Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Nuda před bojem

jandula


Nuda před bojemBellu už otravuje věčné cvičení a ostatním pomoc při něm. A na prolomení ponuré nálady Renesmé vymyslela soutěž - stavění hradů z písku. Startovné = metrák písku.

„Uf.“

„Ech,“ ozývalo se z námi známého bílého domu. Útrpná nuda se dala vycítit z každého pohledu upírů rozestoupených kolem. Naše malá Renesmé natahovala svou drobnou ručku k Alici. Alice se elegantně přikrčila a nechala se unést do Renesméiných myšlenek.

„Íííííííí!“ vypískla radostí, když z ní Renesmé spustila ruku a okamžitě vyběhla do schodů. Když seběhla po pěti minutách zpět dolů, vyvěsila nad vchodové dveře ceduli, na které neonovými barvami stálo: Soutěž ve stavění hradů z písku. Kdy: Za tři hodiny. Kde: Tam, kde nás vyčmucháte. Startovné je jeden metrák písku.

Začaly velké přípravy. Emmett, Bella a Benjamin šli určit a vyklidit vhodné místo. Našli místo v lese o rozloze zhruba 100 metrů čtverečních. Bella opatrně začala vytrhávat stromy i s kořeny, aby je pak mohli vrátit na původní místo a Benjamin jí je různě natáčel a ohýbal. Když byly stromy vyklizeny, vyhrabali ještě doprostřed placu mělké koryto, do kterého položili igelit a naplnili jej vodou – se suchým pískem se těžko staví.

Renesmé spolu s Alicí mezitím sepisovaly pravidla a Carlisle s Esmé šli nakoupit co nejvíce lopatiček a kyblíčků. Nepřejte si vidět, jak na ně prodavačky koukaly.

Vše bylo připraveno a obyvatelstvo bílého domu se shromáždilo na mýtině. Ti, co se nemohli zúčastnit (Edward, Alice, Jasper, Benjamin, Zafrina, Kate) a několik dalších, co nechtěli, se rozestoupili okolo, že se budou jen dívat.

Seznam účastníků:

Emmett & Rosalie = team č. 1

Bella & Jacob = team č. 2

Stefan & Vladimír = team č. 3

Eleazar & Carmen = team č. 4

Mary & Ranndal = team č. 5

Carlisle & Esmé = team č. 6

Renesmé se ujala megafonu a hlasitě začala předčítat pravidla:

„Hrad nesmí být větší než čtyři metry čtvereční, výška je na vás…“ Emmett protestantsky odfrkl.

„Nikdo nesmí poničit hrad druhému.“ Odfrkli všichni.

„Výsledky určí porota – já.“ Několik upírů si ulevilo úšklebkem. Renesmé se urazila a s důrazem usedla na malé lehátko, proto se megafonu ujala Alice a svým zvonivým hláskem řekla:

„Tři… dva… jedna… Start!“ Soutěžící popadli kbelíčky a lopatičky a dali se do práce.

Emmett & Rosalie:

„Vem si svůj belík a běž pro vodu,“ rozkázal Emmet Rosalii.

„Nebudeš mi rozkazovat!“ zakřičela Rosalie a hodila po něm pohled, u kterého ví, že vždy zabere.

„Ok, jdu já,“ kuňkl Emmett a se staženým ocasem se vydal k jezírku uprostřed. Rosalie se v duchu ušklíbla a okamžitě začala stavět. Když se vrátil, stál na místě, odkud vyšel, nádherný (pro Rosalii) barokní palác.

„To néééé, dyť to je hrůůůůůza!“ zaskučel Emmett. Rossalie zopakovala již zmiňovaný pohled.

„Nádhera, zlato!“ opravil se a políbil Rosalii.

Bella & Jacob:

Oba si zatím spokojeně tvarují společný hrad.

„Bello, tady to nemáš souměrný, uprav to, aby to souhlasilo s druhou stranou, prosím,“ řekl klidně Jacob.

„Dyť je to stejný, mám lepší zrak než ty, tak to musím vidět!“ opáčila Bella.

„Tak to tě ten tvůj Edward asi nekousl pořádně, když to nevidíš!“

„Nenavážej se do Edwarda!“ ruply Belle nervy. A vždyť víte, je novorozená, vrhla se na Jakea, a když ta rvačka skončila, začala další, protože Jacob zalehl celý jejich hrad a zbyla z něj jen kupa písku.

Carlisle & Esmé

Co říci? Carlisle chtěl mít místo hradu nemocnici, ale Esmé zámek. Hodila proto po Carlisleovi ověřený pohled.

„Nekoukej na mě tak! Seš jak Rosalie!“ bránil se Carlisle.

„A od koho myslíš, že se to naučila?“ odsekla Esmé a uraženě odešla daleko do lesa.

„Počkej, Esmé! To dnes večer platí, že jo?“ zoufale hulákal Carlisle.

Zbylé týmy nejsou jmenovány, jelikož jejich stavění proběhlo téměř hladce.


„Tak, Nessie, kdo vyhrál?“ zeptala se Alice. Renesmé jen tak ledabyle obhlédla hrady, aby neurazila, a pak si vítězoslavně hrcla na hromadu mokrého písku.

„Jake a mamka!“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nuda před bojem:

 1
2. Terez
22.11.2012 [21:05]

Áááá Emoticon Emoticon To né :DDDD ten konec mě zabil!! :DDD
Perfektní, doufám, že ještě něco podobného napíseš Emoticon Emoticon

27.02.2012 [16:50]

pavkatak to je úžasný!!!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!