Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Nerozhodná

4.Sasanka-Books


Moje první Twilight drabble (tripple ... 300 slov). Protože jsem zrovna včera znovu shlédla Nový Měsíc, je to krátké zamyšlení nad pocity Belly. Někdy brzce po návratu z Volterry, když zachránila Edwarda, zvažuje, který život by pro ni byl lepší...

Nepřítomně sleduji kapky deště za oknem.

Mé úvahy mne požírají za živa - miluji Edwarda, celým svým srdcem, které by tak rádo přestalo bít; jen pro něj. Miluji také ale Jacoba, který mne zachránil, dodal mi sílu znovu dýchat a užívat života plnými doušky. Spojil rány, jež vznikly díky jeho chladnému soupeři.

Jeden nabízí dokonalou věčnost, svět bezchybných, elegantních vládců noci, tichých přízraků přetékajících lidumilností - nepřeje si ale, abych ho v tomto následovala. Tvrdí, že mne to připraví o duši... Druhý také nechce, abych prošla jakoukoliv změnou - ani jeden z nich není představou mojí přeměny nadšen - a já chci jejich společné přání porušit.

Možná jsem příliš sobecká, když tak toužím, aby mi Edward věnoval nesmrtelnost po jeho boku. Už jednou mne opustil, co kdyby to udělal znovu? Mohu jej snadno omrzet. Do Volterry, žádat o smrt, jej dohnaly pouhé výčitky svědomí.

Jacob mi ovšem přísahal, že mi nikdy neublíží - a stejně účinně jako „ta ohavná pijavice", přestože jej k tomu nutilo jeho vlčí já, upřednostnil smečku přede mnou a nechal mne týdny trpět; opuštěnou, zrazenou a zmatenou.

Oba dva mi ublížili, oba dva mne nechali na pospas ubíjející samotě a bezmoci. Oba dva slíbili a svůj slib porušili.

Bolí to... bolí vzpomínat a uvědomovat si vlastní žal.

... a rozhodnutí zůstává na mně.

Jacob znamená zůstat člověkem. Slabou, nešikovnou, živou. S rodinou, obklopena přáteli, dokonce s novými přáteli ve smečce. Všichni bychom společně zestárli, vychovali děti a vnoučata. Jacob by se akorát musel vzdát svobody, přestat využívat vlčí podobu. Znamenalo by to od něj oběť.

Edward zahrnuje ztrátu všeho. Charlieho, Renée, všech skvělých lidí ze školy, asi i vlkodlaků. Naopak bych získala novou rodinu, Cullenovi by mne totiž rádi pojali jako další sestru/dceru/partnerku. Lákala by mne krev, chtěla bych zabíjet lidi, ale byla bych s nejdokonalejším mužem této planety.

Já... nevím.

Nevím!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nerozhodná:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!