Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » To máš z toho...!

5. kikina - Alice Cullen


To máš z toho...! Tripple drabble líčící návrat Edwarda a Belly z ostrova Esmé. A hlavně Emmettovo krásné a vřelé přivítání...

Letadlo právě přistávalo. Silou vůle jsem se snažila udržet žaludek na svém místě. Bylo to velmi namáhavé, ale zatím se mi to vedlo…

Po dosednutí na letadla zem mě Edward jemným tlakem popostrčil ven ze dveří. Už z dálky jsem viděla, jak na nás čeká celá jeho rodina.

Byla jsem ráda. Snad teď uvidím i šťastnější obličeje, než byl ten Edwardův, když jsme se to dozvěděli…

Pomalu jsme se blížili ke zbytku Cullenů. Mohla jsem vidět jejich až neskutečně vážné obličeje. Všichni se tvářili tak tragicky až na jednu osobu…

Emmett jako vždy vybočoval z řady. Vedle své rodiny, z nichž každý jeden vypadal jako na pohřbu, mi připadal jako z jiné planety.

Svým širokým úsměvem mě přímo nakazil. Neodolala jsem a mírně jsem se na něj pousmála. Samozřejmě ten letmý pohyb mých rtů zachytil a mrkl na mě.

„Tak jsem slyšel, že čekáte přírůstek do rodiny,“ oznámil nám s povytaženým obočím.

Místo odpovědi jsem důrazně přikývla a opět přidala i lehký úsměv. Stejné reakce se mu ovšem ze strany mého manžela nedostalo…

Nevím proč, ale začal na něj vrčet. Jen tak, z nenadání. Dokonce to vypadalo, že na něj skočí… Ne, to jsem nemohla dopustit.

Chytila jsem Edwarda za ruku a silně za ni zatahala. Pak jsem ho chlácholivě pohladila po rameni a věnovala mu krátký polibek na tvář.

Zdálo se, že ho to uklidnilo. Alespoň trošku. Avšak stále se na Emmetta díval, jako by ho chtěl zabít.

„Ale no tak, vždyť je to pravda!“ řekl najednou Emmett. Pochopila jsem, že mluví k Edwardovi. Ten na něj opět zuřivě zavrčel.

„Nebuď nevrlý! Tak budeš mladý taťka, no!“ Opět zavrčení a příprava ke skoku. Nechápala jsem, o co jde. Teprve až další Emmettova slova mi to osvětlila...

„No jo, to máš z toho, že nevíš, k čemu se používá kondom!“

 


Věnováno uživatelce SmoulaXX za krásné komentáře u předcházejících povídek a NatynQe (pokud tohle budeš číst, ty víš proč... :D).



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To máš z toho...! :

 1
2. emam
10.06.2013 [21:42]

emam Emoticon

04.06.2011 [15:03]

Tinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!