Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Abandonné à coups de pied le long sauvages - 3. kapitola

5.Wendy-Nessie


Abandonné à coups de pied le long sauvages - 3. kapitolaČo sa stane s Bellou,Vicky a Jane. A Alec? Nechajte sa prekvapiť.

Keď po nás prišla Jane, šli sme výťahom a zaviedla mňa a Vicky do zvláštnej miestnosti.
Tá miestnosť bola veľlkolepá, bolo fantastické vidieť tie veľkolepé a prekrásne zdobené steny, ale aj tie úžastné sochy, bolo to super.
Cítila som sa ako princezná na zámku.
Smiešne, však.
Takto dobre by som sa necítila nikdy, keby som bola ostala s tým pošukom Edwardom. No zmenilo sa to, teraz mám voľnosť a nikto si ma nedrží ako čivavku na šnúrke.
Zatiaľ čo sme sa s Vicky obzerali po celej tej miestnosti, tak do nej vošiel Aro a za ním stáli hašteriace sa dvojčatá Jane a Alec.
Čo už, boli zlatí.
Aro sa otočil k Jane a Alecovi, chvíľku sa dohadovali.
Odrazu nastalo trápne ticho a Aro odišiel preč.
Ku mne a Vicky pristúpili Alec a Jane.
Podali nám správu od Ara. Mala som z toho zlý pocit.
Povedali nám, že ak nezistia, aký mám dar, tak nás odtiaľ nepustia. Keď to povedali, Vicky išla prasknúť od smiechu, že si oni niečo povedali, že nás nepustia, a takto sa rehotala dobrú polhodinu. Alec odišiel z miestnosti, ostali sme tam len my tri. Ja, Jane a Vicky.
Jane odstrčila Vicky a pristúpila ku mne. Pozrela sa na mňa a zaostrila zrak ako keby ma chcela paralizovať. Zdalo sa mi čudné na ňu toľko pozerať, ako na mňa púli tie veľké červené oči, a tak som si išla sadnúť. Bola som znudená, Vicky sa namňa pozerala, ako keby som bola z inej planéty a Jane na mňa rafinovane pozerala, ako keby som jej vysala aj tú poslednú kvapku krvi, ktorú v sebe mala.
Jane bola zrútená a stále opakovala to nie je fér, veď sa mala zložiť na zem. Mala sa zvýjať od bolesti a nie si tu posedávať, ako to urobila.
V tej chvíli vystrelila ako strela z miestnosti a namiesto nej prišiel Alec.
Ten mal na mne tiež vyskúšať svoj dar, no ani jemu sa to nepodarilo a zmizol rovnako ako Jane.
No takto sa pri mne striedali viacerí niekoľko dní.
Vicky už tušila, čo som, no nechcela to nikomu povedať, lebo vedela, že by som sa odtiaľto už nikdy nedostala. Po pár dňoch flirtovania s Alecom, mi to Vicky povedala. Nechcela sa už prizerať na to, ako po mne ide brat Jane.
No keď mi hovorila o tom dare, Jane išla okolo a počula to.
Ale nemierila rovno za Arom, ale za Alecom, netušila som prečo. Možno to bolo preto, že im niečo Aro prikázal, aby nám urobili. Bolo to smieštne, tajomné a desivé zároveň.
Vicky mala podozrenie, že by sme mali čo najskôr odísť.
O pol hodinku za nami prišli Jane a Alec. Jane si odviedla Vicky a mňa si zobral Alec.
Každú z nás zaviedli do inej miestnosti, netušim prečo, veď sú aj tak v presile. Nemôžeme ujsť.
Ale potom mi napadlo, že Vicky má dar utekať.
A zatiaľ čo ma Alec obkukoval, tak sa Jane rozprávala s Vicky. Povedala jej, že nás počula a že vie, aký mám dar.

Vedela, že odtiaľ sa len tak nedostaneme. Preto sa rozhodla, že nám pomôže. No bolo to ťažké. No Jane nám niečo zabudla povedať a to, že Aro si ma chce nechať a pozabíjať Cullenovcov.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Abandonné à coups de pied le long sauvages - 3. kapitola:

 1
2. Jana
12.08.2013 [20:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.08.2013 [9:44]

Emi28 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!