Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Nudný dník krátko dlhej večnosti...

gggg


Takže, keďže ma posledné dve hodiny chytala vtipná nálada, rozhodla som sa ju trošku zapečatiť do Twilight ságy a vzniklo z toho toto. Moja prvá paródia na stránke. Nie je to zas tak vtipné, ale len dúfam, že sa zasmejete. Bude to taký obyčajný deň v živote našich hrdinov... S láskou, vaša Emielee

Nudný dník krátko dlhej večnosti...

 

Carlisle sedel zamyslene nad barovým stolom vo svojom prepychovom dome. Premýšľal nad vzťahom svojho obľúbeného syna a dcéry policajta. Nad vzťahom upíra a človeka... Z jeho chaotických a pomerne úchylných predstavách ho vytrhol Emmett.

„Tatko!“ zvolal nahnevane. „Pol litra krvi!“ Nepríjemne zavrčal.

Carlisle pokrútil hlavou, siahol do chladničky i vytiahol vrecko s krvou. Slamku doň vložil s eleganciou a naservíroval synovi ako zručný barman, ktorým vždy chcel byť.

„Rosalie?“ spýtal sa jemne, pretože vedel, aká je jeho družka.

Emmett si odvrkol. Hlavou sa mu predierali myšlienky spojené s minulou nocou.

„Hej, má chuť zasa na decko!“

Áno, dieťa – to bola Rosaliina najväčšia túžba, ktorú sa Emmettovi ani po tých nespočetných pokusoch nedarilo splniť, pretože jeho milovaná nie je už človekom, ale upírom. Krátku odmlku prerušilo prudké buchnutie dverí.

„Tatko!“ zvolal ďalší zo synov, tento krát Jasper. „Pol litra krvi!“

Carlisle bol zaskočený správaním sa svojich synov, no urobil to, o čo ho žiadal. So skúmavým pohľadom sa spýtal podobnú otázku.

„Alice?“

Jasper prikývol. Posadil sa vedľa Emmetta i siahol po svojom nápoji.

„Hej, má chuť na nákupy!“ odpovedal s podráždeným tónom.

Nákupy ho nikdy nebavili. Snažil sa svojej polovičke robiť po vôli, ale teraz sa jej vzoprel. Na zlé momenty chcel zabudnúť v improvizovanom bare a s krvou v ruke. Obe situácie si boli veľmi podobné. Carlisla zaujímala skôr Esme... Bude aj on zapíjať svoje nešťastie krvou z chladničky?

„Tatko!“ zakričal nadšene posledný syn – Edward. „Rýchlo, horúcu vodu!“

Všetci odvrátili pohľad na Edwarda. Bol nadšený, no vodu potreboval veľmi urgentne. Carlisle okamžite začal zohrievať pol litra vody. Aj na neho mal pripravenú otázku. Tušil, že vodu bude chcieť pre svoju milú, ale čo sa jej stalo? Bude to niečo závažné?
Edward sa spokojne usadil na barovú stoličku. Jeho bratia nechápavo na neho pozerali, ale on s radosťou hľadel, ako barman chystá jeho vodu.

„Bella?“ opýtal sa predsa len Carlisle.

„Hej, má krámy! A ja mám jej tampóny. Sem s tou vodou, idem si spraviť čaj!“ I vytiahol balíček, v ktorom boli zakrvavené tampóny. Súrodenci krútili hlavami nad tým, ako si vyrába čaj namáčaním použitých Belliných tampónov a ako sa šťastne usmieva.

Nakoniec si vzal slovo Emmett.
„Vieš čo by som za to dal, ak by mala Rosalie krámy?“ Rozrehotal sa, ako dopovedal svoju vetu. Nik ho nechápal, ale všetci sa pridali k hurónskemu smiechu. Po vyluhovaní Edwardovho špeciálneho čaju sa všetci pobrali k svojim polovičkám, len sám Carlisle zostal čistiť poháre ako skúsený barman...

Edward si to mieril k Belle. Hoci posledné štyri dni boli s ňou na nevydržanie, stále ju mal veľmi rád a koniec koncov, vďaka nej mal ten najlepší čaj vo svojom živote. Okno nechala otvorené tak, ako dúfal. Ľahko ním prekĺzol, postavil sa do stredu miestnosti i upravil si svoje rozcuchané vlasy. Bella ho túžobne sledovala a pri každom pohľade jej chuť na neho stúpala. Obliekla si vyzývavú čipkovanú bielizeň dúfajúc, že dnes konečne bude prístupnejší. Edward zostal doslova zízať. Začal potláčať svoje základné pudy, ako aj pudy upíra. Aspoň raz sa chcel zachovať správne. Prečo to nedokáže pochopiť? Prečo ho takto trestá?

„Bella,“ šepol, „prosím, nezačínajme s tým. Môj názor už poznáš.“
Vravel to neochotne, ale za svoje morálne zásady bol odhodlaný bojovať, hoci aj za takúto cenu.

„Edward, prosím, ja to potrebujem!“ zúfalo ho prosila. Tajne však dúfala, že sa raz zlomí, no zatiaľ neúspešne. Už ju to hnevalo, rozčuľovalo.

„Fajn,“ odvrkla, „ak so mnou nepôjdeš ty, nájdem si niekoho iného!“ Vedela, že by to nikdy nespravila, ale stále sa presviedčala, že ho prinúti k tomu, čo chce ona. Zneužila to, že Edward býva veľmi žiarlivý. Darilo sa jej to. Jeho tvár sa príšerne i bolestne skrúcala v beznádeji. Čo ak...

„Bella, ja nemôžem...“ ospravedlňoval sa, no tušil, že to nezaberie. Chcelo to plán... Čo ak mu utečie?

„Počkaj tu!“ prikázal jej. Nakoniec jeho snahu ocení. Možno. Bude sa jej páčiť nový plán, ktorý sa nenazdajky zrodil v jeho hlave? Ktovie...
Bella sklamane hľadela na oblok.

„Opäť to nevyšlo,“ otrávene vzdychla. Chladný vzduch zanechal v jej srdci smútok rovnako, ako jeho odchod. Pochopila, že dnes v noci nič nebude. Prezervatív preto radšej skryla pod vankúš. Rozhodla sa, že sa prezlečie do pohodlnejšieho nočného oblečenia. Nemalo to význam... Ani nie o desať minút bol Edward naspäť. V ruke mal biely balíček. Žeby darček? Veď vie, ako Bella neznáša dary. Obaja si súhlasne povzdychli.

„Nechcem darček, ale teba,“ rozhodne riekla Bella.

„Ešte nie, toto ti bude musieť zatiaľ stačiť.“ Podal jej škatuľu. Bella ju s odporom otvorila a zostala v poriadnom šoku.

„Vibrátor?“ spýtala sa, no Edward radšej ušiel, aby sa vyhol jej reptaniu.

„Zbabelec!“ zvolala. Nový darček bol chladný. Žeby to naozaj bolo také podobné? Stlačila tlačidlo. Vecička v jej rukách sa začala triasť. Nechápavo sa dívala na hýbajúce sa teleso.

„Netras sa, dopekla! Aj ja to robím po prvýkrát!“ prikázala mu, no stále ju to nepočúvalo. S príšerným aj nešťastným výrazom sa radšej podbrala do snov.

Bellina izba bez nej bola v príšernom stave. Veľa svojho času teraz trávila u Cullenovcov. Jej otec sa pozeral, ako sa mu jeho dcéra vzďaľuje... Aj z domu do školy, aj zo srdca do života... Jeho milovaná malá dcérka Bella... Nemala ani toľko času, aby si ustlala posteľ. Ako posledný záchvev nádeje vzal vankúš. Zarazilo ho však to, čo uvidel. Kvôli tomu bol celý deň nesvoj. V hlave mu vírilo príšerné množstvo otázok. Jeho dcéra... Jeho Bella, a to si myslel, že ju pozná.

Večer sa pozbierala jeho stará partička priateľov. Ponúkol pivo všetkým a pri otravnej reklame sa začal Billy Black spovedať so svojimi problémami.

„Našiel som pod Jakovým vankúšom cigarety, a to som nevedel, že fajčí.“

Sue Clearwarerová súcitne pokrútila hlavou. No ona to s Leah tiež nemala ľahké a tiež sa chcela zdôveriť.

„Našla som pod vankúšom Leah fľašu s vodkou, a to som nevedela, že pije.“ Áno, Sue to mala ťažké, ťažšie než Billy, no ťažšie než Charlie?

Charlie premýšľal, či sa má zveriť kamarátom. Nakoniec s hlasným povzdychom začal:

„Ja som pod Belliným vankúšom našiel kondóm, a to som nevedel, že má penis!“ Náhle všetci zosmutneli. Predsa len – dcéra a hermafrodit? To je naozaj závažný problém.

Na ďalší deň sa Charlie rozhodol, že navštívi doktora Cullena a oboznámi ho s týmto problémom. Carlisle mal našťastie chvíľku voľna a keď sa stretol s Charliem, napadlo ho, že by sa mužské prirodzenie jeho dcéry dalo potlačiť hormonálnymi liekmi. Prišlo mu to divné, keďže mala Bella svoje dni len nedávno, ale to by vysvetľovalo, prečo ešte s Edwardom nemali styk...
Vzal si teda papier na recept a začal písať. Písal, písal, písal, no na papieri ani slovo. Charlie si všimol, čo je príčinou toho, že nič nie je napísané.

„Pán doktor, veď vy píšete teplomerom!“

Carlisle sa pozrie na teplomer i hodí ho nenávistne o stôl.

„Krucinál! V ktorej riti som nechal prepisovačku! Toto snáď ani nie je možné!“ zanadával si Carlisle. Počas svojho voľna sa musí venovať nejakému hermafroditovi a nemá ani pero.

„Viete čo, pán Swan, dajte dcére jeden paralen denne a prejde jej to,“ zaklamal presvedčivo lekár i poslal Charlieho domov.

„Fajn! Sestra, povolajte mi všetkých mojich pacientov, musím nájsť svoju prepisovačku!“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nudný dník krátko dlhej večnosti...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!