Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Dicky_ft._Crazy _ Story-yrotS

xD lol


Dicky_ft._Crazy _ Story-yrotS Uvedomujem si, že to nie je veľmi vtipné, možno vôbec, a ani seriózne. Neviem, čo to je no napísala som to a tak to berte ako môj prvý pokus o paródiu. Celá poviedka je o Cullenovcoch dúfam, že v nej nebudete stratení. Som zvedavá na vaše komentáre, prosím píšte ich, neviem sa dočkať. Viem, že by som toto nemala písať, ale skutočne toto je asi moja najhoršia poviedka. Neberte to zle. Podľa článku na začiatku stránky by som to nemala písať no vážne ju sem dávam len pre váše kometáre v ktorých chcem nájsť rady. Inak by som ju sem asi nedala. Ako tak ale rozmýšľam, musím povedať, že sa mi páči, tak trošku. Je to dosť zaujímavé. Tak príjmené čítanie a prosím komentáre.

Bella: ( zobúdza sa, naťahuje si pri tom ruky ) Edík? Edík, kde si mi odišiel? ( posadí sa, vystrašeným pohľadom hľadá Edwarda v celej miestnosti ) Zlatko?, kde si? ( hovorí, hlas jej však preskočí o dve oktávy )

Emmet: ( vyjde z dverí, úplne nahý ) Teraz sa mám nahnevať? ( opýta sa rečnícku otázku, ľahne si naspäť do postele )
Bella: ( nechápavo hľadí na Emmeta, ničomu nerozumie ) Kde je Edík? Prečo si tu ty? Prečo si nahý? ( hoci jej to dosť vadí, pohľad na Emmetovho veľkého vtáka ju upokojí )

Emmet: ( ruky presunie za svoj krk, natiahne sa ) Moja dračica, na nič si nepamätáš? Bolo to skvelé! Si nejako mimo.( pousmial sa, zapol televíziu )

Emmet: Hurá! ( vykríkne detským hlasom, otočí sa a hľadí to telky pričom sa Belle naskytol skutočne prekrásny pohľad, Emmetov holý zadok )

Bella: Emmet, čo sa to tu robí? Kde je Edík? Ničomu nechápem! ( rozkrikuje sa na celý dom, chytá sa za hlavu )

Emmet: ( nerád no otočí hlavu, usmeje sa ) Ja som ti vravel, že si nemáš dávať prefarbiť vlasy na blond. Si už ako Rosalie! Všetko zabúdaš. ( otočil sa naspäť k telke, vychutnával si svoju obľúbenú telenovelu Skrytá vášeň, najviac sa mu páči Chuan )

Bella:  ( vyľaká sa ) Ako?, ja som blondína? Prečo sa toto deje? ( vstane z postele, no až neskoro si uvedomí, že je nahá, Emmetovi sa naskytne prekrásny pohľad )

Emmet: Už viem prečo toto nerobím s Rosalie! Vyzeráš ako bobor, si taká krásna! ( usmeje sa, no naďalej pozerá seriál, po hlave mu chodia neslušné návrhy pre Chuana )

Bella: Tak ja mám toho dosť. Jasper toho chápem, toho si pamätám. Čo sa stalo, že teba nie! Prečo si to vôbec spravil? Vieš dobre, že to s tebou rada nemám! Robíš mi to naschvál! ( vytratí sa z izby, smeruje k pevnej linke )

Emmet: ( leží v izbe, premýšľa ) Som gay! ( vyhlási napokon, je s toho šťastný, konečne našiel svoje pravé ja )

Bella: ( zdvíha telefón, volá Edwardovi ) Kde si Edík?

Edward: ( vzdychá ) Počkaj, už budem. Hneď, hneď!!! ( nakoniec prestane )

Edward: ( nechápavo ) Deje sa niečo zlatko?

Bella: Čo tam robíš? Povedz, že nie to čo si myslím! Aj ty! ( veľmi sa nehnevá, dobre viem, že to nemá rada aj tak to robí )

Edward: Prepáč, ale Alice tu tak stála, neodolal som! ( prosebným hlasom, tuší, že budú problémy )

Bella: S kým ešte? ( opýtala sa, počula cudzie hlasy )

Edward: ( zahanbene ) No je tu Seth aj Jacob. Hneváš sa? ( opýtal sa, dúfam, že všetko zažehná )

Bella: Či sa hnevám, ako by som sa nemala! Vieš dobre, že nemám rada, keď sa hráš s Alice na modelky. Edík, si chlapec a to by si mohol povedať aj Jacobovi a Sethovi. Ty sa nemôžeš hrať na modelky, chodiť na vysokých podpätkoch. Ako ťa to zase napadlo? ( opýtala sa, zlosť s nej priam sršala )

Edward: No ... tak ... Alice sa prechádzala v nových veciach od D&G, Prada a tak … ja som prote neodolal. Prepáč … a … a … Jacob chcel tiež! ( vyhováral sa na hlúpejšieho zo stáda )

Bella: Bože môj, čo máš teraz na sebe? ( opýtala sa, dúfala, že apoň to ju poteší )

Edward: ( veľmi jemne a opatrne hovorí, čo má oblečené ) No vieš Bellinôčka,  mám na sebe plavky. ( priznal sa, čakal na príval nadávok )

Bella: ( zaraz ju zúrivosž prešla, stačilo si predstaviť Edwarda v plavkách ) Zlatko, bože aspoň, že to! ( uľavilo sa jej )

Edward: Som šťastný, že ti nevadí, že sa obiekam do dievčenských, dvojdielnych plaviek, si tá najlepšia manželka akú som si mohol želať. ( celý šťastný sa začal prechádzať po móle, ktoré spolu z Jacobom postavilo zo stolov )

Bella: Prosím? Ako? Ahoj! ( naštvala sa, zložila telefón )

Bella: ( nahnevaná ide sa Emmetom ) Poď, ideme na to ešte aj dnes. Včera sa mi to páčilo! ( zaklamala, chytila Emmeta za ruku a viedla ho do kúpelne ) PRIPOMÍNAM OBIDVAJA ÚPLNE NAHÝ!!!

Emmet: Aj dneska, mne sa asi nechce. Je to dosť namáhavé! ( chcel sa vyvliecť, ešte stále mu beží telenovela s Chuanom )

Bella: Včera sa ti to páčilo, nie? ( opýtala sa, vedela, že vyhrá )

Emmet: Áno! ( zmieril sa s tým, aspoň, že ho to celkom baví )

Bella: Pripravený? ( opýtala sa, otvárala skriňu, kde mali okrem oného aj kondómy )

Emmet: Pripravený. Ktorú stranu zvolíme? ( opýtal sa, chcel otvoriť ich obľúbenú knižku no Bella ho zastavila )

Bella: Čo tak skúsiť niečo nové, táto knižka ma už nebaví. Ako sa to vlastne volá? Musím povedať Edíkovi nech si nekupuje. Nie je v nej nič dobré, čo by sa Alice alebo Rosalie mohlo páčiť. ( otočila knihu, chcela sa pozrieť ako sa volá, nestihla, Emmet jej knihu vytrhol z rúk )

Emmet: Niečo na K. Neviem presne. To je jedno ideme na to? ( zobral knihu a šmaril ju do rohu kúpelni )

Bella: Jasnačka! ( odpovedala, zohla sa Emmet nad ňu, musel sa jej chytiť pásu aby nespadol, keď sa naťahoval ku skrinke )

Bella: Si tam? Pomôžem ti? ( opýtala sa Bella, ktorá sa nemohla pozerať na to aký je Emmet neschopný )

Emmet: Mám ich ! ( vyhlásil celý nadšený, do vzduchu zodvihol fixky )

Bella: Si skvelý, žltá ale došla, dúfam, že ti to nevadí? ( opýtala sa Bella zatiaľ, čo si otvárala svoju obľúbenú zelenú fixku na telo, bola s nich celá nadšená, odkedy to s Alice prvý krát skúsili nevie sa toho zbaviť )

Emmet: Ja si beriem modrú! ( oznámil, otvoril fixku )

Bella: Dobre! Otoč sa! ( poprosila, Emmet sa bez jediného slova otočil, Bella mu začala na chrbát kresliť ihličnatý stromček, bolo to pre ňu v skutku nádherné )

Emmet: Pritlač! Nič necítim! ( prosíkal, držala sa pri tom skrini )

Bella: Nemôžem, chceš aby som ho Edíkovi zlomila? ( opýtala sa, chybu vo svojej vete si nevšimla )

Emmet: Hahaha!!! ( vybuchol do hurónskeho smiechu ) Dávaj si pozor zlatko, bude určite nešťastný!  (  znovu vybuchol no tento raz ešte hlasnejšie )

Rosalie:  Emmet, ako si mohol! ( vykríkla, zastala vo dverách do kúpelni, pred sebou videla dvoch upírov úplne nahých )

Bella: Stalo sa ti niečo Rosalie? ( opýtala sa Bella celá zahanbená )

Rosalie: Viem, čo si včera robil, viem čo robíš dnes, viem to všetko. Veď to predsa vidím! ( vykrikovala na celú kúpelňu.

Emmet: ( chtiac – nechtiac musel sa narovnať a ísť za Rosalie, stačili dva kroky a bol pri nej )

Emmet: O čom točíš zlatko? ( ničomu nechápal )

Rosalie:  Prečo mi klameš? Prečo to robíš? Mám tu predsa dôkaz. ( rukou ukázala smerom k Bellinej a Edwardovej spálni )

Emmet: Čože? Čo je v tej spálni? Ty si sa zbláznila? Ja ti nič nezatajujem! ( hlas sa mu zvyšoval, nemal rád, keď ho niekto neprávom obvinil, nerobil nič zlé )

Rosalie: Jasné, a to v tej spálni to je nič? ( pýtala sa, chytila Emmeta za ruku, ťahala ho do spálni, Bella išla s nimi )

Rosalie: Vidíš, čo to má znamenať. ( rukou znovu ukazovala do izby pred sebou, nič zaujímavé v nej nebolo )

Emmet: Ja nič nevidím, musela si sa pomiasť! ( cítil sa ako idiot, čo nevidí )

Rosalie: Ty ma podvádzaš! ( vykríkla, Emmet s Bellou zostali stáť ako prikovaní, čože to práve povedala? )

Emmet: Ja ... Ja ... Ako si niečo takéto môžeš myslieť? ( opýtal sa, stále niečomu nechápal.

Rosalie: Ako, pozri sa! ( ukázala na telku )

Rosalie: Ty si gay. Pozeráš telenovely a túžiš sa vyspať s Chuanom. Chceš s ním robiť nekalé veci. Všetko, čo robíš aj so mnou! ( vykrikovala mu )

Emmet: Ja, prepáč. Ako to môžeš vedieť? ( opýtal sa, dávno však vedel, že má pravdu, spomínal si na predošlú noc, no najmä na pondelok, čo tu robili so Samom )

Rosalie: Zabudol si, že tu sú kamery. Vieš predsa, že Edward si ich dal nainštalovať hneď po tom čo  sa dozvedel, že na Youtube sa koná súťaž o najlepšie erotické video/ porno? Zabudol si koľko krát to s Bellou robili len preto aby to vyhral? Aby si dokázal, že jeho nesplnený sen stať sa porno hercom sa mu mohol splniť? Zabudol si koľko krát sa pohádal s Esme? Zabudol si, že preto si dal tie kamery ku mne a nie ku Esme! Zabudol si, že si ich naschvál išiel zapnúť aby si videl, čo robia, keď sú doma? (  vypustila zo seba všetko )

Bella: Prosím, vy ste tie kamery zapli. ( znovu sa nahnevala, nečakala na odpoveď, vypochodovala z miestnosti )

Rosalie: Počkaj Bells! ( chcela ju zastihnúť no nestihla, radšej upriamila svoju pozornosť na Emmeta )

Emmet: Prepáč, ja som to zistil až dneska ráno. To s Samom minuli týždeň to bola len sranda, nič viac. To dneska a včera to už žart  nebol. Som gay. Je mi to ľúto ale milujem ... ( Rosalie ho prerušila )

Rosalie: Ja viem, nemusíš mi to pripomínať, miluješ Chuana. ( celú vetu povedala ako nadávku )

Emmet: Nie, nemilujem Chuana, milujem Sama! Viem, že má Emily no otiskol sa druhý krát a to do mňa. Prepáč, musím ísť za ním. ( povedal, už ho nebolo, bežal do La  Push )

Rosalie: Emmet, nie! ( kričala no už ju nepočul, zostala sama, jej Emmet jej dal kopačky kvôli inému, išlo jej roztrhať jej srdce, zviezla sa na zem a prepla kanál, akurát dávali nejaký debilný film a upíroch, nejaký Súmrak, zapla ho a trpela )

Bella: Edík, Edík! ( kričala pred vchodovými dverami do vily )

Edward: Áno, čo sa deje? ( opýtal sa, stál na móle vedľa Jacoba, ktorý mal na sebe svadobné šaty )

Bella: Oni tú kameru zapli! ( vykríkla a hodila sa okolo Edwardovho krku )

Alice: Čo? ( vyľakaným očami čakala na Bellino vysvetlenie, nebola sama )

Edward: Hovor! ( skríkol, Bella sa ho zľakla )

Bella: Emmet, on tú kameru zapol aby videl, čo tam robíme. Určite videl aj to Edík. Čo budeme teraz robiť? ( opýtala celá nedočkavá na odpoveď )

Edward: To nie!  To niesme zistiť Carlisle! ( skríkol, v tom však vstúpil do miestnosti Carlisle )

Carlisle: Čo nemôžem vedieť? ( bol úplne mimo, včera v noci sa veľmi opil )

Bella: Nič.

Edward: Nič.

Alice: Nič.

Jacob: Nič. ( vyhlásil hoci vôbec nevedel o čom sa bavia )

Bella: Čuš Jacob, teraz to nezhoršuj.

Carlisle: Poviem mi tu niekto, čo sa robí? ( ničomu nechápal, ešte stále )

Bella: Carlisle, vieme niečo o Esme, niečo čo sa ti nebude páčiť. ( veľmi jemne mu naznačila )

Carlisle: Tak to už vyklopte. ( nervy mal na krajíčku )

Edward: Ona si to robí, robí si to! ( odpovedal )

Carlisle: Bože! ( nevedel, čo má na to povedať, ako to môže Esme robiť, ako si to môže robiť?, nechcel tomu veriť )

Carlisle: Naozaj? Ste si sto percentne istý? ( opýtal sa neveriacky Carlisle )

Alice: Je to pravda, vieme to na stodesať percent. ( smutne priznala )

Carlisle: To nie je možné. Nie! ( kričal, spadol na kolená )

Edward: Neboj bude dobre. ( upokojoval Carlisla )

Bella: Neboj sa Carlisle. ( pridala sa aj ona, bolo jej Carlisla ľúto )

Carlisle: Ako? Ako to môže robiť? ( pýtal sa sám sebe, nevedel tomu uveriť )

Esme: Ahojte! Čo sa tu porába? ( zišla dolu schodmi, na tvári veľký úsmev )

Carlisle: Ako si mohla? Ako si si to mohla robiť? ( postavil sa, hľadel Esme do očí, čakal na vysvetlenie )

Esme: Čo? Ako si to zistil? ( nechcela veriť, že to vie, toto jej neodpustí )

Carlisle: Viem to, to stačí. Hovor, ako si mohla? Bolo to vôbec dobré? ( pýtal sa, hoci dobre vedel, že ho neobmäkčí nič )

Esme: Ja ... Ja ... Áno Carlisle, bolo to dobré a neľutujem, prečo by som si to nemohla robiť? Je to zakázané? Je to zlé? Nie! Tak potom čo? ( chcela vedieť čo jej na to odpovie, nemienila sa už skrývať, skrývať svoju pravú tvár )

Carlisle: Ach. Prečo? Je to proti nám, všetko! ( znechutila sa mu, viacej sa na ňu nemohol pozerať, otočil sa, odišiel )

Bella: Ako si mohla? Pichať si cez striekačky ľudskú krv do tela? Si ty normálna, vieš, že to nemá rád. Práve sa dostal s odvykačky, ty mu to všetko kazíš. Toto som si o tebe nemyslela. ( vybuchla, všetko Esme vychodila to ksichtu, dokonca po nej chodila aj vázu )

Esme: ( neodpovedala, otočila sa, odišla )

Jacob: Alice? Ideš so mnou, idem za Jasperom, dávajú nejaký film a upíroch, budeme sa pri ňom lagovať nechty. Pomôžeš nám. ( navrhol )

Alice: Jasné! ( vyskočila, bola s toho šťastná, odišla spolu s Jacobom vchodovými dverami )

Edward: Sme tu sami. ( potmehúdsky sa usmial )

Bella: Na čo myslíš Edík. ( pokarhala ho )

Edward: Ideme na to? ( veľmi sa tešil,  vtedy ho ale niečo napadlo )

Edward: Vieš, čo? ( celý naradostený, skoro skákal )

Bella. Nie ( veľmi ju to nezaujímalo, tešila sa na ich samotu )

Edward: Vyhral som tú súťaž na Youtube. Vyhrali sme. ( celý nadšený, tlieskal )

Bella: To je skvelé, nejdeme sa radšej venovať samote? ( vedela, že tým raní Edwardove city no nemohla sa dočkať samoty )

Edward: Jasné! ( zobral Bellu zo ruku, sadli si na gauč, nahol sa cez ňu šmátral v poličke )

Bella: Máš? ( usmievala sa, tešila sa )

Edward: Mám! ( vykríkol, vytiahol hru dráčik Spyro, zapojil ju a hrali )

 

Moje zhrnutie :http://www.stmivani.eu/37-shrnuti-povidek/poviedky-od-blackrosexq/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dicky_ft._Crazy _ Story-yrotS :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!