Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Za to zaplatíš, šmejde - Rozbřesk

JPZ2


Za to zaplatíš, šmejde - RozbřeskPoslední povídka z 2. kola ze soutěže "Co by stalo, kdyby ..." Kniha čtvrtá, autorkou je KristenSwan

 

BELLA

 

Bodalo de mě snad tisíc nožů. Nemohla jsem ani dýchat, jen lapat po dechu a cítit…co vlastně cítím? Bolest? To těžko bolest byla, když mi James rozdrtil nohu. Co bylo tohle?

 

Dál jsem nad tím neuvažovala, nemohla jsem. Najednou do mě uhodil blesk, ne miliony blesků a drtily mě. Co se to se mnou děje? Samozřejmě sem se proměňovala na upíra, ale s takovou bolestí sem to nečekala. Začalo mě všude hřát až to přešlo do strašně bičujícího ohně. Po celém těle mi stékala láva.

Už jsem to nevydržela a začala ječet a svíjet se. Najednou sem u cítila silný tlak na tvář a pak po celém těle, ale to co bylo uvnitř s tím to bylo jako pohlazení proutku.

 

EDWARD

 

Co to s ní je? Taková ječivka! Přišel sem k ní blíž a vlepil jí facku. Trochu sebou trhla a já věděl, že ne přeměnou, ale tou fackou. Trochu sem se začal posmívat. Měl sem šílenou legraci z toho, že trpí. Aspoň teď vidí jaký to je. Nikdy si nepřipustila, že by přeměna tak bolela a já se trochu urážel. Ta bolest byla před tím šílená, ale teď jí poznala sama a už nikdy nebude zpochybňovat a nebude mi zase říkat fňukna.

 

Vždycky když mi to řekla sem letěl za Esme a ta jí sprdla a já se jí vždycky smál. Ale pak mě maminka musela utěšovat znova, protože mi Bella dala utrum se sexem

A jak jsme se sem dostali? Nejdřív vám všechno řeknu od začátku.

 

Vzpomínání

Sedl jsem si do té prázdné lavice na biologii jako každý den. Začal sem se šťourat pro legraci v učitelově hlavě.

Učitel: Jak já se bojim. Svině  hnusný. To bude zase den.Další zničený kalhoty, které budu zase muset odstřihávat od lepidlem namazané židle. Ale dneska se nenechám napálit už ne. Musim na ně bejt hodnější.

Dneska to byla celkem nuda od jeho jinejch dnů. Zase každodenní stereotyp. Ale dneska do školy měla přijít nová holka, dcera náčelníka Swana. V myšlenkách lidí ze školy sem četl samý těšení a od kluků, kteří jí už viděli samý chvály, kladený až na tělo. Takový nechutnosti…Ble. Určitě to bude nějáká ta malá ubohá husička.

Ještě nezazvonilo a já se nudil. V Mikeových myšlenkách sem četl samý uslintaný věci na tu novou a pak se jeho pohled stočil ke mně. Začal myslet na to jakej sem kretén a tak. Já se neudržel vstal jen tak a dal mu pěstí. Začal jsem se smát a holky v myšlenkách začaly vzdychat. Pane bože to sou nány uslintaný, ale když už. Začal jsem se předvádět a natahoval svaly před těma husama, který začaly vdychat nahlas. Už mě to přestalo bavit a tak sem toho nechal.

Když v tom mě v nose a v hrdle začal sužovat oheň. Způsobila ho ta nová, když vešla do třídy. Málem sem po ní skočil jak byla voňavá.. Udržel jsem se jen tak tak. Byla i celkem hezká. Ale nenáviděl jsem jí, málem mi zničila všechno o co sem tak bojoval.

Hned po hodině sem utekl a doma sem řekl, že odjíždím. Jel jsem za rodinou v Denali. Tam jsem pobýval tak týden a docela si to s Tanyou užil. I když mi byla protivná a já jí skoro nesnášel, ale co.

Další vzpomínka

První hodina biologie od mého odjezdu. Začal jsem se ovládat lépe, ale stejně jsem se sužoval žízní. Když vešla byl s ní Eric a zrovna jí zval na ples, když mu to překazil Mike. Začali se honit po třídě a ta dívka, jmenovala se Bella, pohlédla k naší lavici, kde jsem seděl já. Trochu znejistěla a šla si sednou. Hrozně mě deptalo jak jsem jí nemohl číst myšlenky. Zakecali jsme se a oba byli nervózní…

 

A pak po měsíci a pár tejdnech přišla na to, že sem já i má rodina upíři. Milovali jsme se a takové ty kraviny. Nebudu vás tu nudit nějákejma ukňučenejma slaďákama s telenovel.

 

Prožili sme toho hodně, ale tim vás nebudu nudit. Pak jsem jí požádal o ruku a ona po dlouhý době souhlasila. Ani nevíte jak mě tim nakrkla, místo aby byla ráda za mě tak si mě ještě nechce vzít!A pak po svatbě jme odjely na svatební cestu a poprvé se milovali. Při jednom milování jsem se neudržel jak mi voněla a pořádně se do ní pustil, skoro sem jí vysál, kdyby nepřiběhla Alice, která to všechno viděla.

 

A teď tady skučí a svíjí se. Jak mě, ale točila. Konečně po třech dnech toho nechala a probudila se. A tak začala taková ta manželská idilka…

 

NESTRANEJ POZOROVATEL

 

Taková rodina…Kdo by do ní chtěl patřit? Upíři, krvežíznivci ježiš…

Byli šťastní, to jediné jim člověk mohl závidět. A hlavně měli lásku, ale dost s tima potutelnýma přeslazenýma věcičkami, tohle nemá bejt slaďák.

 

Takže jeden den Alice vytáhla rodinu na velký nákupy. Žádné námitky nebrala a s nikym neměla slitování. Vše něják vyprovokovala, ať fyzickým, či psychickým vydíráním, nebo týráním, poberte si z toho co chcete.

 

Když byly nakupovat, všichni byli nabručení, až na Alice a Rose, která měla nákupy taky ráda. Všem z rodiny daly pohlavky a ty si navzájem stěžovali a fňukali. A to už Alice přešla trpělivost. Všechny zbila, až se jim udělalo skoro zle. Od té chvíle se tvářili nad míru spokojeně a nic si už nedovolili. Dokonce i Carlisle k ní měl respekt. Alice totiž v něm budila strach, připadala mu jako elf a těch se hrozně bál a toho Alice s oblibou zneužívala.

 

Nakoupili a trávili tam snad 10 hodin, nebo já už ani nevím, byla to taková nuda až sem u toho usnul. Hned doma si zalezli všichni sobě a oddávali se svým polovičkám. Jenom u Jaspera a Alice to skřípalo, jelikož Alice všichni nakrkli, včetně Jaspera tak se mu teď takto odvděčila. Jasper si připadal odstrčený a začal bulit. Utek za Esme a právě je vyrušil, ale to mu bylo jedno. Esme ho uklidňovala dlouho a když furt nic tak toho začala mít dost.

 

S křikem,s pohlavkem a s nadávkami, že je fňukna Jasper odběhl do lesa  na lov. Když pil tu zvířecí krev dostal chuť na lidskou a tak šel zabít pár lidí na truc.

 

Další den šel Edward s Bell a s Rose a s  Emmem na lov. Tam se rozdělili. Emm šel s Bellou a Rose s Edem, jelikož Emm a Bella měli chuť na lišky a Rose s Edem na veverky.

 

Bella a Emmett jich museli ulovit aspoň 8 než se cítili nasyceni a Edward s Rose ještě víc.

U Rose a Eda se to začínalo rozjíždět. Oba byli unešení tou krví až po sobě skočili a začali se horlivě líbat. Šeptali si slovíčka lásky. Edward si totiž uvědomil, že Rose miluje. Ale Bellu taky a nevěděl co má dělat. Rozhodl se, že Rose bude jeho tajná milenka a Bella to nemusí vůbec vědět. I když to Rose trochu uráželo souhlasila, nechtěla přijít o Emma a lichotilo jí, že Edward konečně po 100 letech v ní vidí tu bohyni za jakou se považovala. Jediná Rose byla normální. Měla sebevědomí a nebyla to žádná přecitlivělá husa.

 

Tak takhle podváděli už skoro rok. Nikdo neměl ani tušení, že se něco změnilo, samozřejmě až na Eda s Rose.

 

Jednou Bella dostala šílenou chuť na kočku a tak jí Edward běžel koupit do zverimexu. Vyčítal si totiž jeho nevěru s Rose. Když  to Rose vždycky říkal křičela na něj, že je to hlupák a Bella není taková citlivka, že si Edward moc věří a tak. To ho vždycky rozvzlykalo, ale stejně se vždycky musel omlouvat on jí.

 

Ve zverimexu jí přikoupil i jednoho šíleně vzácného papoucha. Dostal na něj šílenou chuť, ale kvůli Belle to vydržel. Když jí dával kočku a k tomu papoucha tak jí políbil. Bella hned vypila kočku a trochu nechala Edwardovi, kterej si trochu usrkl. Nechal jí tam ještě kapku krve kterou společně vysáli brčkem. Pak kočku roztrhli u břicha a pomocí brčka dosáli poslední kapky té sladké krve.

 

Belle bylo papouška líto a tak si ho nechala. Začal pomalu mluvit a Bella ho měla místo dítěte. Edward s Rose pokračovali v nevěrách. Rose to měla skvěle naplánovaný. Večer její zlatíčko Emm a ve volných chvílích Edward. Ach jo jak se jí to líbilo. Občas i mlátila Edwarda, jen tak pro zábavu nebo když začal fňukat kvůli nevěře k Belle. Edward se nechával, protože i jí miloval a nechtěl jí ztratit . Doufal, že nevěra mu bude proklouzávat po zbytek věčnosti. Nechtěl ublížit Belle a ani nechtěl opustit Rosalie.

 

Jednou si Bella a Emm vyrazili sami na lov, jelikož jejich druhové se nikam vypařili. Dneska se odvázali a zkusili lovit srny. Ty ale nebyly moc dobrý, lepší byly veverky. Když dopili tak se šli jen tak proběhnout. Běželi daleko a skvěle se u toho bavili. Když najednou uslyšeli divný zvuky. Šustění a samí slova lásky. Poznali v nich hlasy svých druhů. Nevěřili tomu a tak šli blíž až je viděli.

 

Leželi tam v objetí a vůbec si jich nevšimli. Dokud se Bella  neprojevila jako naprostej cvok a šílenej citliva. Málem sem z ní dostal infarkt. Bejt nestranej pozorovatel je fakt děsný, nikdo na vás nebere ohledy. Začala si skoro škubat vlasy. Kdyby nebyly ty vlasy tak silný a odolný byla by plešatá. Ježiš představte si Bellu plešatou! Děs. Vypadala by ještě hůř!

 

No a Edward vyletěl od Rose a přiběhl k Belle. Ta se na něj zlostně podívala a dala mu pěstí. Edward začal skučet. Bella začala ještě víc vzlykat, protože mu ublížila.

 

Emmett se vzpamatoval ze šoku a začal se Belle a Edwardovi smát. To je dvojice! Posmíval se jim. Belle, že jí je nevěrnej a Edwardovi za to, že dostal přes hubu. Válel se po zemi a dělal sudy. Měl listí až v uších. Ale pak mu něco docvaklo. Rose ho podváděla taky! Začal šíleně ječet a rvát si vlasy, jako předtím Bella.

 

Pak se vzpamatoval a běžel k Edwardovi. Začal mu nadávat do blbců a myslel si jak je drsnej. Bella šílela a vrhla se na Rose. Takhle se tam byli snad věčnost. V bitce si roztrhali skoro všechno oblečení. Bella s Rose tam byly jenom v podprsenkách a v kalhotkách. Mlátily se až stromy lítaly.

 

Kluci nemohli přestat, ale když si všimli Rose a Belly jak se tam bijou jenom ve spodním prádle přestali a sledovali je. Jeden strom lítal za druhým až z lesa zbyla jenom kůlnička na dříví. Kluci se jenom zasněně koukali a vypadali jako tupci. Pusy dokořán, v tureckým sedu, hlavy na stranu a listí, ještě od bitky všude. Kdyby je někdo takhle viděl myslel by si, že utekli z Bohnic.

 

Takhle se bily opravdu dlouho. Kluci se nemohli vynadívat…čuňata, takže je odtrhla Alice. Ta je totiž viděla ve vizi. V domě Cullenů se napjetí krájelo. Když Esme řekla, že by se to napětí u nich dalo krájet a ať si Rose, Bella, Edward a Emm rozumně promluví vzal Carlisle sekáček na maso od Esme z kuchyně a začal jím mávat trhavými tahy ve vzdychu.

 

„Co to děláš, drahý?“ zeptala se udiveně Esme, její muž postupně přicházel asi o rozum, čím dál víc to bylo horší.

 

„Krájím napětí Esme, třeba jim to pomůže, když bude na malý kousíčky.“ Řekl Carlisle tónem, který naznačoval, že to bylo nad slunce jasné.

 

Esmé jenom zavrtěla hlavou a povzdechla si. Její rodina se rozpadala a ona s tim nemohla nic dělat (další přecitlivělá ženská, ježiš) a tak se jenom utápěla.

 

Tahle rodina nemá smysl asi jí opustim a pudu sledovat někoho jiného. Už se si balil věci, když v tom někdo začal křičet. Znám jenom jednu osobu která mohla tenhle zvuk vydat, největší fňukna Edward Cullen! Ježiš konečně nějáký vzrůšo.

 

Přestal sem balit a rychle stočil zrak na tu scénu. Bella po Edwardovi házela všechny věci, nevěděl sem co se mezi něma zase stalo, ale to asi už nezjistim. A ani mi to navadilo, kdyť teď jsem sledoval celkem srandovní scénu. Bella zuří a Edward o sebe nechává lámat nábytek. Mezi Emmettem a Rose to zjevně zase klapalo. Rose skončila s Edwardem se slovy:

 

„Už nechci další bitku s Bell! A nechci ničit Emma!“

 

Z toho se skoro zbláznil. Dal jí přes hubu a dál se s ní nebabral. Chtěl to urovnat s Bell, ale ta ho vždycky odmítala. A teď pobaveně koukám na tuhle scénu.

 

Když to Bellu přestalo bavit tak šla na lov, kde potkala Jaspera. Bella koukala jak loví. A najednou jí zasáhl nový amorův šíp. Ale tentokrát to nebyl Edwardův šíp, ale Jasperův. Připadal jí tak sexy, když lovil. Měla sto chutí mu ještě víc pocuchat ty jeho rozkošné blonďaté vlásky. Už se neudržela, skočila mu na záda a hrála si s jeho vlasy. Jak se jí to líbilo.

 

Jasper jí však tvrdě shodil dolů na zem. A vyjel na ní. Bella se urazila a poslala ho do háje. Nadávala mu do děvkařů, že je stejnej jako všichni. Ten začal vzlykat a utíkal za Alice. Ta ho chlácholila. Bella se, ale nevzdávala. Stále Jaspera uháněla a byla jako bumerang. Sotva jí Jasper poslal někam hned byla zpátky a už zkoušela nový taktiky.

 

Edward už nemohl jinak a zkoušel to na Bellu taky. Tu jednou už tak naštvalo jeho dolejzání, až vzala paličku na maso a začala ho tlouct do hlavy. Pak vzala pro zábavu nůžky a začala ho střihat. Musela je několikrát nabrousit a vztekala se u toho. Jeho kůže byla tak tvrdá. Pak ty ustřihaný části házela do ohně. Stříhala po malých částech, jelikož nůžky na to nestačily.

 

Pak jí to přestalo bavit a dotrhala ho zubama. Esme se složila, ze ztráty nad synem a Carlislevi ještě víc hráblo. Bella se stále pokoušela o Jaspera, ale marně. Začala mít toho tak akorát a odešla od Cullenů. Nic jí nevycházelo, ach jak smutné a k politování. No, ale já nikdy nebyl nějákej citlivka. Tak to bejvá. Bella se loudala po světě a chodila od klubu k klubu. Pak se vrátila ke Cullenům a znova se pokoušela o Jaspera. Ten jednoho dne polevil a vyspal se s ní. No a trhlé Alice to nevadilo a táhli to spolu všichni tři. Bella se jednou rozhodla, že udělá svejm druhům radost a k večeři si dali všichni tři toho vyšlechtěného papouška od Edwarda. Opět na něj použili brčka. Alice Bellu políbila a děkovala jí za krásnou večeři. A takhle spolu žili až na věčnost.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za to zaplatíš, šmejde - Rozbřesk:

 1
1. ChantalleBooker
08.12.2017 [11:07]

Ježíš :D. To je tak trapný, až je to dobrý.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!