Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » FAQ Rozbřesk

honeymoon


FAQ Rozbřesk*SPOILER* FAQ ze SM stránek o Rozbřesku. Pokud jste tento díl ještě nečetli a nechcete se dozvědět nic dopředu - NEČÍST!!

*SPOILER*
FAQ ze SM stránek o Rozbřesku. Pokud jste tento díl ještě nečetli a nechcete se dozvědět nic dopředu - NEČÍST!!!
Další části dodám později, je to dlouhé a moje angličtina není zrovna na vysoké úrovni.

Co znamená obal?

Obrázek na obalu knížky je metafora pro průběh vývoje Belly celou ságou. Začínala jako nejslabší (přinejmenším fyzicky) hráč na desce šachovnice - pěšák. Skončila jako nejsilnější: královna.

 

Co znamená titul?

Titul Rozbřesk je odkaz na Belliin začátek upírského života.

 

Na co má odkazovat prolog?

To jsou Belliny myšlenky na Renesmee, během doby, kdy byl její život v nebezpečí, v době těhotenství.

 

Proč se sešlo tak velké shromáždění, když nakonec nedošlo k boji?

Já nejsem druh osoby, která píše Hamletovské konce. Jestliže by došlo k boji, 90% bojovníků, Cullenových i Volturiových, bych zabila. Tam by prostě nebyl žádný jiný výsledek, jakmile by se boj odstartoval. Protože bych nikdy nedokončila Bellin příběh - Všichni umřeli! - tak skutečná bitva byla duševní. To byla hra, s vítězem vyhrát ne tak, že zničí onen svět, ale že je schopný odejít. Z toho by někdo jiný mohl vyvozovat, že mám ráda metaforu šachů - to opravdu sedělo pocitu té hry ve finále. Také jsem dala jsem záchytný bod do rukopisu. Alice vytrhla stránku z Kupce Benátského., protože konec Rozbřesku byl podobný: krveprolití vypadá nevyhnutelně, osud se přiblíží a síla se obrací, hra je vyhrána některými chytrými slovními strategiemi; žádná krev, romantika a žili šťastně až na věky.

 

Jaká byla jiná kniha kromě Sen noci svatojánské, která ovlivnila Rozbřesk?

Jak je napsáno nahoře, je to Kupec Benátský.

 

Co se přihodilo Marcusově manželce?

Kdysi dávno, docela mladý upír ( on byl upírem jen jedno desetiletí a polovinu) jménem Aro přeměnil svojí vlastní sestru Didyme, sotva dosáhla dospělosti, aby se přidala k jejich rostoucí rodině. Aro vždy chtěl silné upíry a protože on sám má moc číst myšlenky, doufal, že jeho biologická sestra by mohla být také nadaná. Dopadlo to tak, že i Dydime byla nadaná; dokázala vysílat auru štěstí, která ovlivnila každého, kdo se k ní přiblížil. Ačkoli to nebylo to v co doufal, Aro zvažoval, jak nejlépe by mohl využít tohoto nadání. Mezitím se do Dydime zamiloval Marcus. To nebylo nečekané, plno dalších lidí se do Dydime zamilovalo. Rozdíl byl v tom, že se také Dydime zamilovala do Marcuse. Oba byli ohromně šťastní. Tak šťastní, že se přestali zabýval Arovým plánem nadvlády. Po mnoho století, Dydime a Marcus diskutovali o jejich vlastní cestě. Samozřejmě, že Aro věděl o jejich plánu, byl z toho nešťastný, ale předstíral, že jim dal své požehnání. Nakonec počkal na vhodnou příležitost a svou vlastní sestru zabil. Koneckonců, Marcusův dar byl důležitější než její. To neznamená, že Aro nemiloval svou sestru. Je to jen klíčová role v jeho charakteru - je schopný zničit i to co miluje, pokud mu to stojí v cestě. Marcus se nikdy nedozvěděl, že Aro je zodpovědný za její smrt. Stal se prázdným. Aro používal Chelsein dar, držel Narcise loajální k Volturi, ačkoli ani její dar nemohl udělat Marcuse nadšeným pro věc.

 

Jak se liší Rozbřesk od Svítání navždy? Co se změnilo, co zůstalo stejné a proč? Vydáte někdy extra od Navždy stmívání?

Základní příběh je stejný. Bella a Edward jsou oddáni a odjeli na ostrov Esme na líbánky. Balla otěhotní s Renesmee. Narození dítěte ji málem zabije, ale Edward ji včas přemění v upíra. Jakob se otiskne do Renesmee. Alice má předtuchu o příchodu Volturi, kteří přijdou zničit Cullenovi s omluvou, že stvořili nesmrtelné dítě. Alice utíká. Bella rozvíjí svou schopnost a otočí vše ve prospěch Cullenů, Alice přivádí dalšího napůl-upíra a dokáže, že Nessie není nebezpečná.

 

Věci, které se různí:

  • Jakob a Bella si nejsou tak blízcí. Žádné události zNového měsíce a Zatmění neexistují; Edward nikdy neodejde, a tak se Bella a Jakob nikdy nespojí. Jakobovi city pro Bellu zůstávají na platonické úrovni.
  • Jakob má menší charakter, vlkodlačí smečka je jen částečně rozvinutá. Existuje jako celek, ale není moc informací o jednotlivcích, nejsou známa jejich jména.
  • Celý příběh je psán zpohledu Belly. Protože je tam kladen větší důraz na fázi těhotenství.
  • Jakob není u porodu, přirozeně, do Renesmee se otiskne o mnoho týdnů později, když sCharliem navštíví Bellu.
  • Victoria a Laurent jsou stále živí (nikdy neproběhly události Nového měsíce a Zatmění). Laurent zůstane šťastně sIrinou a pomáhají skonfrontací sVolturiovými. Victorie si vytvoří nového přítele - Rileyho - a vytvoří skutečné obvinění. Ona ví, že dítě je poloviční upír, ale nechce, aby to Aro věděl.
  • Vlci zabijí Viktorii, ona je jediná opravdová oběť této konfrontace.
  • Poslední kapitola končí stejně, ale je tam epilog. To zahrnuje Maxe. Bella mu dluží laskavost a dá mu její číslo, stím, že kdyby někdy potřeboval pomoc, vypomůže mu na oplátku. max se dostane do nějakých potíží a Bella mu pomáhá.

 

Můžu poslat nějaké extra, když budu mít čas se vrátit k Navždy stmívání - je stejně dlouhé jako Rozbřesk.

 

Proč jméno Renesmee?

Dobře, nemohla jsem ji pojmenovat Jennifer nebo Ashley. Jak vy pojmenujete nejjedinečnější dítě na světě?

Prohlédla jsem si množství internetových stránek s dětskými jmény, ale nakonec jsem si uvědomila, že se žádné nehodí, tak jsem si vymyslela vlastní. Neschvaluji to v reálném životě, já dokonce nevěřím v takto získaná jména pro skutečné děti. Ale toto je fantazie a ne žádný lidský záchvat pro jména, tak jsem to udělala jak nejlépe jsem mohla. Já jsem pojmenovala Renesmee už dlouho před tím - koncem roku 2003 - a znělo mi naprosto přirozeně, dokud mi ostatní neříkali: Oh, to je zvláštní jméno, že?

 

Co dohoda s vlkodlaky?

Co je definice vlkodlaka? Je to muž, který se mění na vlka, nebo je to muž, který se po kousnutí vlkodlakem mění při úplňku? Jestliže souhlasíte se základním popisem, pak Quileutes jsou vlkodlaci. To není rozdíl, který vadí v normální den. Během setkání s Volturi ( v nenormální den), Edward ví, že Caus použije smlouvu s vlkodlaky jako záminku pro boj. On si je vědom rozdílu mezi těmito vlky a tradičním druhem. Technicky, Volturi nejsou ve válce s těmito vlky a Edward použije slovo "shapeshifter", aby byl rozdíl jasný i pro svědky. Quileutes si nebyli vědomi různých druhů vlkodlaků, ale Carlisle a Edward ano. Na konci Zatmění na to byla narážka, když Edward říká Victorii (s odkazem na Setha): ,,je to opravdu ten netvor, který sledoval James přes Sibiř?"

Co se přihodilo Leah?

Leah je součastně ohromně spokojená se svým životem. Odešla od Samovi smečky, a to je pro ni výhodné. Nyní je ,,beta" v Jacobově smečce, a nemůže si pomoct být trochů samolibá ve věci ostatních bratrů ve smečce. Jacob se stal spolehlivým přítelem, kterého opravdu potřebuje a je to pro ni skutečná útěcha, ačkoli to oba tají a neustále se hašteří. Nemá absolutně žádný romantický zájem o Jacoba a ta věc okolo Nessi, ji jenom obtěžuje v tom, že je připoutána k upírům.

 

Co se přihodilo Samovu otci?

Samův otec zmizel, ještě když byl Sam velmi malý. Nebyl vyspělý a špatně snášel stres okolo péče o rodinu, tak prostě utekl. Toto je jeden z důvodů, proč je Sam tak vyspělý na svůj věk.

 

Je Billy vlastně Ephraim?

Ne, Billy není Ephraim. Billy je vnuk Ephraima.

 

Kdo je Embryo otec?

Já nevím kdo je Embryův otec. Jsem si vědoma, že tento nedostatek mých znalostí je rpo některé lidi nepříjemný. Omlouvám se, že jsem nebyla schopna vysvětlit více detailů - to je jeden z nevýhod rozhovorů. Nevíte, na co se vás budou ptát, nemáte čas připravit si odpovědi.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek FAQ Rozbřesk:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!