To ma len tak napadlo, že čo takto Edward a Nymfa? Ich prvé stretnutie.
21.05.2011 (21:00) • izzie22 • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 5× • zobrazeno 1354×
Mala krásne oči, zasadené do guľatej tváre. Nos malý a pery plné, ktoré vás lákali pobozkať ich. Vlasy mala čeveno-hnedé, vlhké a siahajúce až niekam k jej pásu. Vo vlasoch mala zapletené popínavé ruže bez tŕňov, no za to z drobnými lístočkami. Na sebe mala ľahké biele šaty, ktoré jej siahali nevedno kam, kedže práve vychádzala pomalým krokom z priezračnej vody, v ktorej plávali milióny lekien.
Naklonil som sa k nej, že jej podám ruku a pomôžem z vody.
Ruky sa letmo dotkla a jemným pohybom smeroval tou svojou nahor až k môjmu ramenu. Začala ma pomaly priťahovať k sebe a keď sa priblížila až k môjmu uchu, nežne doň pošepla.
„Smrť v agónii rozkoše je pomalá a príjemná. Tak sa neboj a poď za mnou."
Začala pomaly cúvať a tým ma vťahovala do záhuby. Bozkávala ma a ja som stále neumieral, čo jej vôbec nešlo do hlavy.Tak som sa naklonil k jej uchu a pre zmenu niečo pošepol ja.
„Ale ja som upír, zlatko."
Bolo vidieť, že informácii o mojom upírstve sa potešila, a tak sa do toho vložila naplno. Potom sme sa začali stretávať stále častejšie...
... až sa nakoniec začalo povrávať, že Edward Cullen sa zaplietol z Nymfou.
Autor: izzie22 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Upíra ani Nymfa nezabije:
Hej! Prý já jsem upír! Jsem nemohla!!
Super. Dokonale jí setřel. Moc se mi to líbilo:)
tie vety tam museli byť, kvôli tomu aby som dodržala počet slov.
Inak ďakujem.
Tak to bolo dobré . Najprv ten opis krásavice čo vylieza z vody a potom tá hláška o smrti . Vraj smrť v agónii rozkoše ... . A potom že Ale ja som upír zlatko . No ja som nemohla . Tie 2 posledné vetičky ani nemuseli byť ale neva . Je to super .
Ty dvě poslední věty tam ani být nemusely. Každopádně hezký pohled na Edwarda, jak se nechal okouzlit.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!