Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Renée Higginbothamová Dwyerová

new moon


Renée Higginbothamová DwyerováRenée je Ballinou matkou.

Celé jméno: Renée Higginbothamová Dwyerová

Stav: člověk

Datum narození: 1968

Místo původu: Downey v Kalifornii

Barva vlasů: černá

Barva očí: modrá

Výška: 163 cm

Vnější popis: Renée je velmi podobná Belle, ale má krátké vlasy, modré oči a vrásky od smíchu.

Vzdělání/povolání: Renée je učitelkou, učila v mateřské škole a první a druhé třídě.

Koníčky: Renée má spoustu koníčků, ale u žádného dlouho nevydrží.

Členové rodiny: Momentálně je vdaná za Phila Dwyera. S exmanželem Charliem Swanem má dceru Isabellu Swanovou - Cullenovou. Její matkou byla Marie Higginbothanová.

Minulost:

Renéeini rodiče se rozvedli ještě když byla malá a s otcem se moc nestýkala. Její matka Marie byla složitá, kousavá žena, ale pracovitá a věrná. Renée měla jinou povahu - milovala zábavu a umění, ale byla přelétavá a nestálá. Renée nikdy neměla ráda školu, ale v testech vždy dopadla dobře. Během teenagerských let si nikdy neudržela práci, přestože si při pohovorech vedla moc dobře.

Během roku po střední škole měla několik nestálých zaměstnání a vydělala si dost peněz, aby se mohla přestěhovat ke kamarádce do bytu. Už nechtěla bydlet se svou pesimistickou matkou. Příštího léta vyrazila s kamarádkami na cestu podél pobřeží Tichého oceánu, měly spát v kempech a projet celé pobřeží. Byl to přesně ten typ dobrodružství, po kterém toužila. Jela i přesto, že netušila, kde bude bydlet, až se vrátí, pokud její přítelkyně pronajme pokoj někomu jinému.

Na First Beach potkala Charlieho, který ji velice přitahoval, byl jiný, než její bývalí partneři. Charlie byl vážný a zodpovědný, přitom ale zábavný a hodný. Renée o něm přemýšlela po zbytku svého výletu a když se vraceli přes Forks, souhlasila, že s ním zůstane. Milovala pocit zamilovanosti a dobrodružství. Když ji Charlie požádal o ruku, svatba pro ni byla perfektní třešničkou na dortu. O pár týdnů později je oddal smírčí soudce, byli u toho jen Charlieho rodiče a tři blízcí přátelé. Renée poslala matce fotku ze svatby, ale Marie jí neodpověděla.

Renée si užívala život vdané ženy, s Charliem se žilo snadno a navíc se jí líbil jeho vášnivý obdiv. S radostí zařizovala jejich malý dům, měla ráda Charlieho rodiče a malé městečko. Nějakou dobu pracovala jako servírka a s radostí se seznamovala s jinými lidmi.

Když Renée zjistila, že je těhotná, opět jí to připadalo jako velké dobrodružství. Naučila se plést, pustila se do výzdoby dětského pokoje a napsala matce. Marie jí poslala ručně vyrobenou prošívanou deku, kterou měla po mamince.

Po čase nadšení vyprchalo, Charlie byl neustále v práci nebo s rodiči a venku jen a jen pršelo. Renée si připadala jako v pasti a nešťastná. Charlieho neustále milovala, ale v usedlém vztahu nebylo místo pro dobrodružství.

Narození Belly Renée v jistých ohledech změnilo. Stala se soustředěnější, ale přesto si v deštivém městečku připadala jako v pasti. Nenáviděla představu, že by její dítě mělo vyrůstat v tak pochmurném prostředí. Prosila Charlieho, aby s ní odešel, i když věděla, že to není správné. Nakonec se rozhodla dát svému životu řád – kvůli Belle – a odstěhovala se, chtěla začít s novým, zodpovědnějším životem.

Renée se vrátila k matce, se kterou nadále těžce vycházela, ale Marie milovala Bellu. Renée nastoupila do školy, získala povolení učit na nižším stupni a získala práci. Následně se přestěhovala do Riverside kousek od matky, kde začala učit ve školce. Bella Renée držela při zemi a ta si našla způsob, jak měnit své volnočasové aktivity. Mezi učitelkami ve školce si našla spoustu přítelkyň a byla obklopena sluncem.

Renée i tak žila chaoticky, neustále se dostávala do nepříjemných situací. Jak Bella rostla, převzala spoustu starostí o domácnost. Když v deseti letech začala vést rodinný rozpočet, oběma se žilo snadněji.

Po pěti letech Renée pocítila touhu po změně, našla si místo v Phoenixu a s Bellou se přestěhovaly, žily zde pět let. Když bylo Belle dvanáct, její babička zemřela, od té doby Renée nejezdila do Kalifornie tak často.

Renée na Charlieho neustále vzpomínala, ale s dětinským poblázněním. Uvědomila si, že není na vážné vztahy stavěná a navíc se bála, co by takový vztah udělal s Bellou. Proto se romantickým vztahům vyhýbala. Když Bella vyrostla, vycítila, že je Renée osamělá a přesvědčila ji, aby si někoho našla. Po pár neúspěšných pokusech se seznámila s Philem, který měl rovněž dobrodružnou povahu, ale byl více praktický.

Krátce po jejich svatbě odjel Phil na turné se svým baseballovým týmem nižší ligy. Renée Phil chyběl a navíc zažíval přesně ta dobrodružství, po kterých ona toužila. Přesto nikdy neuvažovala o tom, že by Bellu opustila. Potom přišla Bella nečekaně s návrhem, že se přestěhuje k otci. Renée jí to nerozmlouvala tak, jak by to udělala, než potkala Phila.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Renée Higginbothamová Dwyerová:

 1
3. Gemm
06.02.2012 [14:42]

GemmBallinou? ;)

2. Aniqva
06.02.2012 [14:40]

A datum narození ? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Veronika
09.11.2011 [19:51]

Páni!Kdes to všechno zjistila? :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!