Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » The Book of Life - 4. kapitola

Stephenie Meyer


The Book of Life - 4. kapitola No v tejto kapitole sa zbláznila už celá rodina. Tak veľa šťastia, aby ste sa nezbláznili poprípade aj vy.

Pekné čítanie LuciaCullen2 a Johnna.

 

„Mám najväčšiu izbu!“ zvreskol Emmett ešte skôr než sa zavreli dvere, takže sme si z toho odôvodnili, že to, že Emmett chce najväčšiu izbu, vie polovica hotela.

„Emmett, môžeš prestať!“ zavrčala Alice. Keď Emmett behal po celom apartmáne, behal našou prirodzenou rýchlosťou a otváral všetky dvere.

 „Ale no tak, Šmoulinka, prestaň sa zlostiť. Veď aj Simba.“ Kývol hlavou na Jaspera, ktorý zdvihol jedno blond obočie. „Chce mať tú najlepšiu izbu. A ja chcem byť prvý.“

 „Neskoro, Pumba, kým ty si sa tu vybavoval, ja som si tú izbu zabrala,“ prehlásila Bella z otvorených dverí zrejme najväčšej izby v tomto apartmáne. Prešiel som do izby a dal jej pusu na líce.

 

•••

„Takže fajn,“ prehlásil Emmett, keď sme sa za dve hodiny všetci stretli v spoločenskej miestnosti ako v obývačke. Všetci si nejako posadali, len Emmetta stále žrali chrobáky, a tak pochodoval po izbe ako lev v klietke.

„Ako zistíme jej adresu?“ spýtal sa sám seba.

 Alice sa postavila a zaškerila sa. „Emmett, Emmett, veď strýko Google to zariadi.“

 „Máš pravdu, Alice,“ pritakal Carlisle. Na Emmetta bol právom naštvaný, lebo v lietadle mu dal pusu na líce a povedal mu miláčik. Každý v ňom vypleštil oči a radšej sa od Carlislea odvracali. Carlisle bol taký naštvaný, že by prijal aj vraždu Stephany Mayerovej, len aby šiel proti Emmettovi. No dobre, s vraždou by určite nesúhlasil, ale po tom čo mu Emmett dokonca z vrecka vybral mužské tangá, ktoré len tak mimochodom patrili Rosalie, by ste sa naštvali. Oslovenie „miláčik“ , pusa na líce a rúžové tangá však neboli nič v porovnaní s tým, čo vyviedol mne. Pokojne som sedel a prečesával som myšlienky Belle, čo znamenalo, že som iné myšlienky nepočul. Emmett sedel na zadnom sedadle rovno za mnou, zobral nožnice a odstrihol mi prameň vlasov. Myslel som, že ho tam pošliapem ako taký hmyz.

 „Inak môžem ísť za tetou Facebook. Potrebujem si napísať  status, že som vo Pheonixe,“ povedala Rosalie. No nazdar! Tresol som si dlaňou po čele, zatiaľ čo Bella vypukla v taký smiech, že až krochkala. To čo je za rodinu? Kde sa podela tá stará rodina, čo ostala za opicami?!

„Ticho, decká!“ zvreskla Esme a postavila sa. „Prišili sme zariadiť nejakú vec a neprišli sme na dovolenku. Zatiaľ to tak nevyzerá.“

„Presne tak, Esme. Vieš o tom, že si dnes krásna?“ spýtal sa Carlisle tónom, ktorý mal asi znieť koketne.

 Bože! Zaúpel som a hryzol si do spodnej pery.

 „Alice, našla si už niečo?“ otočil som sa na svoju sestru, ktorá ako-tak vyzerala, že jej nič nie je.

 „Áaaa!“ zapišťala a prudko vstala zo sedačky. „Christina Aguilera má väčší zásnubný prsteň ako si mi dal ty, Jasper,“ zavrčala.

 „Všetci ticho,“ povedal som rázne a postavil sa. Toto, čo sa práve dialo, bolo nanajvýš divné. Nikdy Alice takéto veci nevadili, Carlisle nikdy neprejavoval svoju lásku k Esme takto na verejnosti, alebo medzi nami, Rosalie si nepísala statusy a Bella by nikdy nekrochkala, keď sa smiala. „Zistím, kde býva spisovateľka, vy si urobíte potrebné veci. Za pol hodinu sa tu stretneme. Žiadne bejzbalové pálky, zbrane, či podobné veci, žiadne fotky na Facebook a ani koketné rečičky. Rozumiete?“ Všetci začali tlieskať.

 „Bravo, bravo,“ vravel Emm a Jasper.

 Tak toto bude ešte dlhý deň.

 

•••

 Stáli sme pred veľkým domom Stephanie Mayerovej. Bella sa chechtala, Carlisle sa koketne díval na Esme, ktorá ho prepaľovala vražedným pohľadom, Jasper s Emmettom zazerali poza dom, Alice si v nejakom časopise prezerala prstene, ktoré by boli väčšie ako Aguilery a Rosalie si písala statusy. Čo sa toto stalo! Za všetko môže ona a ja som bol rozhodnutý ju presvedčiť, aby s tým prestala.

 Otočil som sa na moju rodinu. Hádajte, kto z nich chýbal. Všetci.

 Potriasol som hlavou a radšej sa vybral do domu.

 Preliezol som oknom a skoro ma trafil šľak. Bella stála na štyroch a štekala ako pes vedľa postele, Rosalie sedela na posteli a už klapala svojimi nechtami do počítača, Alice už vyhadzovala spisovateľkine veci na posteľ. Tak tento pohľad bol fakt divný.  

 Radšej som ich tam nechal a otvorenými dverami som sa prešmykol do chodby. Z jednej z izieb bolo počuť divné zvuky, takže som tam radšej ani nešiel. Keď som zišiel dole, Jasper stál v obývačke a sústreďoval sa na vázu. Neviem prečo, ale bolo to tak.

 „Jasper, čo to robíš?“ spýtal som sa ho opatrne. On len nakrčil čelo.

 „Nejde to. Proste to nejde. Ja... myslím, že som stratil svoju moc. Môže sa to Harrymu Potterovi stať?“ Otočil sa na mňa s takým smutným a frustrujúcim výrazom, že som radšej nechcel odpovedať. Jasper si povzdychol a zamumlal niečo v zmysle, že on to tušil, že raz teň deň príde.

 Tak toto je fakt divné.

 „Cica!“ zreval Emmett pomaly na celý dom. Následne vybehol z kuchyne. Pred tým však vybehli dve mačky, ktoré sa schovali za moje nohy a hlasno syčali na Emmetta, ktorý s malým klobúkom na hlave vybehol z kuchyne po nich. „Poď, cica. Ja ťa nechcem zjesť, len si z teba urobím sendvič.“ Až teraz som si všimol, že v rukách drží dva plátky sendviča.

 „Emmett, toto mi nepríde ako dobrý nápad,“ povedal som mu. Emmett si len povzdychol a pozrel na mňa.

„Počuj, Pepek, ty máš možno rád brokolicu, trávu, či špenát, ale ja si radšej dám mačku. Veď vieš, že mi z Nelmaku máme radšej mačky.“ Otvoril som ústa a oči sa mi zúžili. On je akože Alf? „Počuj, Pepek, nemal si ty náhodou fajku?“ Emmett sa začal šialene smiať Alfovským smiechom, takže som usúdil, že som sa dostal do rodiny bláznov.

Vtom sa dvere otvorili dvere a dnu vošli dve postavy. Jedna žena s ryšavými vlasmi a za ňou nejaký muž. Takže Stephanie. Zdvihla hlavu a pozrela sa na mňa.

 Aj muž si nás všimol a zalapal po dychu. Určite to nebolo preto, že Emmett medzi tým chytil tie dve mačky a teraz ich držal medzi plátkami chleba?

„Edward Cullen a jeho brat Emmett, čo mi žuje v obývačke mačku,“ vydýchol ten muž. Stephanie vypískla a hneď na to sa zosunula k zemi. No asi to nebude kvôli mačke.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Book of Life - 4. kapitola :

 1
13.03.2014 [21:37]

IrtemedSuper, tahle povídka se mi začíná líbit čím dal tím víc. Emoticon Emoticon Emoticon

3. :D
09.03.2014 [10:43]

zajímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jessica Whitlock
08.03.2014 [20:10]

Úžasná paródia. Cullenovi nemajú chybu. Teším sa na pokračovanie.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BlackStar admin
08.03.2014 [12:27]

BlackStarAhoj,
článok som ti opravila, no daj si pozor na čiarky pri oslovení, preklepy a zabúdaš na dĺžne.
Daj si na to, prosím, pozor.
Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!