Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Volturiovci a Cullenovci vs. Simpsonovci na rodinnom výlete - 1. časť

Paul


Volturiovci a Cullenovci vs. Simpsonovci na rodinnom výlete - 1. časťJednoducho povedané hádky, napätie, láska a zmiešané pocity - to všetko sa deje v tomto príbehu. Ak si ho prečítate, tak dúfam, že sa vám bude páčiť a že budú len kladné komentáre.

Bol krásne šialený deň a u Simpsonovcov to bolo, ako vždy, normálne. March robila slúžku, Homer pozeral tv a napchával sa pritom chrumkami a ich deti mali svoje nezvyčajné koníčky. Líza hrala rada na saxofón a žrala nervy s jej otravnými výletmi. A Bart? No, toho si už ani nevšímajú, pretože si už naňho zvykli...

A v tento deň si Líza zmyslela, že chce ísť na výlet do šialeného mesta menom Volterra a tam práve žijú naši extrémni Volturiovci. Tam práve Aro sediac na tej svojej "kráľovskej" stoličke vo Volterre, začal žrať svojej žene nervy tým, že ju chcel podviesť s Bellou Swan-Cullenovou a vyhrážala sa mu, že to povie pánovi užasnému Edwardovi Cullenovi. A presne v tom čase sa Bella vybrala do Volterry, aby Volturiovcom ukázala pozvanie od Simsonovcov, ktorí ich pozvali na rodinné stretnutie priamo vo Volterre.

Keď tam dorazila Bella, aby im to oznámila, tak na ňu vyskočila Arova žena a spýtala sa jej, či je pravda, že sa s ňou Aro vyspal. Ale Bella ju vysmiala, že by sa nikdy nevyspala s niekým takým povrchným a namysleným. A vtom dostal Aro facku od Belly, ale aj od svojej ženy.

Na druhý deň sa mali Cullenovci stretnúť s Volturiovcami a Simpsonovcami pod mostom. A keď sa tam stretli, tak si Aro s Demetrim pochutnávali na šiškách. Keď to Homer zbadal, tak si chcel jednu vziať, no než sa stihol natiahnuť po šišku, tak sa ocitol na opačnej strane mostu a vtedy sa riadne naštval. Vyskočil na Ara a začal mu nadávať a vtedy sa tam strhla bitka. Jane si vtedy vzdychla a zakričala:

„Poďme, ľudia, vsádzame. Ja vsádzam na Homera Simpsona." A vsadili si všetci.

Edward na Ara, Bella na Simpsona, pretože mal dobrý švih v rukách, Carlisle vsadil na Esme, ktorá išla prerušiť tú bitku, Emmett a Alice vsadili na Ara a Jasper s Rosalie vsadili na Homera, Alec vsadil na Esme, Demetri na Ara, lebo si chcel dať ešte jednu šišku, Felix povedal, že vsádzať nebude, pretože je to povrchné a vtedy sa Esme podarilo dať Ara a Homera od seba. Líza vtedy vykríkla, že meškajú a že asi nestihnú električku. Keď to March počula, naľakala sa a všetkým nakázala, aby sa prestali hašteriť a už konečne išli preč. A aj tak bolo.

Keď sa dostali na hlavnú stanicu, všimli si, že ďalšia električka im ide až o pol hodinu, a tak sa Felix opýtal Barta, či ešte má tú hru, čo hrali u neho doma a Bart povedal, že ju má a že ju má aj teraz hneď pri sebe. Felix bol veľmi šťastný, že konečne ukáže Arovi a Jane, ako sa hrá Twister a že v tej hra nakope Aleca poriadne do zadku.

Keď Felix ukázal Arovi a Jane tú hru, tak Jane sa iba pousmiala a povedala, že keby to hrala ona, tak by nezaručila, či by sa im niečo nestalo. Aro na to nemal slov a len potichu prikývol a povedal bravo. Felix Arovi povedal, že to sa nedá vybaviť len slovom bravo, pretože to je fantastická hra. Aro mu potom povedal, že nehovoril nič o tej hre a že to slovo bravo prečítal z tamtej čudnej budovy s názvom „Toaletné potreby“. A keď sa Aro konečne vykoktal, tak prešla aj polhodina.

Konečne nasadali do vlaku, keďže električku nestihli, ale mali jednu drámu, kto si ku komu sadne. Cullenovci to vyriešili hneď. Esme si sadla ku Carlisleovi, Edward k Belle a Renesmee, ktorá si sadla medzi Edwarda a Bellu, Alice a Rosalie si pomýlili kabíny a boli nútené si sadnúť takto: Alice si sadla k Emmettovi a Rosalie k Jasperovi. Jasper si nesťažoval, ani Rosalie, ale Emmettovi sa nepáčilo a liezlo mu na nervy to neustále kecanie o Alicinei povrchnej móde.

Volturiovci to vyriešili takto: Aro sedel so svojou ženou, Caius si sadol tiež vedľa svojej ženy, Marcus si chcel sadnúť vedľa Jane, ale ak zbadal Demetriho, tak radšej si sadol vedľa Renaty, ktorá ho riadne odpudzovala jej rečami o sladkom Edovi, Demetri si sadol vedľa Jane, Alec vedľa starej babky, ktorej povedal, že by jej mohol robiť otca, ba aj dedka, ale stará babka nič nepočula, pretože bola nahluchlá. Chelsea si sadla ku Afronovi, Santiego si sadol k Heidi, a na Corina vyšiel iba dedo Simpson, pretože sa ešte predtým Simpsonovci roztriedili takto: Marge a Homer, Líza a Magy, Bart a Milhause. Takže obaja nemali na výber. Museli totižto sedieť spolu.

Keď sa konečne usadili a vlak odišiel z hlavnej železnice, tak na chatu v Tatrách sa dostali asi za hodinu. Medzitým sa stihol Emmett spýtať Jaspera, ako to vydrží tak dlho s Alice. Ale on ako vždy odpovedal jednou ale krátkou vetou:

„Kúpim jej nové oblečenie.“

Emmett si nahnevane vzdychol a išiel naspäť k Alice, ale vtedy mu docvaklo, že sa s ním môže vymeniť . No, bohužiaľ, prišiel na to neskoro. Akurát vtedy dorazili na miesto. Ale na chatu si potrebovali ešte vyšľapať pekný kus kopca.

Cullenovcom ani Volturiovcom to nevadilo, ale Simsonovci si museli prenajať malé golfové autíčko. Zatiaľ čo Simpsonovci nasadali do golfového autíčka, Volturiovci dorazili do hotela a Cullenovci tiež a potom Esme povedala Emmettovi a Jasprovi, aby išli po Simpsonovcov. Keď dorazili Simpsonovci, tak Alec a Marcus hrali šach. Pokiaľ Homer s deťmi vyberali batožinu, tak Marge išla po kľúče od izieb. Keď ich zobrala, tak rýchlo išla povedať Esme, aké sú izby.

Marge povedala, že majú šesť štvorlôžkových a dve trojlôžkové izby. A hneď ich aj zadelila do izieb.

Alice, Jasper, Alec a Jane - izba číslo dvadsaťpäť. Marcus, Homer, Edward a Bella - izba číslo dvadsaťšesť. Emmett, Renesmee, Demetri a Bart - izba číslo dvadsaťsedem. Atheonodora, Caius, Felix a Líza - izba číslo dvadsaťosem. Carlisle, Heidi, Rose a Marge - izba číslo dvadsaťdeväť. Corin, Aro, Esme a Maggie - izba číslo tridsať. Santiego, Afton, Milhaus - izba číslo tridsaťjeden. Renata, Sulphicia a Homerov otec - izba číslo tridsaťdva.

Po ubytovaní sa začali prvé rozpory. Jane s Alice na izbe dvadsaťpäť sa začali hádať na výbere oblečenia pre nich aj pre chlapčenskú polovicu izby. Zatiaľ čo sa hádali, Alec a Jazz si vyberali postele. Alec chcel modro-fialovú a Jazz fialovo-modrú. Na izbe dvadsaťsedem sa odohrávala hádka Demetriho a Emmetta. Hádka spočívala v tom, kto bude strážiť neposedného Barta a nadmierne inteligentnú Nessie.

„Ja Nessie strážim stále. S Bartom sa dá aspoň hrať baseball. Nessie budeš strážiť ty.“

„Ja chcem strážiť Barta. Nessie mi vonia horšie.“

Nessie sa rozplače a uteká k strýkovi Demetrimu. Na to sa rozplače Demetri a uteká za Jane, ktorá sa ešte stále háda s Alice.

„Jane, oni ma nemajú radi,“ fňuká Demetri a túli sa k Jane. Tá sa práve snaží použiť svoj ohnivý útok na Alice a na Demetriho nemá čas. Zasiahne Alec. Použije na Demetriho svoju moc a ten padá k zemi. Vo dverách sa odrazu objaví malá Nessie s Bartom ruka v ruke. Všetci vypliešťajú oči na o hlavu vyššiu Renesmee, ktorá si práve požičiava od Barta niečo ako vodnú pištoľ.

„Nessie, na čo sa s Bartom hráte?“ zaujíma sa Alice a zatiaľ sa snaží vyhnúť útoku Jane a vykonáva niečo, čo pripomína Jackieho Chana. Tá odrazu zastane a oči má zahmlené. Alec si vydýchne, rovnako ako aj Alice.

„Trénujeme mušku,“ odpovedá Nessie a mieri na Demetriho. Keď však zbadá Jane, ktorá pripomína sfetovaného človeka, rozmyslí si to.

„Teta Alice, je na teba teta Jane zlá?“ pýta sa Nessie a v ruke žmolí vodnú pištoľ.

„Áno,“ zapriadie Alice. Nessie namieri v jej ruke nebezpečnú zbraň priamo nafetovanej tete Jane medzi oči. Spúšť sa stlačí. Jane padá k zemi. Alec púšťa moc. Jane sa vrhne na Nessie celá mokrá a Demetri si zase fňuká. Do izby vtrhne Edward. Zrazí Jane na zem a Nessie plače.

„Čo ste sa všetci zbláznili? Bart, ešte raz ťa uvidím chodiť s mojou dcérou, odskáčeš si to. Demetri, nefňukaj. A všetci sa už, dofrasa, dohodnite!“ Trhá si svoju bujnú zlatú hrivu a vlasy rozhadzuje okolo. Jazz s Alecom sa potichu dohodnú a Demetri sa odvlečie do svojej izby. Edward nakoniec odnesie Nessie s Bartom k Emmettovi. Nessie uloží do postieľky vo veľkosti kolísky.

„Oci, ja nie som dieťa,“ odvrkne a ide sa zavesiť na Demetriho. Emmett plače, že ho Nessie nechce. Nessie sa radšej ide zavesiť na Emmetta, aby sa ani on psychicky nezrútil. Keď to Edward vidí, Nessie sa otočí a vyplazí na neho desaťcentimetrový jazyk a zagáni.

V ďalšej izbe na seba Jane s Alice vrčia.

„Modré steny,“ kričí Alice.

„Čierne,“ zavrčí Jane a začne naháňať Alice. Jazz to prostredie nevydrží a s krikom vyskočí von z okna. Alec zatiaľ pozerá na naháňačku a zabáva sa.

„Pomóc, naháňa ma mentálne labilná upírka!“ kričí Alice a snaží sa vyhnúť Jane.

Zatiaľ v izbe dvadsaťdeväť.

„Toto bude tu, toto tu, toto tu. Kufor si daj pod posteľ a toto... Počkať, čo to je?“ Marge behá po izbe a upratuje. V ruke práve drží fľašu od alkoholu a z tej fľaše páchne krv. Rose sa zahanbene odvráti.

„Carlisle! K nohe! Je tu bordel a ty si tu ešte nosíš alkohol?“ kričí na neho Marge.

Carlisle nič nechápe. Rose sa snaží napratať sa pod posteľ. Heidi vytrhne Marge fľašu z ruky a vypije ju. Rose sa na ňu vrhne.

„To bola moja krv! Nula plus tridsaťšesť a pol stupňa! Ty sviňa!“ kričí a nedbá na to, že v miestnosti je Carlisle. Marge tresne Carlislea po hlave a vydá príkaz - Upratuj! Carlisle začne trepať niečo o tolerancii a vysvetľuje to Marge. Marge sa na neho pozerá ako na idiota a bez slova mu podá vizitku so psychiatrom. Rose sa stále bije s Heidi, tá je obije fľašu o hlavu. Rose stráca vedomie padá na zmätenú Heidi.

Carlisle vytiahne knihu 1500 dávok tolerancie a začne Marge predčítať. Keď zbadá polomŕtvu Rose, hodí knihu do Marge a tá stratí vedomie. Vyberie knihu Prvá pomoc a listuje v nej. Potom si uvedomí, že Rose je upír a tak ju odtiahne od Heidi a prefackuje ju. Rose sa zobúdza - stratila pamäť. Marge vstáva a na hlave má podliatinu. Keď Rose zbadá Marge, vykríkne: „Strašidló!“ A vrazí jej. Marge padá na zem. V tej chvíli vchádza Homer a keď sa pozrie na Marge, kľakne si na kolená a rozplače sa.

„Ach, Marge, čo si to spravila? Nechávaš ma tu samého s retardovaným skeanhandom a hyperaktívnym batoľaťom a takou mizernou hudobníčkou? Som ešte mladý, mám len štyridsať!"

Carlisle znova otvorí knihu tolerancie. Rose nič nechápe. Heidi ide vyjedať zásoby z kufra. Rose príde ku Homerovi a pýta sa ho.

„Ty si kto?“

„Ja som Homer, slobodný, mladý, úžasný, zranený. Máš v piatok čas?“

„A kto som ja?“ pýta sa Rose. Homer zmení farbu zo žltej na normálnu - zlé znamenie.

„Ako to môžeš teraz riešiť?! Marge je mŕtva!“ Vrhne sa na zmätenú Rose. Carlisle si spieva - Hálelúja -, Marge je mŕtva. Zdochla a nemúsííím praaatáááááť, kričí falošne a zobudí Marge. Vrazí mu obidvoma vytiahnutými knihami - tritisíc strán. Carlisle si začne spievať - Snívaj ďaleeej, moja láska.

„Čo si ty stereo. Vypni sa a začni pratať,“ skríkne Marge. Homer sa začne radovať, že Marge nediriguje jeho a potichu sa vytratí. Rose vyjde vonku tiež. Zbadá Felixa.

„Ty si moja láska!“ vykríkne a vrhne sa mu okolo krku. Felix chce namietať, ale potom mu zíde na um, že Rosalie je veľmi príťažlivá žena a pobozká ju. Uvidí to Emmett, ale kašle na to - s Bartom si začal dobre rozumieť. Heidi vyjde na chodbu a keď uvidí Rose, ako sa bozkáva s Felixom, hodí do nej hrsť fliaš, ktoré sú prázdne. Rose padá na zem a znova si všetko pamätá.

„Ako si mohla, ty... ty...!“ Rose nič nechápe. Pozrie sa na Felixa a na Emmetta, ktorý drží Barta za ruku a nakoniec na Heidi, ktorá vyzerala nepríčetne. Felix sa nahnevane pozrie na Heidi – on chce byť s Rose. Emmett pre istotu zdrhá do izby s Bartom v ruke. Rose stále nič nechápe.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volturiovci a Cullenovci vs. Simpsonovci na rodinnom výlete - 1. časť:

 1
9. :*
03.01.2013 [23:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2012 [12:56]

janulQa1323už je Emoticon

7. jolikn
16.09.2012 [17:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.09.2012 [16:11]

NatalinkaAliceWhitlockhonem piš další

5. NikitaCullen
27.08.2012 [23:22]

chceem dalsiuu caast Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.08.2012 [11:59]

eeemilyúplne skvelé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2012 [23:45]

kiki1Bezvadný, těším se na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2012 [21:18]

SandraCullen12zabite :D

25.08.2012 [20:50]

janulQa1323 Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!