Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Konec dobrý, všechno dobré od TorencCullen

Macken


Konec dobrý, všechno dobré od TorencCullenPovídka Překvapení od TorencCullen se umístila na 11. místě s celkovým počtem bodů 32,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

EDIT: Článek je ponechán v původní podobě.

 

Je to dlouho, co jsem si vzala Edwarda. Ale nikdy bych si nemyslela, že má stále čím překvapit. Venku padá sníh. Vidím, cítím každou vločku, která padá na rám okna. Stále mne upírství nepřestane bavit. Vidět všechnu tu rozmanitost, která mi dovoluje sledovat každý záhyb, šrám a třpyt.

Posadila jsem se na široký parapet, a sledovala děj venku. Hrající děti, které se koulovali a stavěli sněhuláky. Byl to nádherný pocit.

„Bello?“ řekl polohlasem Edward. Otočila jsem se na něj a pousmála se. Ale kupodivu mi do smíchu moc nebylo. „Děje se něco?“ Zeptal se a pohladil mne po rameni.

„Nic se neděje,“ z úst mi vyšel vzdech. Nevím jaké to je,  mít děti. A vlastně… Ani to už nezjistím. Mé tělo se nemění. Mám sice věčnost s mužem, kterého z celého srdce miluji, ale tohle jediné nedostanu. Skončila jsem jako Rosalie. Jen s tou výjimkou, že ona byla přeměněná nedobrovolně.

„Nevypadá to tak!“ Třel mi paže, jak typické pro lidi. „Půjdeme na lov,“ špitl mi do ucha. Necítila jsem pálení v krku, takže moje nutkání jít s nimi, nebylo tak aktuální.

„Jděte sami,“ prohodila jsem a znovu se zadívala ven. Vlastně mi ani nedošlo, že nejsme doma, ale v hotelu v Seattlu.

Fairmont Olympic je pětihvězdičkový hotel, kde dostanete vše, na co si jen vzpomenete. Má dvě vyznamenané restaurace, ne že bych je potřebovala. Krytý bazén a luxusně vybavené pokoje tím nejlepším vybavením a doplňky. Ale stejně si myslím, že nás sem Edward vzal jen proto, že v hotelu byl pianový bar The Terrace. Nad tím se vždycky usměju. Seskočila jsem z parapetu a posadila se k notebooku. Projela jsem snad všechny možné stránky, které existovaly. Přičemž mne upoutal email v mé schránce.

 

Zdravím tě,

myslím, že dnešek je jako stvořený pro romantickou večeři při svíčkách. Příjemný vánek, který bude hladit naše těla. Doufám, že přijmeš moje pozvání a necháš se odvést tam, kde tě budu jen hýčkat.

Tvůj Edward

Hrozně to překvapilo. Nečekala jsem, že bude takhle spontánní. Moje mysl ale uvažovala nad jinou věcí. Odepsat. Neodepsat. Moje prsty si hrály s myší. Nakonec zvítězila moje touha a klikla - odpovědět.

 

I já tě zdravím,

Ráda přijmu tvé pozvání.

S láskou Bella

Musela jsem si koupit nějaké vhodné šaty. Bylo mi celkem jasno, že nepůjdeme na večeři jako normální lidé, ale i tak jsem byla zvědavá, co se bude dít. Měla jsem jediné štěstí, že v hotelu bylo všechno, co jsem potřebovala. Ta velká budova byla ve velkém komplexu řetězců s obchody. Během několika vteřin na mém těle spočinuly tmavé džíny, bílý dlouhý svetr a kozačky s vysokým podpatkem. Popadla jsem kabelku s peněženkou a vyrazila na nákup. Bylo fajn nemuset si hlídat účty. Z dob mého lidství jsem si tohle dovolit moc nemusela. Ale i tak jsem to tolik nepřeháněla. Co asi dělá Alice. Teď by se mi docela hodila. Má skvělý vkus. Vlezla jsem do prvního obchodu, co jsem potkala a hned nakoupila ty nejkrásnější šaty, co tam měly.

Černé saténové šaty a na nich příjemná krajka. Na ramenech široká ramínka, ale paže pokryty jen krajkou, která má tvar květin. Nevypadaly nijak vyzývavě, ale nebyly ani nijak moc decentní. Dekolt zdobil mírně hluboký výstřih a zbytek doplňovala krajka.  Záda holá až na bedra. A pas vynikal pomocí tmavého pásku a stříbrné přezky, která byla vyskládaná překrásnými diamanty.

Ve vedlejší obchodu mé oči spatřily perfektní semišové lodičky. „Tyhle budou moje,“ zahuhlala jsem si pro sebe. Otevřela dveře a vešla dovnitř.

„Dobrý den,“ pozdravila jsem prodavačku, která se na mne mile usmívala.

„Dobrý den,“ oplatila jsem. „Hned za výlohou máte semišové lodičky, kde je najdu?“ pípla jsem a skoro čučela do země.

„Hned za vámi,“ řekla vlídně a šla mi je sama ukázat. „Jaké číslo?“ ptala se a zpětně se mrkla na moji velikost. „Předpokládám, že to bude 39.“ Podala mi krabici a já se posadila na židličku, která tam stála opodál.

„Jsou perfektní,“ hlesla jsem a prošla se v nich. Padly jako ulité a mě přímo šité na míru. „Vezmu si je. K těm šatům se budou hodit!“ Přezula jsem se a lidičky si prodavačka už odnášela k pultu, kde jsem je hned zaplatila.

„Přeju hezký den,“ špitla prodavačka a hned se ujala dalšího zákazníka, který stál za mnou. Byla jsem spokojená.

Můj zrak se upřel na velké hodiny uprostřed široké zdi. Ukazovali něco málo po šesté. „Páni,“ broukla jsem si. Na nákupech jsem strávila víc, než Alice. Jak úsměvné. Jediné štěstí bylo to, že komplex obchodů byl v jednom i s hotelem.

Netrvalo mi moc dlouho a já zalezla i s nákupem do výtahu, který mě odvezl do patra, kde bydlím s Edwardem. Vzhledem k tomu, že jako upír exceluji v rychlosti – převlékla jsem se do večerního. Šaty co jsem měla na sobě, skončily v tašce i s botami. Pomalým krokem jsem procházela chodbou a zastavila se u dveří do pokoje.

Něco mi tu nehrálo.

Prsty zajely do kabelky a vytáhly čipovou kartu. Bliklo zelené světýlko a já vzala za kliku. Pohled co se mi naskytl, mi bral dech. V ten moment se rozezněla líbivá melodie. Všude se jako na povel rozsvítily všechny možné velikosti svíček a plápolaly ve větru, který šel od balkónku.

Na zemi ležely kvítky rudých růží. Nenapadlo mne nic jiného, než jít po jejich stopách. Na stole jsem si všimla obálky. Uchopila jsem ji a otevřela.

 

Drahá,

Miluji tě tak moc, že jsem pro tebe schopen zemřít. Miluji tě tak moc, že jsem pro tebe schopen udělat cokoliv. Miluji tě tak moc, že jsem pro tvé štěstí udělal něco, co tě bude na začátku asi hodně bolet. Miluji tě tak moc, že jsem nevydržel do naší smluvené hodiny a vymyslel tohle podivné překvapení.

Navždy tvůj…

Jeho slova hřála mé mrtvé srdce, ale zároveň podivně zraňovala. Nevěděla jsem, co čekat, ale byla jsem přesvědčená, že to musím zjistit.

Krok po kroku se mé zvědavé tělo blížilo k balkónku, kde měl Edward být. Mléčná záclona zakrývala vše, co mohlo být tak důležité. Občas se zvedla tak, abych spatřila alespoň malý kousek toho, co mne dělilo od toho, abych zjistila, co se chystá.

„Edwarde,“ zašeptal můj něžný hlásek. Stál viditelný kousek od zábradlí. Svíral něco v pažích, ale mé oči nic neviděly.

„Pojď blíž, Bello!“ Neotočil se. Na něco se upřeně díval. Jeho oči nepatřily mně. Do těla se mi vlil podivný pocit. Žárlivost. On patří jen jedné osobě.

Mně.

Nakonec mi to nedalo a pomalu se přibližovala. Malinkým kouskem jsem zahlédla malinkou ručičku, pak ty nejstřapatější vlásky. Byla to malá dívenka, které mohlo být kolem dvou let. Držela ho za tváře a něco mu ukazovala. V ten moment se mé tělo svezlo na zem a jen je sledovala. Rozuměl si s ní. Dokonce moje zjištění a konečné pochopení, že Edward mi dal dceru. „Mohu?“ zeptala jsem se, když se moje hlava konečně vzpamatovala.

Podal mi ji. „Bello, tohle je Renesmé,“ hlesl potichu a podal mi ji. V ten okamžik mi položila své droboučké ručičky na tváře a ukázala mi pohled jakým mne viděla, když mne poprvé spatřila.

Kdybych mohla, plakala bych. Edward mi dal to, po čem jsem toužila od chvíle naší svatby. Po dceři, kterou nadevše miluji. Ale jediná otázka nebyla zodpovězena. Odkud se vzala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec dobrý, všechno dobré od TorencCullen:

 1
20.02.2012 [19:04]

SemiskaMně se to líbilo, nepřišlo mi to nijak špatné. Emoticon Emoticon Emoticon

15.02.2012 [22:49]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.02.2012 [18:12]

KairaTayVšem díky za komentáře.

NatyCullen: Beru tvoji kritiku v potaz. Ale na druhou stranu by povídka vypadala malinko jinak, kdyby nebyl maximální počet. Mým hlavním úkolem bylo, ukázat, jak se jinak mohla Ness dostat do Cullenovic rodinky. To, že Isabella neukázala city, není nic špatného. Co když si je nechala na začátku pro sebe, až pak jí to mohlo dojít. Emoticon

A to, že jsem psala nebo vypsala, jak chceš - kupování šatů v obchodě... Jak se zdálo zbytečné - nenapadlo tě, že Edward udělal mírně jiný plán, než si Bella myslela? Občas by to chtělo i nad příběhem malinko přemýšlet. Neříkám, že je to něco extra, ale svým způsobem/ a za tak krátký čas jsem celkem spokojená.


77Alex77: Velice ti děkuji za předlouhý komentář.
Emoticon

Funny1: Vyjádřila jsem se u NC... Emoticon


Každopádně díky za všechny komentáře. Jak kritika, tak pochvala.

15.02.2012 [9:55]

Funny1No, trošku souhlasím s Naty, ty pocity mi tam chyběly a ten rozhovor s prodavačkou, tam opravdu nemusel být. Vím, že v tom začínám, ale mě to prostě nijak neoslovilo. Promiň, ale to je můj názor. Emoticon Emoticon A i tak gratuluji k umístění! Emoticon

14.02.2012 [16:52]

77Alex77Podľa mňa to bol krásny nápad, fakt... Emoticon
-zo začiatku som fakt netušila o čo vlastne ide, ale potom som to už pochopila a musím ti povedať, že som neskutočne spokojná.-.-
mňa by takýto nápad len tak nenapadol a ty si to, podľa mňa napísala pekne... nie, napísala si to skvelo! Emoticon Emoticon
- mňa náhodou zaujíma, čo majú postavy na sebe....viem si to lepšie predstaviť, aj ked tie šaty boli dosť zložité, takže neviem, či som si ich predstavila správne...ale, to je vlastne jedno Emoticon v mojich predstavách boli pekné... Emoticon Emoticon Emoticon
-jáááj.....ja strašne slintám po tom nápade.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon neviem prečo, ale neskutočne sa mi zapáčil....škoda, že to mňa skôr nenapadlo... Emoticon
-Bellu ľutujem, ked si ju predstavím ako Rosalie....ona to fakt nemá ľahké, ked nemôže mať deti...no že toto nenapadlo Emmetta!!... Emoticon Emoticon vidíš, tiež by bolo pekné, keby si vymenila pár Edward a Bella s Emmett a Rosalie... Emoticon síce, na tomto webe by to asi nikto neprečítal, pretože všetci sú tu zbláznení iba do E+B....priznávAm, AJ JA....ale od teba by som si to prečítala, lebo píšeš fakt pekne a naviac robíš neskutočné trailery... Emoticon Emoticon fakt sa mi tvoja tvorba páči a je škoda, že nemáš toľko času, aby si sa mohla ešte viac zdokonaliť... Emoticon ale ty si jednoducho naša Torenc, bez ktorej si to tu neviem predstaviť, pretože si vážne super človiečik Emoticon

-moja, podľa mňa to bolo krásne Emoticon kiež by si ešte niečo podobné napísala...máš fakticky skvelé nápady... Emoticon
-gratulujem ti k umietneniu Emoticon Emoticon

14.02.2012 [15:17]

NatyCullenMě to nezaujalo, čekala jsem víc. Začátek zbytečně roztahaný a ten konec... Naprosto ochuzený o jakékoliv pocity, zamyšlení či šok Belly z toho, že "dostala" dceru. Tohle bylo naprosto useknuté, vymazala bych z toho naprosto zbytečný rozhovor s prodavačkou o botách - její božský převlek stejně nehrál žádnou roli - a spíš bych se soustředila na ty pocity, které mi tam chyběly. Nápad dobrý, ale o zpracování to kazilo, toť můj názor. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!