Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » The Book of life - 2. kapitola

muži :)


The Book of life - 2. kapitolaEmmett je asi prvý upír, ktorý sa zbláznil. Určite si to o ňom takisto pomyslíte. Pekné čítanie, LuciaCullen2.

„Kto je to?“ spýtal sa Emmett nedôverčivo. Ani ja som to vlastne poriadne nevedel a už vonkoncom som to nechápal. Celý život nám niekto písal naše životy! Ako je to možné? Ako sa vám život dokáže obrátiť hore nohami za jeden necelý týždeň.
„Nejaká spisovateľka,“ povedala Bella celá napäto, lebo ani ona to nemohla pochopiť. „Píše vaše...“
„Naše, Bella,“ vstúpila do toho Alice, „naše životy píše.“
„Dobre teda - naše životy píše a my sme len výplodom jej fantázie?“
„Podľa Alicinej vízie a podľa toho, čo sa nám za posledné dni udialo, mi to aj nejako sedí,“ ozval sa Jasper, ktorý neprítomne hľadel cez okno.
„Musíme si so Steph pohovoriť,“ prehlásil bojovne Emmett a udrel si päsťou do dlane. Na chvíľu zmizol a potom sa opäť vrátil aj s tabuľou a čiernou fixkou v ruke. „Vymyslíme bojovný plán a...“ Skôr než Emmett stihol niečo plánovať, som sa postavil tak prudko, až to trhlo Bellou. Ospravedlňujúcu som sa na ňu usmial.
„Emmett, skôr, než začneš niečo plánovať...“ začal som, no Carlisle pre zmenu nenechal dopovedať mňa.
„Podľa mňa, by sme si vážne mali pohovoriť so... Stephenie Meyerovou, lebo všetci vieme, že nie je práve pohodlné plniť myšlienky a hlúposti niekoho iného.“ Spadla mi čeľusť. Sekol som zo sebou opäť na bielu sedačku, lebo tu už sa všetci na prosto úplne pomiatli. Najprv Emmett s bojovým plánom, potom Carlislea, ktorý s tým súhlasí. Potom môže vyjsť najavo, že Jasper je chlap a Bella je na dievčatá. Radšej som tie myšlienky rýchlo zahnal, lebo som si nebol istý, či by sa to tak naozaj nesplnilo.
„Takže ako to spravíme. Ako ju omráčime a donútime, aby s príbehmi skončila?“ spýtala sa Rosalie po asi hodine plánovania. Emmett pretočil oči.
„Zlatko, ty si nepočúvala?“ spýtal sa Emmett Rosalie. Tento krát pretočila oči Rosalie. „Takže,“ teatrálne si odkašľal. „Plán nasledovný: ženy pobaliť, muži nachystať doklady a autá. Zajtra ráno, presne v 8:00 vyrážame z domu. Príchod na letisko 9:30. Odchod lietadla o 12:00. Príchod tam, kde býva...“ Otočil sa na Jaspera s otázkou v očiach.
„Vo Pheonixe v Arizone,“ dopovedal a Bella prekvapene vytreštila oči. Emmett však pokračoval:
„Áno, Pheonix Arizona, než už tam prídeme kedy prídeme, bude už noc a teraz ta najlepšia časť.“ Emmett si pomädlil ruky a v jeho očiach som zazrel diabolské iskričky. Čo ta palica vymyslela? Dokonca ani jeho myšlienky mi to neukázali! „Prezlečieme sa do čiernych vecí, čo znamená, že Alice zájde na nákupy a Alice má povolenie vykúpiť všetky obchody s čiernymi vecami.
A potom: tajne sa oknom pretiahneme k nej do izby... Bude spať. My ju najprv vystrašíme dvoma červenými baterkami, ktorými budeme svietiť po izbe, potom jej hrozivým hlasom zašepkám: ,Tvoja nočná mora je tu´ a potom...!“ Čím ďalej, tým ďalej vravel, tým viac som v jeho mysli videl, ako to ma premyslené. Ten sa viac ako len zbláznil!
Rosalie vyskočila na nohy a ihneď mu chytala čelo a pre istotu aj nos, či náhodou nemá horúčku. On ju len pokojne odstrčil na bok a ďalej sa vyžíval vo svojom diabolskom pláne.
„On sa zbláznil,“ šepkala Esme neveriacky a krútila hlavou. Carlisle sa díval do neba a nariekal: Prečo mám práve ja takého dementného syna! Prečo si mi to, Bože, urobil?!
Bella počas rozprávania zaspávala a Rosalie nariekala, že práve ona sa zaľúbila do prvého upíra, ktorý sa zbláznil.
„Potom...“ Pár krát ponadvihoval obočie a diabolská iskrička v jeho očiach znova preskočila. „Ju buchneme po hlave bejzbalovou palicou, ona zomdlie. Pobežíme späť domov. Tu ju zavrieme do podkrovia a oznámime jej, aby prestala písať naše životy,“ dokončil svoj monológ Emmett a pozrel na nás. „Čo vy na to?“ Spiaca Bella, akoby vycítila, že je trápeniu koniec sa rázom prebudila a nežne sa na mňa usmiala, Carlisle prestal prosiť nebesá, Esme prestala krútiť hlavou, Alice oslavovala a Rosalie prestala nariekať.
„Emmett, nemyslím, že je to ten najlepší nápad,“ začal Jasper. „Hlavne s tou baseballovou palicou.“ Emmett však mal v tuto chvíľu prepnutú frekvenciu mozgu a tak namiesto neznie to dobre, mu zaznelo: Znie to skvelo! Hlavne s tou baseballovou palicou!
„Tak vidíte, Jasperovi sa môj plán páči. Bude to tak a žiadne námietky! Ženy, baľte a, muži, ideme kupovať baseballové palice a okuliare ako v FBI!“ zavelil Emmett. Všetci sme však vedeli, že to ani za mak nespravíme. Teraz sme ho však nechceli rozrušovať, lebo by tam v tom ešte aj utrhol hlavy.
Do pár hodín sme boli pobalení a museli sme všetci počúvať Emmettove nezmyselné príkazy. Asi nás uškrtí, chlapec, keď zistí, že aj my máme plán.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Book of life - 2. kapitola:

 1
25.02.2014 [20:28]

IrtemedEmmett forever:)) Steph R.I.P. Emoticon Emoticon Emoticon

2. Sara126h
25.02.2014 [17:13]

Hodne spatne pojeti ale jinak docela dobry napad jsem na rozpacich totez plati i u prvniho dilu snad se to ulepsi protoze potencial by tu byl... Emoticon Emoticon

25.02.2014 [16:35]

Kate3Tak jsem zvědavá, jaký mají ostatní plán. Emoticon Ale ten Emmettův plán je fakt šílený. Emoticon Hezká kapitola, chudák Steph. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!