Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Nejvíc sexy upíři!


Nejvíc sexy upíři!9 nejvíc sexy upírů:-D + Přidán návod jak přidat komentáře k originál článku. Vyjádřete svůj názor!

 

Robert Pattinson nebyl zvolen za nejvíc sexy upírem!!! Pro jeho vojsko cudnosti-fanynky Twilight, bylo bloodsuckers (pijavice) synonymem sexu.

Rob Pattison se připravuje na masivní invazi, tento víkend v DVD verzi. Ohlížíme se na absolutně nejžhavější upíry, kteří nejsou z Twilight!

 

Zde je náš top 9, č. 10 ponecháváme otevřené pro vás:

 

1. Kiefer Sutherland, Ztracení Kluci: Důkaz, že nemrtvý může stále rockovat! Sutherland a jeho parta kamarádů spí celý den, celou noc na party a vesele hlásí motta jako "Nikdy zestárnout, a nikdy nezemřít. Ale musíte jíííst!"

 

2. Nicolas Cage, Polibek upíra: Jeho (obrazně) bezduchý literární agent dostane cucflek od tajemné ženy, a je přesvědčen, že je to upír. Jednou když přiškrcený Cage běží po ulici a křičí "Jsem upír!" někteří lidé říkají, že je asi blázen, ale tito lidé se mýlí.

 

3. Brad Pitt, Interview s Upírem: Noční San Francisko 90. let. Novinář Molloy poslouchá pohnutý příběh podivně bledého mladíka Louise (Brad Pitt), který před necelými dvěma sty lety přestoupil práh lidské nesmrtelnosti a stal se upírem. S věcným klidem líčí všechna svá setkání s lidskou krví a se smrtí...

 

4. Salma Hayek, Od soumraku do úsvitu: Bratři Seth a Richie Geckovi vykradli banku a prchají do Mexika. Jako rukojmí sebou měli úřednici Glorii Hillovou. Při zastávce v motelu se Glorie stala obětí sexuální zvrhlosti Richieho. Jako nové rukojmí berou rodinu pastora Jacoba Fullera. Po přejezdu mexických hranic se mají setkat s mají setkat s místními převaděči v baru Titty Twister. Všechno jde hladce (alespoň z pohledu Setha s Richiem), dokud se tanečnice, vyhazovači i s barmanem nezmění v upíry, kteří mají chuť na čerstvou krev.

 

5. Tom Cruise, Interview s Upírem: Bezesporu jeden z nejžhavějších spotů v Hollywoodské „upíří jeskyni". Hej, nezapomeňte, na scénu, kdy zavinul jeho ústa, kolem studeného, šupinatého, plazího stvoření, a tak mohl zůstat naživu-oh, ne, počkejte, to bylo Eyes Wide Shut. Jejda!

 

6. Susan Sarandon, Hlad: Miriam - egyptská upírka stará celá století - loví se svým upířím milencem mezi návštěvníky městského klubu. Když John náhle začíná stárnou a chřadnout, přenese Miriam svou kletbu na Sáru, doktorku, která zkoumá předčasné stárnutí. Toto neogotické dílko se stylem a atmosférou se zřejmě nejvíce proslavilo milostnými scénami mezi Sárou a Miriam, které ztělesňují Catherine Deneuve a Susan Sarandon. Žádná láska však netrvá věčně.

7. William Marshall, Blacula: Je mrtvější než Dracula-on je Blacula. Dámy říkají že na jeho kousnutí valily oči!

 

8. Jim Carrey, Pro jedno kousnutí: Upírka ze současného Los Angeles se zde totiž pokouší najít tři panice, jako ostatně každý rok, aby zůstala naživu a zachovala si mladistvý vzhled. Pokud se jí to nepodaří do Halloweenu, čeká ji jistá smrt. Hraběnku však trápí jeden problém: je už jí 400 let, a pokud chce stále vypadat jako mladice, musí mít do Halloweenu tři panice - zbývá již však jen týden. Posílá svého sluhu Sebastiana a další tři níže postavené upíry, aby ji kýženého panice našli. To však není v Los Angeles žádná hračka. I Marka souží menší trápení. Strašlivě touží po sexu s Robin, ta si ale dává na čas. Markovi potrhlí kamarádi Jamie a Russ jej přesvědčí, aby odjel do Hollywoodu a někoho tam sbalil, a tak se Mark seznamuje s hraběnkou, která je zde rovněž na lovu. Robin se bude divit...

 

9. Kate Beckinsale, Underworld: Po staletí obývají Zemi dvě rasy, které nepatří do lidského rodu. Aristokratičtí VAMPÝŘI čili upíři a jejich zavilí nepřátelé, brutální LYKANTI, vlkodlaci. Lidé na jejich existenci nevěří, traduje se jen v pověrách a hororových příbězích. Ale oni zde jsou a vedou odvěký boj na život a na smrt o nadvládu nad těmi druhými. Mohlo by se zdát, že ta byla jednou provždy nastolena, jenže zdání klame. Je o tom přesvědčena vampýrská bojovnice Selene (Kate Beckinsale), která odhalí, že Lyřané chystají další velkou akci. Tentokrát si brousí zuby na mladého doktora - člověka. Selene se snaží mladíkovi jménem Michael (Scott Speedman) pomoci a ochránit ho před útokem z podsvětí. Současně se do něj zamiluje a tím vše zkomplikuje... Čím více se zamotává do připravovaného únosu Michaela, tím více získává informace, které ji děsí. Nezadržitelně se totiž blíží okamžik stvoření nového predátora, který kombinuje sílu vampírů i vlkodlaků. Přitom nemá žádné z jejich slabých stránek. Takové monstrum by dokázalo narušit rovnováhu obou ras, a co hůře, zvrátilo by jí ve prospěch LYŘANŮ.

 

 

10. Řeknete nám! Říkáš si kde je Wesley Snipes? A David Boreanaz? Gary Oldman? Jasně, vynechali jsme některé vamps, takže kdo si myslíte, že patří na tento seznam? Antonio Banderas? Béla Lugosi? Hrabě Chocula? Odhoď své oblíbené pijavice v komentářích!

 

PS:Já jsem pro ROBA!!!

Zdroj: uk.eonline.com

Svůj názor můžete vyjádřit na stránce:

http://uk.eonline.com/uberblog/b105355_top_9_hottest_vampires_not_in_twilight.html

Slouží k tomu formulář na komentáře:

xvb

Vyjádřete svůj názor ;-)

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejvíc sexy upíři!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!