Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Aro, Marcus, Caius, travička Maruška aneb I can see clearly now

Sněhurka a love- Perex


Aro, Marcus, Caius, travička Maruška aneb I can see clearly nowStarý prohulenec Caius. Hippisák Marcus. Aro a jeho sentimentalita. Jak dopadne jedno odpoledne ve Volteře, když sežene Caius trošku silnější dávku a podělí se s ní se svými bratry? Určitě nebude nudné. Doufám, že vám to trošku polechtá vaši bránici. Vaš Simiik smajlík.

Aro

 

Marcus

 

 

Caius

 

Píseň

Pohled Caiuse

Athenodora vzala zbytek holek a šly si udělat menší dámskou jízdu. Takže všechny ženské, kromě Jane, jsou pryč. Jane nevzaly, protože je na to prý malá, což ji naštvalo a zavřela se ve svém růžovém pokojíčku. Na protest si pustila nahlas ty svoje písničky. Když jsme trestali jednoho neposlušného upíra a hrála nám přitom Celine Dion - My heart will go on, málem jsem se počůral smíchy. Radši jsem se zašil do svého pokoje. Tam jsem si pěkně ubalil jednoho špeka a zapálil ho. Jeden týpek, co tu byl, mi to dal jako úplatek za to, že ho Aro nechá být. Bohužel, Arovi to nestačilo. V klídku jsem si seděl v křesle a užíval si své dočasné svobody. Zpomaleně jsem otočil hlavou ke dveřím, zdálo se mi, že se totiž otevřely. Uviděl jsem vzlykajícího Ara a Marcuse s tričkem Greenpeace. Zřejmě se mi to nezdálo.

„Ahoooj," protáhl jsem pozdrav. Aro ke mně přišel a dal mi pohlavek nebo to bylo pohlazení? Nevím, bylo mi to jedno.

Můžeš mi říct, proč zase hulíš? Udělal jsem ti snad něco? Kolikrát jsi mi sliboval, že s tím přestaneš, co?" křičel na mě hystericky Aro.

Klid, brácha, bereš snad estrogen nebo, co? Chovej se jako chlap a dej si taky." Místo odpovědi si vzal jointa a pořádně si potáhl. Po pěti minutkách se usmíval jak sluníčko. Super, jeden už je, teď ten druhej. Stočil jsem pohled na Marcuse. Držel v ruce nějakou brožurku.

Co to máš?" zeptal jsem se.

Seznam ohrožených zvířat. Jestli sem ještě někdy přijedou Cullenovi, tak je vlastnoručně uškrtím. Jak mohou vraždit nevinná zvířatka? Podívej se na ta jejich očička a čumáček." Neodpovídal jsem, podal jsem uklidňující prostředek, jointa.

Po půl hodině v sále

Pohled Ara

Pokud je mé tělo mrtvé, tak proč mě bolí bránice? Kdybych mohl, jsem mrtvý smíchy a bráchové též. Právě jsme si říkali zážitky, které jsme měli s policejním oddělením. Nejlepší měl samozřejmě Caius. Zastavili ho, protože naboural do jejich auta. No, oni ho ani zastavovat nemuseli. Naboural totiž do nich na policejní stanici. A důvod? Byl tak zhulený, že nic nevnímal a přes ten kouř neviděl na přední sklo. Prostě Caius. Nakonec to ukecal, že má pár dní života. Vymyslel si nějakou nemoc, která vás zabíjí chladem, donutil je si na něj šáhnout. Policisti radši zdrhli zpátky na stanici a Caius se v klidu vytočil a odjel pryč.

Otočil jsem se na Caiuse.

Mám nápad, mohli bychom si zahrát tichou poštu v japonštině," sdělil jsem mu.

Ne, to jsme hráli minule, chtělo by to něco nového." Oba jsme se podívali na Marcuse. Ten běhal po sále a máchal rukama.

Co to děláš?"

Já svítím, já svítím! Vídíte to? Já úplně zářím."

Vždyť jsi na Slunci a upíři na Slunci září," vysvětlil jsem mu.

Neee, to jenom já mám takové barvičky."

Strčil mi před nos ruku, která se mu třpytila pod paprskem. Jediné, co mě napadlo bylo, že jsem mu ji olízl.

Ha! Teď je mám i já," zasmál jsem se ďábelským smíchem. Marcus se málem rozbrečel a Caius, ten se válel smíchy pod trůnem. Po chvilce Caius vstal a šel za Marcusem, který trucoval na svém trůnu. Klekl si před něj a ukázal mu svoji ruku.

Jestli chceš, já ti dám svoje barvičky, ano? Hlavně už nebul, jo?" Marcus se rozsvítil jak úsporná žárovka a rychle olízl Caiusovu ruku. To mě ještě víc rozesmálo, neodhadnul jsem to a skutálel jsem se dolů po schodech. Uviděl jsem Jane a Aleca, jak stojí u hlavních dveří. Otočil jsem se k nim zády a šel si zpátky sednout. Napadla mě totiž další hra, kterou bychom si mohli zahrát - cukr, káva, limonáda, čaj, rum, bum.

 

Pohled Jane

Alecu, jsi na řadě ty! Já je měla na starosti minule." Už půl hodiny jsem se hádala s bratrem, kdo je pomocí svého daru "probudí".

Jane, já nechci! Když použiji svůj dar, tak se jen smějí. Ještě víc je to nabudí, hrají si na Esmeraldu a na hluchoněmé, já na to dneska opravdu nemám."

Fajn!" křikla jsem a otočila jsem se na ty tři huliče. Alec se otočil ke mně zády a kráčel k sobě do pokoje. Během cesty si zpíval písničku.

 

 


Doufám, že se líbilo a trošku vás to pobavilo. Komentáře by potěšily i kritika.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Aro, Marcus, Caius, travička Maruška aneb I can see clearly now:

 1
9. licieta
15.04.2012 [18:13]

Seznam ohrožených zvířat - brečím smíchy, úžasný Emoticon

8. pepek námorník
12.04.2012 [14:01]

si zabiláááááá!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon ja s mojou kamoškou tonkou sme až plakali smiechom!!!!!!!!! GRATULUJE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Hanka
27.12.2011 [21:06]

wau.... to je tak úžasné :DDDDDDDD takhle jsem se dlouhou nesmála :D

30.11.2011 [23:21]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.11.2011 [15:52]

KalliaDOKONALÝÝÝ!!! :DDDDD Emoticon chvilkama jsem myslela, že se spíš počůrám já smíchy! :D Kam ty na to chodíš? :D

4. TSD
01.09.2011 [11:30]

TSDsměju se ještě teď tohle mělo takovougrádu že já nevím Emoticon

01.09.2011 [11:16]

nicolecullenhalePro příště nesmím nic jist Emoticon Úplně úžasný Emoticon

24.08.2011 [23:30]

EibieNahúlení upíri...nemám slov. Ale je to fakt zábavné. Emoticon

24.07.2011 [20:49]

dcvstwilightHustý, já z toho nemůžu! Když se hulí, tak poctivě, co? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!