Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Otisk? Pěkná blbost!

Emmy Rossum


Otisk? Pěkná blbost! Ne všichni vlkodlaci jsou otiskem tak nadšeni, jak se může při prvním pohledu zdát. Jak se na to dívá například takový Jared?
Tripple drabble.

Otisk? Pěkná blbost!

„Nechápu, co s tím všichni mají! Vždyť je to taková pitomost!“ zavrčel poněkud podrážděný Jared.

„Ať se podívají, co to z nich udělalo! Stádo slintajících idiotů, kteří se mohou strhat, aby své vyvolené splnili každé přání, ať je sebehloupější!“ brblal nevrle, naladěný takovým způsobem, že byl zaujat proti všem příslušnicím ženského pohlaví.

„Nechat sebou takhle zametat! Jak chlapečci v pubertě, vážně! Ať se, proboha, podívají do rodného listu, kolik jim je! A pak ať se podle toho chovají!“ mručel, kráčejíc přitom bůhví kam. Nedíval se, kam jde, takže ho docela dost překvapilo, když znenadání zastavil v parku. Ovšem hned se vzpamatoval a pokračoval jak v chůzi, tak ve své sáhodlouhé, ženy obviňující řeči.

„Tohle mně by se stát nemohlo!“

Avšak sotva dořekl ona slova, něco ho přinutilo strnout na místě. Bylo to, jakoby se z něj najednou stala socha, nebyl schopný se pohnout byť jen o milimetr.

Nechápal, co se to s ním stalo. Tohle se mu ještě nikdy nepřihodilo. V podstatě ani nevěděl, co se přihodilo…

Jediný pohyb, který zvládal, byl pohyb očí. A jelikož nemohl dělat nic jiného, rozhodl se, že alespoň prohlédne okolí, jestli mu nehrozí nějaké nebezpečí. Což opravdu neměl dělat…

Přímo před ním kráčela dívka, přenádherná dívka. Dlouhé vlasy černé barvy měla spletené do tlustého copu, pouze dva pramínky jí lemovaly krásný, usmívající se obličej. Oči tmavě modré barvy zářily, svůdně tvarovaná ústa lákala k polibkům.

Když pohledem sklouzl o něco níž, málem zalapal po dechu. Její křivky byly tak… dokonalé, že musely přitahovat oči každého muže. Navíc byly podtrhnuty těsně padnoucím oblečením, které způsobilo, že Jared ztěžka polkl a jen s obtížemi odvrátil pohled.

Kdyby ji měl stručně charakterizovat, bylo by to celkem jednoduché - tvář bohyně, tělo modelky.

Najednou dívka zvedla oči a její modrý pohled se spojil s tím jeho tmavým.

Cvak...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Otisk? Pěkná blbost! :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!