Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Smrt Edwarda - Misha05


Smrt Edwarda - Misha05Soutěžní povídka - 4. téma Smrt Belly a/anebo Edwarda

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

Misha05


Smrt Edwarda

Po svatbě s Edwardem se Bellin život, jak doufala, změnil, ale stále si nebyla jistá, jestli to má být takové, jaké se to teď jeví.

Však se také říká, že „nic není takové, jaké se to zdá být“ a Bella, ač to na sobě nedávala znát,  byla v rozpacích a o všem přemýšlela.

To, že opustila otce i matku jí nějak zvlášť nevadilo, navštěvovala je tajně. Sledovala jak žijí a byla ráda, že se z její „nahrané“ smrti vzpamatovali. Rok je dlouhá doba a čas vše zahojí. Jediné co jí vadilo je, že ještě neviděla Jacoba a neměla o něm žádné zprávy. Myslela si, že ji nenávidí, i když, když se viděla naposledy, říkal něco jiného.

 

Bella vešla do velké jídelny, kde seděla Alice a jen tak si něco čmárala na papír. Bella si nejdřív ničeho zvláštního nevšimla, ale když jí Alice neodpovídala, došlo jí, že se něco děje. Bella se podívala na papír, který ležel před Alicí a nevěřila vlastním očím… „ Ne!“ vykřikla Bella. Alice se v tu chvíli vrátila do přítomnosti a podívala se na papír. V tom okamžiku jí stékala po tváři slza. Podívala se na Bellu a věděla, že to už nemůže vrátit zpět. Vize byla jasná. Na papíru byl Edward… Mrtvý Edward.

 

Bella musela pryč. Věděla, že Aliciny vize jsou jasné a nevyhnutelné. Ale přece! To nejde! Edward nemůže zemřít!! Musí to změnit!

 

„ Už je pryč dlouho. Nevím kam šla, kde je. Mám o ni strach“ říkal Edward Alici zrovna, když se Bella objevila v obývacím pokoji. „ Bello… Měl jsem o tebe strach“ vydechl Edward a objal Bellu. „ Alice mi vše řekla. Blíží se Volturiovi. Jane se svým doprovodem. Na rozkaz Ara mají přijít a přesvědčit nás, abychom se k nim přidali. Bohužel chtějí jen mě, tebe, Alici a Jaspera.“ „ A proč, já tomu nerozumím. A co ta vize, jakou má s tím spojitost?“ vyděšeně řekla Bella a bylo na ni vidět, že se začíná třást. „ To bude v pořádku, neboj. Nikdo se k nim nepřidá. Rodinu neopustíme a mě se taky nic nestane. Alice měla vizi, která tu první popřela“, řekl Edward a políbil Bellu, která se na něj dívala, jako kdyby ho měla vidět naposledy a doufal, že Bella nepozná, že jí právě teď zalhal do očí.

„ Co budeme dělat? Nemůžeme se s Volturiovimi měřit a bojovat už vůbec“ řekla Alice a podívala se na členy rodiny Cullenových. „Sleduji myšlenky Jane. Nechce vyjednávat. Jde si pro nás. Je jistá a silná natolik, aby jí to vyšlo.“ „ Musíme s nimi bojovat! Jinak to nejde!“  , „ Emmete! Nekřič!“ okřikla Rosalin Emmeta, který přecházel od okna ke dveřím a byl značně rozrušený.

„ Pokusíme se s Jane dohodnout. Nemůžeme dopustit rozvrat rodiny a musíme zabránit Edwardově smrti“ řekl  Carlisle a tím uzavřel rodinnou poradu.

 

Uplynuly dva měsíce a stále se nic nedělo. Bella se pomalu uklidnila, ale věděla, že hrozba může kdykoliv přijít.

 

 

„ Už jdou!!“ řekla do ticha Alice, když se jednoho říjnového dne shromáždili všichni ve velké jídelně. Věděli, že to nemůžou nijak oddálit. Každý z nich byl připraven položit život za toho druhého. Bella stála po boku Edwarda a věděla, že se stane něco hrozného. Cítila to. Nedokázala si vysvětlit kde se v ní bere takový pocit, ale ovládal ji natolik, že s ním nemohla nic dělat.

 

„ Už jsme Vás čekali, pojďte dál“ řekl Carlisle Jane a její družině a snažil se, aby jeho slova vyzněla klidně a jistě.

„ Jistě víte, proč jsme sem přišli. Aro by byl velice potěšen, kdyby se někteří členové Vaši rodiny přidali k rodu Volturi“ řekla Jane a významně se podívala na Edwarda. Ten věděl, že ať se stane cokoliv, Bella nesmí zemřít. Věděl, že Jane nejde o Bellu nebo ostatní členy rodiny, věděl, že Jane jde o něho. O Edwarda.

„ Jane, jak jistě víš, rodina Cullenových se nikdy k vašemu rodu nepřidá! Nikdo z nás. Prosím neber to nijak osobně. Jsme spolu již moc dlouho, jsme na sebe zvyklí a naše rodina pro nás znamená vše. Aro to ví, proč chce některé naše členy? Nikdo z nás nemá takové schopnosti, aby nebyly nahraditelné“ zeptal se Carlisle a doufal, že Jane sama přijde na to, že vlastně nikoho Volturiovi nepotřebují.

„ Nemohu ti říct, co Ara vedlo k tomu, že chce Alice, Jaspera, Edwarda a Bellu. Ani on mě to neřekl. Jen řekl, že má s nimi velké plány“ odpověděla Jane a začínala být otrávená tím, že s nimi ztrácí čas. Nerada vysvětlovala něco, co ani ona sama nevěděla a to jí štvalo a ponižovalo. Aro jí nic neřekl. Dal jí jen jediný pokyn a to, že když s ní nepřijde nikdo z jejich rodiny, musí Bella zemřít. To ovšem nemohla a ani nechtěla říct. Těšila jí tato představa. Smrt Belly. Neměla ji ráda. Protivila se jí a hnusila. Jane totiž skrývala jednu podstatnou věc. Milovala Edwarda. A on? On to věděl. Nikdy však neopětoval její city a to jí činilo tak bezcitnou k němu a jeho rodině.

Vše, co právě Jane proběhlo hlavou Edward spatřil. „ To ne! Musím tomu zabránit“ pomyslel si a přistoupil k Jane. „ Co když nikdo z nás s tebou nepůjde Jane? Co se stane?“ zeptal se Edward a doufal, že Jane bude natolik shovívavá, že to bude chtít říct jenom jemu. Edward doufal, že Jane přesvědčí a pokusí se vše oddálit, jak jen to bude možné. Nemůže dopustit, aby jeho Bella zemřela.

„ Pokud se mnou nepůjdete, bude muset někdo zemřít!“ řekla Jane a podívala se na Bellu.

„ Dobře tedy, když to nejde jinak, zemřu!“ řekla Bella a přistoupila k Jane. „ Ne! To nemůžeš! To není fér. Co takhle boj! Ty a já! Když tě porazím, necháte nás být. Když porazíš ty mě, odevzdám ti svůj život. Stejně ho chceš! Vím to. To je dobrá nabídka, ne?“ řekl Edward a doufal, že na to Jane přistoupí. Věděl, že boj s Jane bude těžký, ale doufal, že ji porazí.

„ Dobrá. Souhlasím. Jdeme na to“ řekla Jane a pomalu vyšla ven před Cullenův dům.

„ Co si jako myslíš, že děláš Edwarde? Nemůžeš s ní jen tak bojovat, Co Alicina vize? Nedovolím ti to!! Slyšíš? Miluju tě a nedovolím jí, aby mi tě vzala. Půjdu bojovat já“ řekla Bella a aníž by čekala na Edwardovu odpověď vyšla za Jane. „ Ne! Půjdu já. Už jsem to řekl. Bello, taky tě miluju a právě proto musím jít bojovat já. Jsem silnější než ty a vím, jak na Jane. Neboj, zvládnu to. Věř mi“ řekl Edward, políbil Bellu a šel za Jane.

 

 

 

 

 

To, co se odehrávalo v posledních minutách boje mezi Jane Edwardem nikdo nechápal. Nejenže Edward neměl proti Jane jedinou šanci, ale navíc se ani nebránil. Bella byla zoufalá. Křičela a vzpouzela se, ale Emmet a Jasper ji drželi natolik silně, že se nemohla vyprostit z jejich sevření. Zrovna jakoby Edward nabral druhý dech, když z nebe vyšel blesk a zasáhl Edwarda přímo do hrudi. Co, co se stalo? Edward padl k zemi a zmítal se v hrozných bolestech a křečích.

„ Prohrál si můj milý“ řekla Jane a klekla se k Edwardovi, který se jen díval jak mu Jane bere do rukou hlavu a sklání se k němu. „ Sbohem. Mohl jsi žít, ale tvá zatracená láska k tý nečistý upírce tě zabila“ zašeptala Jane Edwardovi do ucha naposledy se mu podívala do tváře a utrhla mu hlavu.

 

 

„ Bello? Bello, slyšíš mě?“ Bella otevřela oči a pokusila se je zaostřit. „ Jake? Co… Co tady děláš? Kde jsem? Co se stalo“ chrlila ze sebe Bella a znažila se vstát z postele na který ležela. „ Pomalu. Lež. Jsi vyčerpaná. Nejdřív musíš zesílit, aby jsi mohla vstát“ řekl Jacob a pohladil Bellu po tváři. Byla tak slabá. Všechna jiskra v ní vyhasla. Věděl, že nikdy už nebude taková jako dřív, ale věděl, že udělá vše proto, aby jí pomohl se z toho dostat.

„ Jake? Co se stalo? Kde je Edward?“ zeptala se Bella a najednou pocítila prázdnotu.

„ Bello, víš, Edward…“ „ Zemřel“ zašeptala Bella a nevěřila co právě teď vyslovila.

„ Ano, víš, je mi to líto. Opravdu. Trhá mi to srdce, když tě takhle vidím trpět. Bello jsem tady a budu tu tak dlouho, dokud mě budeš potřebovat“ řekl Jacob a držel Bellu za ruku.

Věděl, že na ní nemůže náléhat. Byla tak slabá a zároveň tak krásná. Jacob ji nikdy nepřestal milovat a právě v těchto chvílích si to uvědomoval víc než kdykoliv před tím.

„ Ale teď už půjdu, abys zase mohla spát, musíš nabrat sílu“ řekl Jacob a pomalu odcházel. „ Ne. Počkej, nikam nechoď. Buď tu prosím se mnou dokud neusnu“ zašeptala  Bella a usla. „ Budu tu třeba celý život, když si to budeš přát“ řekl Jacob a posadil se k Belle na postel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrt Edwarda - Misha05:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!