Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Ztracený Jaffa U Cullenových...

Trička


Ztracený Jaffa U Cullenových...Jednoho dne se ve Forks u Cullenových objeví tým SG-1 kvůli ztracenému Jaffovi. Co se stane, až se s nimi Cullenovi setkají? Čtěte a uvidíte. =) Toto je první část mé první povídkové parodie na pokračování. :)

                       

                      Ztracený Jaffa U Cullenových...

 

Carlisle v autě. Jede domů z práce:


Carlisle: „Waka waka uuuu, šanšalalaaa, this is Africa... waka, waka... jééééahhhh... waka waka...,“ zpívá si pro sebe píseň od Shakiry Waka Waka. „This is Africa... waka waka. Aáááá, do hajzlu!“ leknutím zavříská a všimne si, že někoho přejel, náhle se vzpamatuje, vyskočí z auta a poběží k Jaffovi.

Jaffa: „K're, k're???“ A aniž by cokoliv dalšího řekl, tak omdlí.


Mezitím na velitelství Hvězdné brány:


Walter: „Pane, podávám hlášení. Nějaký Jaffa, který před nedávnem zaútočil spolu s vládcem soustavy Anubisem na Zemi, se ztratil, když při poslední bitvě dopadl s jeho lodí na Zemi. Ale zaznamenali jsme, že to přežil. A právě nám potvrdili, že se zrovna teď nachází ve Washingtonu DC, ve městě Forks, v tom málo zalidněném městě. Spatřil ho policejní velitel Charlie Swan.“

O'neill: „No to sand neee! Ti parchanti! Kam se všude nedostanou!“

Cartrová: „Co budeme dělat, pane?“

Daniel: „No, měli bychom tam zajet a prozkoumat to.“

Tyel'c: ,,Vskutku, souhlasím s Danielem.“

Cartrová: „Já také souhlasím s Danielem, pane.“

O'neill: „Dobrá tedy, ale žádné uniformy! Půjdeme v civilu, bude to tajná mise a nikdo o nás nesmí vědět!“

Všichni 4 se půjdou připravit na pozemskou misi.


U Cullenových:


Bella se dohaduje s Edwardem, zda Jane s Demetrim budou jednou spolu.

Bella: „Ale nemůžeš přece vědět, jak to mezi nimi dopadne. Ani Alice to nemůže vědět a to vidí budoucnost.“

Edward: „Věř mi, kotě, vím to.“ Otočí se na Bellu, povytáhne obě obočí a snaží se vypadat sexy.

Bella: „Děláš ze sebe Chrise Angela??? Protože ti to nejde, ani omylem!“ naštvaně se na něj podívá.

Edward: „Co... no... neee... ehehh,“ zkouší se z toho vymluvit a divně se na Bellu zazubí, jakože o tom nic neví.

Bella: „Na ten pořad se ode dneška už nebudeš dívat, nebo příště žádný sex nebude!“

Edward: „Ale... počkej... vždyť já se na něj ani nedívám,“ zalže, ale Bella to pozná.

Bella: „Ne, vůbec, a co ten status na facebooku, hm? Cituji: Angel je nejlepšíííí! A je tak sexy!, hm?“

Edward: „Co... ale to byla...Nessie, dělá nám peklo ze života za to, že nemůže nosit tangáče pod šatami!“ hájí se.

Bella: „Tak jí je nemáš co zakazovat! Když je nosím já, tak ti to nevadí, co!?“ hnusně se na něj podívá.

Edward: „Ale... Jacob je poslední dobou hrozně nadržený! Má zase ty své hormony, kdy se musí spářit! Nesmíme dopustit, aby s Ness měl něco víc. Ještě není připravená!“

Bella: „Už je dospělá, nemůžeme jí v tom zabránit.“

Edward: „Ale ještě ne! Vždyť je pořád tak malá! Což mi připomíná, že jí musím koupit plinečky.“

Bella: „Proboha, Edwarde! Vždyť už má 152 let!“ podívá se na něj nevěříčně.

Edward: „No, právě.'' Znovu povytáhne obočí.

Bella: „Je panna déle, než jsi byl ty! A to jsem tě musela svést! Už to měla mít za sebou, před 133-mi lety!!! Pořád mě s tím otravuje!“

Edward: „Mysli si, co chceš. A... no vidíš, vždyť to říkám! Otravuje, otravuje a otravuje! Dělá nám peklo!“ odejde a při odchodu na Bellu vyplázne jazyk.

Mezitím příjde domů Carlisle z práce a v náruči nese Jaffu...


Jasper jde po schodech dolů, v jedné ruce drží noviny, které čte, a v druhé ruce nese misku piškotů pro Nessie. U posledního schodu, hned vedle dveří, které vedou ven, potká Carlislea.


Jasper: „Áaáaáaá.“ Jasper se tak lekne, že mu miska vyletí z rukou a piškoty se rozsypou přímo na Carlislea.

Carlisle: No, fakt díky, Jaspere!

Jasper: „Do svaté řiti, co to sakra je?!“

Carlisle: Neboj, nekousne tě.

Jasper: „Haha, fakt vtipný.“

Carlisle: „Jo, že?“ usměje se.

Jasper: „Ne, vůbec!“ nadzvedne obě obočí.

Carlisle: „Tak nic, aspoň jsem to zkusil,“ sklopí pohled a pohasle se podívá na Jaffu.

Jasper: „Tak co je to? Nebudu se ptát věčně, na to jsem už starý.“

Carlisle: „Pojďme do obýváku, svolej všechny ostatní, až příjdou.“

Jasper: „No jo, ale můžeš mi to říct, abych to věděl první? Víš...“ usměje se na Carlislea. Ten vtip byl docela vtipný.“ A začne mrkat očima.

Carlisle: „Ne, nebyl! A jdi už, nebo řeknu Alici, že máš v šuplíku porno!“

Jasper: „Haha, ona to ale ví, jedem v tom spolu!“ chechtá se, až mu něco dojde... Ale jako to víš ty???“ vytřeští oči.

Mezitím příjde Alice...


Alice: „Jo jo, zrovna včera jsme se dívali na...“ Skočí jí do toho Carlisle.

Carlisle: „Dost! Nechci to vědět! Bože, vy jste divní!“

Alice: „No jo, ale naučili jsme se z toho videa jak...“ Znovu jí do toho skočí Carlisle.

Carlisle: „Dost už! Myslím to vážně!“

Alice: „Ale není to jen o tom jednom, naučí tě, jak ho správně držet a...“ Skočí jí do toho znovu Carlisle.

Carlisle: „Já se na vás můžu vysrat, tohle nikam nevede! A ví Alice, s kým že si to v noci na záchodě hraješ a kam si to strkáš???“

Alice: „Jop, někdy jsem tam s ním, před včerejškem jsme zkoušeli...“ Zase jí skočí do řeči Carlisle, ale to už Alice uvidí ve své vizi a proto odejde.

Carlisle: „Tak už dost. Bože, zabijte mě někdo! Ale jsem přesvědčen, že neví o tom, co jsi jí udělal se šatníkem, jak sis tam dnes ráno hrál.“

Jasper: „Ještě, že Alice odešla a už to neslyšela. Nesmíš jí to říct, tak já už jdu pro ostatní, jo.“ V tom náhle...

Alice: „Já to slyšela!!! Jaspere Whitlocku Cullene! To si s tebou vyřídím později!“ Alice zuří...

Ostatní se už svolávají a shromažďují v obýváku.


V obýváku:


Carlisle: „Tak... hálo, jsme tu všichni?“ podívá se na všechny kolem.

Emmett: „No, Ježíši, co za přednášku to bude dnes?“ řekne znuděně.

Esmé: „Ale no tak, Emmette, trochu soucitu s tou nudou!“ pokárá ho.

Carlisle: „Dneska žádná přednáška nebude! Nešťastnou náhodou jsem něco našel, nebo spíše přejel. A my musíme vyřešit co, nebo-li koho.“ Nápíná si ruce.

Edward: „Hahaha, tak tys něco našel, ale nevíš co. Tak to je fakt drsný. Haha.“ blbě se směje a tlemí.

Emmett: „Ty jsi fakt blbec, Edwarde, to je víc než drsný. K nezaplacení.“ směje se blbě s ním.

Rosalie: „Vy jste oba dva blbci!“ vloží se do toho.

Emmett: „A ty bloncka... hahaha,“ směje se ještě víc. Pak mu dojde, že to přehnal.

Rosalie: „Grrrgrrrrrrr,“ zuří.

Emmett: „Ale no tak, broskvičko, odvolávám to,“ hodí na ni psí oči.

Rose: „Ale já ne, ha!“ teď se směje ona a vyplázne jazyk.

Carlisle: „Tak dost, děcka!“ zakřičí. „Už zase neposlouchají, když jim chce upír něco říct!“ řekne si potichu pro sebe.

Bella: „Ale teď fakt, ticho haranti!“ přidá se.

Carlisle: „Děkuji, Bello.“

Bella: „Za nic, za nic...“ mávne nad tím rukou a při tom žvýká žvýkačku.

Carlisle: „Tak, vyskytl se malý problém. Někoho jsem nechtíc přejel,“ a otočí se k Jaffovi. Ostatní se také podívají.

Emmett: „No, safra, co to je?! Co se mu to stalo?“ šokovaně se dívá na Jaffu jako ostatní, „A prý, že já neumím řídit, cha!“ a zazubí se.

Carlisle: „To ještě nevím, vždyť říkám, nešťastnou náhodou jsem ho přejel,“ kroutí hlavou. „Měl bych ho vyšetřit.“

Edward: „Jo, čéče, to bys měl,“ založí si ruce na prsa a dívá se, jako kdyby byl ten nejchytřejší.

Edward, Jasper a Esmé připravují Carlisleovy zdravotnické věci a Rose, Bella, Emmett a Alice zatím svlékají z Jaffy jeho uniformu.


Emmett: Safra, tak už je to tady, Apokalypsa! Mimozemšťané! Napadli náš svět! Tak kdepak jsou ostatní? dívá se kolem sebe, jestli náhodou nezahlídne další mimozemšťany.

Edward: „Drž hubu, Emmette, ty máš Apokalypsu a mimozemšťany v řiti,“ zakřičí na něj vedle z kuchyně.

Emmett: „No vždyť to vidíme všichni, ne? Mimozemšťan!“ a ukáže na Jaffu s výrazem: co to sakra je.

Carlisle a ostatní se vrátí do obýváku za ostatními a Carlisle začne Jaffu zkoumat...


Carlisle: „Má v břiše vyrytou překříženou hlubokou ránu a v ní má nějakého hada... Sakra, do hajzlu...“ lekne se toho, až vyskočí. „Nebo co to je... do svatého Marka!“

Emmett: „Ha, ha... bez tak je to tasemnice,“ tlemí se.

Esmé: „No fuj. Emmette! Ty jsi prase!“

Emmett: „No co, jen říkám možnosti, ne? A nejsem to já, kdo to má!“

Carlisle: „Ne, Emmett má možná pravdu.“

Edward: „Že by ta tasemnice byla až tak silná a provrtala si cestu ven?“

Emmett: „Asi se jí tam už nelíbilo, no, komu taky, že?“

Carlisle: „No, logicky to není možné... ale nelogicky, možná...“ přemýšlí nad tím.

Esmé: „Možná bychom ho měli vrátit tam, kde jsi ho našel. Možná ho někdo bude hledat,“ usměje se na ostatní.

Rose: „Odkdy jsi taková mrcha, Esme?“ udiveně se dívá.

Esmé: „Od té doby, co je Obama prezident!“

Bella: „Obama je prezident? Kdy? Od kdy?“

Emmett: „Ježíši, lidi! Tak dost už! Přestaňte se hádat! Nebo vy víte, koho na vás pošlu!“

Jasper: „Koho?“

Emmett: „Jako bys to nevěděl!“

Jasper: „No, ale já to fakt nevím... pokud nemyslíš tu asijskou bábu, která nám minule pochcala klobouky!“ vzpomíná.

Emmett: „Haha, ty toho naděláš! Ale byla to sranda, ne?“ směje se hlasitě.

Alice: „No to ani náhodou! Víš, kolik mě ty klobouky stály?!“ Opět se naštve.

Emmett: „Ježíši, koupíš si nový, ne?“

Alice: „Už je nemají! Byly poslední! V akci!!!

Bella: „Tak už dost! A ty, Carlisle, pokračuj!“

Carlisle: „Tak, u čeho že jsme to skončili? Jo, aha, už vím...“

Jasper: „A víš jistě, že není nebezpečný?“ skočí mu do řeči.

Carlisle: „Ne, nevím, Japere, ale teď je v bezvědomí, takže teď nebezpečný není...“

Esmé: „No, pro jistotu, bychom ho měli přivázat. Nejspíše bude v nějaké sektě podle toho, co má vytetované na čele. Až jsem dostala strach!“

Emmett: „Jo, čéče, to bude jiný eso, jinej gang... mimozemšťan!“

Edward: „Jdi už s tím někam! Beztak je to mafián!“

Alice: „Ne, ne, nebo nějaký striptér!“ řekne blaženě.

Jasper: „Alice!“ podívá se na ní naštvaně.

Alice: „No co, no co! Ani myšlenky mi nenecháš!“

Mezitím tým SG-1 v autě na cestě do Forks:


O'neill: „Cartrová? Cartrová! Co to děláte?!“ podívá se na majora Cartrovou s vyděšenou tváří.

Cartrová: „Ano, pane? No... já... jen jsem chtěla vypadat trochu lidsky,“ přestane se malovat jako Lady Gaga.

Daniel: „Omg! Omg! Omg!“ Daniel řídí, a tak se podívá se do zrcátka, aby viděl, co se to děje, a uvidí Cartrovou.

Cartrová: „No co, dejte mi pokoj!“

Tyel'c: „Vskutku neobvyklé, majore,“ podívá se na ni a začne se příšerně smát.

Cartrová: „Od kdy se směješ, Tye'cku? Hm???“ zeptá se ho.

Tyel'c: „Od teď, haha.“ A stále se směje.

O'neill: „Nechte toho a řekněte mi, kdy už tam budeme?“

Daniel: „Asi tak... za pár minut,“ podívá se na hodinky.

O 3 minuty později:


O'neill: „A už tam budem?“

Daniel: „Ještě ne.“

O'neill: „A teď?“

Daniel: „Ne!“

O'neill: „A už?“

Daniel: „Ještě ne!!!“

O'neill: „A už tam budeme teď?“

Daniel: „Sakra, dost už, O'neille!“

O'neill: „No co, jen se ptám, ne?“

Daniel: „A... už jsme tu.“

O'neill: „Sakra, to jsem se mohl zeptat ještě jednou a tentokrát by mi to vyšlo! Tak nic, příště.“ řekne si pro sebe potichu.

Tým vystoupí před Charlieho policijní stanicí a přímo zamíří dovnitř.


Daniel: „Dobrý den, přišli jsme sem... ummm... kvůli... kvůli čemu, že jsme to vlastně přijeli?“ Má v hlavě okno.

Charlie: „Určitě kvůli tomu divnému muži, co tady v lesích poskakoval v té divné výzbroji a tvářil se, jako kdyby utekl z blázince. Myslel jsem, že patříte k němu, že je to váš kamarád, hahaha,“ podívá se pozorně na tým a začne se smát.

O'neill: „Co to... chceš do držky?! Náš kamarád! Ani za zlaté hovno! Tak, kde je?“ zuří.

Charlie: „No tak sorry, kámo, no, se nic nestalo, ne?“ začne uhýbat ze strachu.

O'neill: „No to teda jo.“

Charlie: „No to teda ne!“

O'neill: „No to teda jo!“ zvýší hlas.

Charlie: „No to teda ne!!!“ zvýší hlas ještě více. Teď se oba dva hádají, křičí ještě více, jak jen můžou, přibližují se k sobě, bouchají se navzájem do břicha a oba dělají, že jsou vyšší než ten druhý.

Cartrová: „Pane, měl byste přestat, nebo vás ten muž zastřelí a my jsme si nechali všechny zbraně v autě, teda jestli jsme si vůbec nějaké vzali,“ zapřemýšlí.

O'neill: „Pravda, majore.“ řekne nahlas, stále stojí u Charlieho a dívá se na něho.

Daniel: „Tak nám řekněte, kam zmizel ten podivný muž.“

Charlie: „No, to nevím, ale myslím si, že mi volal známý Carlisle, zavzpomíná. Říkal něco o tom, že někoho zajel v divné uniformě a že je v bezvědomí a že neví, co má dělat. Slyšel jsem, že jede v autě a uslyšel nějakou píseň... divné,“ zase vzpomíná.

Cartrová: „Jakou píseň?“ diví se.

O'neill: „To je jedno, ne? Nepřišli jsme se zeptat na nějakou píseň, ale na toho Jaffu!“

Charlie: „Kdo je sakra Jaffa?“ podívá se na ostatní a diví se.

Daniel: „A safra! To jsme neměli říkat! Teď ho budeme muset zabít! Ví úplně vše!“

Charlie: „No tak počkejte! Já nic nevím! Ne? Přece to můžeme nějak vyřešit. Co říkáte, hoši? A ta píseň, myslím si, že to byla Shakira Waka Waka.“

Daniel: „Jo, tu znám, ta je dobrá.“

O'neill: „Tak co bylo dál?“ Už netrpělivý.

Charlie: „No, a tak si myslím, že přejel právě toho Jabbu... nebo jak jste to říkal.“

O'neill: „Jaffu!“ řekne přísně.

Charlie: „Jo, no toho.“

O'neill: „A kdo a kde je ten Carlisle?“

Charlie: „Teď bude nejspíše doma, jeho směna v nemocnici už dávno skončila.“

O'neill: „A kde ho najdem?“

Charlie: „Dám vám jeho adresu, žije tam s jeho rodinou a s mou dcerou, která se provdala za Edwarda Cullena, Carlieho syna, nejhezčího, nejtalentovanějšího, nejchlupatějšího, nejbohatšího, nejchytřejšího, nejvlasatějšího, nejbledšího kluka ve škole, heč,“ vyplázne na ně jazyk.

O'neill: „A co má být?“

Charlie: „Nic, ne? Tak, tady máte tu adresu, abyste se neposrali!“

Cartrová: „Posereme!“

O'neill: „Tak dost, a jdeme. Velmi moc nás netěšilo!“ Rozloučí se a odejdou.

Před stanicí.


Daniel: „Jsem zvědavý, kdo ti Cullenovi jsou, nesmíme se před nimi prozradit.“

Nastoupí do auta a už jedou...


Před domem Cullenových:

Všichni čtyři si vystoupí a jdou rovnou zazvonit na zvonek domu.


O'neill: (trrrrr trrrrrrrrrrr)

Rose: „Košťatááá, někdo zvonil! Otevřete někdo!“

                                                       

                                          Pokračování přístě. =)

 


        Byla bych moc vděčná za každý váš komentář a za váš názor. =)

P.S.: Vím, že jsem napsala, že je Nessie už 152 let a že Charlie stále žije, ale prostě jsem ho tam musela mít. :D :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracený Jaffa U Cullenových...:

 1
26.04.2014 [15:16]

RosabellaLarrinCullenJanicQaSwan: Děkuji vělmi moc za tak skvělý a úžasný komentář, jsem moc ráda, že se má parodie někomu líbí. :) A ju v pohodě, naprosto chápu, to nevadí, hlavně, že ti to přišlo vtipné, to je hlavní. Emoticon Emoticon

9.
Smazat | Upravit | 06.04.2014 [14:33]

Supér, sice jsem ten film neviděla, ale jakš takš jsem to pochopila... I když jsem ten film neviděla, teda řehnila jsem se tady... Emoticon Takovej záchvat smíchu jsem ještě dlouho neměla... Emoticon Ale nejlepší na tom je, že jsem u toho jedla polívku, a když jsem si četla:

Charlie: „Dám vám jeho adresu, žije tam s jeho rodinou a s mou dcerou, která se provdala za Edwarda Cullena, Carlieho syna, nejhezčího, nejtalentovanějšího, nejchlupatějšího, nejbohatšího, nejchytřejšího, nejvlasatějšího, nejbledšího kluka ve škole, heč,“ vyplázne na ně jazyk.

O'neill: „A co má být?“

Charlie: „Nic, ne? Tak, tady máte tu adresu, abyste se neposrali!“

Cartrová: „Posereme!“

Tos měla vidět, všechna polévka v mé puse letěla na monitor Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vím je to nechutný, ale je to svatá pravda... Emoticon

Jo, a každopádně další dílek! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. gafa
06.04.2014 [11:38]

ježiš to je kravina. dělej raději něco užitečného

7. Anna
19.01.2014 [17:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Sandner
15.09.2013 [21:38]

Emoticon

29.08.2013 [22:36]

RosabellaLarrinCullenBella: Děkuji Ti veli moc za komentář, jsem ráda, že se parodie líbí. Emoticon Pokračování určitě bude. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jen jsem poslední dobou pracovala a ještě pracuji na první kapitole mé první povídky na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon

4. Bella
27.08.2013 [13:53]

Super parodie
Bude teda pokračování ? Dík Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.08.2013 [19:07]

WerewolfNení zač Emoticon Emoticon Emoticon

20.08.2013 [22:36]

RosabellaLarrinCullenTo já také miluji ten seriál... Emoticon Emoticon
Budu se snažit ho napsat, co nejlépe. A děkuji za komentář! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.08.2013 [22:21]

Werewolf Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Milujem ten seriál, a sama som rozmýšlala aké by to bolo keby sa stretli.. Chcem pokračko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!