Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Nomádi - Peter


Nomádi - PeterPeter je nomár žijící s Charlotte.

Celé jméno: Peter

Stav: upír

Datum narození: někdy mezi roky 1860 a 1920

Datum přeměny: někdy mezi roky 1860 a 1920

Původce přeměny: Maria

Místo původu: jih Spojených států

Barva vlasů: světle plavá

Barva očí: rudá/černá

Výška: 191 cm

Vnější popis: Peter je vysoký a štíhlý.

Zvláštní schopnosti: Bez zvláštních schopností.

Vztahy v rodině/smečce: Jeho družkou je Charlotte.

Minulost:

Petera vytvořila Maria a začlenila jej do své armády novorozených. Jasper v něm našel spřízněnou duši a jeho schopnosti na něj udělaly dojem, proto Marii navrhl, aby si ho nechali, tu to nezajímalo a souhlasila.

Jasper měl z Peretovi společnosti radost a Peter věděl, že mu vděčí za život, cítil se být jeho dlužníkem, udělal cokoliv, o co ho Jasper požádal. Jasper mu přenechal část starosti o novorozené, stejně jako Mariu a Jaspera jej nezajímal jejich osud, bral je jen jako nástroje - dokud nepoznal Charlottu.

Charlotta byla jiná než ostatní novorození. Maria obvykle proměňovala lidi, kteří byli zkušenými bojovníky nebo mohli fyzicky vynikat, ale v mírumilovnějších dobách nebyla tak vybíravá. Charlotte byla učený typ a neměla žádné fyzické předpoklady pro boj, naopak se dokázala ovládat mnohem více než ostatní novorození, což upoutalo Peterovu pozornost. Dovedla vést konverzaci, což bylo u novorozených vzácností, a Peter zjistil, že s ní tráví víc a víc času.

Peter z její přítomnosti neměl obavy, byla zajímavá, sympatická a křehkým způsobem krásná, ale jen novorozená, se kterou zabíjel čas konverzací. Po devíti měsících se blížil okamžik, kdy ji měli zabít, a Peter si uvědomil, že ji miluje.

Peter si šel promluvit s Jasperem, zda by několik novorozenců nemohli nechat naživu, ale Jasper na nich neviděl nic výjimečného, byli to špatní vojáci a nechtěl nikoho doporučit. Poznal Peterův neklid a domníval se, že je to kvůli neustálému zabíjení a věděl, že jestli chce přežít, musí slabost překonat.

Čím více se Charlottin čas blížil, tím více Peter zvažoval možnosti. Byl tříletým upírem obklopeným frakcemi upírů s armádami novorozených, kteří mezi sebou zápasili o moc, zastával výbornou pozici a měl v Jasperovi a Marii spojence. Nejlepší možností bylo Jaspera přesvědčit, aby Charlottu ušetřil, neuměl si představit, že by žil bez ní.

Znovu naléhal na Jaspera, aby pár upírů nechali naživu, Charlottino jméno nikdy vysloveně nezmínil, domníval se, že ji tím udrží ve větším bezpečí. Jasper slíbil, že s Marií promluví a to skutečně udělal, Maria se ale domnívala, že tři stálí upíři stačí. To se ovšem Peter nedozvěděl.

Noc čistky přišla, Jasper s Peterem zabíjeli novorozené, když Peter přivedl Charlottu, usmála se na něj a netušila, co ji čeká.

Přestože si byl jistý, že s Charlottou sám nepřežije, křikl na ni, aby utekla, ta jej okamžitě poslechla. Peter vyrazil za ní a každou vteřinou čekal, kdy se mu do krku zaboří Jasperovy zuby, ale nikdo je nepronásledoval. Uběhli stovky mil, než se zastavili a Peter Charlottě vše vysvětlil.

Zpočátku se skrývali, trvalo jim dlouho, než zjistili, že všichni upíři nežijí tak jako Maria a po čase se s novým světem sžili. Peter litoval jedině toho, že opustil Jaspera, věděl, že byl jeho opravdovým přítelem, neboť jej na útěku nezabil. Také tušil, že o jiném způsobu života netuší, tak jako oni před svým útěkem.

Po pěti letech se rozhodl pro Jaspera vrátit, Charlottu přesvědčil, že se sám bude pohybovat rychleji a nenápadněji, ve skutečnosti ji chtěl jen chránit. Překvapilo jej, že Jasper s odchodem souhlasil po jediném rozhovoru. Cestou mu Jasper vysvětlil, co se z Marie stalo, Peter se chtěl vrátit a zabít ji, ale Jasper jej přesvědčil, aby pokračovali v cestě.

Petera potěšilo, že je Jasper s nimi, ale neuniklo mu, že je nešťastný – hlavně po krmení, což kontrastovalo s uvolněním a dobrým pocitem, který cítili s Charlottou. Promluvil si s ním a Jasper přišel na zdroj svých problémů. Snažil se nelovit, ale marně, s tím mu Peter pomoci nemohl, a tak je opustil.

Jasper Peterovi chyběl, ale musel přiznat, že bez něj byli šťastnější a spokojeně se toulali světem, hlavně Amerikou. Peter zůstal s Jasperem v kontaktu. Když si Jasper našel Alici, byl nadšený, nějakou dobu dokonce cestovali spolu, ale Peterův a Charlottin životní styl Jasperovi nepomáhal sžít se s Aliciným způsobem, kterému se chtěl naučit. Peter nikdy neporozuměl výhodám vegetariánského stravování, ale byl rád, že je díky tomu Jasper šťastný. S Jasperem a Cullenovými stále udržují přátelské vztahy.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nomádi - Peter:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!