Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Navždy jsem s tebou, Edwarde

Dort ze Srazu v Brně!!


Navždy jsem s tebou, EdwardeNěkdo tu psal, že jak vás drabble někdy chytí, tak vás už nepustí. Je to pravda. Můj druhý pokus o drabble o sto slovech. Je to o Bellinu skoku z útesu. Bohužel nedopadne tak dobře jako v Novém měsíci. Skončí špatně. Hezké čtení. Zanechejte komentáře. Děkuji.

Dívka stála nad útesem. Chystala se skočit, její největší láska ji opustila. Neměla důvod žít. Způsobí bolest hodně lidem, ale to jí bylo jedno. Její bolest bude pryč, jakmile ukončí svůj krátký život.

Bylo jí teprve osmnáct let, když se to rozhodla udělat. Ani její nejlepší přítel Jacob, jí nedokázal pomoci. Byla sama. Chystala se udělat krok, který jí dělil od smrti.

Vlny bouchaly o útes a ona zjistila, že už je čas.

„Navždy jsem s tebou, Edwarde.“ Poslední slova.

Udělala onen krok a padala do hlubokého moře. Ozvala se rána. Všude byl klid. Dívce se povedlo její přání umřít.



Sdílet Sdílet



Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!