Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » 3 Oriešky pre popolušku - AliceMary

Bella and Edward


3 Oriešky pre popolušku - AliceMarySoutěžní povídka - 4. téma Smrt Belly a/anebo Edwarda

Povídka byla diskvalifikována pro nedodržení pravidel - rozsahu.

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

AliceMary


3 Oriešky pre popolušku

 

,,Dcérka, idem na stanicu. Mám ti niečo priniesť?“

Ach bože, ten Charlie vie kedy otravovať.

,,Prečo sa správaš ako tresknutý na hlavu?“ zamrmlem si popod nos.

,,Prvé čo ma treskne do hlavy? OMG tak fajn!“ zahundre nahnevane Charlie a odíde na stanicu.

Nudila som sa, nuž som si obliekla biele ponožky, samozrejme do sandál (to je najnovší trend) a z botníka schmatla slnečné okuliare. V tomto počasí sa mi hodia. Vyšla som z domu a dážď mi šľahal do tváre. Keď som išla okolo kontajnerov, zbadala som sedem postáv. Vedela som o nich že sa volajú Cullenovci a že si nikde nemohli nájsť prácu, nuž žijú na ulici. Ten starý, Carlisle sa práve hrabal v kontajneri. Začula som za sebou škrípanie bŕzd auta z ktorého vyskočil Charlie.

,,Spadli mi na hlavu!“ kričal a ukazoval pritom na 3 oriešky. Podal mi ich a znova odišiel.

Rozluskla som prvý oriešok a vyletela z neho múmia.

,,Máš jedno prianie, praj si hocičo na svete a ja ti to splním.“

No pána... Tak toto musím využiť. Ale ja som dobrý človek. Pomôžem tým žobrákom Cullenovcom, nech majú lepší život. Rozmýšľala som nad tým, aký komfort im môžem ponúknuť. Mohla by som im vytvoriť dom. Alebo peniaze. Alebo šťastie. Nie! Mám niečo užitočnejšie. Využije to každý z nich, najmä Rosalie.

,,Prajem si, aby Carlisle v tom kontajneri našiel žiletku!“

,,Tvoje prianie mi je rozkazom!“

Ozvalo sa puknutie a starý Cullen natešene zreval.

,,Rose! Konečne sa zbavíme fúzov!“ zvrieskol Jasper a natešene sa zadíval na Esme ktorá sa lúčila so svojim ochlpením v podpazuší.

Ja som taká dobrá duša. Vďaka mne je táto rodina šťastná. Vzala som do ruky druhý oriešok. Hodila som ho na zem a dupla naň. Teraz z neho vyšla zubárka. Zopakovala to isté čo múmia a ja som sa znova zamyslela nad tým ako Cullenovcom uľahčím život. Pozrela som zamyslene na nich. Carlisle sa naďalej hrabal v koši, Esme jedla potkaní chvostík, Jasper bol na veľkej potrebe, Alice si lakovala nechty, Edward si vyberal sople z nosa a Rosalie sa smiala na Emmettovom prde. Myslím že viem čo by dvaja z týchto žobrákov mohli potrebovať.

,,Prajem si aby Jasper dostal kúsok toaletného papiera,“ požiadala som zubárku.

Jasper vtom momente našiel kúsok toaletného papiera. Edward sa na neho natešene zaceril a polovicu mu vytrhol aby si mal kam schovať svoje šušne pre šťastie. Bola som taká šťastná, že som tejto rodine pomohla. Vytiahla som tretí oriešok. Znova som dupla na oriešok a vyskočila z neho smradľavá topánka. Zopakovala to čo mi povedali zubárka a múmia a rozmýšľala som nad tretím a zároveň posledným želaním. Teraz by odo mňa mali Cullenovci dostať najväčší darček. Už nie toaletný papier alebo žiletku. Teraz to chce niečo väčšie.

,,Prajem si, aby každý z Cullenovcov dostal desať metrov kubických polystyrénu!“ vyhŕkla som spokojná so svojou inteligenciou.

Alice práve zbadal sedem kôpok polystyrénu a začala na nich tancovať. Lenže polystyrén neuniesol jej váhu a roztrhol sa na poly. Rosalie sa rozplakala. A tak všetci siedmy odišli do ústavu pre ľudí ktorý prišli o strechu nad hlavou. Ale mali aspoň dve cennosti – žiletku a toaletný papier. Som na seba hrdá. Som hrdá nato, ako som zvládla sitúaciu a nevypriala im nejaké hlúposti, ale veci dôležité pre ich šťastný život.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 3 Oriešky pre popolušku - AliceMary:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!