Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Stmívání outtake - Badminton

u auta10


Tato scéna byla vystřižena z kapitoly 11 „Komplikace." Štvalo mě to, že ji vyjmuli, ale bylo to tak, že jsem se do toho nemohla vložit, a tak jsem to nechala plavat. Když už bylo příliš pozdě vrátit to zpět, konečně jsem si uvědomila to, co mě nejvíc trápilo. Třebaže jsem několikrát zmiňovala Bellinu neohrabanost v tělocviku, nikdy jsem ji kupodivu neukázala v akci. Tohle se stalo tenkrát, když se Edward "díval", a tak je správný okamžik ukázat tu nemotornost... Ha ha - a teď je moje vysvětlení skoro delší než tenhle outtake. (Stephenie)


Občas, v upravovacím procesu při sestavování knihy, musí být učiněny oběti. Některé pasáže jsou vystřiženy, protože zpomalovaly akci, jiné jsou zkátka ubrány, aby se zkrátila délka, jiné jsou vyjmuty, aby se zjednodušila zápletku. A některý důvod pro odstranění, nějakého textu bylo bolestnější než jiný. Tato stránka je věnováná sestřihu toho, co postrádám nejvíc.

Pamatujte si, jsou vyjmuty přímo z hrubého konceptu. Jsou trapně nevypilované a mohli by tam být věci, které jsou poněkud matoucí. (Například, Rosalie není pokaždé tak nepřátelská jako je právě teď - její postava se rozvíjela a charakterizovala se v upravovacím procesu při sestavování. Tak jako tak, nečekejte příliš mnoho, se bavte.


Badminton

Bezmyšlenkovitě jsem došla k tělocvičně, chvějící se. Směřovala jsem k šatně, změnila jsem se skoro jako do stavu transu, jenom mlhavě jsem vnímala, že tu byli i další lidé, kteří stáli kolem. Realita se plně neohlásila, dokud jsem nedostala do ruky raketu. Pálka nebyla těžká, přesto se v mých rukou zdála nebezpečná. Viděla jsem, že mě několik děcek v místnosti pokradmu pozorovalo. Trenér Clapp nám přikázal, abychom utvořili dvě družstva.
Milosrdně, nějaký pozůstatek Mikeovi rytířkosti dosud přetrval; přišel a postavil se vedle mě.
„Chceš být se mnou v týmu?" zeptal se vesele.
„Díky, Miku - nemusíš to dělat, to snad víš," ušklíbla jsem se.
„Nedělej si starosti, budu se od tebe držet stranou," zakřenil se. Někdy bylo tak lehké mít ráda Mika.
Neobešlo se to bez problémů. Snažila jsem se držet si od Mike odstup tak, že mohl držet set ve hře, ale trenér Clapp přišel a nařídil mu, aby setrval na své straně kurtu, tak abych se mohla také zapojit. Zůstal a díval se, aby tím prosadil svá slova.
S povzdechem jsem kráčela do centrálního místa na hřišti, raketu jsem držela svisle, stále opatrně.
Holka v druhém týmu se zlomyslně ušklíbla, když servírovala míček - musela jsem ji zranit během sekce věnované basketballu - zrovna ho hodila vysokým obloukem několik stop nad sítí, přímo ke mně. Neobratně jsem se vymrštila dopředu, snažila jsem se můj rozmach směřovat k malému gumovému neřádu, ale zapomněla jsem vzít v úvahu síť. Moje pálka se odrazila zpátky od sítě s překvapující silou, vystřelila pryč z mé ruky, a odrazila se od mého čela, předtím než praštila Mike do ramene, když pádil dopředu, aby zachránil set, který jsem naprosto minula.
Trenér Clapp zakašlal, nebo potlačoval smích.
„Promiňte, Newtone," zamumlal, loudal se pryč, takže jsem se mohli vrátit do předchozího, méně riskantního rozmístění.
„Jsi v pořádku?" vyptával se Mike, masíroval si rameno, právě když jsem si mnula čelo.
„Jo, a ty?" zeptala jsem se pokorně, vzala jsem si zpět svou zbraň.
„Myslím, že to zvládnu." Točil rukou dokola, ujišťoval se, že má stále úplný rozsah pohybů.
„Já jen zůstanu tam vzadu." Šla jsem dozadního rohu hriště, a raketu jsem držela opatrně za zády.

 

Zdroj: Zuzčin překlad z oficiálního webu Stephenie Meyer



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stmívání outtake - Badminton:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!