokázal toľko biť, kto si dovolil jej skriviť čo i len jeden vlások. Začal som sa môjmu anjelovi ospravedlňovať, že som ju nedokázal ochrániť, navždy si to budem vyčítať a nikdy si to neodpustím. A musím zabiť Damona Salvatore. Zazvonil mi mobil, a keď som sa pozrel na displej, bolo tam meno Alice. Tak som hneď zdvihol.

„Edward, okamžite choďte s Bellou do La Push, ver mi, jedine tak sa môžete teraz zachrániť. Stretneme sa tam!“ Ona je cvok, ako môžem zobrať Bellu do La Push. Sme upíri a oni vlkolaci. Zabijú nás. Ale dobre, verím jej. Chytil som Bellu za ruku a utekali sme do La Push. Cestou som jej vyrozprával všetko o meničoch, aby vedela, čo nás čaká. V jej očiach som videl strach, ale ja nedovolím, aby jej ublížili. Radšej položím svoj život, ale ona bude v poriadku. Stáli sme na hranici, ktorú by som nikdy v živote neprekročil, ale išlo o život mojej Bells.

„Drž sa vedľa mňa, nech sa deje čokoľvek. Ak by to bolo veľmi zlé... Uteč, Bella, musíš utiecť, keby niečo nevyšlo. Sľúb mi to,“ prosil som ju. Ona len záporne krútila hlavou. Vzal som jej tvár do dlaní a zadíval sa do jej očí.

„Láska, nechcem ťa viac stratiť. Milujem ťa najviac na svete, preto musíš žiť,“ hovoril som jej čistú pravdu.

„Edward, milujem ťa rovnako ako ty mňa. Preto pochop, že keď mám umrieť, umriem po tvojom boku,“ povedala s toľkou láskou, že som nemal slov. Pobozkal som ju. Poslednýkrát som pozrel do tých najkrajších očí a venoval som jej úsmev. Chytila ma za ruku a spolu sme prekročili hranicu. A ja som začul myšlienky meničov.

„Už idú, drž sa za mnou.“ Pevnejšie som jej chytil ruku. Svorka vlkov sa na nás rozbehla a ja som sa postavil do obrannej pozície a začal som vrčať. Ale niečo bolo inak, ako som čakal. Vlci zaútočili, ale nedokázali sa dostať k nám bližšie, ako na desať metrov. Stále do niečoho narážali. Pozrel som na Bellu a videl, ako jej oči sčerneli a je úplne sústredená. Takže takto funguje jej štít. Bol som fascinovaný, akú má obrovskú moc a ako ju dokáže ovládať. Dúfal
som, že svoj štít udrží dosť dlho na to, kým príde zvyšok rodiny. Vlci pochopili, že to nemá cenu a prestali útočiť. Problém bol však v tom, že keď som bol pod ochranným štítom Belly, nedokázal som im čítať myšlienky. Jediné myšlienky, ktoré pre mňa neboli skryté, boli tie Belline. Stále si opakovala dookola, nech ju neopúšťajú sily, že ma chce chrániť. Nechcela im ublížiť, ale nechcela ani, aby oni ublížili nám. Rozhodol som sa konať.

„Kto je alfa? Chcel by som hovoriť s alfou vašej svorky,“ prehovoril som pokojným hlasom, aj keď to nebolo jednoduché, pretože som mal obrovský strach o nás. Po chvíľke predstúpil veľký hnedý vlk úplne dopredu.

„Prosím ťa, premeň sa. Nedokážem čítať myšlienky, keď som pod ochranou štítu.“ Predpokladám, že s pravdou to pôjde jednoduchšie, musia nám začať veriť. Ostatným vlkom sa to veľmi nepáčilo, pretože začali vyť.

„Nechceme, aby sa niekomu niečo stalo. Sme dvaja a vy ste celá svorka. Stiahneme ochranu, ak sa alfa premení na svoju ľudskú podobu.“ Tento nápad sa však Belle nepáčil. Vedel som, že budeme takto nechránení a vo veľkom nebezpečenstve, ale niečo som sa za tie roky od Carlislea naučil. Keď chceme, aby nám verili, musíme my ukázať, že nám môžu veriť.

Alfa prikývol svojou obrovskou hlavou a premenil sa do svojej ľudskej podoby. Bella hneď stiahla štít, ale to, čo urobila, sa mi vôbec nepáčilo. Prešla okolo mňa akoby som tu ani nebol. Pozerala s otvorenými ústami na to psisko a začala sa usmievať. Mal som takú zlosť, že sa to nedá ani opísať. Nech mi nikto nepovie, že sa jej ten pes páči.

„Jacob? Si to ty? Fuj. Smrdíš,“ povedala a začala sa smiať. O čo tu, dopekla, ide?


Áno uznávam, nudnejšia kapitola... Sľubujem však, že ďalšia bude lepšia a bude trošku romantiky. :)

Aj takéto slabé kapitoly musia niekedy byť. No dúfam, že aj napriek tomu nezanevriete na moju poviedku a zanecháte komentík.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aj kamenné srdce môže začať milovať - 11. kapitola:

 1
6. AngieCullen
31.07.2012 [11:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Mňamka
31.07.2012 [11:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. DAlice
30.07.2012 [23:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2012 [22:51]

lelientunka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
30.07.2012 [22:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2012 [22:18]

mispa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!