Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Hostitel - bestseller Stephenie Meyerové

Ed


Hostitel - bestseller Stephenie MeyerovéZnáte pátý bestseller naší báječné Stephenie? Ne? Pak rozhodně utíkejte do knihkupectví! Anebo víte co? Počkejte s tím chvilku! Omrkněte nejdříve, co na vás čeká. Všechno to tu najdete černé na bílém? Nebo snad opačně? No to je jedno, hlavně že to tu je! Jen čtěte dál... a zanechte komentář.

 

Melanie Stryderová se odmítá vzdát.

Náš svět napadl neviditelný nepřítel. Lidé se pro tyto mimozemšťany mění na pouhé hostitelské tělo, jejich mozek ovládne vetřelec, ale tělo zůstává netknuté a zdánlivě beze změny pokračuje v předchozím životě. Obětí mimozemšťanů se rychle stává drtivá většina lidstva.

Když vetřelci dopadnou i Melanii, jednu z hrstky přežívajících „divokých“ lidí, dívka vůbec nepochybuje, že nastal její konec. „Poutnice“ - její vetřelecká „duše“ - která teď ovládla Melaniino tělo, dostala předem varování před problémy v člověku: změť pronikavých emocí, příliš mnoho smyslů, vypjatě živé vzpomínky. S jednou potíží však Poutnice nepočítá: předchozí obyvatelka těla se odmítá vzdát vlády nad svou myslí, i když jí už tělo nepatří.

Poutnice bádá v Melaniiných myšlenkách a doufá, že objeví příčinu nezdolného lidského vzdoru. Místo toho Melanie naopak zaplní mysl Poutnice vzpomínkami a podobou milovaného muže Jareda, který se dosud někde skrývá před vetřelci. A jelikož poutnice se nemůže oddělit od Melaniiny tělesné touhy, sama začne prahnout po muži, jehož má odhalit. Když vnější okolnosti přinutí Poutnici a Melanii, aby uzavřely nedobrovolné spojenectví, vydají se spolu na nebezpečnou a nejistou pouť za mužem, kterého obě milují.

 

Zdá se vám to přemrštěné? Mimozemšťani nejsou vaše oblíbené téma? Zamyslete se! Zklamala vás někdy Stephenie Meyerová? Ne? V tom případě nemusíte mít strach. Kniha je plná rozbouřených emocí, je to zajímavě pojmutý příklad rozdvojené osobnosti. Poutnice miluje Iana. Jenže Melaniino tělo miluje Jareda. Pokud jste nikdy neměli pochopení pro vetřelce z vesmíru, piště si, že s touto knihou změníte názor. Stephenie je prostě božská. Tu knihu si zamilujete a nezamhouříte oka dokud se nedočtete do konce.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hostitel - bestseller Stephenie Meyerové:

 1
2. Fade
23.12.2011 [20:47]

FadeViky: Taky si myslím, ale až po celé Twilight sáze!

1. Viky
23.12.2011 [20:34]

Asi nejlepší kniha, co se mi kdy dostala do rukou :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!