Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Klan Cullenových - Carlisle Cullen

Edward


Klan Cullenových - Carlisle CullenCarlisle Cullen

Celé jméno: Carlisle Cullen

Stav: upír

Datum narození: 40. léta 17. století

Datum přeměny na upíra: po roce 1663 - bylo mu 23

Místo narození: Londýn, Anglie

Barva vlasů: blond

Barva očí: upírská zlatá/černá

Výška: 188 cm

Fyzický popis: velmi pohledný - jako filmová hvězda

„Pak se za rohem objevil lékař a mně spadla brada. Byl mladý, byl blond… a byl hezčí než všechny filmové hvězdy, co jsem kdy viděla. Byl však bledý a vypadal unaveně, měl kruhy pod očima. Podle tátova popisu jsem pochopila, že tohle musí být Edwardův otec.“

Výjimečné nadání: soucit

Povolání: doktor medicíny

Rodinní příslušníci: manželka Esmé, adoptované děti Edward, Bella, Rose, Emmett, Alice a Jasper a vnučka Renesmé.

Přezdívky: Stregoni Benefici

Příčina přeměny: Účastnil se honu na upíry, kde byl jedním napaden.

Stvořitel: neznámý

Koníčky: medicína - může lehce odolat lákadlu lidské krve, knihy.

Auto: černý Mercedes S55 AMG

Osobní historie:

Syn anglikánského pastora Carlisle, byl vychován za časů náboženského pronásledování. Jeho otec vedl hony na čarodějnice, vlkodlaky a upíry. Všechno jménem vymýcení zla na světě. Poté, co jeho otec zestárl, vedl hony on. Carlisle nebyl zastáncem nesmyslného pronásledování, ale byl dostatečně chytrý, aby odhalil skupinu skutečných upírů, kteří žili v městských kanálech. Nachystal past a jednoho vyslídil. Carlisle si myslí, že ten upír měl příliš velký hlad, aby utekl, a proto se vědomě rozhodl zaútočit. Upír se vrhl na Carlislea a nechal ho krvácejícího na ulici, poté zabil dva muže a třetího si odtáhl s sebou.

Carlisle pochopil, co se s ním děje a doplazil do sklepa, kde se na tři dny přeměny zahrabal do hnijících brambor. Když se vynořil, byl upírem. Zezačátku se snažil sám sebe zničit - skákal z velkých výšek, nebo se snažil utopit v oceánu. Byl tak zhnusený tím, čím se stal, že odolal lidské krvi. Dokonce se snažil zabít vyhladověním. Nakonec jej žízeň přemohla a on zaútočil na stádo jelenů. Uvědomil si, že může žít pouze z krve zvířat a neničit tak lidské životy. Opustil rodnou Anglii a přes La Manch se vydal na starý kontinent, kde v průběhu dvou století rozvinul svou odolnost vůči lidské krvi a rozhodl se stát lékařem.

Carlisle studoval v Itálii, když se setkal se skupinou upírů z Volterry, kteří vypadali civilizovanější a vzdělanější než angličtí upíři. Aro, Marcus a Caius byli tři upíři, kteří inspirovali některá díla Solimena. Třebaže byli kultivovaní, neustávali ve snažení přesvědčit Carlislea, aby pil lidskou krev. Přirozeně odmítl…

V roce 1911 pracoval v Columbusu v Ohiu, kde ošetřoval šťastnou a krásnou mladou dívku jménem Esme Anne Platt, která si zlomila nohu. Krátce nato se přesunul do Chicaga, kde strávil několik let, a v čase, kdy se blížil čas jeho odchodu z města (Díky způsobu života zůstával na jednom místě několik let, než začalo být jeho „nestárnutí“ nápadné.) propukla chřipková epidemie. Carlisle se vzhlédl v ošetřování Edwarda, který právě ztratil oba rodiče a byl na pokraji smrti. Byla to Edwardova matka, která požádal Dr. Cullena, aby Edwarda zachránil. Vypadala, že „ví", že by ho Carlisle mohl zvláštním způsobem zachránit, a poprosila ho, aby to udělal. Carlislea přemohl pocit osamělosti a Edwarda proměnil.

Tato dvojice se přestěhovala do severního Wisconsinu, kde v roce 1921 Carlisle znovu ošetřoval Esme. Tentokrát její zranění pocházelo z neúspěšného pokusu o sebevraždu. Pamatoval si ji z dřívějška a cítil zármutek nad směrem, který nabral její život, a tak Carlisle přeměnil Esmé, aby ji zachránil. Ti dva se do sebe zamilovali a uzavřeli zákonný sňatek. Carlisle potom našel Rosalii a přeměnil ji, tajně doufal, že se stane Edwardovou družkou, ale tak se nestalo. Následně přeměnil Emmetta, když ho Rosalie našla smrtelně poraněného po útoku medvěda. Ačkoli nepřeměnil Alici a Jaspera, přijal je jako součást rodiny, když k němu přišli.

Okolo roku 1936 se Carlisle se svou rodinou přestěhoval do Hoquiamu, kde narazili na Quileutské indiány - měniče, kteří se dokázali proměnit ve vlkodlaky. Uzavřená dohoda stanovila, že nechají Cullenovy na pokoji po tak dlouho, dokud nekousnou žádného člověka a nebudou se zdržovat na Quileutské půdě. Cullenovi žili ve Hoquiamu po několik let, než se přestěhovali.

Rodina se vrátila do státu Washington po pobytu na Aljašce a pro tentokrát si vybrala deštivé městečko Forks, kde v začátcích příběhu „Stmívání" žila už dva roky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Klan Cullenových - Carlisle Cullen:

 1 2   Další »
19. andysek
19.02.2017 [10:36]

Miluji Carlisle Emoticon

18. lisa12398
25.12.2015 [20:16]

Ja sem si ze začatku myslela že je to doopravdy tak sem brečela k vuli Carlislovy a pak se byla rada že žije

17. lisa12398
22.10.2015 [17:25]

ja hezky herec ne jak edward ale je docela hezky ale hezcí carlisle Emoticon Emoticon Emoticon

16. vena
24.06.2014 [19:28]

Je úžasnej Emoticon

15. kalárynka
02.07.2013 [21:23]

Emoticon Emoticon takhle o nich všechno vím bomba

14. Krysa ^-^
02.01.2013 [14:46]

jo a ještě z vlků pravděpodobně jen setha a liu

13. Krysa ^-^
02.01.2013 [14:44]

Terez: ne nezabijou renesmee a jacoba v její vizi ale jen carlisla a jaspera..a z volturiovích (z těch nejvíc známých) demetriho,aleca,jane,marcuse,caia a ara (a nwm jestli ten co běžel za jacobem a renesmee byl felix jestli jo tak i jeho a další volturiovi.

12. Terez
23.11.2012 [11:14]

Oprava: vlastně všichni ne.. Irinu zničí za hrubé svědectví.. Nějak jsem na ni včera zapoměla Emoticon

11. Terez
22.11.2012 [23:34]

ondry: ve zkratce, protože by jsi můj minulý komentář možná nepochopil: Ano, všichni přežijí poslední díl, včetně Calisla.

Podle knížky nemělo ve filmu dojít k tý Aliciný vizi, kterou jsem popsala níže. Proto jsem jak jsme vycházeli z kina začala vztekat, že to tam vůbec neměli cpát... Emoticon

10. Terez
22.11.2012 [23:27]

KDO SE NECHCE DOZVĚDĚT KOUSEK Z ROZBŘESKU 2. ČÁSTI, TAK NEČTĚTE DÁL!! OSTATNÍ POKRAČUJTE :).


Ondry: v Aliciný vizi, kterou jsem celou probrečela na začátku (té vize) odvádí Alice Volturiovy k nim na stranu, Carlisle na ně křičí, aby ji pustili a s tím na ně vybíhá. Proti němu se rozběhne Aro a oba vyskakují a střetávají se ve vzduchu. Jakmile dopadnou na zem vypadá to, že se nikomu nic nestalo, dokud Aro neukáže Carlislovu utrženou hlavu. V té chvíli započne boj, při kterém zničí některé z Cullenů, jejich přátel, kteří jim přijeli svědčit a zabijí pár vlků (myslím, že zabijí i Renesmé s Jacobem, kteří jsou na útěku, aby alespoň Renesmé měla nějakou budoucnost. Ale to nevím jistě, protože jsem v té době sotva na ten film viděla přes všechny slzy...). Ale Cullenovi + jejich přátelé a vlci zabijí i pár Volturiových jako například Jane. Vize končí tím, že Bella s Edwardem společně zničí Ara.
Jakmile vize skončí vidíš všechny stát pohromadě na louce. (Jakmile vize skončila rozbrečela jsem se znovu ze štěstí, že to byla jen budoucnost, která se nikdy nesplní.) Aro, který čte Aliciny myšlenky + její vizi uvidí, jak by bitva mohla dopadnout a proto se jí naštěstí vyhne.

Celý film je dokonalý až na tuhle vizi, která přichází nečekaně a úplně tě odrovná...

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!