Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Aj kamenné srdce môže začať milovať - 1. kapitola

Anna


Aj kamenné srdce môže začať milovať - 1. kapitolaEdward nie je taký nevinný ako bol vo filme, ale stať sa môže čokoľvek... Nechajte sa prekvapiť...

Edward:

„Stávkujeme?“ uškrnul sa na mňa môj brat Emmett, s ktorým som rád uzatváral stávky, vždy som ich totiž vyhral, a pozerať sa na jeho nešťastnú tvár mi robilo radosť. Ukázal mi na čiernu potkanicu, ktorá vyzerala akoby práve vyliezla z práčky. Keby nemala na sebe šaty, tak si ju určite pomýlim s metlou. Neveriacky som pokrútil hlavou, že to neprichádza do úvahy. Ja, Edward Cullen, ktorý si môže vyberať, by som sa nikdy nezahodil s takouto nickou.

„Emmett, dobre vieš, že ja staviam len na vysoké prvotriedne kone a nie na takéto nuličky.“ Proste som sa musel zasmiať.

„Takže sa bojíš? Edward Cullen má strach!“ prehlásil Emmett a začal sa smiať.

„Nie, nemám strach, že by som to nedokázal, bojím sa o svoju reputáciu,“ povedal som čistú pravdu.

Ešte chvíľu som sa poobzeral po okolí. Trpezlivosť ruže prináša a mne trpezlivosť priniesla najkrajšiu ružu na svete. Len dúfam, že tá ruža nemá tŕne. Ukázal som svoj objav Emmettovi.

„Tak to bude tvrdý oriešok, túto nedostaneš,“ smial sa a bol dosť škodoradostný a plne si to užíval.

Len si pochybuj, pomyslel som si a naskočil som do svojho strieborného Volva a plnou rýchlosťou som sa pustil za mojím novým objavom. Aby ste to chápali, tu na škole som prvá liga, každá ma chce a s každou som niečo mal, ale pozor, nie som žiadny kurevník, len mám rád ženy, milujem chvíľkové presviedčanie a výhru si vychutnávam o niečo dlhšie.

Je síce pravda, že som so žiadnou ešte nespal, ale za to som každej daroval jednu noc plnú slasti, vzdychov a neopísateľných pocitov a zážitkov. No nie som ja úplné stelesnenie dobra? Hotový anjel, už mi len svätožiara chýba. Z môjho premýšľania ma dostalo až to, keď môj nový objekt skočil na brzdu a ja som skoro do nej zozadu narazil, ešte, že mám také skvelé reflexy. Vystúpila z auta, rýchlym krokom sa blížila ku mne a tvárila sa ako Boh pomsty, ale krásny Boh pomsty.

„Slizák, sleduješ ma už od školy. Vyklop, o čo ti ide a potom rýchlo odpáľ.“ Takže moja ruža má predsa len tŕne.

Toto ma fakt zarazilo, nebol som zvyknutý na takéto jednanie, väčšinou so mnou jednali v rukavičkách a prosili ma, aby som ostal.

„Len dávam pozor, aby si došla domov bezpečne, nikdy nevieš, aké nebezpečenstvo tu na teba číha.“ Snažil som nahodiť svoj najkrajší úsmev, ktorý každú ženu dostával do kolien.

„Jediné nebezpečenstvo som tu ja, a to pre teba, keď odtiaľto nevypadneš a neprestaneš ma sledovať!“

Bože, tá ma ale ostrý jazyk, hm, a čo s ním asi tak dokáže a ako špúli tie plné pery. Mňam! Otočila sa mi chrbtom a nasadla do svojho žltého Porsche. Začal som nad ňou uvažovať, je to zlatokopka, rozmaznané dievčatko, alebo nebodaj radodajka? Po asi desiatich minútach jazdy zastavila pred obrovským domom, prešla ku kufru a začala vyberať tašky. Prišiel som ku nej bližšie.

„Ahoj, som Edward, Edward Cullen,“ začal som milo.

„Zase ty?“ Pozrela krivo na mňa. „Mňa nezaujíma ako sa voláš, je mi to jedno. A teraz sa otoč o stoosemdesiat stupňov a zmizni.“ Bože, to je ženská, jej drzosť ma rajcuje.

„Ty, ja, dnes večer máme rande!“ Nepýtal som sa, oznámil som jej to. Ona sa začala smiať, tak to teda nie. Nikto sa nebude smiať mne.

„Môj peknučký sa nám udrel do hlavičky?“ povedala takým posmešným tónom, až som zavrčal.

„Nevrč, upír!“ To ma vytočilo ešte viac.

„O ôsmej som tu, buď hotová!“ Opäť som jej to oznámil a nemienil som viac o tom diskutovať.

„Fajn, dones kyticu, a varujem ťa, keď mi donesieš bomboniéru, prerazím ťa.“ Krásne sa usmiala a mňa tým odrovnala.

„Fajn, ako si poviete, madam.“ A mám to v suchu.

Úsmev som jej vrátil a išiel domov. Prišiel som domov, zvítal som sa s Esme a vybehol hore schodmi do izby, niekto mi zaklopal na dvere, tak som ich to naučil, pre každý prípad. Dnu vošiel Jasper.

„Edward, smiem vedieť, čo sa s tebou deje? Cítim z teba niečo, čo som do teraz nikdy necítil.“ Jasné, Jasper a jeho pocity.

„Čo akože cítiš?“ Nerozumel som o čom hovorí. „Dnes mám rande s najkrajšou upírkou, akú som kedy videl, asi cítiš moje vzrušenie,“ oznámil som mu s úsmevom.

„To nie je vzrušenie, to nie je to, čo inokedy. Ale na to si príď sám,“ uškrnul sa a zmizol.  

Nechápem, o čo mu ide, je len ďalšia z mnohých, nič výnimočné, aj keď ona je iná, má podrezaný jazyk, nehovorí a nejedná so mnou v rukavičkách, je dokonalá, je taká, aká by ma dokázala skrotiť. Dosť, Edward spamätaj sa hovoríme tu o žene. Musel som sa zasmiať nad svojimi myšlienkami.

 

Bella:

Vďaka mojej zlatej Alice som presne vedela, čo sa dnes stane. Vedela som, že dnes stretnem Edwarda Cullena, viem aj to, aký je, a viem aj to, o čo mu so mnou ide, aj o tú sprostú stávku. Chlapec sa chce hrať? Fajn, tak sa budeme hrať, prečo nie?!

„Bells, tak ako to dopadlo?“ No čo jej mám povedať? Mám jej povedať, že je to snáď najkrajší chlap, respektíve upír, na celom svete? Nie, to jej nepoviem.

„Podľa plánu, tak ako si vravela, dnes budeme mať rande, ale je tu problém.“ Nemám si čo obliecť a na to tu je moja Alice.

„Neboj sa, ja som ti už nachystala, čo si máš obliecť, a ver, že budeš nádherná, dokonca viem, ako to dopadne, ale to ti nepoviem,“ odsekla mi.

Usmievala sa ako mesiačik, no čo, už som si zvykla. Takže teraz sa už len dať dokopy a počkať na neho. Sedeli sme s Alice, keď zrazu dostala víziu, pri ktorej zbledla ešte viac, ja viem, ja viem, upír zblednúť nemôže, ale ona fakt zbledla, mala strach v očiach.

„Alice, čo si videla?“ pýtala som sa so značným strachom v hlase.

„Nič, Bells, nechaj to tak, nebudem ti kaziť večer.“ No tak to teda nie.

„Okamžite mi to povedz!“ Začínala som byť zúrivá.

„Bude nová kolekcia Versace a bude fakt hrozná.“ Jasné, ona si fakt myslí, že som blbá.

„Alice, poznám ťa už nejaký ten piatok, takže vyklop, čo sa deje!“ Sklopila zrak k zemi.

„Bells, sľúb mi, že nebudeš zúriť, že budeš pokojná, prosím ťa.“ Ako jej to môžem sľúbiť? Ale dobre. Na súhlas som jej prikývla, veď myslieť si môžem čo chcem.

„Vieš, už dlhšiu dobu sledujem rozhodnutia toho upíra, čo nás premenil.“ Vyvalila som na ňu oči. „No a práve som dostala víziu, že sa chystá sem do Forks.“ Keď mi to hovorila, celá sa klepala, rýchlo som k nej priskočila a začala som ju hladiť na upokojenie.

„Na čo sem ide?“ To je vlastne jedno, aspoň zaplatí za to, čo mne a Alice urobil.

„Ide si po teba.“ Sklopila zrak a pozerala si na špičky topánok. „Chce teba, príde si po teba nevidím prečo a neviem od teba chce, ale nepríde sám. Chce ťa za každú cenu,“ rozvzlykala sa.

Ale čo chce odo mňa? Na čo ma potrebuje? Už som veľakrát premýšľala nad tým večerom, premietala som si ho najmä všetko podstatné, ale vždy si pamätám len to, ako po mne skočil, zahryzol sa, tá žena vravela nezabi ju a potom ušli. Hm, keď ma chcú, tak by neutekali, nenechali by ma tam, bola som tam predsa tri dni, ale dosť, teraz o tom nebudeme premýšľať, musíme zistiť, koľko mám času, ak chcú, tak ma nájdu, ale bez boja sa nedám.

„Alice, pokoj, prosím ťa. Kedy tu budú?“ chcela som vedieť.

„Plus mínus dva, tri mesiace.“ To je krátka doba, teraz sme sa sem presťahovali, nevadí, čím skôr príde, tým skôr ho roztrhám a spálim.

„Dobre, od zajtra začneme spolu trénovať, ale potrebujem trénovať môj štít, porozmýšľaj s kým by som ho mohla trénovať, kto by nám mohol pomôcť, ale len v trénovaní, nie v boji.“ Nikto sa do toho nebude pliesť, nikomu sa nič nemôže stať. „Ty budeš sledovať, čo plánuje. Urobíš to pre mňa?“

Už som v hlave spriadala plány, ale dneska si chcem užiť a keď viem, že možno o necelé tri mesiace tu nemusím už byť, tak si užijem poriadne, ale dosť na to ani nemysli, ja tu budem!

„Bells, štít s tebou bude trénovať... Edward.“ Nie a nie a nie.

„A čo mu akože podľa teba poviem? Poď so mnou trénovať štít, vieš, len tak medzi rečou, chcem zabiť upíra, ktorý ma premenil na monštrum? Si sa zbláznila?“ jačala som na ňu ako zmyslov zbavená.

„Ja si myslím, že sa nebude na nič pýtať.“ Jasné, tomu tak verím.

Usmievala sa, aspoň, že jej je do smiechu. Do kelu, pozrela som na hodinky, veď ten tu už bude každú chvíľu. Vtom zazvonil zvonček a Alice išla otvoriť. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aj kamenné srdce môže začať milovať - 1. kapitola:

 1
10. lelus
18.07.2012 [22:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2012 [20:06]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. ediandbellacullens
18.07.2012 [12:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2012 [12:14]

GCullenToto mi nedá a opäť sa musím vyjadriť.
Spomaľ, dievča!!!
Už to nebolo až také z kopca, ale rýchlosť si zvoľnila len o trochu.
Ok, čo sa týka Eda. Asi bude iný, ako sme zvyknutí. Ale to je v poho. Mám rada Eda- drsňáka. Aj keď ten tvoj sa naňho iba hrá. Pochopila som to z jeho úvah. Akože babám spôsobí noc plnú slasti, vzdychov a neopísateľných zážitkov a pritom sa s nimi nevyspí??? On je kúzelník? Alebo im to len vsugeruje??? Haha..:D To bol len vtip. Mám predstavu o tom, ako to asi robí, ale že si pri tom on odpustí tú slasť a potešenie? To mi akosi nejde do hlavy. Emoticon
On je taký dobrák, že pri tom oželie svoje potešenie? Podľa mňa až taký lamač nieje. Ale to nechám na každého predstave.
V jeho pohľade mi ale chýbal opis Belly. Keď ju uvidel, len sa za ňou vybral, ale neopísal, ako vyzerá. Keby tam nebol Bellin pohľad a ona sama by nepovedala, že má s Edom rande, ani by som nevedela, že sa stretol s ňou. Mohla si opísať, ako ju on vidí. Čo si na nej všimol a tak. Nie len to, že to je najkrajšia upírka, akú kedy videl.
A čo sa táka pohľadu Belly...
Tak ten bol celkom v poho. Síce sa mi zasa ten rozhovor medzi ňou a Alice zdal trochu chaotický, ale už to bolo lepšie.
Ja viem, že ty vieš. Že do toho vidíš, pretože poznáš svoje myšlienky. Ale uznaj, my ostatné, čo to čítame, nevlastníme Edov dar (a medzi riadkami vie čítať len málokto!). Takže by si mala viacej opisovať ich myšlienky, aby sme možno trochu viac pochopili, čo tým chcel autor povedať.
Opäť je to len môj názor, nemusíš si ho vziať k srdcu a ani sa podľa neho riadiť. Ale dúfam, že sa nad tým aspoň zamyslíš. Mne to veľmi pomohlo, keď som začínala a niekto mi poskytol aj takýto názor. Takže pevne dúfam, že si pochopila a že to bude stále lepšie a lepšie.
Emoticon Emoticon Emoticon

6. MyLS
18.07.2012 [10:58]

MyLSpěkné...

18.07.2012 [10:37]

JessyTáto kapitola bola naozaj oveľa lepšia než prológ. Viac si sa zahrala so slovíčkami, dej bol takisto oveľa zrozumiteľnejší a lepší. Som vcelku spokojná. Emoticon Tento Edward, ktorého si vytvorila, je perfektný. Skutočne to nie je ten dobrý chlapček, akého poznáme z Twilight, ale to nemení nič na tom, že je skvelý. Emoticon
Páčilo sa mi jeho odhodlanie, keď si šiel s Bellou vybaviť rande. Emoticon Ale on už na to je asi zvyknutý.
Bellina reakcia naňho na začiatku bola taktiež pochopiteľná.
A tiež si trošku osvetlila, prečo nechal James Bellu. Aj keď v podstate ešte nie sme o nič múdrejší, vieme aspoň to, že Victoria mu povedala, aby ju nezabil. Ok, beriem.
Len jednu vec by som ti vytkla. Tou bol Jasper, ktorý prišiel za Edom a hneď sa ho spýtal, čo sa s ním deje, vraj z neho cíti niečo,čo ešte nikdy. Je to láska, však?
Emoticon S týmto by som ešte trošku počkala, aspoň, kým by sa Ed nevrátil z rande... Ale samozrejme, dej si určuje každý autor sám, takže určite to už máš ty všetko premyslené. Ok, s kapitolou som bola spokojná. Emoticon Emoticon
Ozaj, všimla som si, že máš problémy s gramatikou. Ak by si chcela, ja som korektorka, môžeme sa dohodnúť a kapitoly ti rada opravím. Emoticon Ale to je na tebe. Emoticon

4. martty555
18.07.2012 [10:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lele
18.07.2012 [10:08]

pekne pokracuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.07.2012 [23:57]

9moncici9Ďakujem Nessienka, ale ja som sa vážne snažila, dokonca som pracovala s internetom, aby som nemala toľko chýb ako pri prológu. :( Tak teda dúfam, že nabudúce to bude lepšie.
Ďakujem za trpezlivosť a za rady. Si zlatá.

1. Nessienka admin
17.07.2012 [20:59]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Doplnila som ti odkaz na predchádzajúcu kapitolu (je to povinná položka)
*Číslovky píš slovom, nie číslicou. Výnimku tvoria len letopočty (napr. rok 1918)
*Slová s krát sa píšu spolu
*Čiarky - oslovenie je, keď niekoho oslovíš, nie keď napíšeš jeho meno do vety. Takže tam sa rozhodne nevymedzuje z oboch strán čiarkou.
*Nemeň formát ani veľkosť písma - vždy ponechaj prednastavený formát
*Priamu reč

Ak máš problémy s gramatikou, skús si pohľadať nejakého korektora. Ich zoznam nájdeš v Pomoci autorom.

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!