Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Rileyho smečka - Riley Biers

Robert s lahví


Rileyho smečka - Riley BiersRiley Biers

Celé jméno: Riley Biers

Stav: zesnulý upír

Datum narození: 8. října 1986

Datum přeměny: 13. dubna 2005 ve věku 18 let

Původce přeměny: Victoria

Místo původu: Santa Fe, Nové Mexiko

Barva vlasů: plavá

Barva očí: hnědá (člověk), rudá/černá (upír)

Výška: 191 cm

Vnější popis: Riley je svalnatý a vysoký.

Zvláštní schopnosti: Bez zvláštních schopností.

Vztahy v rodině/smečce: Riley hlídal smečku novorozených, kterou stvořila Victoria. Až do své smrti si myslel, že jej Victoria miluje.

Minulost:

Riley se narodil v Santa Fe, ale spolu s rodiči, starší sestrou a mladším bratrem bydlel na několika místech na jihozápadě USA a podél pobřeží Pacifiku. Zrovna končil první ročník Oregonské státní univerzity, když jej jednou v noci spatřila Victoria hrát sálovou kopanou. Riley byl velký a silný a Victoria vyděšená a bez ochrany.

Victoria na něj zaútočila, když se vracel domů, a po přeměně mu namluvila, že se do něj zamilovala. Riley měl z Victorie strach, ale její historce uvěřil a její předstírané city začal okamžitě oplácet. Victoria napovídala Rileymu spoustu polopravd a lží, kterým uvěřil, neboť se opravdu bála a potřebovala ochranu, to viděl na vlastní oči. Victoria Rileymu řekla, že ji Cullenovi pronásledují, protože se starší sestrou Anne vstoupily na jejich území a Annu zabili a ji stále loví. Rovněž jej seznámila s dary Cullenových.

Když Rileyho obeznámila s plánem, vyrobit si pro svou ochranu více upírů, žárlil, ale když jej uklidnila tím, že nikdy nespatří její tvář a nedozví se její jméno, souhlasil a na její žádost vybral nové členy své smečky. Victorii nezáleželo na tom, kdo to bude, jen požadovala, aby tito lidé nikomu nechyběli, nebo z jejich zmizení mohl být podezříván někdo jiný. Riley se domníval, že noví upíři budou sloužit na ochranu jemu a Victorii a až dospějí, vycvičí se. Victorii napadlo říct jim, že je slunce spálí, domnívala se, že tak je udrží lépe pod kontrolou.

Victorie si byla vědoma zákonů Volturiových a Rileymu naznačila jejich základy a zdůraznila, že se musí chovat nenápadně. Rovněž nechtěla, aby se novorozenci něco dozvěděli, dokud nebudou dost staří.

Victoria vycítila, že ji někdo sleduje a rozhodla se utéct – nevěřila, že ji novorozenci ochrání. Rileymu zanechala jen instrukce, aby novorozence utajil.

Rileymu se nelíbilo, že jej Victoria opouští a chtěl jít s ní – měl strach, že si najde někoho jiného – ale chápal, že novorození potřebují dohled. Za dobu Victoriiny nepřítomnosti se spřátelil s Diegem, s Fredem si připadal nepříjemně, to platilo i o Raulovi, ale uznával jeho užitečnost při organizování novorozených. Po Victoriině návratu se Riley utvrdil v její lásce.

Tvorba novorozených nabrala obrátky a Riley s Victorií netrávil tolik času – hlídal, hledal a cvičil novorozené. Victoria se mu nezmínila o návštěvě Forks, Laurentovi a ani o vlcích.

Když se počet novorozených ustálil na dvaceti, Riley chtěl zaútočit, ale Victorie váhala, bála se, že pokud padne rozhodnutí, Alice je uvidí. Victoriina nerozhodnost Rileyho rozčilovala, chápal, že dokud se nezbaví Cullenových, nikdy nebudou skutečně spolu.

Victorie jej poslala do Forks, aby získal vůni jejich domácího miláčka, měla k tomu hned několik důvodů. Pokud by chtěla zaútočit, skutečný cíl byl již označen, tento úkol měl utišit Rileyho netrpělivost a nejdůležitější bylo otestování Aliciných schopností. Riley se nesměl setkat s nikým z Cullenových a ani lidmi.

V téže době se v Seattlu objevili Volturiovi, což Rileyho vyděsilo, ale rovněž se mu ulevilo – nechápal, že existence novorozených je problém.

Když hlídal novorozené, pár z nich zjistilo pravdu o slunci. Prvním z nich byli Adam a Doug, které Victorie okamžitě zabila, jejich zmizení pomohlo k rozšíření strachu ze slunce. Strach přiživilo rovněž zmizení Stevea a Shelly, kteří spolu ovšem utekli. Když za Rileym přišel i Diego a vyprávěl mu o slunci, vyděsil se a šel za Victorii, doufal, že ho kvůli přítomnosti Volturiových nechá naživu, ale Victorie reagovala opačně.

Riely dostal na vybranou, buď ona nebo Diego. Riley si vybral Victorii, ale ta jej děsila svou paranoiou, která se s návštěvou Volturiových ještě prohloubila. Přivedl jí Diega, ze kterého nakonec vytáhla vše, na co s Bree přišli. Riley byl Victoriinou bezcitností a brutalitou zděšený, ale snažil se užívat si to jako ona, čímž byla Victorie potěšena a svěřila mu téměř celou pravdu o nadcházející bitvě. Prozradila mu, že většina novorozených zemře a ona se boje nezúčastní, bude jen pozorovat, zda zemřeli ti správní Cullenovi. Zasáhnout chtěla jen v případě, že se objeví správná šance, poté měli s Rileym utéct a skrývat se, dokud Volturiovy neomrzí jejich hon. Ovšem lhala v tom, kdo je skutečným cílem a že Rileyho vezme sebou.

Riley si s novorozenými vedl dobře a připravil je na nadcházející události, naladil je bojovně a lidskou dívku označil za cíl, byť nevěděl proč. Victorie mu namluvila, že pokud ji budou chránit, nebudou tak nebezpeční. Jediným neúspěchem se stala ztráta Freda, kterou si ovšem neuvědomoval.

Poté, co poslal novorozené do boje, vyhledal Victorii na daném místě, řekla mu, že klíčový člen rodiny se schoval, aby se vyhnul boji, společně se jej vydali hledat.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rileyho smečka - Riley Biers:

 1
1. GV
22.05.2013 [18:01]

hajzl!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!