Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Abandonné à coups de pied le long sauvages 2. kapitola

Weitz - Golden Compass


Abandonné à coups de pied le long sauvages  2. kapitolaToto je pokračovanie dielu, kde Bell spoznáva pravú stránku Eda a Jane.

Konečne po dlhej dobe môžem ja - Bella - vyhlásiť, že som oficiálne upírom, čo som pri ňom samozrejme byť nemohla.

Čiže šťastná, spokojná a navyše aj doživotne nádherná upírka.

V poslednej dobe som žiadaná. Kvôli môjmu daru si ma Aro zavolal na pohovor. Áno, áno, chce ma, ten namyslený magor. Zaujímavé, však?

No a keďže chce mňa, tak si to tam trochu obzriem. Bude to sranda, pretože so mnou pôjde aj Vicky. 

Ale samozrejme, že psa nechám doma: je tam zákaz psov, čo už, Jake, psy tam nesmú.

Na druhý deň sme vyrazili do Volterry. Vicky ma ako-tak poučila, ako sa mám správať medzi ľuďmi, a ako ostať v utajení.

No ešte predtým sme išli na lov. Bolo to fajn, pretože som mohla okúsiť niečo, čo by som pri vegetariánoch nemohla. Bolo to super, bolo to iné, bolo to chutné, lahodné. Tá chuť a ukojený smäd sa ani nedá opísať.

Je to zničujúce, no pritom tak príjemné...

Jednoducho sa to všetko nedá ani vysvetliť. Je to úplná fantázia, ako keby ste jedli v horúčavách jedinú zmrzlinu na celom svete... Proste fantázia a stále viac a viac.

Vydali sme sa na cestu. Prechádzali sme lesom. Len ja a Vicky. Keď sme boli už blízko Volterry, tak niekto okolo nás prebehol.

Bolo to zvláštne, pretože sa nami ani nezapodieval a pritom Vicky vycítila, že je to skúsený stopár, že patrí k Arovi.

Sledovali sme ho.

No... zaviedol nás k Forksu, kde sa stretol s Edwardom.

Áno, áno, s tým mäkkýšom. Keď sa rozprávali, začula som, že stopár podal správu Edwardovi, že som na ceste do Volterry.

Stopár zmizol. Edward od nervu zrazil na zem približne päť až desať stromov. Viete, to... on je trošku nervák od prírody. 

No a potom mu vyšlo z úst, že ako môžem isť práve ja do Volterry. Že to nemôžem prežiť a zase jeho hlúpe slová: „Veď ona je len človek!"

Ja som mala strašný záchvat nervov, Vicky sa ma síce pokúsila udržať na mieste, no nepodarilo sa jej to. A ja som vyskočila na Edwarda z kríčkov, ale on sa nebránil. Len spadol na zem a pozeral sa ako vôl.

Stále si nechcel pripustiť, že mu už nepatrím, tak som mu do toho jeho ksichtu hodila ten hlúpy prsteň.

Potom som mu vynadala a povedala, že sa pridám k Arovi, že oveľa radšej, ako byť s takým kreténom, ako je on.

Chytil ma za ruku a povedal mi: „Ako si sa mohla takto zmeniť? Ako si len mohla takto všetkým ublížiť? Ako?!"

A ja som mu len povedala: „Tak, ako aj ty mne!" A jednoducho som zdrhla preč aj s Vicky.

Pokračovali sme na ceste do Volterry. Bolo to super, pretože som počula každý pohyb, každý jeden zvuk, proste úplne všetko!

Vicky mi hovorila, že som niečím zvláštna, že mám schopnosti. Aké? To ešte nevieme.

O päť minút sme sa dostali do Volterry, kde na nás už čakal netrpezlivý Alec. A samozrejme, neodpustil si poznámku typu: Kde si si nechala vegetariána a domáce zvieratko?"

Ja som mu nato radšej nič nepovedala, bola som ticho, len som sa na neho pozrela a pousmiala som sa. 

O chvíľku na to nás prišla vyzdvihnúť Jane.

Tá, ktorá je tá tretia, ktorá k nám zapadá. Je to Jane.

A naša partia už dáva zmysel.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Abandonné à coups de pied le long sauvages 2. kapitola:

 1
12.08.2013 [9:42]

Emi28 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Izza
30.07.2013 [9:48]

To je super :)) este nech si zacne z Alecom a bude to kompletne :D krasne rychlo pokracvko prosim super napad vswtko :3 ^^ *__* <3 :))

1. Simluiq
30.07.2013 [9:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!