Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Často pokládané otázky II

Kristen bloudí


Často pokládané otázky IIDalší zajímavůstky, na které odpovídala samotná Stephenie :D

Často pokládané otázky II

Otázka: Přemýšlela jsem, jestli má Bella nějaké další zájmy kromě Edwarda?
Odpověď: Bella je v první řadě knihomol. Ráda vaří. Baví ji kreslení, ale nezdá se jí, že by to uměla dost dobře. Stará se o rodiče - účetnictví, vedení domácnosti, nakupování... Prostě se ráda stará o chod domácnosti; ha, ha...

Otázka: Co se stalo s Jacobovou matkou?
Odpověď: Zemřela přirozenou cestou. Ještě jsem se přesně nerozhodla jak, protože to v knize nikdy nebylo zapotřebí (ne všechno je jasné, jak si někdo myslí. Nechala jsem spoustu detailů otevřených, dokud nebudu mít důvod je přesně stanovit.) Pouze vím, že se okolo smrti Sarah neudálo žádné zbytečné drama či nestala nějaká záhada. Ovšem byla to velmi smutná záležitost v životech Billyho, Jacoba, Rachel i Rebecky (a to je jeden z důvodů proč se dvojčata cítí mnohem lépe daleko od domova, který by jim navracel smutné vzpomínky). Naštěstí byl Jacob malý a je přirozeně odolný. Docela dobře se z toho vzpamatoval.

Otázka: Možná se tento dotaz může zdát lehce nahodilý, ale má Edward nebo někdo z Cullenů/Halů rád lyžování? Vypadá to jako sport, který by se jim zamlouval, protože je tak... rychlý?
Odpověď: Dokáži si představit, že si velmi užívají lyžování. Ačkoli vsadila bych se, že Emmett dává přednost snowboardingu.

Otázka: Kolik procent upírů obývá Ameriku? 5 %, 10 % z celkové populace? Nebo, kdyby to bylo příliš přesné, tak svět? Jsem jen zvědavá kolik upíru v tomto knižním světě je.
Odpověď: Mnohem méně než jedno procento. Není jednoduché úspěšně stvořit nového upíra (hodně pokusů se nepovede... a stanou se místo toho večeří). Rovněž populace se snižuje tak často jako stoupá, protože většina upírů spolu nevychází tak dobře jako Cullenovi mezi sebou. Mají sklon být trochu příliš teritoriální a tak spolu někdy bojují kvůli jídlu.

Otázka: Můžou mít upíři sex?
Odpověď: Ano. Nemyslete si, že jsem o tomhle tématu hodně přemýšlela. Nebudu rozebírat technickou stránku věci, ale můžete být klidní, je to zcela možné.

Otázka: Jak Cullenovi falšují všechno nezbytné papírování - například rodný list, záznamy z minulé školy...
Odpověď: Kupují je od kvalifikovaných padělatelů. V současné době má Jasper kontakt na jednoho v Seattlu.

Otázka: Kde Cullenovi nabrali všechny své peníze? Investice? Nemovitosti?
Odpověď: Dlouhodobé investice, ha ha. Původně získal Carlisle nějakou finanční pomoc od svých italských přátel (pamatujete Volturiovi? Mají astronomické množství fondů) a potom po všechny roky dostával Carlisle plat jako doktor bez toho, aby opravdu měl nějaké normální výdaje, o které by se musel starat. Edward zdědil hodně majetku po svých rodičích (předstíral, že "přežil", aby si na něj později mohl činit nárok spolu se svým "strýčkem", protože chtěl věci po svojí mamince. Stále vlastní dům v Chicagu.) Všechno to bylo chytře investováno (Carlisle i Edward mají cit pro zacházení s financemi). A pak to ještě vylepšila Alice. Ha, ha. Ona miluje burzu cenných papírů.

Otázka: Pokud upíři nemají krev, kam se poděla? Prostě vyschla? Vypařila se? Nebo byla téměř vysáta těmi, kteří je přeměnili?
Odpověď: Krev, která zbyla v těle novorozeného upíra, je použita-spálena jako palivo, tím samým způsobem je využita krev, kterou vypili od ostatních. Je tu analogie: přemýšlej o tom jako o tukových zásobách ve svém těle. Pořád jíš, ale taky někdy využiješ tyhle tukové zásoby (ačkoli ne vždy; bohužel, tahle analogie není perfektní, ledaže bys byla pořád úspěšně na dietě). Krev v nich zanechaná je pomalu použita v průběhu roku.

Otázka: Jaké je příjmení Renée a Phila?
Odpověď: Heh! Neúspěšně jsem se snažila vyzkoumat tuhle informaci po dlouhou dobu. Divili jste se někdy, proč Bella nemá matčino příjmení vzhledem k tomu, že ji měla Renée v péči od doby, co byl Belle jeden rok? No prostě Renée taky používala příjmení Swanová, dokud se neprovdala za Phila. Její dívčí jméno bylo Higgenbotham. (chudák holka.) Philovo příjmení je Dwyer.

Otázka: Co jiného mohou upíři dělat ve slunečné dny kromě hraní baseballu a lovení?
Odpověď: Je to přirozené, že si chtějí zahrát - obzvláště vzhledem k tomu, že po většinu času nemůžou užít svoje schopnosti naplno. Myslím, že jsou stejným dílem zaujati fotbalem (ačkoli Rosalie by pravděpodobně nehrála něco, kde by se mohla ušpinit bahnem...), a taky basketball by mohlo být obtížné si zahrát - hřiště by nikdy "nepřežilo"! Ve slunečné dny dělají to, co my - jen jsou prostě z dohledu. Dělají si co potřebují doma, nebo se poflakují po městě (jiném městě:D), sledují špatný film, nakupují (třeba Alice), letí do Paříže...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Často pokládané otázky II:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!