Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Často pokládané otázky I

twilight26


Často pokládané otázky INějaké zajímavůstky :o)

Často pokládané otázky I


Otázka: Jaký druh hudby kromě Debussyho poslouchá Edward? Upřednostňuje klasiku nebo si oblíbil moderní styl hudby?
Odpověď: Edward má rád širokou škálu hudby (měl na poslech hodně času). Líbí se mu klasika, jazz, progressiv metal, alternativní rock, punk rock a taky emo. Má radši menší nezávislé hudební rockové skupiny než ty známé a propagované. Nedává přednost rocku před klasikou - oceňuje obojí. Všeobecně se mu nezamlouvá country.

Otázka: Zmínila jsi, že Rosalie a Emmett měli svatbu? A co ostatní? Jsou Jasper a Alice taky oddáni?
Odpověď: Rosalie se ráda předvádí a Emmett zase miluje, když ji může učinit šťastnou - z tohoto důvodu tolik svateb. Alice a Jasper se nepotřebují takhle předvádět, mají hlubší vztah. Vzali se jen jedenkrát a to jim stačí. Esme a Carlisle se také vzali, opět jen jednou.

Otázka: Je možné, aby člověk mohl zabít upíra?
Odpověď: Hmm, ani ne. Dostatečně velká bomba by mohla být rozžhavená dost na to, aby upíra spálila, ale upír by s tím musel souhlasit a zůstat v klidu, dovolit, aby ho bomba zasáhla.

Otázka: Co se stalo Billymu Blackovi, že už nemůže chodit?
Odpověď: Má cukrovku, která způsobila, že se mu poškodili nervy v chodidlech a nohou. Ještě mu nemuselo být něco amputováno, ale už nikdy nebude znovu chodit.

Otázka: Může Edward číst Aliciny myšlenky, zatímco má „vizi.“
Odpověď: Ano – on je může vidět přesně tak jak je vidí ona.

Otázka: Můžou se upíři opít?
Odpověď: Ne.

Otázka: Kolik let je Renée, Charliemu a Philovi?
Odpověď: Renée je 37, Charliemu je 41 a Philovi je 29. (Renée je na zajíčky!!)

Otázka: Co bylo nejdřív: upír nebo kousnutí?
Odpověď: Pokud souhlasíš s Edwardovou verzí inteligentního vesmíru, potom upír.

Otázka: Máte svou vlastní oblíbenou hlášku z knihy? Nebo psaní které části vás bavilo nejvíc?
Odpověď: Opravdu si nedokáži vybrat nejoblíbenější hlášku - je jich tolik, které jsou mi blízké. Oblíbená část při psaní byla... louka, protože byla první a tam to vše začalo... konverzace v Port Angeles a po cestě domů, to bylo taky velmi zábavné... Kapitola Anděl poté, co ji Edward zachránil před Jamesem, mě při jejím psaní rozplakala (to bylo poprvé)... baseballová hra... její návštěva u Cullenů... její rozhovor s Jacobem Blackem... dobře, mohla bych je vyjmenovat všechny :-) Psaní Stmívání byla neuvěřitelně příjemná zkušenost a to od začátku až do konce.

Otázka: Jsou Aliciny vize jako fotografie nebo animované?
Odpověď: Obojí, ale mnohem častěji jako fotografie. Nejčastěji mívá nehybné představy. Pohybující se vize (a ty jediné jsou se zvukem) se týkají pouze velmi konkrétních a zaručených záležitostí (obvykle jsou to ty, co se za chvilinku stanou).

Otázka: Kolik vyučovacích hodin je před obědem na Střední škole ve Forks?
Odpověď: Čtyři.

Otázka: Jaký má rozvrh Edward a jaký Bella?
Odpověď:
Edwardův rozvrh hodin:
1) Matematika - výpočty (diferenciální ap.)
2) Politologie
3) Angličtina
4) Tělocvik
Oběd
5) Biologie
6) Španělština

Bellin rozvrh hodin:
1) Angličtina
2) Politologie
3) Trigonometrie
4) Španělština
Oběd
5) Biologie
6) Tělocvik



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Často pokládané otázky I:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!