Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Ááá!!! Psisko je tady!

Kirsten Stewart by Jitule


Ááá!!! Psisko je tady!Nessie a její připrava na rande s jejím přítelem.

Tripple drabble

Odložila jsem knihu na postel. S povzdechem jsem se podívala na hodiny. Poté jsem se podívala na kalendář. Panebože! Já zapomněla na dnešní schůzku. Mám už jenom půl hodiny!

Rychlým krokem jsem se začala přesouvat ke dveřím. Bez zastavení jsem vzala ručník, položený přes opěradlo židle. Byla jsem už blízko dveřím, když jsem o něco zakopla a spadla.

„Co to sakra!“ zaklela jsem a podívala se vedle sebe. Kolem mě si v klidu jezdil robot na kolečkách. Ze směru schody se ke mně dostalo tiché uchechtávání. Vydala jsem tam. Na předposledním schodu seděl strejda Emmett a v ruce držel dálkové ovládání. Když mě uviděl, rozesmál se naplno.

„Opravdu hrozná sranda. Tohle byla ta nejvtipnější věc, kterou jsi kdy udělal. Nějak ztrácíš smysl pro humor,“ syčela jsem na něj naštvaně. Klidně bych se i vsadila, že kdybych mohla, pouštěla bych síru. Kdybych mohla. To by se mě bál i ten nejotrlejší upír. Žádný drak by se mi v tom nevyrovnal. Kdyby existovali. Ale kdo ví. Tady je možný už úplně všechno.

Otočila jsem se na patě, vyhnula se dalšímu útoku zuřivého robota, ovládaného rozzuřeným Emmettem, a zapadla do své koupelny. Nezapomněla jsem za sebou naštvaně zabouchnout dveře. Najednou se ozval zvonek. Ježíši! Tak brzo! Vždyť měl přijít až za deset minut.

Dole zavrzaly vchodové dveře.

„Ááá!!! Psisko je tady!“ ozvalo se nadšeně zdola. Podle hlasu jsem poznala tetu Rosalie.

„Za chvíli přijde. Chovej se tu jako doma. Lednička je naplněná,“ ozvala se máma. Zavrtěla jsem nechápavě hlavou. Poslední dobou se k němu chovala podezřele hezky.

Přestala jsem o tom přemýšlet a pustila se do rychlé sprchy. Opravdu byla rychlá. Trvala mi jen pět minut. Oblékla jsem se, slabě se nalíčila a rychle sešla dolů. Čekal u dveří. O něčem diskutoval s tátou.

„Můžeme jít, Sethe,“ usmála jsem se na svého vyvoleného.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ááá!!! Psisko je tady!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!