Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Návrat dravce

Edward a Bella


Návrat dravcePocity ženy, která pořád doufá. Vyplní se její přání? Nebo ztracený syn je navždy ztracený? Double drabble (200 slov).

Jedná se o soutěžní povídku do soutěže Summer drabbles!

Jednotlivé kapky deště dopadaly na okno a žena, která je pozorovala, si připadala přesně jako taková kapka. Slabá, nedůležitá a skomírající.

Esmé pozorovala houstnoucí tmu a myslila jako pokaždé, když se zahleděla kamsi do dálky, na svého syna. Téměř syna.

Každý den čekala na kýžený návrat ztraceného syna, avšak zatím se její přání nesplnilo. Naděje se ale nevzdávala. Carlisle byl její oporou a též nedal synovi navždy sbohem.

„Edwarde, nech už těch hloupostí a pojď domů,“ zašeptala směrem k oknu. Nespočetněkrát prosila, žadonila a plakala zrovna před tímto oknem. Okno v jeho bývalém pokoji.

Představa Edwarda – toho roztomilého a milého Edwarda – jako vraha rozeštkalo Esmé naplno. Pláč bez slz.

Náhle prudce vyskočila. Něco slyšela nebo byla s konečnou platností obětí svého přání?

Spešně otevřela okno a nabídla svou ztrápenou tvář dešti. Kapky pořád padaly a stvořily umělé slzy této ženě. Jak příznačné počasí.

Rozhlížela se, ale nikde nikdo nebyl.

„Prosím, prosím, prosím...“

„Esmé, neplač.“

V černočerné tmě se náhle vylouply dvě červené, dravčí oči. Na stromě se krčil Edward a zahanbeně pozoroval Esmé.

„Edwarde, synku, už mi nikam nechoď,“ plakala a silně objala toho chlapce.

„Děkuju,“ zašeptal Edward, načež zkřivil tvář podobně jako Esmé. Vzlykali, ovšem tentokrát štěstím...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat dravce:

 1 2   Další »
12. emam
29.07.2014 [18:14]

emamProblém autorství je vždy těžké rozsoudit. Jistá podobnost tu je i když je to psané trochu z jiného pohledu Emoticon Bez ohledu na to jsou obě dílka působivá. Svět FF je spletitý a příliš variability neposkytuje.
Snad Jerryn ani Kate3 tahle shoda neodradí od dalšího tvoření Emoticon

11. Kate3
27.07.2014 [21:12]

Kate3Každá máme svou pravdu, Jerryn. Na tom to celé stojí. A Livia Cullen je jediný porotce, co to zhodnotil.
Nemá cenu se rozčilovat, když se stejně nedovolám spravedlnosti a když už nezměním, co se tady stalo a stává se to často. Emoticon Spravedlnost je v téhle době asi už passé...
Já jsem autor a tak to i bude, protože cítím, že jsi námět našla právě u mého drabblu.. Tvůj přepis a ty, Jerryn, si žijte vlastním životem.
Sbohem

26.07.2014 [17:06]

LiviaCullenAko jeden z porotcov danej súťaže musím povedať že je tam istá podobnosť a to nájme v začiatku ale celkový drabble je odlišný hlavne záverom a pointu ... Podľa mňa sa v drabblu Kate3 spomína iba čakanie na niekoho ale v tomto je to inak.. Sú si podobne ale zároveň sú odlišne ..

Na tejto stránke nájdeš už len veľmi malo článkov ktoré by nemali s nejakým iným článkom niečo spoločne. V tomto pripade som na strane Jerryn .

26.07.2014 [11:41]

JerrynNechceš o tom diskutovat někde jinde? Hele já nelžu, nic jsem nekopírovala a já mám svědomí čisté.
Vážně jsi si jistá, že tu doteď nebyla taková povídka? Vždyť stmívko tu je už hodně dlouho, tak jaká je šance že nikdo jiný nenapsal na toto téma nějakou povídku?
Nevím, jak můžeš bejt tak skálopevně přesvědčená, že kopíruju cizí díla. Asi nepoznáš svoje vlastnictví, protože jsem svoje dílo napsala pouze já. A o Tobě jsem ani nevěděla, nic jsem od Tebe nečetla a tvé osočování mě uráží... Chceš říct, že v mém drabblu nemají svoji podstatu? To jsi tak natvrdlá, že nedokážeš pochopit, že i někdo jiný může napsat povídku na stejný námět? A nechci Tě nějak urážet, ale nebudu tu číst, že kopíruju!

26.07.2014 [11:22]

Kate3Jerryn, autor pozná své dílo. Takže mi, prosím tě, nelži. A vím, že je tu hodně povídek na stejné téma, ale do této chvíle, pochybuji, že tu byla některá povídka právě na TOHLE téma, dokud jsem ho nenapsala já.
Námět je naprosto stejný a věty jsou napsané, poskládaná slova v nich jinak, aby nebylo poznat, jaké je jejich původní znění.
A kde jsi četla, že jsi bůhvíco? Emoticon Protože já nic takového nenapsala. Emoticon Hlásím se o duševní vlastnictví námětu toho drabblu a vět, které jsou sice odlišně napsané, ale význam a podstatu mají právě v mém drabblu: Plná beznaděje.
Prosím, aby někdo, kdo se stará o tuto soutěž, někdo povolaný, zhodnotil pravou podstatu tohoto drabblu, protože podoba s mým drabblem tam rozhodně je! Opravdu nechápu, jak si někdo vůbec může dovolit poslat do soutěže drabble někoho jiného. Emoticon
Pokud chcete, ráda vám sem sepíšu věty, které mají skutkovou podstatu právě v mém drabblu: Plná beznaděje. Emoticon

26.07.2014 [10:36]

JerrynMilá Kate3, je mi to líto, ale žádnou tvou tvorbu jsem nečetla. A ani zmiňovaný drabble. Takže opravdu jsem nic nekopírovala a ani to nemám v povaze. Asi mi nebudeš věřit, ale osočovat se nenechám. ;)
Nápad vznikl v mé hlavě a napsala jsem ho já, žádný kopírování.
Víš, plno povídek je na stejné téma tady a to je pochopitelné, ale neznamená to, že každý bude každému psát, že kopíruje. Emoticon
Nechci se hádat, ale nebudu tu číst, že jsem bůhvíco...
A všem ostatním děkuju Emoticon

26.07.2014 [0:32]

Kate3Vážně skvělý pocit, když otevřete jeden z drabblů napsaných do soutěže a je vám velice, velice povědomý. Skoro jako byste ho napsali vy sami. Emoticon Protože vy jste ho totiž psali!

http://www.stmivani.eu/67-drabble-povidky/plna-beznadeje/

Nevím, co se honilo "autorce" Jerryn hlavou, když můj tripple drabble upravovala k obrazu svému a myslela si, že jí to projde. Prostě jen tak... Emoticon
Možná by nebylo úplně od věci, ověřit si, holky, které se staráte o přípravu a vyhodnocení soutěže Summer drabbles, jaké drabbly vám do soutěže vůbec chodí. Samozřejmě chápu, že to není vůbec jednoduché. Ale všimněte si, prosím, že některé věty jsou si velice podobné.
A ať mi nikdo nevykládá, že nápad na tento drabble je z hlavy "jeho autorky" Jerryn.
Nezlobte se na mě, ale tohle mi přijde prostě moc!

25.07.2014 [23:53]

klarushaWow, výborné! Opravdu moc povedené! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.07.2014 [11:43]

VeubellaMok krásné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS.
24.07.2014 [0:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!