Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Kouzlo lásky od Caira

Stephenie Meyer holding book


Kouzlo lásky od CairaTéma - Pohádka v duchu Stmívání

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

Caira


 

Kouzlo lásky

Kdysi dávno, kdy lidé ještě věřili na kouzla a šťastné konce, žili dva mladí lidé. Oni to vlastně nebyli tak úplně lidé. Princ Edward byl upír, princezna Isabella poloupírka.

Princ Edward byl nejmladším synem krále Carlisla a královny Esme. Měl dva starší bratry. Jmenovali se Emmett a Jasper. Oba dva byli šťastně zamilovaní.

Nejstarší Emmett si před nedávnem vzal nádhernou Rosalii, vílí princeznu, kterou zachránil ze spárů skřetího krále Royce.

Jasper byl také šťastně ženatý. Jeho milující ženou byla elfí princezna Alice. Jasper ji našel jednou v lese, když se vydal na lov. Byla uplakaná a vyděšená. Temný čaroděj James ji chtěl zabít, aby získal její věštecké schopnosti. Jasper se o něj postaral, a pak Alici odnesl k sobě domů, kde zůstala už napořád.

Jejich svatby byly velkolepé. Král a královna byli šťastní, protože jejich synové našli své lásky. Pouze o Edwarda si dělali trochu starosti, ale blížily se Vánoce, a tak si řekli, že mu nevěstu najdou hned po svátcích.

Zbývalo jen pár dní do Vánoc, když do Forkského paláce přijel posel, který si vyžádal audienci u krále Carlisla, aby mu předal svitek s Volterrskou pečetí. Celá rodina se proto shromáždila v trůním sále, kde Carlisle rozvinul svitek. Stálo tam:

 

Nejdražší příteli Carlisle,

mnoho let již uplynulo od chvíle, kdy jsme se setkali naposled. Dovoluji si nyní pozvat tebe, i s tvou půvabnou ženou a dětmi, na můj hrad do Volterry, abychom společně strávili Vánoce. Na Štědrý večer se bude konat ples, na kterém bych ti rád představil svou dceru Isabellu. Budu velice poctěn, až se seznámím s novými členy tvé rodiny.

Těším se na brzké shledání

Aro Volturi

 

Všechny tohle pozvání velmi potěšilo. Carlisle byl rád, že opět uvidí svého dávného přítele Ara. Esme se nesmírně těšila na seznámení s Arovou ženou Sulpicií a jejich poloupíří dcerou Isabellou. Alice a Rose nadchla představa všech těch nádherných plesových šatů, a proto se ihned po přečtení svitku odebraly do svých komnat a nechaly si zavolat ty nejlepší švadleny z celého království, protože chtěly na plese všechny ohromit. Emmett a Jasper se už nemohli dočkat, až si poměří své síly s Arovými nejlepšími bojovníky Felixem a Demetrim.

A Edward? Edward byl prostě nadšený, že je celá jeho milovaná rodina šťastná. Navíc se velmi těšil, protože ve Volteře nikdy nebyl. Rodina tam byla naposledy pár let před jeho přeměnou. Carlisle začal vzpomínat na svůj život ve Volteře a Edward se v jeho vzpomínkách nechal provést po městě. Byl tak zabraný do Carlislových vzpomínek, že ani nepostřehl Alicinu vizi na opačné straně hradu. Viděla naprosto kouzelné Vánoce.

Velký vánoční strom stojící v trůním sále Volterrského hradu a okolo něj rody Cullenů a Volturiů. Všichni jsou šťastní a spokojení. Chlapec s bronzovými vlasy ochranitelsky drží dívku s čokoládovýma očima okolo pasu a ona ho pozoruje láskyplným pohledem. Z obou vyzařuje hluboký cit…

 

Mezitím, co se Cullenovi balili a vydávali na cestu, ve Volteře byly v plném proudu přípravy plesu a Vánoc. Demetri, Felix a Alec právě upevňovali obrovský vánoční strom v trůním sále tak, aby na nikoho nespadl. Samozřejmě nemohl nikoho na hradě zranit. Téměř. Pouze Bella byla tak křehká, ale zdraví Volterrské princezny nechtěl nikdo riskovat.

Konečně se jim podařilo strom dostatečně zabezpečit. Zrovna pyšně pozorovali své dílo, když se doslova rozlétly dveře sálu a dovnitř se upíří, nebo spíše poloupíří, rychlostí vřítila princezna Bella doprovázená Jane, Heidy a Renatou. Právě se vrátily z nákupů a každá z nich byla ověšená spoustou tašek plných nejrůznějších vánočních ozdob. Princezna každému zadala nějakou práci, ale sama raději dělala méně důležité věci, protože nechtěla svou nemotorností všechno zkazit.

Felix s Demetrim zrovna umisťovali poslední část výzdoby, velkou zlatou hvězdu, na špičku stromu, když do sálu vešel král Aro s královnou Sulpicií. Všichni z gardy se seřadili, ale přesto stáli nenápadně ve dvojicích a drželi se za ruce.

Bella se rozběhla za rodiči, ovšem kousek před Arem nešťastně zakopla o vlastní nohy a nebýt jeho upířích reflexů, nejspíš by se rozplácla na podlaze. Tváře jí hořely studem. Zhluboka se nadechla a kajícně pohlédla do tváře svého otce. Jeho pohled byl shovívavý. Mile se usmíval a pomáhal jí znovu na nohy.

Když stála bezpečně na obou nohou, rozhlédla se princezna po sále. Byl překrásně vyzdoben, ale všechna výzdoba byla nic v porovnání s tím zvláštním kouzlem, které vyzařovalo ze všech okolo ní. Všichni byli zamilovaní. Isabella jim to z celého srdce přála, a přesto tiše záviděla. Věděla, že sama tenhle pocit nikdy nezažije. Byla vězněna zlou kletbou.

Když se princezna Bella narodila, všichni v království byli neuvěřitelně šťastní. Král Aro královnu po porodu přeměnil, aby mohli všichni žít společně po zbytek časů. Na oslavu princeznina narození byla uspořádána velká slavnost, kam přijely také tři mocné sudičky.
První z nich, moudrá a mocná Athenodora, darovala maličké princezně bystrost a moudrost.
Druhá sudička, krásná Victoria, chtěla princezně darovat krásu, ale jakmile spatřila tu malou bytost, která byla krásnější než cokoli na světě, rozzlobila se a uvalila na ni strašlivou kletbu. ,I když bude princezna nejkrásnějším stvořením na světě, nikdy nepozná, jaké je to milovat.‘
Král Aro dlouho usilovně přemlouval, vyhrožoval, prosil. Všechno bylo marné. Královna vzlykala bez slz. Sice budou žít věčně a spolu, ale jejich holčička nebude šťastná.
Oba se náhle otočili k dětské postýlce a pocítili poslední naději. Nad postýlkou se skláněla poslední sudička, laskavá Carmen, a dávala princezně svůj dar. Původně jí chtěla darovat hbitost a obratnost. Nová situace ji však přiměla změnit rozhodnutí. Nemohla Victoriinu kletbu zcela zrušit, mohla ji však zmírnit. Princezninu kletbu bude moci zrušit polibek z pravé lásky.

Bella si pomyslela, že ta hbitost a obratnost by se jí hodily mnohem víc. Nevěřila, že by se do ní někdy někdo mohl zamilovat. Nebyla ani upír, ani člověk. Nepatřila nikam. Byla podivný míšenec, který si, podle jejího názoru, lásku stejně nezasloužil.

Bylo už pozdě, když se princezna rozhodla odebrat se do svých komnat. Chtěla jít brzy spát, protože ji další den čekal štědrovečerní ples. Sotva však ulehla do postele, rozvzlykala se. Tak moc toužila milovat. Jí samotné se dostávalo lásky víc než dost, ale ona chtěla tu svou někomu věnovat. Přála si poznat lásku z obou stran. Nestačilo jí lásku pouze přijímat. Plakala, dokud neusnula.

Sotva se Bella ráno probudila, přála si znovu usnout. Její pokoj byl zaplněn zrcadly, nejdražšími látkami, krajkami, stuhami a šperky. Na okraji její postele seděla Jane a nadšeně se usmívala. Princezna by se nejradši schovala zpět do peřin, ale to nemohla své přítelkyni udělat. Bez reptání vstala a nechala Jane, aby jí vzala míry na šaty, které se chystala ušít. Domluvily se pouze na barvě, a pak už nechala Bella Jane volnou ruku. Věděla, že jí to udělá velkou radost. Jane se hned pustila do práce a Bellu poslala nejprve na snídani, a potom hned do rukou Heidy a Renaty. Heidy ji nalíčí a Renata učeše.
Po několika hodinách bylo vše hotovo. Princezna se prohlížela v zrcadle. Jane, Renata a Heidy stály za ní a čekaly na verdikt. Jejich oči zářily nedočkavostí. Belle se zatajil dech. Nemohla uvěřit, že ta nádherná osoba v zrcadle je skutečně ona.
Vlasy měla vyčesané do drdolu, pouze dva pramínky jí splývaly s obličejem. Celé té nádheře dominovala stříbrná korunka s tyrkysovými kamínky. Šaty měly také tyrkysovou barvu a byly prošívané stříbrnými nitěmi a nejjemnějšími krajkami. To všechno bylo doplněno stříbrnými střevíčky a drahými stříbrnými šperky s tyrkysovými kamínky.

Princezna se nezmohla na slovo. Objala ty tři a poslala je připravit se. Do začátku plesu zbývala necelá hodina.

V komnatách pro hosty na druhé straně hradu se také Cullenovi připravovali na ples. Královna s princeznami se ve svých pokojích oblékaly a česaly. Král s princi trpělivě čekal ve společném předpokoji. Každý z nich měl černý smoking. Lišili se pouze barvou košile.

Byl nejvyšší čas vydat se na ples, když královna a princezny vyšly ven. Esme se postavila ke svému muži. Alice a Rosalie ji napodobily. Společně vyšli do plesového sálu.
Král s královnou šli samozřejmě první. Její jednoduché bílé šaty skvěle ladily s jeho bílou košilí.
Za nimi šli Emmett a Rosalie. Rose měla dlouhé červené korzetové šaty s vlečkou. Jejich barva se přesně shodovala s Emmovou košilí.
Další v zástupu byli Alice a Jasper. Její fialové šaty měly složité vázání na zádech a doplňovaly je jemné rukavičky. Jeho košile měla tutéž fialovou barvu.
Celý tento malý průvod uzavíral Edward s košilí barvy tyrkysového moře.
Došli až do sálu a s ostatními hosty čekali na příchod hostitele.

Princezna Bella čekala ve svých komnatách, dokud pro ni nepřišla Jane, oblečená ve světle žlutých šatech. Společně se vydaly k sálu, kde na ně již čekali ostatní. Bella se postavila vedla svého otce, který měl černý oblek, zelenou košili a dlouhý černý královský plášť. Její matka měla zelené šaty prošívané černou a zlatou.
Za nimi se seřadila garda. Malá Jane měla po svém boku Demetriho v černém obleku a bílé košili se žlutými proužky. Jako další byla Renata v šedorůžových šatech. Držela za ruku Aleca v tmavě šedém obleku s růžovou košilí. Na konci šli Felix s Heidy, jejíž ohnivě oranžové šaty přesně vystihovaly barvu tenkých proužků na Felixově košili, kterou doplňoval černý oblek.

Velké dveře se otevřely a za doprovodu slavnostních famfár vplul celý zástup ladně do sálu. Král Aro všechny srdečně přivítal a začala hrát hudba. Téměř každý se dal do tance.

Princ Edward stál na místě a nemohl odtrhnout svůj pohled od toho nádherného stvoření v tyrkysových šatech. Už věděl, proč mu Alice tak usilovně vnucovala tu tyrkysovou košili. Po chvíli přemýšlení se rozhodl vyzvat k tanci dívku, do které se na první pohled zamiloval.

Princezna Bella seděla na svém trůnu a s předstíraným úsměvem pozorovala víření na tanečním parketu. Všichni byli šťastní. Jen ona nemohla být.

Čím více se Edward přibližoval, tím více mu bylo jasné, jeho vyvolená není šťastná. Usmívala se, ale její nádherné oči barvy čokolády byly smutné. Bolelo ho vidět ji nešťastnou. Přišel až k ní a požádal ji o tanec. Pousmála se a přijala. Na malý okamžik se jí v očích objevila jiskra.

Dovedl si ji do středu parketu a dali se do tance. Povídali si. Měli toho hodně společného. Isabellu napadlo, že by mohli být přáteli. Víc mu nabídnout nemohla. Smutně svěsila hlavu.

Edward vzal její obličej něžně do dlaní a pohlédl jí do očí. Bella si tak moc přála zamilovat se do něj. Věděla, že on by byl jistě ten pravý. Dotančili přímo pod jmelí. Oba věděli, co to znamená. Zahleděl se jí do očí a položil němou otázku. Ona jen zavřela oči.

Políbili se.

V tom okamžiku se vše změnilo. Princezna cítila, že její srdce exploduje. Zamilovala se. Ale nebyla to pouze láska k Edwardovi, co ji naplňovalo. Objevilo se všechno. Láska k rodičům, láska k přátelům, k domovu. Pocit štěstí, protože konečně získala to, po čem celý život toužila. Objala svého prince a rozesmála se v jeho náruči. On, nevýslovně šťastný, že jeho lásku opětuje, ji objal pevněji a roztočil. Také se smál.

Jejich emoce byly tak silné, že je Jasper musel rozeslat dál. Tak se Belle nevědomky splnil další sen. Rozdávala svou lásku dál. Mnohem dál než si vůbec dovedla představit.

Byl to nádherný ples. Princ Edward Bellu nechtěl pustit z náruče. Princezna se ten večer s nikým jiným nezatančila. Nedá se říct, že by jí to nějak zvlášť vadilo.

Další den ráno, jakmile se Bella vyspala, se Cullenovi a Volturiovi sešli u velkého stromu. Všichni byli šťastní a spokojení. Aro a Sulpicie byly s Carlislem a Esme šťastní, protože jejich děti byly šťastné.
Emmett se konečně dočkal souboje s Felixem. Rosalie a Heidy se jim jen smály, stejně jako všichni ostatní.

A Edward a Bella? Ti se přestěhovali na malý ostrov přesně mezi Forks a Volterrou. Časem měli děti, se které vroucně milovali.

 

A jak už to tak v pohádkách bývá, všichni žili šťastně až navěky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kouzlo lásky od Caira:

 1
1. kouzlo lásky
27.07.2013 [20:49]

doporučuju kouzlo lásky na www.tajnevedy.cz, čistí i online zadarmo auru a vykládají zadarmo i karty online

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!