Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Mexická smečka - Maria

1125334147


Mexická smečka - MariaMaria z Mexické smečky.

Celé jméno: Maria

Stav: upír

Datum narození: neznámé

Datum přeměny: kolem roku 1800 v 19 letech

Původce přeměny: neznámý

Místo původu: Mexiko

Barva vlasů: černá

Barva očí: rudá/černá

Výška: 155 cm

Vnější popis: Maria je malá a drobná, její vlasy jsou černé a dlouhé. Její bledá pokožka má lehce olivový nádech naznačující dřívější tmavost.

Zvláštní schopnosti: Bez zvláštních schopností.

Vztahy v rodině/smečce: Maria v padesátých letech 19. století vytvořila smečku společně s Lucy a Nettie a v roce 1863 k nim připojila Jaspera Whitlocka. V současné době jsou Lucy a Nettie mrtvé a Jasper Mariu opustil.

Minulost:

Mladý upír Benito z Dallasu kdysi vytvořil armádu novorozených a využil jejich sílu k získání území, když jeho strategii odhalily ostatní smečky, napodobily ho. Propukly rozsáhlé války o území. Volturiovi zasáhli, zabili všechny novorozené, na které narazili a všechny upíry, kteří s nimi měli co dočinění.

Poté, co se Volturiovi vrátili do Itálie, potyčky propukly znovu, ale v mnohem menším měřítku, nikdo netoužil po opětovném zásahu.

Během jedné z těchto bitev Maria ztratila svou smečku – svého druha a dva starší členy, které považovala za rodiče. Přitom rovněž přišla o své území – mexický Monterrey. Maria hledala někoho, kdo jí pomůže získat zpět území a pomstít se. Potkala Nettie a Lucy, které přežily jiné bitvy, a spojila se s nimi, ty doufaly ve zvětšení loveckého teritoria.

Maria vylepšila novorozeneckou armádu tím, že přijímala jen fyzicky zdatné jedince s bojovými schopnostmi a trénovala je více než ostatní. Když potkala důstojníka Konfederace, Jaspera Whitlocka, doufala, že bude posilou její armády, navíc vycítila, že je na něm něco zvláštního. Poté, co posoudila jeho schopnosti, jej pověřila starostí o novorozené. Oběti na životech klesaly. Vytvořila si armádu o dvaceti členech, což bylo na tehdejší dobu obrovské množství. Dokonce i Nettie, Lucy a Maria spolu lépe vycházely, pokud byl Jasper poblíž.

Díky svým plánům a Jasperovým schopnostem byla velice úspěšná a začala se na Jasperovi stávat závislou. Když se Nettie a Lucy rozhodly Marii zabít, Jasper ji varovala a ona obě zabila. Jasper se stal jejím jediným spojencem, ale nikdy si nebyli rovni a nikdy se nestal jejím druhem. Maria nikdy nezapomněla na svého mrtvého partnera.

Uplynulo několik desetiletí a Jasper se změnil, už jej nezajímal boj a zabírání území, utápěl se v depresi. Maria pojala podezření, že ji chce zradit a spojila se s několika schopnými novorozenými, kterým nabídla Jasperovo místo. Jasper si změnu jejich citů uvědomoval a začal spřádat vlastní plány na obranu, přitom se spojil s novorozenými, kterým nejvíce důvěřoval. Než ovšem k něčemu došlo, Jasper opustil smečku a vydal se na západ.

Maria Jasperovi odpustila a udržují spolu dobré vztahy. Nadále fanaticky brání své území v Mexiku.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mexická smečka - Maria:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!