Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Jamesova smečka - James


Jamesova smečka - JamesJames byl nomád žijící s Victorií.

Celé jméno: James

Stav: zesnulý upír

Datum narození: kolem roku 1780

Datum přeměny: kolem roku 1805 ve věku asi 25 let

Původce přeměny: francouzský upír

Místo původu: dnešní severozápadní Pensylvánie, blízko Erijského jezera

Barva vlasů: světle hnědá

Barva očí: rudá/černá

Výška: 178 cm

Vnější popis: James neoplýval výjimečnou upíří krásou, za což mohla jeho průměrná postava a nevýrazné rysy.

Zvláštní schopnosti: James byl zdatný stopař, schopný vycítit budoucí krok oběti.

Vztahy v rodině/smečce: Jeho družkou byla Victoria a krátce s nimi pobýval Laurent.

Minulost:

James se narodil na konci americké revoluce, jeho otec byl francouzský zálesák a matka Angličanka, která odjela do Ameriky do učení jako služka, ale později od svého pána utekla. Žili kočovným životem, cestovali a občas se vraceli do Montrealu nebo Pittsburghu za obchodem.

James byl vychováván tak, aby uměl klást pasti a stopovat, proto přežil, když mu v jedenácti letech Irokézové zabili rodiče.

Již ve dvaceti letech si vypracoval pověst nejlepšího a nejošklivějšího stopaře v pohraničí. Svými výkony se vychloubal a nikdy neodolal výzvě.

Vyhrával všechny sázky týkající se jeho oboru, dokud jedné noci nepotkal v Montrealu Francouze, který o sobě prohlásil, že je stopař a Jamesova sebedůvěra mu přišla zábavná. Francouz se holedbal, že jej rychle porazí, proto uzavřeli sázku, jejíž jedinou podmínkou bylo, že se musí konat v noci, Francouz prohodil, že hrají na život, nebo na smrt. James vypustil označeného jelena do divočiny, dali mu hodinu náskok a následně vyrazili. Francouz svého jelena objevil za pár minut, skolil jej a donesl Jamesovi, přitom připomněl jejich sázku – na život, nebo na smrt. Jamese překvapila Francouzova rychlost a na jelenově těle nenašel žádné tradiční stopy loveckého postupu, proto jej obvinil z podvodu. Prohlásil, že má nějaké tajné výhody, čáry a kdyby je měl i on, zcela jistě by vyhrál.

Francouzského upíra Jamesova sebedůvěra pobavila a souhlasil, že mu svou výhodu poskytne. Připadalo mu vtipné ukončit sázku tím, že mu vezme život poněkud jiným způsobem, Jamese kousnul, a když jej opouštěl, smál se, že si za deset let dají odvetu.

James si na nový život rychle zvyknu, potěšily ho zbystřené smysly a překvapilo jej, že ho již nepovažují za ošklivého. Šest měsíců po novorozeneckém období vystopoval francouzského upíra a zabil jej – tak si představoval vítězství v sázce.

Po přeměně přestalo Jamesovi obyčejné stopování imponovat a hledal nové výzvy – jeho vyvinuté smysly mu umožňovaly najít zvíře nebo člověka během pár minut. Aby své celoživotní vášni dodal šťávu, začal zvyšovat své nároky a dával si těžší výzvy – zavětřil svůj cíl, na týden/měsíc odešel, poté se na místo vrátil a svou oběť vyhledal. Ale i toto začalo být nudné, proto vyhledával lodě, vybral si kořist a následně ji hledal v cizích zemích, někdy to trvalo i roky. Po nějakém čase jej začalo nudit i toto, proto se rozhodl pro větší výzvu – lov upírů. Mnohdy ho to málem stálo život – napadl jednoho člena smečky a ostatní jej chtěli pomstít. To jej však nezastavilo a on si svou hru o to víc užíval.

Při jedné ze svých her zachytil Victoriin pach a rozhodl se ji vystopovat – tak započal nejdelší lov v jeho životě. Nezáleželo na tom, jak byl rychlý, ona byla vždy o krok před ním, občas už zahlédl její zrzavou kštici, ale vždy mu unikla, fascinovala jej. James věděl, že jeho schopnost není jen o smyslech, ale že dokáže předvídat krok své oběti a zdálo se, že tato upírka má podobnou schopnost, dokáže vycítit jeho plány. Po letech už ji nechtěl zabít, chtěl ji poznat.

Victoria vycítila změnu v jeho chování a rozhodla se s ním setkat, chtěla poznat svého urputného pronásledovatele, vybrala pro setkání příhodné místo s možností útěku a nechala se chytit.

Okamžitě to mezi nimi zajiskřilo a dali se dohromady, nejen kvůli vzájemné náklonosti. Victorii připadalo skvělé spojení s vražedným upírem. James naopak viděl východu ve spojení s upírkou, která dokáže přežít, neboť tušil, že další jeho výzvy by jej mohly přivést do velice nebezpečných situací a ona by mohla být výhodou. Časem se na něm stala Victoria závislou, stal se jejím druhem, ale James upřednostňoval vlastní touhy.

To, že Victorii neulovil, nepovažoval za neúspěch – našel ji a stala se jeho, její život patřil jemu. Za svůj jediný neúspěch považoval Alici Cullenovou.

Při jednom z lovů narazil James na Alicin pach, byla jeho pěvkyní. Stopa byla sice stará, ale James dokázal vystopovat i starší, proto pokračoval v lovu a v léčebně, kde Alice pobývala, se jen tak stavil na svačinku. Victoria ovšem vycítila přítomnost dalšího upíra a přiměla Jamese prozkoumat okolí, neboť zde mohli být další. Ve světle dalších událostí jí James nikdy neodpustil toto zaváhání.

V okamžiku, kdy James zachytil její pach, měla Alice vizi o tom, jak ji přichází zabít. Svěřila se s tím svému příteli, starému upírovi, který v léčebně vypomáhal po nocích a pro kterého byla Alice dcerou, neboť cítil její výjimečnost. Ten se ji rozhodl zachránit, ale ona v budoucnosti viděla jen neúspěchy a upír pochopil, proti komu stojí. Unesl ji z léčebny, ukryl a kousnul, poté se vrátil s tím, že dá Alici nějaký čas a ona možná přežije. James s Victorií jej rychle našli a Victoria z něj brutálně dostávala informace o ostatních upírech a o Alici. Jamesovi připadala upírova starost o Alici nepochopitelná, ale zajímavá, naslouchal jeho vyprávění, dokud si neuvědomil, že Alici kousnul, nechal Victorii s ještě živým upírem a Alici vystopoval. Naneštěstí ji našel v posledním stádiu přeměny, kdy se její krev již změnila a očekávaná svačinka byla pryč. Alice během přeměny nevydala ani hlásku, byla zvyklá na bolest ze šokové terapie. Jamese Alice fascinovala a sledoval ji, ona byla naopak tak pohlcena bolestí a následnou touhou po krvi, že si jej ani nevšimla. James uvažoval, zda bude výjimečná, jak tvrdil starý upír, a rozhodl se dát jí čas, dokud se nestane plnohodnotným protivníkem, ale nedával jí velkou naději.

Jak byl James ve svých hrách ambicióznější, Victoria se stávala opatrnější a navrhla, aby se spojovali s nahraditelnými upíry. Skutečně tak učinili a mnohokrát takového upíra použili jako cvičný terč – kanárka v dole.

Laurent byl schopnější a lstivější než ostatní, užíval si Jamesův životní styl, a proto s nimi vydržel nejdéle, všichni velice dobře spolupracovali.

James a Victoria zaslechli zvěsti o velkých klanech na západním pobřeží Pacifiku a Jamese to zaujalo, rozhodl se je vyhledat. Nic nedbal na Victoriinu předtuchu a žádost o více záloh, ale James nehodlal ztrácet čas.

První setkání s Cullenovými mělo být informativní, Laurent byl nastrčen jako vůdce, aby šli nejprve po něm. Bellina přítomnost a Edwardovo ochranářské chování ho šokovalo a nadchlo – konečně objevil lov, ve kterém skloubil to nejlepší z obou světů – lahodnou lidskou oběť, Bella nebyla jeho pěvkyně, ale voněla lépe než většina lidí, a smečku odhodlanou ji chránit. Překvapivé setkání s Alicí jen posílilo jeho odhodlání.

Zpráva o Laurentově zradě ho rozzuřila a spěchal pro Bellu dřív, než ji někdo promění, jako kdysi Alici, a pomstu si nechal na později.

Lov jej zklamal, místo aby Edward Bellu fyzicky chránil, nastražil falešnou stopu a Bellu nechal bez ochrany. James se vydal do Phoenixu, rychle odlákal Bellu od zbylých upírů, přesto doufal, že se budou Cullenovi chtít pomstít a zažije vzrušení. Belle lhal jen v jednom – když prohlásil, že on bude mít ji a oni Alici, plánoval, že Alici zabije.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jamesova smečka - James:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!