Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Zázraky se dějí od Antonie1234

Stephenie Meyer


Zázraky se dějí od Antonie1234Povídka Merry Christmas, honey! od Antonie1234 se umístila na 20. místě s celkovým počtem bodů 4,5 v druhé kategorii.
Gratulujeme!

Edit: Článek je ponechán v původní podobě.



,,Merry christmas, honey!“

 

,,Kdy příjde Santa?“zeptala se Renesme, která nedávno oslavila své 13.narozeniny.Bella jí objala a řekla:,,Usneš a ráno tady bude.“. Renesme poslechla a s radostí běžela do postele.

Ráno seděla Bella s Edwardem v kuchyni a měli bábovku na snídani. Bella uslyšela, jak Renesme běží po schodech.

,,Byl tady, byl tady!“ křičela Renesme od vánočního stromu. Bella a Edward přišli za ní,objali se v pase a sledovali ji. Rozbalila 1.dárek, voňavku, hned se stříkla a rozbalovala další dárky. V tom někdo zazvonil. ,,Jdu otevřít!“ odběhla Renesme. ,,Jaku!“ zajásala a objala ho.Jacob řekl: ,,Ty ale voníš!“ . ,,Jacobe!“ okřikla ho s úsměvem Bella, která právě přišla. ,,Rád tě vidím...Vezmu Ness na projíždku.“ řekla Jacob a políbil Bellu na tvář. ,,Ale co dárky?“ křikla za nima Bella,ale to oni už neslyšeli. Edward se na ni díval, ,,Co je? Má ji rád.“ řekla Bella. ,,Jo,ale až moc.“ odpověděl na to Edward v rozpacích.

Jacob se proměnil ve vlka a Renesme si na něho vylezla. Jake se rozutíkal a běželi lesem. Zastavil až na zelené, veliké mýtině. Přeměnil se zpátky v člověka a řekl Renesme: ,,Mám tě moc rád, Nessie...Chci abys mě měla pořád u sebe a proto ti dám tohle.“ řekl Jacob a ukázal jí sponku s vlkem. ,,Jé!“ zajásala Renesme a zdálo se, že se dokonce i trochu začervenala. Jacob jí vzal ofinu a sepnul ji jí nahoru. Renesme teď více vynikaly oči a Jacob se zamiloval ještě více....

A tak se díval Renesme do očí...Jenže v tom mu zazvonil mobilní telefon! Byla to Bella! ,,Počkej tady.“ řekl Jacob Renesme a popošel o kousek dále. ,,Ano?“ řekl do telefonu. ,,Kde jste? Už jsem chtěla podávat večeři.Je už skoro 5.“ řekla Bella, která se zřejmě trochu bála o Nessie. ,, Neboj Bello! O Nessie je postaráno...Má se skvěle, počítej s náma až tak v 6 hodin. Ještě jí chci něco ukázat... pa.“ a zavěsil.

Otočil se a Renesme se hned zeptala:,,Co mi chceš ukázat?“. ,, druhou část mého dárku.“ řekl Jacob, proměnil se ve vlka a naznačil jí, ať si sedne.

Po 10 minutách pomalé cesty tam byli! Byli na kopci nad Forks. Černá tma se nesla nad městečkem a vše svítilo. Na náměstí byl velký strom- osvětlený, ozdobený baňkami a nahoře byla kometa.

Na večerní obloze svítily miliony hvězd. Jacob a Renesme si sedli vedle sebe. Nessie se opřela o Jacobovu hebkou srst a řekla: ,,Je tu nádherně! Děkuju, tohle je skvělý dárek!“ . Jacob se usmál. Když v tom se zpoza hustých mraků ukázal úplněk!!! Jacob se na něj podíval a začal výt. Renesme se zasmála a ihned se ze srandy snažila napodobit svého vlkodlačího přítele: ,,Aúú!“.

Jacob se začal smát a Nessie zajela rukou do jeho srsti.

Takhle tam seděli asi 20 minut a hleděli dolů na městečko.

Jacob se šel proměnit zpátky v člověka. ,,Pojď. Už pomalu půjdeme!“ řekl. ,,Je skvělé, když jsi člověk, no... můžu si s tebou aspoň povídat, víš?“. Jacob se usmál a chytil Renesme za ruku.

Povídali si a Nessie najednou řekla: ,,Přeju si, aby teď začalo sněžit!“ . V tom se na obloze ukázaly bílá, vláčná oblaka a na zem se začaly snášet lehké, bílé vločky. ,,Páni! To je tvůj dar!“ řekl Jacob a díval se jak bílé vločky dopadají Renesme na vlasy a na sponku s vlkem....

,,Cože? Jaký dar?“ nechápala Renesme. Jacob úplně zapoměl, že ona neví, že je poloupírka. Bella jí to chce tajit až do jejich 15.narozenin! A proto odpověděl: ,,Každý z tvé rodiny má nějaký dar.Dlouho jsme nevěděli, jaký je ten tvůj, ale už to víme! Můžeš ovlivňovat počasí!“. ,,Super!“ zasmála se Renesme.

Po zbytek cesty moc nemluvili, spíše si užívali sněhu. Vždyť minulé Vánoce vůbec nesněžilo, ale letos ano. A to díky Renesme....

,,Tu máš!“ hodila sněhovou kouli po Jacobovi. Užívali si to-koulovali se, dělali andělíčky a váleli se ve sněhu.

Strašně se smáli a Jacob byl nesmírně šťastný!!!

Potom se ale podíval na mobil a bylo čtvrt na 7! ,,Sakra! Nessie musíme jít. Nebo to od mámy schytáme ještě více než teď!“ řekl Jacob. A tak ho Renesme musela poslechnout a jít domů, ačkoliv se jí vůbec nechtělo. Vždyť se dobře bavili. Ale máma se poslouchat musí....

Když jim Bella otevřela, bylo na ní vidět, že brečela. ,,Co se stalo mami?“ zeptala se Renesme. ,,Pojďte dál. I ty.“ řekla Bella a podívala se na Jaka. Nessie se s Jacobem pomalu ploužili domem za Bellou. Vešli do obývacího pokoje. Byli tam všichni- Charlie, Rosalie, Emett, Jasper, Alice....!

Všichni stáli okolo gauče, kde ležel Edward! Byl bledější než obvykle, jeho pleť ztratila lesk a jas.

,,Co? Tati!“ křikla Renesme a běžela ke gauči. Klekla si před něj a řekla: ,,Co se stalo?“ . ,,Nevím.Omdlel....“ řekla s pláčem Bella.

Jacob se sebral a odešel. Zastavil se až na verandě a přemýšlel....

Renesme si všimla, že odešel a tak šla za ním. ,,Jacobe!“ řekla mu na verandě. ,,Co se stalo? Nezústaneš tam se mnou?“ zeptala se ho. ,, Nessie, mám tě moc rád, ale ty máš ráda Edwarda. Já...to chápu, ale....tak trochu mě zanedbáváš, víš? Nechci ti stát v cestě, ale miluju tě...a vždy budu!“. Renesme ho objala kolem krku: ,,Jaku! Ty a táta se srovnávat nedáte.Mám tě ráda. Můžeš mě podpořit u táty? Chtěla bych něco vyzkoušet.“ usmála se na něj....Jacob ji chytil za ruku a Renesme ho vedla k Edwardovi. Trochu litoval, že neřekla: taky tě miluju....

Klekla si před něj, položila mu ruce na hruď a naznačila Jacobovi, abi si klekl vedle ní. ,,Tati“ začala ,,přeji si...aby ses vyléčil a probudil. Musíš! Je štědrý den a my tě tady potřebujeme.“. Zavřela oči a čekala co se bude dít. Jacob položil své ruce na Nessiiny. Najednou Edward otevřel oči: ,,Ness?“. Všichni začali jásat. ,,Ó můj bože!“ nevěřila tomu a podívala se na Jacoba.

Ten ji objal a řekl: ,, Co se stalo?“. Edward ovšem odpověď neznal: ,,Nevím, šel jsem ven a udělalo se mi špatně. Omdlel jsem...“.

,,Ness, můžu s tebou mluvit? Jaku, s tebou taky.“ řekla Bella a vedla je do kuchyně.

Jacob si sedl na židli a Renesme si mu sedla na klín a usmála se na něj.

,,Co se s váma stalo? Nessie, zamilovala ses do Jacoba? Fajn, neberu ti to, ale Edovi se to moc nelíbí!“ začala Bella. Jacob jí skočil do řeči: „Říkáš mu Eda?“ a Renesme vyprskla smíchy. Bella se na něj vyčítavě podívala, ale nehodlala to komentovat. ,,Takže?“ pokračovala ,,Jak jste to udělali?“. ,,Objevili jsme schopnosti od Ness. Umí ovládat počasí-to díky ní sněží. A když jsme spojili naše síly, ,,Eda“ se probral. Měla bys jí to říct už teď, nebo mám já?“ zeptal se Jacob. Renesme nechápala: ,,Říct mi co?“. ,,Fajn, řekni jí to. Ale Ness! Nesmíš to říct Charliemu!“ kývla Bella.

,,OK“ začal Jacob ,,Víš...pocházíš z jiného světa než ostatní. Já jsem vlkodlak a Bella a ostatní jsou upíří. Kromě Charlieho.Ale protože Bella byla upírkou až po tvém narození...jsi poloupírka!!!! Proto máš takové schopnosti. A naše síly jsou hodně velké.“ ,,Páni...No...Teda! Jsem upír....Jasně, jen poloviční. Ale …. jsem!“ vydechla Nessie. ,,Takže...ti to nevadí?“ zeptala se Bella. ,,Jasně, že ne, po krvi netoužím, tak je mi to fuk, spíše jsem nadšená.“ řekla Renesme.

O 15 minut později už všichni seděli u stolu a měli štědrovečerní večeři. Užívali si společné chvíle a nikomu nevadilo, že tam je Jacob. Byli rádi, protože to on vykouzlil Nessie šťastný úsměv. To on dával jejím vlasům lesk a rtům barvu....

Jacob podal Renesme pod stolem vzkaz a odešel před dům. Čekal na Renesme, která přišla o 5 minut později. ,,Tak...cos mi chtěl?“ řekla a postavila se mu tváří v tvář. Jacob se usmál:,,Jak neseš tu věc s …..upíry?“ dodal šeptem. ,,Víš, že je mi to úplně jedno? Chci žít normální život a proto je mi jedno co jsem zač.“ řekla Renesme, ale Jacob odporoval: ,,Fajn, ale přesto si dávej pozor na krev. A.... nevadí že jsem tady? Mezi upíry jsem jako vetřelec.“ ,,Cože? Ne!! jsem ráda, že tu jsi.“ odmlčela se Renesme a pokračovala: ,,Řekl jsi, že mě miluješ, ale já řekla, že tě mám ráda.... Promiň.... taky tě miluju....“. Jacob jí políbil. Když se jejich rty dotkly, Renesme ucítila miliony motýlků v břiše.

Ale Jacob to tak cítil také, vždyť na tuhle chvíli čekal několik měsíců....,,Můžeš to zopakovat?“ prosil Jacob. ,,Miluju tě.“ řekla znovu Renesme. A tak se tam líbali asi 5 minut.

Potom si sedli na scchody, seděli a povídali si.... ,, Víš....“ začal Jacob ,,Dneska jsi toho dokázala více než dost. Jsi velký vánoční zázrak.“ …...

Antonie1234



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázraky se dějí od Antonie1234:

 1
28.08.2012 [0:20]

kiki1Tak... Nápad - Nessie a Jacob, dobrý, ale: Nessie nevěděla, že je poloupírka. Není to divný, vždyť ona přece musela mít chuť na krev, takže je nesmysl, aby to nevěděla. Dál nevěděla, že je Jacob vlkodlak, ale přitom je tam napsáno, že za ní přišel ve vlčí podobě. Nebylo jí třeba divný, že se změnil ve vlka podle ní obyčejný člověk? A potom jak by se mohl proměnit jen tak, kdy se mu zachce. V knize se píše, že se musí rozčílit, aby došlo k přeměně. Další nesmysl je, že Edward jako upír omdlel. To je opravdu velice zvláštní. Emoticon Dále tady píšeš, že je Nessie 13. To už by jako poloupír vypadala a přemýšlelajako dospělá, ale mně to na začátku připadá, že jí jsou tak čtyři, tedy myslím na lidský věk. No a snad poslední co jsem nepochopila bylo, proč měli Edward s Bellou k snídani bábovku když upíři nejedí.
Ve zkratce, v povídce bylo mnoho bizardností, které mi rozum nebere. A to nemluvím o pravopisných chybách. Takže celkový dojem je dost mizerný... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!