Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Večierok - Adrienna

Růže


Večierok - AdriennaSoutěžní povídka - 1. téma Přišla jsem do Volterry

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

Adrienna


Večierok

Zase ďalší nudný deň vo Voltere.


Aro, Cai a Marc sedia na tróne - no každý na svojom - a nikoho si nevšímajú. Aspoň keby urobili to! No, ale oni nie. Oni musia iba sedieť! Je to na nervy!

 

Pretým aspoň niečo robili, no áno, ale to bolo keď som prišla do Volerry.

 

Aro Aleca vypočúval a ja som sa na ňom smiala, lebo Aro vždy skrivil tvár do širokého úsmevu. Keď tak rozmýšľam, tak Aro to mal ako televíziu. Nejaký super program, ktorý ho vždy pobavil a nás tiež. Marc sa už tak nemračil a Caius sa na neho pozeral zo záujmom, čo u mňa vyvolalo väčší smiech. Pýtate sa prečo? Jednoduchá odpoveď: Keď Caius je niečim zaujatý tak sa tvári akoby na neho malo niečo spadnúť. Nič veľkého, možno iba slon...

 

„Jane," zakričal na mňa Aro. On sa prebral! Je mi do spevu...

„Jane!" zvýšil hlas Aro keď som sa ku nemu nehrnula. Hup, tie moje myšlienky!

„Áno, Aro?" spýtala som sa presladeným hláskom. Aro sa šťastne usmial.

„Rozmýšľal som," on vie rozmýšľať? Nové veci objavuje, „že by sme mohli pozvať na návštevu mojich drahých priateľov." To sa mi nepáči.

„Koho?" spýtala som sa zo záujmom a musím podotknúť, že vôbec nevyzerám tak ako Caius. Ja vyzerám lepšie.

„Mojich drahých priateľov," áno, áno to som už počula! „Rodinu Cullenovcov." Otvorila som ústa a zízala som na neho. Odkedy sú Cullenovci jeho drahý priatelia? Naposledy čo viem, tak ich chcel zabiť. No až na niektorých...

„Och, vážne?" dostala som po desiatich minútach zo seba. Nemôžeme zabudnúť, že sa ma to dotklo.

„Áno." odpovedal zamyslene. A čo bude ďalej? Večierok? Disko? Piknik?

„Myslím, že usporiadame večierok.  Na ich počesť." pokračoval Aro. Čo? A čo asi sa bude piť? Zvieracia krv?

„Pravdaže bude sa musieť piť zvieracia krv." Rýchlo som sa pozrela na svoju ruku. Biela a tvrdá ako zamat, ale žiadna iná ruka. A tým myslím Arova ruka! Úchyl jeden. Vždy keď niečo chce vedieť, dotkne sa ma. No chvalabohu, že iba na ruku. Jeho slizká ruka sa dotýka tej moje... Bŕŕ... Tak by som nemala rozmýšľať! Nie! Ale možno sa mu rozšírila schopnosť? Možno, skúsime si to!

Aro, však ma necháš urobiť ten večierok?" v mysli som ho prosila. Aro bol ticho. Tupec!

„Myslím, že - nie. ja to viem, že ty ten večierok spravíš!" Pozrel na mňa a ja som sa napäto usmiala. Určite vyzerám ako Caius. On vie čítať myšlienky! On vie čítať myšlienky! On vie čítať myšlienky! Stále som si opakovala v hlave, ale Aro nevyzeral, žeby to zaregistroval.

„A teraz choď a všetko zariaď!" Mám snaď na výber? Áno? Beriem to! Nechcem nič robiť! A už vôbec piť zvieraciu krv!

 

***

 

Takže by som mala začať! To bude drina!

Čo všetko mám spraviť? Hm... Najprv si napíšem zoznam:

Najprv ako sa ten zoznam bude volať...hm...už viem:

 

Večierok pre upírov:

 

Dobre a teraz čo bude prvé...

  1. Zohnať zvieraciu krv!

Ok, to je dobré. Ale to zvieracia krv si podčiarknem. Tááák...A je hotovo.

2. Pozvať hostí...

Aro nehovoril koľko a ani koho... No Cullenovcov asi áno... Tak sem dopíšem Cullenovci... A čo Bella? Och, asi áno. Bude aspoň dezert... Mňam.

Ďalej máme čo? Nejaká hudba? Dobre.

3. Niečo klasické...-> Hudba

A ešte možno nejakého zabávača.

4. Zabávač.

To bude stačiť! A keď nie, tak má Aro smolu...či skôr ja?

V poriadku tu je zoznam:

 

Večierok pre upírov:

 

1. Zohnať zvieraciu krv.

2. pozvať hostí... Cullenovci a Bellu (ako dezert)

3.Ničo klasické...->Hudba

4.Zabávač

 

Páni, toho mám urobiť.

Dobre tak najprv  krv.

 

Vyšla som z hradu, keď mi zazvonil mobil. Doprkínka, kto volá? Pozrela som sa na displej mobilu a skoro som spadla na zadok. To by bol pád.

Na displeju bolo napísané:

 

Volá

Alice Cullenová

 

Ach jaj, veď ona musí volať akurát vtedy keď idem na lov. Akoby to nevidela.

 

Stlačím tlačítko:

Prijať...

 

Alice: A výzdoba?

Ja: Čo?

Alice: No predsa výzdoba!

Ja: Čo?

Alice: Ešte raz povieš "čo?" a priletím tak, že ma ani ty nebudeš vidieť...(Znovu som išla povedať to slovo) Opováž to povedať!

Ja: Dobre! (Rezignovane) Alice, nevidela si, že idem na lov?

Alice: Videla.

Ja: Tak prečo ma prerušuješ?

Alice: Lebo si zabudla na výzdobu.

Ja: Načo?

Alice: Predsa na večierok. Nebude to...počkaj, Bella omdlela, keď som povedala večierok... Och, už je dobre. To vieš, Bella nenávidí večierky. Od tej osudnej oslavy narodením...(Začala hovoriť neprítomne)

Ja: Alice. (Mierne)

Alice: (Stále rozoberá tú osudnú narodeninovú oslavu)

Ja: Alice! (Už skríknem, načo sa Alice zakoktá)

Alice: Čo je?

Ja: Čo si chcela?

Alice: Jáj, áno. Prečo nemáš výzdobu na svojom zozname? (Spýtala sa ma naštvané)

Ja: To iba preto si ma vyrušila? Išla som na lov! (Ona to naozaj nechápe?)

Alice: (ignoruje moju otázku) Prečítaj mi ten tvoj zoznam...Okamžite!

Ja: (Povzdychnem si a vytiahnem zoznam)

 

Večierok pre upírov:

 

1. Zohnať zvieraciu krv.

2. pozvať hostí... Cullenovci a Bellu (ako dezert)

3.Ničo klasické...->Hudba

4.Zabávač

 

Alice: Hm...Vyškrtni štvorku...

Ja: Prečo?(skočím jej do reči)

Alice: Bude stačiť Emmett...(„Čo ja?" Počuejm Emmettov hlas v pozadí a Alice mu odpovedá: „Nič.")

Ja: Máš pravdu...(škrtám) Vyškrtnuté.

Alice:  Dobre a miesto toho tam napíš: Výzdoba a daj tam tri výkričníky.

Ja: (Urobím čo mi káže.) Hotovo.

 

Večierok pre upírov:

 

1. Zohnať zvieraciu krv.

2. pozvať hostí... Cullenovci a Bellu (ako dezert)

3.Ničo klasické...->Hudba

4.Zabávač – Výzdoba

 

Alice: Dobre, som tam za 10 minút tak to môžem spraviť.

Ja: Dobre.(zarazím sa) Čože?!

Alice: Už ťa vidím! (a zloží)

 

Otočím sa a zaklapnem mobil. Vidím Osem postáv ako k mne mieria a pritom sa vrelo usmievajú. Kiež by im tie úsmevy odpadli.

„Vitajte!" privítam ich.

 

***

Dobre. Takže už je všetko hotové. Pozriem sa na zoznam a zistím, že som sa radovala neskoro.

 

Večierok pre upírov:

 

1. Zohnať zvieraciu krv.

2. pozvať hostí... Cullenovci a Bellu √

3.Ničo klasické...->Hudba √

4.Zabávač - Výzdoba √

 

 

Chýba mi ešte krv! Pozriem na Alice, ktorá dorobila akurát výzdobu.

Všetko je ružové a biele. Ble... Ja mám rada čiernu alebo aspoň tmavú.

„Má to byť oslava!" kričí na mňa Alice. Pretočím oči a rozmýšľam čo urobiť s tou krvou. Hm...hm...hm...

„My sa o to postaráme s Rose. Však Rose?"  Povie Emmett a ja sa na neho nechápavo pozriem. On pretočí oči a zamáva predom ňou mojim zoznamom. Prikývne a oni odchádzajú pričom si Rosalie mrmle niečo v zmyslu, že my Volturiovci sme, ale nechápavá rodina. To tá pravá hovorí, blondína jedna! Pohodím svojimi blonďavými vlasmi a pozriem na Bellu. Vyzerá chutne.

Smerom od Edwarda sa ozve vrčanie a chytí Bellu a odchádza s ňou do jednej z izby so slovami:

„Ona je iba moja, iba moja." Kto by to povedal, že Edward Cullen vie aj plačlivý hlas?! Táto rodina je jedno prekvapenie.

 

Pozriem sa na Ara, ktorý sa rozpráva s Carlislom. No skôr sa rozprával, lebo Carlisle odchádza a Aro za ním ešte zavolal:

„A užite si to!" Mrkol na Esme a Carlisla. Oni sa len usmiali.

 

Posledné úpravy a je všetko hotové!

 

***

 

Večierok skončil a musím priznať, že takáto zábava nebola ani keď sme do Volterry prišli, aj keď má to aj svoje temné stránky.

 

Keď večierok začal Emmett začal nejaké vtipy hovoriť. Potom sa dramatický odmlčal a ukázal na dvere.

„Drahý moji priatelia," začal hlbokým hlasom, „som rád, že vám môžem predstaviť Macka Uška!" Dvere sa otvorili a v nich stál medveď. Veľmi čierny medveď.

Alice zapišťala a takisto aj Bella s Rosalie. Ja som na neho nechápavo pozerala.

Naraz s stalo viac vecí a to také, že Alice vyskočila do Jazzovej náruče a tým vyliala krv. Síce iba zvieraciu, ale aj tak. Neviem čo sa mi stalo, ale vrhla som sa na toho medveďa. Nič som nevnímala a až potom čo bol bez kvapky krvi som začala vnímať. Všetci kričali a najviac kričal Emmett:

„Ty si ho zabila! Ty vrahyňa..."

Chvíľku bol chaos a potom Rosalie chytila Emmetta, Alice Jaspera, Bella Edwarda(to sama neviem ako zvládla, ale odtiahla ho) a Esme Carlisla, ktorý zbožne pozeral na Ara, odišli a ani sa na nás nepozreli (až na Carlisla). Potom bolo ticho a všetci pozerali na Ara, ktorý si zase prezeral výzdobu, ktorú spravila Alice.

„Jane!" skríkol Aro a ja (vlastne sme sa všetci mykli). Rýchlo som k nemu prišla a čakala najhoršie a on sa na mňa iba usmial a povedal:

„Ružová alebo biela?"

 

A tak teraz máme všetci ružové alebo biele plášte. Sieň, kde majú tróny je stále vyzdobená do ružovo biela a Aro sa kochá tej krásy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Večierok - Adrienna:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!