Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Abandonné à coups de pied le long sauvages 1. kapitola


Abandonné à coups de pied le long sauvages 1. kapitola„La vie est cruelle, mais n'ayez pas peur de transmettre la joie et le rire, les amis, l'arrière pivotante." - budúce heslo hlavných dám, ktoré znamená v preklade: „Život je krutý, ale netreba sa báť, preniesť sa s radosťou a smiechom, a priateľom sa neotáčať vzad."

Stála som na kraji rieky a hľadela do ďaleka - na osud, ktorý ma čakal. Nepozdával sa mi. Mala som zvláštny pocit.

Podstatné na tom bolo, že Edward bol idiot, no mala som ho rada a ten pes sa stále len vtieral... No bolo to fakt zlaté.

Mám ich rada, to však nič nemení na tom, že odteraz sa všetko zmení - v tomto mojom príbehu, ja, Bella, hovorím Edwardovi: „Stop!" A iným: „Poďte ďalej!"

Keďže každý vedel o našej, vraj úžasnej idylke o zamilovaní a o Vicky a Jane, tak na to zabudnime a začnime v boji  s Vicky.

Boj sa začal, našiel nás ten magor, vraj Vickin „priateľ", a vtedy aj Vicky.

Jeho zneškodnili, ale ju nie. Chytila Edwarda pod krk... A ja som sa pomiatla, skoro som si porezala ruku, teraz to už viem... Bola som príšerne sprostá.

Neurobila som to, Vicky bola prekvapená z toho, čo som jej povedala, a Edward? O tom ani nehovorím - ten sa tváril, akoby mu uleteli včely. Bol to dobrý pocit. Pocit, ktorý by som nezažila, keby som sa podrezala a kopala za tým Edwarda.

No ja som sa pridala k tým, čo ma nepovažovali za nejakú hlúpu brunetku, ktorá je odpísaná na psa a vegetariána.

Vicky ho nechala tak, pretože ju bavilo, ako sa ubíja tým, že si dáva nádeje, ako budeme spolu. Hm... proste je to sprostý hlupák.

Keď sa Vicky zasmiala na vegetariánovi, tak podišla ku mne a spýtala sa ma, prečo som ho nechcela zachrániť.

No a ja som jej sarkasticky odvetila, že keď je pán Edward taký hustý, a myslí si, že všetko zvládne sám, tak nech sa páči - má príležitosť, pretože odteraz kopem za ligu tých, ktorí mi vedia porozumieť.

Vedela som, že Vicky to pochopí.

A dokiaľ tam Edward chystal útok, my sme si dobre pokecali.

Bolo to super, konečne som nemala pocit úzkosti. Cítila som sa po prvýkrát užitočná.

A nakoniec to predsa len Edward vzdal, pretože mi Vicky pomohla zdrhnúť a on nás zatiaľ nenašiel a pritom sme boli len niekoľko míľ od neho.

Veď čo už... Keď je niekto idiot....

No čo by svet nevidel, stali sa z nás kamošky. Dozvedela som sa všetko, čo som doposiaľ nevedela a hlavne to, že mi ten sviniar zahýbal...

No pravdu povediac... Je mi to už jedno, on mi je už ukradnutý, ale hlavné je, že pomsta bude sladká, no či sa jej on dožije... To ešte nie je isté.

Ale jedno, čo bolo isté, bolo, že sa z nás stali kamošky - a to ma veľmi teší.

S Vicky som sa dohodla, že ak budem pripravená, tak jej poviem a ona ma premení.

To ma veľmi potešilo, a tak prešlo pár dní a ja som už bez váhania povedala Vicky, že som pripravená.

Vicky sa už bála, že jej to nepoviem, no povedala som to.

Povedala mi, že sa niet čoho báť, že to nie je také strašné a ani si to neuvedomím. Ja som jej dôverovala, no vtom tam zase vtrhol pes a začal ma tam poúčať o nejakých pravidlách, ktoré sa uzatvorili, a že aj ja do tej dohody zapadám bez vínimky.

Ja a Vicky sme nechápavo pozerali na psa - a on tam stále obkecával a obkecával, až mi z toho bolo zle. No keď ten dva a pol hodinový monológ konečne skončil, Vicky ma premenila a pes sa mohol strčiť.

Čo už - veď to je len pes, ktorý má dva a pol hodinové monológy.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Abandonné à coups de pied le long sauvages 1. kapitola:

 1
2. Jana
29.07.2013 [17:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Izza
29.07.2013 [15:52]

Krasa prosim rychlo dalsiu to som strasne zvedava ^^ super napad ;3 :) *__* len tak dalej <3 pocitaj so mnou do konca ^^ :3 :))

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!