Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Rodina k pohledání - díl 7. - Haló? Tady Cullenovi

Riley a novorození


Rodina k pohledání - díl 7. - Haló? Tady CullenoviDalší a tentokrát velmi dlouhý díl praštěného rodinného sitcomu o jedné rodině k nezaplacení. Je tak dlouhý, že se vedení televizní stanice Stmívání COOL dokonce rozhodlo nezařadit do něj reklamu! Tentokrát se do natáčení zapojily samé zvučné hlasy, tak si nezapomeňte přečíst i titulky.:-D
Rodina k pohledání
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 40 min. Je to opravdu dlouhé.:-D
Od 18. 6. 2010 v 20:15 na Stmívání COOL
P.S.: Ministerstvo zdravotnictví varuje: Vyhýbejte se barům.

televize stmívání COOL uvádí:

Cullenovi jdou

k nám teď se zábavou.

V hlavních rolích

Křičí

jeden na druhého: „Ty si pako!“

Esme Anne Platt Evenson a Carlisle Cullenovi

Škádlí se a rvou,

však jenom jako.

Mary Alice Brandon Cullen a Jasper Whitlock Hale

Vždyť leckdy škádlení

i z lásky pramení.

Rosalie Lillien Hale a Emmett McCartny Cullen

vapšuvádyvády vop

Vždyť kámoši jak hrom

Isabella Maria Swan a Edward Anthony Masen Cullen

vapšuvádyvády vop

tihle upíři jsou

Rennesmé Carlie Cullen a Jacob Black

vapšuvádyvády vop

Cullenovi jdou…

 

Rodina k pohledání

Díl 7. – Haló? Tady Cullenovi.

 

Nessie: Podívej, podívej, podívej!

Jacob: Dívám, dívám, dívám! Ale nevím na co.

Nessie: Na tohle přece.

Jacob: Jo na tohle!

Nessie: Jo, přesně tohle.

Bella: Dozvím se konečně, o co jde?

Jacob: No přece o tohle.

Bella: Jo o tohle. Tak to jo.

Esme: Tak tohle bude zajímavé.

Alice: To bude.

Emmett: Vy toho naděláte s jedním plakátem.

Rose: Plakát na co?

Carlisle: (čte) Forks hledá supermoderátory! Přijďte si vyzkoušet, jaké to je mít vlastní show.

Jasper: Tati, to se čte šou.

Carlisle: Nebuď drzý, synku.

Rose: No, když už i Jazz ví, jak se to čte…

Carlisle: Když jsem byl ještě malý Carlislíček, tak se věci četly tak, jak byly napsané.

Edward: Tak už to konečně dočti.

Carlisle: Na celý den vám propůjčíme naše studio. Ukažte, co ve vás je! 30. února tohoto roku.

Nessie: Půjdeme, půjdeme, půjdeme! Že jo, že jo, že jo?

Jacob: Že jo, že jo, že jo?

Esme: Mohlo by to být zajímavé.

 

Nessie: Čágo béló!

Bella: Co?

Jacob: Šílenci. To je přece ten pozdrav.

Bella: Jo tohle.

Nessie: Mami, mohla bys nás už konečně nechat to uvést?

Jacob: Pusťte tam někdo znělku.

 

Haló, tady Cullenovi!!!!

Forks, rádio Forks, 007 FM

 

Jacob: Dnešním dnem vás bude provázet Jake Black a Ness Cullen. Jsme rádi, že jste s námi!

Jacob: Dnešním dnem vás bude provázet Jake Black a Ness Cullen. Jsme rádi, že jste s námi!

Nessie: Je pondělí, 30. února. Venku nám krásně sněží a nesvítí sluníčko. Tak si udělejte hrnek kakaa, zavrtejte se do pelíšku a poslouchejte rádio Forks.

Jacob: Je půl osmé ráno a to je ideální čas pro „Jaspere, máme problém!“

Nessie: Ale nejdřív nám DJ Edward pustí pořádnou pecku.

 

Edward: Ehm, no, takže, teď vám bude hrát Phil Collins a jeho You'll be in my heart.

(ze zákulisí)

Emmett: U všech medvědů, kdo ho tam pustil?

Jacob: To je týrání psů, teda vlkodlaků.

Rose: Vypněte mu zvuk!

 

Edward: Co si to o mně myslí?

(ze zákulisí)

Bella: Máme tě rádi, Edí!

 

Haló, tady Cullenovi!!!!

Forks, rádio Forks, 007 FM

 

Jasper: Krásné dobré ráno. Posloucháte pořad „Jaspere, máme problém!“. Pokud máte problém, nestyďte se zavolat. Jasper Whitlock Hale vám rád pomůže. A zdá se, že na lince máme prvního volajícího.

1. volající: Ahoj. Jsem Britney Paris a mám problém se svým klukem. On už mě nechce, protože jsem pitomáááááááááááá! (hysterický záchvat)

Jasper: Jen klid, Britney! To bude dobré. Zhluboka dýchej. Nádech, výdech, nádech.

Britney: Ahfůůů, ahfů, fů. Díky. Mnohem lepší. Jsi báječný (zavěsí)

Jasper: Nemáš zač. Od toho tu jsem. A vypadá to na další telefon.

2. volající: Dobrej. Já sem nějakej Jindřich Hrnčíř a mám takový malý problém.

Jasper: (pro sebe) No nazdar.

Jindřich: Nefunguje mi ovládání na televizi.

Jasper: To je váš problém? No a dal jste tam baterky?

Jindřich: Baterky? Ono to není solární? Aha, tak děkuju. Nashle.

Jasper: Tak to bychom měli. Kdo mi volá dál?

3. volající: (tajemný hlas) Sedm hodin.

Jasper: Cože? Už zase Chuck? Rychle další telefon!

4. volajíc: Ahoj, tygříku. Já jsem ta dlouhonohá barmanka z minulého měsíce, pamatuješ? Víš, já si asi zapomněla vzít prášky a mám teď trošku problém.

Jasper: Tak to by asi pro dnešek stačilo. Loučí se s vámi…

Alice: Jaspere Whitlocku Hale!!!

 

Haló, tady Cullenovi!!!!

Forks, rádio Forks, 007 FM

 

Jacob: Tak to bylo „Jaspere, máte problém!“

Nessie: Je čas na další superpísničku.

 

Forks, rádio Forks, 007 FM

Cullenovi, to nejnovější.

 

Edward: Ehm, no, takže, Weslife a jejich Mandy!

(ze zákulisí)

Alice: Víš alespoň, jak se jmenovala?

Rose: Pustí ještě jednu takovouhle písničku a umřu.

Jasper: No, možná to byla Amanda. Nebo Sophie?

Carlisle: Tahle moderní muzika, to není nic pro mě.

Alice: Amanda, jo? Sophie, jo? Já tě…

Emmett: Vemte jí někdo tu sekeru!

 

Edward: Oh, Mandy. Já prostě tuhle písničku miluju.

 

Haló, tady Cullenovi!!!!

Forks, rádio Forks, 007 FM

 

Nessie: Stále je pondělí, 30. února. Venku nám sněží ještě víc a nesvítí sluníčko. Tak nepřestávejte poslouchat rádio Forks.

Jacob: Je deset hodin a několik málo vteřin k tomu, což je takřka ideální čas na rozhovor dne.

Nessie: Dnešním hostem je doktor Carlisle Cullen. A vyzpovídá ho naše jedinečná Bella.

 

Haló, tady Cullenovi!!!!

Forks, rádio Forks, 007 FM

 

Bella: Dobrý den, doktore Cullene. Vítám vás v našem studiu a mám pro vás hned první super otázku. Jak se a podle čeho se pozná ten pravý a študovaný doktor?

Carlisle: Vypadá jako já. (smích)

Bella: A co doktorky?

Carlisle: To je docela jednoduché. Takového pravého a študovaného doktora poznáte podle toho, že má před jménem Dr. Má Dr., je doktor. Nemá Dr., není doktor.

Bella: Aha! Tak teď už tomu rozumím. Další otázka je velmi zákeřná. Myslíte si, že je doktor Gregory House lepší diagnostik než vy?

Carlisle: No, víte, já bych nerad Grega nějak urazil. Je to můj blízký přítel. Ale čistě z profesionálního hlediska žák nikdy nepřekoná učitele. Pamatuji si, když byly Gregovi asi tři roky, přišel za mnou a povídá: „Strejdo Carlie, naučíš mě taky opravovat lidi?“ On byl vždycky tak hrozně roztomilý.

Bella: To byla ale zajímavá odpověď. Co byste vy, pravý a študovaný doktor, doporučil naším posluchačům, kdyby se například chtěli ulít ze školy?

Carlisle: Nemám s tím osobní zkušenost, ale moje děti vždy přemluví rodiče, aby se jelo kempovat.

Bella: To našim posluchačům určitě hodně pomohlo. Co mám dělat, když čistě teoreticky spadnu, čistě teoreticky si rozbiju koleno a teče mi z něj hodně, hodně, hooodně krve?

Carlisle: Jít k jinému doktorovi. Třeba za Gregem.

 

Haló, tady Cullenovi!!!!

Forks, rádio Forks, 007 FM

 

Jacob: Děkujeme doktoru Cullenovi i Belle za velmi zajímavý rozhovor a teď si dáme další pecku od našeho DJe.

(ze zákulisí)

Rose: Ne, už zase!

 

Edward: Tahle se opravdu bude líbit všem. Písnička, kterou proslavil především film Shrek, Hallelujah. Zatancujeme si, Bello?

Bella: Ráda (tančí).

(ze zákulisí)

Jasper a Emmett: Nananá na nánana na nananá na nánana na nananá na nááá na hallelujah!…

 

Nessie: Děkujeme Jasperovi a Emmettovi za krásný doprovod a my jedeme dál. Stále posloucháte rádio Forks.

Jacob: Tak pojď, Esme. Je čas na tvojí show… Jak to myslíš, že se stydíš?… Máme harmonogram!… Dobře, pustíme zatím místo tebe ty dva.

Nessie: Takže, jestli jsem to dobře pochopila, tak budeme muset malinko pozměnit naše plány a teď si pustíme dopravní zpravodajství. S nejnovějšími informacemi z našich silnic jsou tu Emmett a Rosalie.

 

Jezděte bezpečně s rádiem Forks.

Forks, rádio Forks, 007 FM

Rose: Dobré odpoledne. Máme za pár minut jedenáct a vítáme vás u dopravního zpravodajství. Na lince máme našeho dopravního agenta. Co se stalo?

Agent: Ahoj, Forksáci, tady agent Šmoulinka. Dávejte pozor při průjezdu pátou avenue. Jsou tu v sobě dvě auta. Musela to být pořádná šlusa a dopraváci to ještě pořád nevodklidili. Tak bacha a mějte se.

Rose: Děkujeme Šmoulince.

Emmett: No jo, už to tu vidím na obrazovce. Nějaká blbá bloncka to pěkně narvala do krásnýho Jeepáku. Podívej se, jak se vzteká. Přitom to byla jasně její chyba.

Rose: Jaká blbá bloncka? To on vjel do protisměru. Takové krásné BMW to bylo a podívej, co jí s ním udělal.

Emmett: Trochu jí upravil blatník, no. To je toho. Ona mu zas poškrábala lak.

Rose: Kdyby mi někdo takhle upravil blatník, upravila bych pak já jeho!

Emmett:  Jak? Poškrábala bys mu lak?

Rose: To by ses divil, jak umím škrábat.

Emmett: Jo? Ukaž, to by mě teda zajímalo.

Rose: Já tě…(strhává ho pod stůl)

Jacob: Honem, honem další písničku!

 

Edward: I will always love you od Whitney Houston.

Jacob: Uf!

 

Haló, tady Cullenovi!!!!

Forks, rádio Forks, 007 FM

 

Nessie: Tak to jsme se dozvěděli nějaké zajímavé informace z dopravy. Teď je něco kolem poledne a to je čas na oběd. Uslyšíme se zase ve tři hodiny. Zatím papapa

 

Haló, tady Cullenovi!!!!

Forks, rádio Forks, 007 FM

 

Edward: Dobré odpoledne. Než se moderátoři připraví, pustím vám další písničku. My heart will go on od jedinečné Celine Dion.

 

(ze zákulisí)

Jacob: Oh, Rose!

Rose: Ó, Jaku!

Emmett: Cože?

 

Nessie: Sednout! Taky budeš. Hodný Jacob, dostane kostičku… Doufám, že jste si po vydatném obědu pěkně schrupli a jste připraveni na další dávku Cullenů.

Jacob: Křišťálová koule, tarotové karty, hvězdy, čajové lístky…

Nessie: O co se to snažíš?

Jacob: Navozuji atmosféru.

Nessie: Pěkné, ale tohle přece Alice nepotřebuje. Chcete vědět, co vás čeká a nemine? Tak od toho je tady naše „Vím, co se ti stane.“

 

Haló, tady Cullenovi!!!!

Forks, rádio Forks, 007 FM

 

Alice: Krásný neslunečný den. Dneska mě neskutečně vytočil můj man… přítel a ještě navíc tady trčím, místo toho abych nakupovala. Tak honem telefon.

1. volající: Ahoj, já jsem mala loštomilá Lucinka a moc bych si pšála štěňátko. Pšinese mi ho letoš Ješíšek? Děkuju.

Alice: Neboj se, Lucinko. Ježíšek ti ho ulčitě letos pšinese. Carlisle! Že té holčičce seženeme nějaké štěňátko?

Carlisle: Radši další telefon.

2. volající: Co bude dneska k večeři?

Alice: Tak otesánku, k večeři bude hrníček od peří a vem si ráno konečně jiný triko. Další telefonát?

3. volající: Ahoj, já jsem…

Alice: Další telefon! S barmankami se nebavím.

4. volající: (hrozně nešťastný hlas) Ahoj. Víš, já jsem asi určitě udělal tu největší hloupost ve své existenci. Moc jsem ublížil dívce, která je pro mě tou nejdůležitější bytostí v celém vesmíru. Mě by jen zajímalo, jestli mi někdy dokáže odpustit.

Alice: (mlčí)

Jasper: Alice, andílku, řekni něco, prosím. To mlčení mě zabíjí.

Alice: (mlčí)

Jasper: Stejně cítím, že už se na mě nezlobíš.

Alice: To nebylo fér! (skáče mu kolem krku)

 

Edward: To chce písničku. Dirty dancing – Time of my life.

Now I've had the time of my life
No I never felt like this before 
Yes I swear it's the truth 
And I owe it all to you 
'Cause I've had the time of my life 
And I owe it all to you 

I've been waiting for so long 
Now I've finally found someone
To stand by me 
We saw the writing on the wall 
As we felt this magical 
Fantasy 

Now with passion in our eyes 
There's no way we could disguise it 
Secretly 
So we take each other's hand 
'Cause we seem to understand 
The urgency 
Just remember


Nessie: Tímto se s vámi loučí

Jacob: Jacob

Nessie: Nessie

Jacob a Nessie: A rádio Forks!


You're the one thing 
I can't get enough of 
So I'll tell you something 
This could be love because 

I've had the time of my life 
No I never felt this way before 
Yes I swear it's the truth 
And I owe it all to you 

Nepřelaďujte stanici, ještě pokračujeme.

 

Esme: Je čistý vzduch? Zkouška! Raz, dva, tři, dva, dva, tři. Zkouška. Slyšíme se? Výborně. Konečně je čas na informátora novin Lesk, Ňufáčka. Vzhledem k tomu, že někteří členové rodiny, především Carlisle, začínají mít podezření, že někdo vynáší tajné informace z domu, jsem nucena vám předat další žhavou novinku tímto způsobem.

V dalším díle Rodiny k pohledání se objeví velký idol mnoha dívek, žen i babiček a především dvojník Edwarda Anthonyho Masena Cullena, Robert Pattison!!! Ale pššt, děti o tom ještě nevědí. No, Alice možná…

 

Titulky:

V dílu účinkovali: Rodina Cullenů

Brintey Paris – Hilton Spears

Jindřich Hrnčíř – Harry Potter

Tajemný hlas – Darth Vader

Amanda nebo Sophie – Lyv Tyler

Lucinka – Lucie Pevens

Agent Šmoulinka – Gargamel

Otesánek - Homer Simpson

Kaskadéři: Hop a skoč s.r.o.

Hudba: Edward-klavir company

Hráli jsme vám:

Phil Collins – You will be in my heart

Westlife – Mandy

Shrek soundtrack – Hallelujah

Celine Dion – My heart will go on

Dirty dancing soundtrack – Time of my life

Kostýmy a masky: AliceŠatna a spol.

Překlad: Mike Google-Translate

Grafika: GIMP

Střih: Edward Scissorhands

Kameraman: Jey Black

Námět: Sam Život

Inspirace: CHAT

Scénáristé: Kejkej a Deedee

Text znělky: Deedee

Dovtip: Kejkej

Producent: Stmivani.eu

Režie: doc. Keep Smile

V roce 2010 vyrobila twimaniak a.s.

Sponzor pořadu: www.youtube.com

 

Lucinka: Tak to je vše, pšátelé.

Amanda nebo Sophie: Co, co, co to je? To jsem přece měla říct já!

Lucinka: Tak to žekni.

Amanda nebo Sophie: Tadydadydadadá!


Díl 6. Shrnutí: Deedee/Kejkej  Díl 8.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rodina k pohledání - díl 7. - Haló? Tady Cullenovi:

 1
18.07.2014 [14:26]

venaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Úžasné Emoticon Emoticon Emoticon

1. blah blah
10.01.2013 [19:46]

vtipný tleskám Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!