Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » You left me,but something your is forever my- Jednonázovka.

Svetlo zapadajúceho slnka


You left me,but something your is forever my- Jednonázovka.Menší jednorázovka, snad se bude líbit. Poprosím o komentíky.

,,Dávej na sebe pozor, holčičko."

,,Neboj se, tati, já to zvládnu." Usmála jsem se na něj a natáhla k němu ruku.,, Ale budeš mi muset pomoct."Chytil mě za ruku a pomohl mi vstát.

,,Děkuju."Pohladila jsem si břicho a usmála se.

,, Jakmile budeš mít výsledky, ozvy se, ano?" Na čele se mu objevila známá vráska. Hodně se o mě bál, ale někdy to přeháněl. Ano, vždy jsem přitahovala katastrofy, byla jsem nemotorná a na rovné cestě jsem dokázala několik krát zakopnout a upadnout, ale tohle se před šesti měsící změnilo.

,,Zavolám." Slíbila jsem a kolébala se ke dveřím.

,,Dobře, Bells." Vráska na čele mu zmizela.

,,Ahoj, tati." Líbla jsem ho na tvář.

,,Měj se Bells."

Z auta jsem mu ještě zamávala a pak odjela. Byl všední den ve Forks, pršelo a sem tam, vykouklo na vteřinku sluníčko. Dřív jsem nenáviděla déšť, mokro a zimu. Ale to už je dávno pryč. Člověk se mění a jeho názory také. Znova jsem začala vzpomínat. Nenáviděla jsem to tady. Nikdy jsem sem nechtěla jet, natož se sem přestěhovat, ale maminka si vzala Phila a mě nic jiného nezbylo. Mohla jsem jet s nima, ale rozhodla jsem se, že než najdou dům v Jacksonvilu, zůstanu u Charlieho. Často jsme se navídali a náš vztah byl někde nad bodem nula. Jako malá jsem nikdy nevěřila na čaroděje,kouzla a příšery, na to jsem byla příliš velký realista. Ano nevěřila, ale když vám někdo odhalí to, v co nejméně doufáte, co se stane? Měla jsem vědět, že nám to nikdy nevyjde. Copak může člověk chodit s upírem, aniž by se mu nic nestalo? Ne, to nemůže. Jedina kapka krve, na mých osumnáctých narozeninách, mi vzala životní lásku. Jedním hloupím okamžikem jsem ztratila všechno. ,,Bude to, jako kdybych nikdy neexistoval. To ti slibuju." Mohla jsem se v tom lese zhroutit, mohla jsem škemrat, aby neodcházel, mohla jsem... Ale něco uvnitř mě drželo. Dokázala jsem stát rovně, aniž by se mi klepala kolena, dokázla jsem se tvářit,že to nebolí, že věty,které říká mi nerozbíjí srdce. Snažil se dodržet slib, ale nepodařilo se mu to. Vzal všechny fotky, dárky, dopisy, ale něco mu uniklo. Jednou rukou jsem si pohladila břicho a zašeptala.

,,Tebe mi nikdo nevezme." Děťátko, moje děťátko. To ono bylo důvodem, proč jsem se nazhroutila a žila dál.


,,Tati, musím ti něco říct." Vypadal trochu viděšeně, ale sedl si na gauč vedle mě a poslouchal.

,,Nevím přesně, jak ti to mám říct, ale... " Hlasitě polkl.

,,Bello, můžeš mi říct vše." Poznamenal a usmál se.

,,Víš, já, jsem těhotná." Jakmile jsem dořekla větu zbledl. Dokonce jsem měla pocit, že střelil pohledem po pistoli. Po chvilce začal měnit barvy. Z bledé na rudou, z rudé na fialovou a z fialové na stálejší bledou. Znova polk.

,,Ehm... No...Já..." Vstal,začal přecházet po pokoji a něco mumlat. Jediné co jsem pochitila bylo. Já ho zabiju... Já ho najdu a uškrtím... Ten...Já... Pokaždé když přešel místnost byl blíž a blíž pistoli.

,,Tati?" Snažila jsem se ho vytrhnout z mumlaní a oddálit od pistole.

,,No,Bello..." Na chvíli se odmlčel a zamyslel se.

Propletla jsem si prsty a položila je na břicho.

,,Takže já budu děda..." Zašeptal a usmál se. Tak tohle jsem nečekala. Žádný řev, nadávky a podobně? Znejistěla jsem.

,,Jo, asi to tak bude." Byla jsem nervoznější než před tím.

Přiskočil ke mně a sině mě objal.


Charlie to vzal skvěla a maminka taky. Oba mě podpořili a o Edwardovi se ani nezmínili, aspoň ne přede mnou. Ale byla jsem si jistá, že Charlieho časté odchody na střelnici poukazovali na jeho vnitřní vztek. Jednou jsem vyslechla jeho telefonát s maminkou.

,,Nejsem si jistý jestli to zvládne."

,,Je pořád ještě dítě."

,,Nevím, vypádá klidně, neviděl jsem ji brečet a vypadá spokojeně."

,,Já taky,Renné.Pozdravuj Phila."


Šest měsícu jsem Edwarda neviděla a zvládala jsem to. Brečela jsem jen zřídka kdy a donutila jsem se nevzpomínat,ale to se mi příiš nedařilo. Pochopila jsem, že má Edward určité důvody, pro které mě opouští. Ale Alice? Ta se se mnou ani nerozloučila. Byla to moje nejlepší kamarádka a odošla bez rozloučení. Po táři mi stekla slza, rychle jsem ji utřela a ve stéjném okamžiku jsem ucítila bolest v břiše. Chytla jsem se za místo, kde to bolelo a pustila volant.

,,Au." Zapískla jsem.

Volant se zakinklal a auto vybočilo ze silnice. Nestihla jsem chytnout volat a auto narazilo do vysokého smrku.

V dálce jsem slyšela povědomý hlas.

,,Bello!"

,,Bello slyšíš mě?"

,,Otevři oči, Bello!"

,,Moje děťátko, zachraňte ho, prosím..." Zašeptala jsem do neznáma. Zacraňte dítě. Ne mě nezáleží. Zachraňte ho...

Asi už nikdy nezjistím, čí byl ten povědomý hlas a zda-li děťátko přežilo...

 

 

Shrnutí povídek.


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek You left me,but something your is forever my- Jednonázovka.:

 1
2. Nika
03.08.2012 [21:31]

Emoticon Emoticon

1. Kamila
27.07.2011 [1:20]

Prepáčte, ale autorka použila chybnú angličtinu, videla, som komentáre, kde to už riešili, ale chcem povedať, že ani jeden nebol správny, v tomto prípade nejde o žiadnu Americkú angličtinu, tá vyzerá úplne inak, je to proste zle. Ja žijem s rodičmi v Texase , takže to hádam viem. Emoticon Keď to má byť plne štilisticky i gramaticky správne, malo by to znieť takto: You've left me, but something that you'd had is forever mine. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!