Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Jamesova smečka - Laurent

Edward By Lareth


Jamesova smečka - LaurentLaurent z Jamesovy smečky.

Celé jméno: Laurent

Stav: zesnulý upír

Datum narození: kolem roku 1740

Datum přeměny: kolem roku 1740, zhruba ve 40 letech

Původce přeměny: Boris

Místo původu: Paříž, Francie

Barva vlasů: černá

Barva očí: rudá/černá

Výška: 175 cm

Vnější popis: Laurent měl lesklé, černé vlasy a bledou kůži s olivovým podtónem, střední, lehce svalnatou postavu a líný úsměv.

Zvláštní schopnosti: Neměl žádné zvláštní schopnosti.

Vztahy v rodině/smečce: Býval součástí Jamesovy smečky. Později se blíže seznámil s Irinou z Denali.

Minulost:

Laurent se narodil za vlády krále Ludvíka XIV. ve šlechtické, ale zadlužené rodině. Jako třetí syn neměl skvostné vyhlídky na úspěch. Jelikož se jeho starší bratr přiženil do lepší rodiny, zajistil mu podružné místo na dvoře Krále slunce. Laurent dvorský život miloval, měl velké ambice, vždy jej přitahovali mocní lidé a on přitahoval je. Vždy dokázal rozpoznat, kdo je vůdcem skupiny a zajistit, aby se v jeho přítomnosti cítil ještě trochu důležitější. Mezi ostatními šlechtici si vedl dobře a zajistil si slibnou budoucnost.

Laurentův život se změnil, když ke dvoru přijel tajemný velvyslanec Romanovců. Vyslancovo chování se dalo vysvětlit rozdílnými kulturními zvyky – vycházel jen v noci, držel si družinu němých sluhů a vojáků, kteří jej poslouchali na slovo, a během diskuzí se vyhýbal mnoho otázkám. Zřejmě si užíval pohostinnosti francouzského dvora a zajímal se o umění.

Velvyslanec Laurenta přitahoval – neměl strach z nikoho a ničeho, což Laurent nevycítil ani u krále.

Hýřivému ruskému upírovi Borisovi, který zbožňoval lidské radovánky, Laurentova dychtivost a obdiv lichotily a spřátelil se s ním. Jelikož nastal čas odjet – množství zmizelých sluhů bylo alarmující – pozval Laurenta, aby jej doprovodil. Jelikož Laurent vycítil, že je Boris mocnější než kdokoliv, s kým se setkal, a souhlasil.

Boris se s Laurentem sblížil natolik, že mu prozradil pravdu a Laurent žádal o sílu a nesmrtelnost i pro sebe, bylo mu vyhověno. Nějakou dobu pobývali spolu, ale Laurenta bonvivánský způsob života brzy unavil a bylo mu jasné, že existují mnohem silnější upíři.

Posléze Laurentův život změnil Vladimír, z kterého vyřazovaly zbytky síly, kterou kdysi oplýval. Následoval jej dlouho, ale Stefanova nechuť k přijímání nových členů do smečky, stačila k tomu, aby je musel opustit.

Nakonec přišel do kontaktu s Volturiovými, předstoupil před Ara a žádal nižší post v gardě, ale když Aro zjistil, že se stýkal s Rumuny, poslal jej pryč. Laurent netušil, že jej gardisté sledovali a doufali, že je přivede k Vladimírovi.

Laurent neustále doufal, že dostane možnost přidat se k Volturiovým, mezitím se toulal po světě, spojoval se s mocnými upíry a žil s nimi, dokud nepotkal někoho mocnějšího. Tak se připojil k Victorii a Jamesovi.

Další změna přišla, když se setkal s Cullenovými. Instinktivně vycítil, že se nachází na špatné straně a změnil strany tím, že Cullenovy varoval. Zmátl jej Carlisle, jeho aura moci byla nezvyklá a doufal, že ji bude moci prozkoumat blíže.

Zajímavé rozptýlení mu poskytly sestry z Denali, Tanya oplývala podobnou autoritou jako Carlisle. Nechával se hýčkat mírumilovným životem a flirtoval s Irinou, byť to nebral tak vážně jako ona. Když jej vyhledala Victoria, zůstal s ní v kontaktu a rozhodl se poskytnout jí službičku.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jamesova smečka - Laurent:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!