Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Nomádi - Alistair


Nomádi - AlistairAlistair je nomád.

Celé jméno: Alistair

Stav: upír

Datum narození: kolem roku 1300

Datum přeměny: kolem roku 1320 ve věku 20 let

Původce přeměny: George

Místo původu: neznámé

Barva vlasů: černá

Barva očí: rudá/černá

Výška: 188 cm

Vnější popis: Alistair je štíhlý a vysoký.

Zvláštní schopnosti: Alistair dokáže vycítit osoby a věci, základní směr k tomu, co hledá, ale pokud se objekt jeho zájmu pochybuje, tak jej nemusí najít nikdy.

Vztahy v rodině/smečce: Dává přednost samotě.

Minulost:

Alistair vyrůstal v Anglii během bouřlivé vlády Edwarda II. Alistarův otec byl jedním z baronů, kteří zbrojili proti králi, který na úkor šlechty posiloval svou moc, jeho otec a bratři se neustále zaplétali do jednoho spiknutí za druhým, snažili se ochránit práva šlechty a získat prominentní místo mezi šlechtici.

Alistair žil tiše na venkově s matkou a sestrami. Zajímal ho lov a sokoli, kterým věnoval veškerou svou pozornost, lidé a otcovy pletichy jej nezajímali. Alistair netušil, že po vyhoštění králova oblíbeného rádce se jeho otec spojil s jinými šlechtici a snažil se na volné místo dosadit jeho bratra. Ovšem stejný nápad mělo více rodů. Po několika zradách na obou stranách byl Alistairův bratr obviněn ze spiknutí proti králi a s několika dalšími lidmi popraven za velezradu. Důkazy byly většinou falešné, vytvořené šlechticem, jehož zájmy se rozcházely se zájmy jeho otce.

Ztráta milovaného potomka jeho otce zdrtila a nenávist ke králi se stala osobní a poněkud vyšinutá. Začal osnovat opravdové spiknutí proti králi, přestal všem důvěřovat a začal se zajímat o okultismus.

Alistair o otcových pletichách nic netušil a s matkou a sestrami truchlil pro bratra. Skvrna spiknutí ulpěla na celé rodině a sestry ztratily možnost dobře se vdát, proto se Alistair rozhodl, že se o ně postará, pokud zůstanou svobodné.

V jedné noci si otec pro Alistaira přišel, nedovolil mu rozloučit se, nic mu neřekl a odvezl jej do Londýna, kde ho tajnými tunely dovedl do místnosti, ve které byli shromáždění nižší šlechtici, některé z nich Alistair znal. Otec Alistaira posadil ke stolu a začal líčit své plány o spojení se s někým, kdo Alistaira udělá mocnějším, než jsou obyčejní smrtelníci a on následně usedne na trůn. Alistair šokovaně poslouchal šíleného otce a snažil se odejít, když mu to nevyšlo, aspoň přesvědčoval ostatní, aby mu pomohli, marně.

Krátce na to se ozvalo další zaklepání a vešel maskovaný muž, který v přítomných budil hrůzu.  Baron jej představil jako Astarotha. Astaroth přikázal, aby všichni opustili místnost, skutečně se dali na útěk. Nakonec v místnosti zůstal jen jeho otec, jemu neznámý poděkoval za oběť a poslal jej pryč.

Astaroth, jehož skutečné jméno bylo George, sňal plášť a Alistaira překvapilo, že je to krásný mladý muž v moderním oblečení.

George se nenuceně rozesmál a sdělil Alistairovi, že jeho otec je blázen, byť je pravda, že by se Alistair mohl stát králem a sám porazit lidskou armádu. Rovněž mu oznámil, že s touto mocí bude moct naložit, jak se mu zlíbí, protože jeho otec zaplatil vskutku velkou cenu.

George byl podobný Borisovi, upírovi, který přeměnil Laurenta. I on si velice rád pohrával s lidmi, byť zvrácenějším způsobem. Přiváděl lidi k okultismu a pak po nich chtěl, aby mu za jeho nadpřirozenou pomoc věnovali to, co je jim nejdražší. Vyloženě se bavil sledováním toho, jak daleko jeho oběti zajdou, aby získali to, po čem touží. Samozřejmě si jejich oběti mohl kdykoliv vzít sám, ale toto bylo mnohem zábavnější. S oblibou vystupoval jako vládce pekel.

George dal Alistairovi pár rad – neukazuj se na slunci, nepřitahuj pozornost, Alistair samozřejmě nechápal, co tím myslí. George mu popřál hodně štěstí, kousnul jej a zmizel.

Když Alistairova přeměna skončila, zjistil, že je v místnosti plné spoutaných rolníků, nemohl ovládnout svou přirozenost a na muže se vrhnul, většinu zabil, než se nasytil. Tehdy do sálu zalitého krví vstoupil jeho otec, George mu vysvětlil, jak se má k synovi chovat, a chtěl s ním probrat další kroky.

Baron počítal s Alistairovou žízní, ale nikoliv se vztekem, Alistair se odmítl otcova plánu účastnit, odstrčil jej a omylem ho při tom zabil.

Té noci Alistaira překvapila spousta věcí – nadlidská síla, rychlost, zbystřené smysly. Jakmile se dostal z tunelů, rozběhl se domů (otcův kůň se zabil, když se snažil od Alistaira prchnout), ale našel jen prázdný dům, jeho matka a sestry zmizely. Tehdy pochopil, co vše otec obětoval. Zcela zničený hledal útočiště u svých sokolů, ale ti reagovali stejně jako otcův kůň.

Té noci opustil civilizaci. S výjimkou lovů se s lidmi, ani nikým jiným, nestýká a trpí paranoiou z autorit.

V sedmnáctém století potkal Carlislea, který už tehdy žil na zvířecí krvi, ale ještě nenavštívil Volturiovy. Alistair byl naprostý samotář a neměl zájem o jakýkoliv kontakt, ale Carlisle byl osamělý a nadšený, že potkal někoho, s kým může komunikovat. Nakonec jej přinutil spolupracovat, než odešel. Carlislea Alistairův životní styl znepokojoval a co pár desetiletí jej navštěvoval. I proti Alistairově vůli se z nich nakonec stali přátelé.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nomádi - Alistair:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!