Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Zubní protéza pro Edwarda - Prolog

Seth


Emmett, si rád tropí žerty ze své rodiny. Jeho oblíbený terč je Edward, avšak netuší, že jeho další žertík bude ku prospěchu. Spoluartorská s Lenusilka.

Deset let po Rozbřesku:


Ve vile, za městečkem jménem Forks, probíhala rodinná oslava. Vše působilo normálním dojmem, až na to, že svíček bylo na pumách trochu více. Čas velmi pokročil a nastala chvíle na dárky.

Bella přistoupila k Edwardovi, v ruce držela úhledně zabalený balíček. Papír měl zlatou barvu se stříbrnou stuhou. Bella se vesele uculovala a Edward měl v plánu jí ukázat, jak se rozbalují dárky v podání dětí (Emmetta). Edward převzal dárek a za chvíli kolem nich poletovaly zlaté cáry papíru.

Z dárku se vyklubala sbírka cédéček od Karla Gotta. Edward se zaraženě podíval na Bellu a povytáhl nahoru jedno obočí.

„To jako myslíš vážně?!“ zeptal se.

„Smrtelně vážně. Neměl jsi souhlasit, abys měl veselejší narozeniny,“ odpověděla mu Bella a sklopila oči, aby Edward neviděl veselé jiskřičky. Edward by všem rád přečetl jejich myšlenky, ale nemohl, protože je Bella všechny zaštítila. Proto schytala Alice velmi zamračený pohled, když mu podávala měkký dárek.

Edward rozbaloval dárek rozvážně a pomalu, tohle nebylo u Alice zvykem. Po rozbalení na něj vykouklo růžové tričko s černým nápisem: Chtěl jsem, aby mi říkali boss… A všiml si, že to vzadu pokračuje: Ale říkají mi Stoletý panic.

„Viděla jsem tě, jak si to bereš v pondělí na sebe,“ prohlásila Alice a potutelně se usmívala.

„Tak to tvé auto také potřebuje změnu, co?!“ ozval se Emmett a schytal ránu do holeně od Nessie, která se na něj nevraživě zatvářila.

Jako další na řadě byla vážně se tvářící Esmé. Podala mu obálku a Edward ji otevřel.
„Vážený soutěžící, jsme potěšeni, že jste se rozhodl zúčastnit se naší soutěže, ´Sněz, co můžeš! Hlavní cenou je týden zdarma v nejvyhlášenější restauraci jménem Anglicano, s nejlepším šéfkuchařem na světě. Samotným Paulem Hillsem. Soutěž se bude konat 8. listopadu 2021, v 15:00. Všichni pořadatelé se na Vás těší. Jenny House.“ Četl nahlas Edward a při každém slově se čím dál tím víc mračil. Ostatní, na rozdíl od něho, těžko zadržovali smích.

Po nějaké chvíli, když se uklidnili, předstoupil před něj Carlisle a podával mu velký a hranatý balíček, který hned rozbalil, a jeho tvář by se nejspíš zbarvila do červené, kdyby mohla.

Dostal 3 knihy. První nesla název Kámasútra. Druhá měla název Antikoncepce a pohlavní nemoci. A třetí byla rodičovská příručka: Jak vychovat dítě v oblasti sexu.

„Tak ta druhá knížka přišla trošku pozdě, nemyslíš?!“ řekla Bella a tázavě pohlédla na Carlislea.

A Edward jí na to odvětil: „A ta třetí knížka zase brzo, ne?!“ Renesmé se zachichotala.

„Jen abyste se nedivili. Moc ráda si poslechnu tvůj výklad, tati,“ pronesla s klidem. Dříve než se diskuze rozvinula, přišla na scénu Rosalie, která také držela v ruce obálku.

„Jestli to je pozvánka, tak tě rozcupuju na kousíčky a nikdo mi v tom nezabrání!“ vrčel Edward nebezpečně. Rosalie se na něj nasupeně podívala, ale zdržela se komentáře. Edward ji pomaličku otevíral, a když ji otevřel, viditelně si oddychnul. Byla to jen permanentka do sauny.

„Konečně normální dárek,“ pravil Edward. A Rosalie se tajemně usmála.

„To si jen myslíš,“ řekla triumfálně. Edwardovi v hlavě zablikal pomyslný majáček. Blondsky jsou nebezpečné.

Jasper přišel na řadu po Rosalii. Podal mu balíček obdélníkového tvaru. Edward nedočkavě upíří rychlostí roztrhl balicí papír. Koukala se na něj hra Carcassonne.

Edward se na Jaspera podíval a prohlásil: „Mně je 120 let, neměl bys to dát spíš Renesmé?“ Jasper se jenom uchechtl.

„Být tebou, bál bych se.“ Edward nechápavě vyšvihl obočí. Jasperovi svítily v očích zrádné plamínky a pokračoval: „Ještě nebyl na řadě Emmett.“ Edwardovi svitlo kruté poznání. To nejhorší ho teprve čeká!

„Taťko,“ oslovila ho Renesmé, „já ti spravím náladu.“ Chytla ho za ruku a vedla ho z domu. Ostatní je následovali. Renesmé ho vedla přes zahradu. Zahrada byla jako barevný vějíř. Edwardovi připomněla Renesméninu návštěvu Esménina ateliéru. Jeho dcerka tam objevila temperové barvy. Důsledek toho bylo, že atelier prošel kompletní přeměnou. Ve svých myšlenkách byl až příliš blízko pravdě. Na konci zahrady stál altánek postavený pro jeho dceru. Na mysl mu vyvstala vzpomínka, jak smečka minulý měsíc podpálila Jacobovi ocas. Ani Nessie, která ve všech situacích stojí při Jakeovi, se neudržela a svalila se smíchy na zem.

I teď horko - těžko zadržoval smích. Jeho rodina se po něm nechápavě podívala, ale jakmile se podívali stejným směrem, a pak se v myslích ozvalo takové to cvak a všem se na tvářích rozlil vědoucí úsměv. Minuli altánek, přeskočili řeku a pokračovali lesem. Edward se otočil na Alici, ta však jen zavrtěla hlavou. V lese odbočili na širokou pěšinu a poté pokračovali ještě 200 metrů. Potom se vyloupla na obzoru věc přikrytá plachtou. Edward měl zlé tušení. Nessie si stoupla před tu věc a nadšeným hlasem i výrazem ho požádala, ať odkryje plachtu. Za celý tento den byl nejvíce šokován. Pod plachtou se ukrývalo jeho stříbrné Volvo, které mělo na kapotě velkou samolepku Barbie v růžových šatech a po stranách růžový nápis Barbie club.

„Hezké že?“

„Já nemám slov! Kdybych mohl, brečel bych.“

Pak se ke slovu přihlásil Emmett, aby Edwarda dorazil.

„Měli bychom se vrátit domů. Už mi začíná být zima.“ A na důkaz svých slov se zatřásl. Nad jeho prohlášením protočili všichni oči v sloup. A tak se všichni vydali zpátky. Edward si připadal jako odsouzenec na smrt. Během jeho myšlenkových pochodů převzal Emmett vedení a směřovali do Carlisleovy pracovny.

Edward začal pomalu kroužit po pracovně a hledat něco neobvyklého, ale nic nenašel. Pohlédl tázavě na Emmetta a ten se jen uchechtl.

„Stopa, Edwíku!“ prohlásil velmi vážně, jako kdyby před ním sedělo nějaké štěně.

„To si laskavě zkoušej na Jacoba!“ dupnul naštvaně Edward. Renesmé si pohoršeně odfrkla.

Emmett zlostně vykřiknul: „Tak najdeš to už konečně?!“

„A jak ty, chytráku?!“ zavrčí Edward.

„Za knihou Strom života.“ Edward přešel ke knihovničce a vytáhl zmíněnou knihu, za ní se leskla stříbrná krabička. Edward otevřel krabičku a v ní spatřil zubní protézu a myslel si, že bude mít infarkt. Bella k němu zvědavě přešla a koukla se mu přes rameno. Pak se podívala na protézu a poté na Emmetta. Minutu a půl byla zticha a nakonec prohlásila:

„A nějakou skleničku jsi mu na to nekoupil?! Kam si to bude dávat na noc?“

Když se všichni dopátrali, co dostal Edward od Emmetta vypukli v hlasitý smích, který nešlo utišit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zubní protéza pro Edwarda - Prolog :

 1 2   Další »
15. Rosalie 126
19.02.2012 [15:13]

Chlamala sem se jak ........... ale Bellina hláška:,,A nějakou skleničku si mu na to nekoupil?Kam si to bude dávat na noc?" mě tutově dorazila!

14. Ceola
17.02.2012 [15:06]

To mě dostala...bolí mě břicho od toho smíchu :DD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. ank24
13.02.2012 [19:56]

ank24no tak tom ě dostalo!!!!! jako to je skvěl

12.01.2012 [19:21]

alanisealicecullenYriss: to nás těší ,že jsme tě rozesmáli. A s tou saunou to pochopíš v dalším díle
Emoticon

A všem děkujeme za komentáře. Je zábava pro vás psát. Emoticon

11. 20elienka2j
12.01.2012 [16:00]

super valim se smichy Emoticon Emoticon

10. Yriss
12.01.2012 [15:45]

YrissPáni . To je pekné . Chudák Edward . Karel Gott by ešte ušiel ale to ostatné ... Oh my god . Barbie auto, jedálenská súťaž ( chcela by som vidieť ako to tam pojedá ) , to rúžové tričko od Alice , to bolo geniálne . Len by som rada vedela ako to bolo s tou suaunou a Carcassone . Nesmiala som sa síce úplne stále a občas som chytala záchvaty storočia . Najlepší bol jednoznačne Emmetov darček . A vraj - „Stopa, Edwíku!“ - išla som sa ušúľať smiechom . A Bellina hláška ma už dorazila . Super . Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.01.2012 [22:22]

NikyCullen Emoticon

8. alžbětka
11.01.2012 [21:13]

to je úžasný :-D

11.01.2012 [16:15]

alanisealicecullenMoc vám děkujeme. Mě i Lenusilku to velmi potěšilo.

Leni: No nevíme, ale nápad suprový. Emoticon Emoticon

6. Terka
11.01.2012 [16:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!