Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Smrt Belly - Paes

Arův klenot


Smrt Belly - PaesSoutěžní povídka - 4. téma Smrt Belly a/anebo Edwarda

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

Paes


Smrt Belly

Může být upír ten pravý pro lidskou dívku? Zřejmě ano. Alespoň v mém světě to tak bylo a vždycky bude. Říct mi tohle někdo před pár lety, že budu milovat upíra, asi bych se mu vysmála. Upíři přece neexistují, ale opak je bohužel, nebo bohudík pravdou. Chcete si přečíst milostný příběh, který nemá šťastný konec? Pokud ne asi byste ihned měli přestat číst. Já ho totiž napíšu, ať se vám to líbí nebo ne.

Když jsem přijela do Forks byla jsem na dně. Odešla jsem od mámy, protože chtěla cestovat se svým novým mužem po světě. Možná to ode mě byl nesobecký čin, ale co už, teď na tom přece nezáleží. Můj otec byl velmi nadšený, že u něj budu bydlet, já už tak nadšená nebyla, ale to jsem si nechávala jen pro sebe.

Můj první den na zdejší škole byl náročný. Všichni se kolem mě motali, byla jsem pro ně jako nová atrakce, dalo by se říci. Vlastně tady se musím opravit, pěti studentům jsem nestála ani za pohled. Byli krásní, ale mě uchvátil ten nejkrásnější a nejtajemnější. Ti ostatní byli zřejmě spárovaní, jen on vypadal velmi osaměle. I kdybych vám ho popsala, rozhodně byste si ho nedokázali představit. Měl měděné vlasy v ležérním rozcuchu. Barva očí byla jako tekuté zlato, kůže sněhobíle bílá a ta tvář, jako by ji vytesal sám bůh a jeho tělo bylo svalnaté, ale rozhodně nebyl žádný kulturista.  Vypadal jako padlý anděl, který spadl z nebe a stal se člověkem. Vlastně on nebyl člověk, ale to už bych opravdu předbíhala.

Když jsem zjistila, že s ním budu sedět v biologii, byla jsem nadšená. On si mě za celou hodinu snad ani nevšiml, jako by byl myšlenkami jinde. Byla jsem zklamaná jeho nevšímavostí, ale nemohla jsem čekat, že by si všiml tak obyčejné holky, jakou jsem byla já. Jenže zdání klame, nemohla jsem tušit, že se užíral chtíčem se do mě zakousnout a vysát mi krev. Zřejmě už tušíte, že byl upír, stejně jsem vám to na začátku naznačila, tak proč to dál tajit.

Po nějakém čase jsme se sblížili. Nechtěl si to připustit, ale už se tomu nemohl bránit a já taky ne. Teď vím, že to nebyl dobrý nápad, ale nešlo to zastavit. Věděla jsem, že je upír, stačilo mi pár náznaků, abych na to přišla. Edward byl překvapený, jak jsem intuitivní a taky doufal, že mě to odradí, ale mě už odradit nemohlo nic. Byla jsem do něj zamilovaná a už tehdy jsem věděla, že je moje životní láska. Na veřejnosti jsme se neskrývali. Sice by to bylo jednoduší, co kdyby náhodou se neudržel a vysál mě? Tak by alespoň podezření nepadlo na něj, ale jak můj Edward jednou řekl: „Řítíme se do pekla, tak ať to stojí za to.“

Věřila jsem, že nás nic nedokáže rozdělit, ale hluboce jsem se mýlila. Ten osudný den se nikdy neměl stát. Měla jsem osmnácté narozeniny. Ach, jak jsem je nenáviděla. Já stárla a Edward byl stále zamrzlý v sedmnácti letech. Nechtěla jsem oslavu, ale to by nebyla Alice, Edwardova sestra, aby ji neuspořádala. Když mi dali dárek, tak jsem se řízla o balicí papír. Ano, až tak moc jsem byla nešikovná. Bohužel jsem tím vše pokazila. Z oslavy narozenin se stal horor. Jasper, který byl Aliciným druhem, a který nebyl, tak moc odolný vůči lidské krvi, se na mě vrhl.

Naštěstí ho Edward zastavil, ale musel mě odhodit stranou. Zřejmě mnou nechtěl, tak moc mrštit, ale podařilo se mu to. Tak jsem letěla vzduchem a dopadla na zrcadlo, takže jsem byla celá pořezaná, všichni museli odejít, až na jeho adoptivního otce Carlilse, který byl lékařem a mohl mě ošetřit. A právě tento incident vše zkazil. Edward se mi nějaký čas vyhýbal a pak mi řekl ty nejhorší slova na světě.

„Nikdy jsem tě nemiloval. Nechtěl jsem to nechat zajít tak daleko, ale stalo se. Bude to, jako bych nikdy neexistoval,“ řekl a políbil mě na čelo. Než jsem se vzpamatovala, už byl pryč. Zachvátila mě bolest, která se usadila v mém srdci. Nikdy bych nevěřila, že budu tak moc trpět. Po tom všem, kdy mi tvrdil, že mě miluje, mi dokázal tak moc ublížit. To jsem pro něj byla pouhou hračkou? Už to tak vypadalo. Myslela jsem, že už nedokážu dále žít, byla jsem si tím jistá. Běžela jsem, aniž bych věděla kam. Přebíhala jsem silnici, ale nerozhlédla jsem se. Vše mi už bylo jedno. Přes závoj slz jsem nic neviděla. Slyšela jsem jen brzdění auta a ucítila náraz, který mě odhodil na silnici. Cítila jsem fyzickou bolest, ale oproti té, kterou mi způsobil Edward, to nic nebylo. Upadla jsem do sladkého bezvědomí, kde jsem žádnou bolest nevnímala.

Probudila jsem se v nemocnici. Viděla jsem matku a otce, jak vedle mé postele pláčou. Chtěla jsem se jich zeptat, co se vlastně stalo, ale nedokázala jsem to. Matka si všimla, že jsem vzhůru a naklonila se ke mně.

„Holčičko moje, už je dobře, neboj se,“ šeptala mi do vlasů a otec mě pohladil po ruce. Všimla jsem si, že matka zmáčkla tlačítko, aby přivolala doktora nebo sestru. Chvíli to trvalo, zatím moje matka brečela dál a já nechápala proč. Vždyť už jsem vzhůru, tak co se ještě stalo? Chtěla jsem jí říct, že je vše dobré, ať už nebrečí, ale měla jsem pocit, že to není pravda. Zřejmě je tu ještě něco, co mi uniká.

Doktor přišel do pokoje, když jsem uviděla, kdo to je, chtěla jsem ho poslat pryč. Byl to Carlisle Cullen, který měl být pryč s Edwardem. Copak mě budou trápit dál? To jím nestačilo, že kvůli nim se tohle stalo? Kdyby se nikdy nenastěhovali do Forks, nemusela jsem si tím projít. Carlisle poslal mé rodiče pryč z pokoje. Nebránila jsem jim, chtěla jsem zjistit, proč se mě rozhodl dál mučit. Chtěla jsem být jednou z nich, ale to mi nikdo nedokázal splnit, alespoň ne teď, když už mě Edward dál nechtěl.

„Je mi líto, co se ti stalo, ale je tu něco jiného. Bello ty umíráš a ani já tě nedokážu uzdravit,“ řekl mi zlomeným hlasem, jako by je to nějak mohlo ovlivnit.

„Proč umírám?“ zeptala jsem se. Aspoň mě už nic nebude dál trápit.

„Máš silné krvácení do mozku a nejde to zastavit. Je vůbec zázrak, že ses ještě probrala z kómatu,“ vysvětloval mi, ale já ho po chvíli přestala poslouchat. Tak já umřu, asi mě tato informace měla vylekat, ale já byla až moc klidná. Skoro jako bych cítila radost. Radost z toho, že už nebudu dál trpět.

Carlisle viděl, že už ho nevnímá, zřejmě se už chystala na cestu na onen svět. V tichosti opustil pokoj a nepustil tam ani její rodiče. Nechtěl, aby viděli to, co on. Bella, která byla vždy plná života, tam právě umírala a usmívala se. Chtěla umřít, to už dokázal poznat, ale nemohl ji zachránit ani, kdyby ji chtěl proměnit. Její srdce už bylo velmi slabé. Takovou bezmoc už velmi dlouho necítil.

 

Než jsem umřela, uviděla jsem Edwarda. Stál u mojí postele a díval se na mě. Pocítila jsem vlnu štěstí. Usmála jsem se a natáhla k němu ruku. Chytil mě za ní a taky se na mě usmál. Byla to halucinace, ale já za ni byla vděčná.

„Miluji tě, Edwarde,“ zašeptala jsem a navždy zavřela oči.

Tak tohle byl můj příběh. Zřejmě mi nevěříte, ale já stále čekám na svého padlého anděla, až se připojí k mému věčnému životu. Do té doby ho budu chránit na každém jeho kroku a věřte mi, že už to nebude trvat moc dlouho…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrt Belly - Paes:

 1
06.02.2012 [19:20]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!